problema==>!!

sami

miten sais hoidettu finnejä otsasta ja naamasta parhaalla mahdollisella tavalla kun tuntuu et ei millään hävii..
kyllä niitä kai jotenkin voi ehkäistä mut mikä olis paras tapa? ja miten niitä saa myös pois?
olisko ammattilaisten vinkkejä??
;-)

3

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolmekymmppinen

Hei,
      Smasta ongelmasta on tullut kärsittyä, eikä ne finnit hävinneet edes murrosikään. Parhaimman tuloksen olen saanut ultraääni ihonpuhdistuksella ja Ella Bachen Creme index nro 2:lla. Haisee ihan hirviälle, mutta auttaa ajan päälle. Mitään poppakonstia ei ole. Mulle auttaa myös maitotuotteiden rajoitus, ilman maitoa ja voinkäyttöä iho rauhoittuu kummasti, mutta en jaksa elää koko aikaa pelkällä kasvisruokavaliolla ja riisillä, vaikka parin kuukauden kuurin jälkeen olen ollut kuin toinen ihminen.
      Pika-apu finniin? Valkoista hammastahnaa päälle topx-puikolla...

• vinkki

jos vältät rasvaisia ruokia,liikut,ja puhdistat ihoasi aamuin illoin...ja jos finnit eivät noista huolimatta häviä,niin on aika kääntyä ihotauti lääkärin puoleen.
      jos finnejä ei hoida,saattaa jäädä elinikäisiä arpia.kannattaa kokeilla homoepatiaa ja solariumia!tsemppiä!ja vältä kans stressii!!

• Enkeli

Kokeile rokavalion parannusta. Itse olen
      hiivasyndroomasta kärsivä, ja aloitin juuri
      ruokavalion: ei sokeria, ei valkoisia jauhoja
      (mielellään vain tattari, hirssi maissi), ei
      hiivaa, ei kovia juustoja (raejuusto, fetajuusto
      ja tofu hyviä) eikä maitoa (kuitenkin
      Gefiluspiimä ja luonnonjogurtti). Kärsin tosi
      huonosta ihosta itsekkin. Tietty alkoholi ja
      kahvi sekä tupakka on myös kiellettyjä. Kokeile
      kuukausi ja jos ei iho parane, niin ehkä sitten
      vika on muualla ja pitäisi mennä
      ihotautilääkärille. Myös n. 2l vettä on hyvä
      juoda päivässä. Tsemppiä! 8)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      204
      7175
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      163
      2170
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1758
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1440
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1393
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      57
      1196
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      102
      1135
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1076
    9. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      1029
    10. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      259
      1003
    Aihe