Oli muuten tyypillä raju kitarasoundi Gibson LP Junior doublecut ,vaikkei taidoiltaan hääpönen ollut. Mutta kipinää sen soitossa oli enemmän kuin monella muulla.
Taisi käyttää Fender Twin Reverbiä vahvistimena,joka ei mikään onneton styge ollut.
Johnny Thunders
6
499
Vastaukset
- räminärock
Itekin oon kuunnellu jotain noita Thundersin biisejä. Sellanen rankka punk rock soundi on siinä soittamisessa. Sid Viciousin Sid Sings -levyllä kuka lie soittaa kitaraa?
- deadboys
Mutta eikös Johnny alottanut Dollseissa single cutaway-mallilla, myöhemmin joutu siirtymään douplecuttiin, kun singlejä ei löytynyt.
Mutta kyllä Johnny oli aika uskollinen Gibsonille, milloin ne eivät oleet kanissa polle rahoja varten. Joskus käytti Fenderiä tai Gretchiä. Ainakin ne keikat mitä suomessa olen nähnyt, Johnny soitti käsittääkseni lainakamoilla (siis lavakamat) ja kyllä siellä marsut oli vahvistimina. Mutta hyvin nekin murisi!
http://www.thunders.ca/stuff/guitar.htm - basher
yhtäkkiä vanhalla JT-diggarilla, jotta äijähän on mitä täydellisin rock and rollin henkilöitymä. Pseudonyymiään myöten.
- kalvotaiteilija
Siis Fender Twiniä käytti Heartbreakers aikoinaan paljon. Olisi heppu vaikka väkisin sen heroiinin yrittänyt jättää. (helpommin sanottu)
Oli todella yksinkertainen mutta raju ote kitaraan. Ei paljoa Claptonit oo mitään siihen verrattuna.
Harmittavan vähän porukka tietää tyypin näin "negative-privateline-mötleycrüen" vievän huomion alkuperäiseltä punkrockin kitarasankarilta.
- SableS
Rakastan Johnny Thundersia. On muuten Andy McCoyn vaimolle sukua. R.I.P
- Thunderbird.55
Ai ei ollut hääppöinen kitaristi haha :D Aina tänne tulee joku saatanan hevikitaristi dissaamaan vitut siitä muka More is More vitut less is More!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3237678Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771866
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161402- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j581196Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029