Aiheuttaako pillerit naisille sitä että paikat on "kipeinä"? Tai liian kuivina??
Jos aiheuttaa sellaista, niin onko pillereiden poisjättäminen auttanut?
Kertokaa kun en tiedä.
Jos aiheuttaa sellaista, niin onko pillereiden poisjättäminen auttanut?
Kertokaa kun en tiedä.
Vastaukset 3
Vanhimmat
kyllä se on mahdollista, minulle ainakin aiheutti. Kuivuus aiheuttaa sen että hiertymiä tulee helpommin.
Ja jos se pillereistä johtuu niin niiden poisjättäminen luonnollisesti auttaa...
Itse ainakin olen huomannut olevani pillerien aloittamisen jälkeen (3kk sitten) kuiva vaikka olisin hyvinkin kiihottunut. Ilmiö on aika inhottava mutta ei tarpeeksi jotta jättäisin pillerit pois sen takia - kyllä sitä aktin edetessä kostuu, vaikka ei heti ihan aluksi sitä olisikaan eikä kipujakaan siis tule jos alun ottaa vähän varovaisemmin. Muut vaivat ovatkin sitten toinen juttu. Halut ovat ennallaan ja ehkä jopa kasvaneet, mutta tuo kuivuus, mielialan muutokset, turvotus ja välivuodot rassaavat. Toivon, että se tästä vielä tasaantuu.
Tutulta kuulostaa. Kosteudesta mulla ei ole puutetta, mutta silti sattuu, vähä niinkuin lihaskipua... Täytyypä vaihtaa merkkiä. Tee samoin!