Hei kaikki!
Onko teillä kokemuksia tästä uudesta laihdutus klubista Allevosta, jossa on myös mukana tv:stä tuttu hanna partanen ja toinen kysymys onko kellään kotona juoksumattoa ja onko minkälaisia kokemuksia?
juoksumattoja allevo
6
1000
Vastaukset
- Jepjepjep
Juoksumatto kotoa. Vuokrasin sen Finnrowing Oy:ltä ja en ole katunut. Aamuisin kun pitäis saada aerobista liikuntaa niin ei talvipakkasella oikein iskenyt lähteä juuri heränneenä ulos taaplaamaan mutta matolla kyllä vetää helpostikin sen saman ajan mitä lenkki kestäisi :) Allevosta ei ole kokemusta.
Hei!
Kiitos vinkistä! Olenkin suunnitellut tilaavani sen vempaimen potimyynnistä, kun täällä tunturien seudulla ei pysty vuokraamaan sellaista juoksumattoa. Vielä utelisin, onko sinulla sähköllä toimiva vai manuaalinen? Mukavia lenkkimatkoja!!- Jepjepjep
lapintyttö-64 kirjoitti:
Hei!
Kiitos vinkistä! Olenkin suunnitellut tilaavani sen vempaimen potimyynnistä, kun täällä tunturien seudulla ei pysty vuokraamaan sellaista juoksumattoa. Vielä utelisin, onko sinulla sähköllä toimiva vai manuaalinen? Mukavia lenkkimatkoja!!tunturien keskellä se minäkin vaikutan :) Et kyllä se vuokraus tännekkin onnistuu, transpoint tuo kotiovelle asti. Mulla on moottorilla oleva, lähes kuntosaliluokkaa oleva ja henk.koht olen sitä mieltä että ei muunlaista kannata ottaakkaan. Menee nopeasti maku niistä manuaalisista, tässä saa kaltevuudet ym säädettyä niinkuin haluaa ja sykemittari on mukana :)
Jepjepjep kirjoitti:
tunturien keskellä se minäkin vaikutan :) Et kyllä se vuokraus tännekkin onnistuu, transpoint tuo kotiovelle asti. Mulla on moottorilla oleva, lähes kuntosaliluokkaa oleva ja henk.koht olen sitä mieltä että ei muunlaista kannata ottaakkaan. Menee nopeasti maku niistä manuaalisista, tässä saa kaltevuudet ym säädettyä niinkuin haluaa ja sykemittari on mukana :)
Hei!
Mistä sinä sen vuokrasit ja kuinka paljon maksaa esim. kuukaudessa? Olisin kovasti kiinnostunut myös ehkä vuokraamaan?- Jepjepjep
lapintyttö-64 kirjoitti:
Hei!
Mistä sinä sen vuokrasit ja kuinka paljon maksaa esim. kuukaudessa? Olisin kovasti kiinnostunut myös ehkä vuokraamaan?Firma on Finnrowing Oy ja kotisivut on www.finnrowing.com/verkkokauppa/index.php
Vuokra on 65e/kk 60e rahti. Jepjepjep kirjoitti:
Firma on Finnrowing Oy ja kotisivut on www.finnrowing.com/verkkokauppa/index.php
Vuokra on 65e/kk 60e rahti.Kiitos paljon tiedosta ja eikun oikein mukavaa ja aurinkoista kevättä sinulle sinne tunturien kätköihin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa703516Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen172060Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,4271893Eipäs sitten ryypätä kesälomalla
Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo1621752- 1081156
Pysyä yhdessä vai ei
En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p841106Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m2361095Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘33907En halua sua enää
joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha37748Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina158684