miten sais hoidettu finnejä otsasta ja naamasta parhaalla mahdollisella tavalla kun tuntuu et ei millään hävii..
kyllä niitä kai jotenkin voi ehkäistä mut mikä olis paras tapa? ja miten niitä saa myös pois?
olisko ammattilaisten vinkkejä??
;-)
problema==>!!
3
331
Vastaukset
- kolmekymmppinen
Hei,
Smasta ongelmasta on tullut kärsittyä, eikä ne finnit hävinneet edes murrosikään. Parhaimman tuloksen olen saanut ultraääni ihonpuhdistuksella ja Ella Bachen Creme index nro 2:lla. Haisee ihan hirviälle, mutta auttaa ajan päälle. Mitään poppakonstia ei ole. Mulle auttaa myös maitotuotteiden rajoitus, ilman maitoa ja voinkäyttöä iho rauhoittuu kummasti, mutta en jaksa elää koko aikaa pelkällä kasvisruokavaliolla ja riisillä, vaikka parin kuukauden kuurin jälkeen olen ollut kuin toinen ihminen.
Pika-apu finniin? Valkoista hammastahnaa päälle topx-puikolla... - vinkki
jos vältät rasvaisia ruokia,liikut,ja puhdistat ihoasi aamuin illoin...ja jos finnit eivät noista huolimatta häviä,niin on aika kääntyä ihotauti lääkärin puoleen.
jos finnejä ei hoida,saattaa jäädä elinikäisiä arpia.kannattaa kokeilla homoepatiaa ja solariumia!tsemppiä!ja vältä kans stressii!! - Enkeli
Kokeile rokavalion parannusta. Itse olen
hiivasyndroomasta kärsivä, ja aloitin juuri
ruokavalion: ei sokeria, ei valkoisia jauhoja
(mielellään vain tattari, hirssi maissi), ei
hiivaa, ei kovia juustoja (raejuusto, fetajuusto
ja tofu hyviä) eikä maitoa (kuitenkin
Gefiluspiimä ja luonnonjogurtti). Kärsin tosi
huonosta ihosta itsekkin. Tietty alkoholi ja
kahvi sekä tupakka on myös kiellettyjä. Kokeile
kuukausi ja jos ei iho parane, niin ehkä sitten
vika on muualla ja pitäisi mennä
ihotautilääkärille. Myös n. 2l vettä on hyvä
juoda päivässä. Tsemppiä! 8)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324611Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152588Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252425Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su552317- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501295- 661294
- 821241