Mitä virkaa? Lisätään suosikkeihin mutta ei silti ikinä saada kirjotettua mitään? Olen aina odottanut 3 päivää saako minut lisännyt mies mitään sanottua, jollei niin olen kylmästi torjunut koko hemmon. Ihme hissukoita äijiä koko palsta täys!
Naakka41
Suosikit
7
793
Vastaukset
- asdadaddads
No voi jesus, jos ei tämä ole trolli niin sitten ei mikään.
- tyhmiä...
sitähän tämä taas todistaa
- ----
Siis torjut käyttäjän (sitä toimintoa käyttämällä), jos ei se kirjoita??
Loistava logiikkaa.... tai pakkohan tämän on olla provo.- olla
provo? Noin teen itsekkin. Jos itse lisään suosikkeihi jonkun niin taatusti olen silloin kiinnostunut hänestä, ja otan myös yhteyttä!!!!!
- juuri näin
olla kirjoitti:
provo? Noin teen itsekkin. Jos itse lisään suosikkeihi jonkun niin taatusti olen silloin kiinnostunut hänestä, ja otan myös yhteyttä!!!!!
Aivan totta, miksi ihmeessä laittaa jonkun suosikkeihinsa, jos ei ole valmis ottamaan yhteyttä?
Vai onko se suosikit lista vain joku mahdollisuus ilmoittaa, että olet ihan hauska, mutta en halua ottaa sinuun yhteyttä kuitenkaan?
Itse myös kummastelen näitä tyyppejä, jotka ovat minun profiilini laittaneet suosikki"listalleen" ja silti eivät ota yhteyttä.
Silloinhan se ihan hyvä käytännössä, jos on ollut ja on edelleen yhteydessä, löytää sieltä listaltaan hyvin ne henkilöt, joiden kanssa haluaa viestiä.(ns.yhteystiedot)
Jos ei kuitenkaan halua säilyttää kaikkia viestejä viestilaatikossa, josta taasen on helppo vastailla. Viestilaatikkokin on mukavaa putsailla välillä tyhjäksi.
- koska online
Mä ainakin nään, koska mun suosikit on online ja voin viestiä ihan reaaliajassa. Ehkä nääkin tyypit, jotka on mut listalleen laittaneet odottavat, että olen joskus samaan aikaan online...
- ja muuten ei näe?
voi elämän kevät......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324431Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252325Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene142317Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su512078- 321647
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731466Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321421- 661274
- 821231
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?401054