miten sais hoidettu finnejä otsasta ja naamasta parhaalla mahdollisella tavalla kun tuntuu et ei millään hävii..
kyllä niitä kai jotenkin voi ehkäistä mut mikä olis paras tapa? ja miten niitä saa myös pois?
olisko ammattilaisten vinkkejä??
;-)
problema==>!!
3
342
Vastaukset
- kolmekymmppinen
Hei,
Smasta ongelmasta on tullut kärsittyä, eikä ne finnit hävinneet edes murrosikään. Parhaimman tuloksen olen saanut ultraääni ihonpuhdistuksella ja Ella Bachen Creme index nro 2:lla. Haisee ihan hirviälle, mutta auttaa ajan päälle. Mitään poppakonstia ei ole. Mulle auttaa myös maitotuotteiden rajoitus, ilman maitoa ja voinkäyttöä iho rauhoittuu kummasti, mutta en jaksa elää koko aikaa pelkällä kasvisruokavaliolla ja riisillä, vaikka parin kuukauden kuurin jälkeen olen ollut kuin toinen ihminen.
Pika-apu finniin? Valkoista hammastahnaa päälle topx-puikolla... - vinkki
jos vältät rasvaisia ruokia,liikut,ja puhdistat ihoasi aamuin illoin...ja jos finnit eivät noista huolimatta häviä,niin on aika kääntyä ihotauti lääkärin puoleen.
jos finnejä ei hoida,saattaa jäädä elinikäisiä arpia.kannattaa kokeilla homoepatiaa ja solariumia!tsemppiä!ja vältä kans stressii!! - Enkeli
Kokeile rokavalion parannusta. Itse olen
hiivasyndroomasta kärsivä, ja aloitin juuri
ruokavalion: ei sokeria, ei valkoisia jauhoja
(mielellään vain tattari, hirssi maissi), ei
hiivaa, ei kovia juustoja (raejuusto, fetajuusto
ja tofu hyviä) eikä maitoa (kuitenkin
Gefiluspiimä ja luonnonjogurtti). Kärsin tosi
huonosta ihosta itsekkin. Tietty alkoholi ja
kahvi sekä tupakka on myös kiellettyjä. Kokeile
kuukausi ja jos ei iho parane, niin ehkä sitten
vika on muualla ja pitäisi mennä
ihotautilääkärille. Myös n. 2l vettä on hyvä
juoda päivässä. Tsemppiä! 8)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761717
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471288- 661179
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html195940- 44898
- 51792
- 69778
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537725- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79650