Eli nukkumiseen ollut vaihtelevasti oxamin ja zopinox. Nyt ois tarkoitus vierottautua nukahtamislääkkeestä ja sain rinnalle melatoniinia. Selkään on myös aiemmin sirdaludia määrätty. Eli voiko näitä nyt käyttää yhdessä. Lääkärin kanssa vain psykologini välityksellä puhuin enkä saanut selvää vastausta. Hyvää täällä toi lääkäritoiminta. Yritiun netistäkin tietoa löytää, mutta aika heikosti oli.
melatoniini,oxamin,zopinox ja sirdalud???
2
12052
Vastaukset
- sssggg
migreenin estoon, auttoi mulla tuomaan todella hyvät unet, mutta voi olla vaikeempaa jos olet tottunut jo nukahtamis tms. lääkkeisiin. Melatoniini on ihmisen oma hormoni. Mulle lääkäri sanoi että voi käyttää muiden lääkeiden kanssa.
- Mölkky
Melatoniini on luontainen hormooni, jota aivoissa oleva käpylisäke tuottaa.
Itse sairastan kroonista Horton Neuralgiaa, jossa tuon melatoniinin vuorokausierityksen rytmi on häiriintynyt.
Syön iltaisn 6mg melatoniinia, 0,5mg rivatril ja 60mg opamox. Näillä nukun aikasta hyvin ja herään vain kerran vessaan ja juomaan.
Kaikilla tuo melatoniini ei vaikuta mitenkään. Olen jostain joskus lukenut, jotta jos siitä ei ole vajausta aivoissa, niin silloin sen syöminen ei mitenkään vaikuttaisi.
Itselläni tuo annos hyvin tärkeä, koska jos syön vähemmän, niin vaikutus on heikko tai olematon ja jos syön enemmän, niin päänsärky lisääntyy päivisin ja tokkurainen olo eli en herää kunnolla koko päivänä.
Toki olemme kaikki yksilöitä ja näinollen reagoimme lääkkeisiin ja luontaisiin aineisiin eri tavalla.
Melatoniinia voi syödä kaikkien lääkkeiden kanssa, joten kyllä sitä kannattaa kokeilla. Reseptin saa helpostin, kun vaan pyytää lääkäriltä.
Jossain ulkomailla melatoniinia saa luontaistuotekaupoissa, mutta meillä sitä myyvät vain osa apteekeista ja hinta on sen mukaista myös (ei kilpailua). Täällä Turussa 100 kpl purkki maksaa 20€ eli minusta on kallista, vaikken hintaa katsokkaan, kun on terveydestäni kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243