Johnny Thunders

kalvotaiteilija

Oli muuten tyypillä raju kitarasoundi Gibson LP Junior doublecut ,vaikkei taidoiltaan hääpönen ollut. Mutta kipinää sen soitossa oli enemmän kuin monella muulla.
Taisi käyttää Fender Twin Reverbiä vahvistimena,joka ei mikään onneton styge ollut.

6

543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • räminärock

Itekin oon kuunnellu jotain noita Thundersin biisejä. Sellanen rankka punk rock soundi on siinä soittamisessa. Sid Viciousin Sid Sings -levyllä kuka lie soittaa kitaraa?

• deadboys

Mutta eikös Johnny alottanut Dollseissa single cutaway-mallilla, myöhemmin joutu siirtymään douplecuttiin, kun singlejä ei löytynyt.
      Mutta kyllä Johnny oli aika uskollinen Gibsonille, milloin ne eivät oleet kanissa polle rahoja varten. Joskus käytti Fenderiä tai Gretchiä. Ainakin ne keikat mitä suomessa olen nähnyt, Johnny soitti käsittääkseni lainakamoilla (siis lavakamat) ja kyllä siellä marsut oli vahvistimina. Mutta hyvin nekin murisi!
      http://www.thunders.ca/stuff/guitar.htm

• basher

yhtäkkiä vanhalla JT-diggarilla, jotta äijähän on mitä täydellisin rock and rollin henkilöitymä. Pseudonyymiään myöten.

• kalvotaiteilija

Siis Fender Twiniä käytti Heartbreakers aikoinaan paljon. Olisi heppu vaikka väkisin sen heroiinin yrittänyt jättää. (helpommin sanottu)
        Oli todella yksinkertainen mutta raju ote kitaraan. Ei paljoa Claptonit oo mitään siihen verrattuna.
        Harmittavan vähän porukka tietää tyypin näin "negative-privateline-mötleycrüen" vievän huomion alkuperäiseltä punkrockin kitarasankarilta.

• SableS

Rakastan Johnny Thundersia. On muuten Andy McCoyn vaimolle sukua. R.I.P

• Thunderbird.55

Ai ei ollut hääppöinen kitaristi haha :D Aina tänne tulee joku saatanan hevikitaristi dissaamaan vitut siitä muka More is More vitut less is More!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3595
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      114
      2500
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      593
      2273
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2026
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      77
      1744
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1658
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1648
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      1558
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1446
    10. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      94
      1437
    Aihe