problema==>!!

sami

miten sais hoidettu finnejä otsasta ja naamasta parhaalla mahdollisella tavalla kun tuntuu et ei millään hävii..
kyllä niitä kai jotenkin voi ehkäistä mut mikä olis paras tapa? ja miten niitä saa myös pois?
olisko ammattilaisten vinkkejä??
;-)

3

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolmekymmppinen

      Hei,
      Smasta ongelmasta on tullut kärsittyä, eikä ne finnit hävinneet edes murrosikään. Parhaimman tuloksen olen saanut ultraääni ihonpuhdistuksella ja Ella Bachen Creme index nro 2:lla. Haisee ihan hirviälle, mutta auttaa ajan päälle. Mitään poppakonstia ei ole. Mulle auttaa myös maitotuotteiden rajoitus, ilman maitoa ja voinkäyttöä iho rauhoittuu kummasti, mutta en jaksa elää koko aikaa pelkällä kasvisruokavaliolla ja riisillä, vaikka parin kuukauden kuurin jälkeen olen ollut kuin toinen ihminen.
      Pika-apu finniin? Valkoista hammastahnaa päälle topx-puikolla...

    • vinkki

      jos vältät rasvaisia ruokia,liikut,ja puhdistat ihoasi aamuin illoin...ja jos finnit eivät noista huolimatta häviä,niin on aika kääntyä ihotauti lääkärin puoleen.
      jos finnejä ei hoida,saattaa jäädä elinikäisiä arpia.kannattaa kokeilla homoepatiaa ja solariumia!tsemppiä!ja vältä kans stressii!!

    • Enkeli

      Kokeile rokavalion parannusta. Itse olen
      hiivasyndroomasta kärsivä, ja aloitin juuri
      ruokavalion: ei sokeria, ei valkoisia jauhoja
      (mielellään vain tattari, hirssi maissi), ei
      hiivaa, ei kovia juustoja (raejuusto, fetajuusto
      ja tofu hyviä) eikä maitoa (kuitenkin
      Gefiluspiimä ja luonnonjogurtti). Kärsin tosi
      huonosta ihosta itsekkin. Tietty alkoholi ja
      kahvi sekä tupakka on myös kiellettyjä. Kokeile
      kuukausi ja jos ei iho parane, niin ehkä sitten
      vika on muualla ja pitäisi mennä
      ihotautilääkärille. Myös n. 2l vettä on hyvä
      juoda päivässä. Tsemppiä! 8)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1717
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1288
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1179
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      195
      940
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      898
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      51
      792
    7. 69
      778
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      725
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      650
    Aihe