Mitä pariskunnat harrastaa yhdessä?

neiti nalle

Kerro millaisia harrastuksia sinulla on kumppanisi kanssa? Seksiä ei nyt lasketa mukaan. Oletteko löytäneet jonkun mukavan harrastuksen jonka parissa viihdytte molemmat, tai jonka kautta olette löytäneet toisenne?

Oma parisuhteeni on muuten sujuva, mutta yhteisen ajan vietämme lähinnä teeveetä tölläten. Alkaa tuntumaan jo tosi tylsältä, kun ei ole mitään yhteisiä harrastuksia. Joten nyt inspiraatio olisi paikallaan! Todellakin.
Olemme niin erilaisia ihmisiä, mutta olen varma, että jotain yhteistä ajanvietettä mekin löydämme.
Muutakin kuin elokuvat ja tv-sarjat.

20

14847

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jolla

Olemme olleet yhdessä kohta 10v. ja yhteistä harrastusta ei ole löytynyt, olen jo luovuttanut :) Huono vastaus siis, kun emme ole mitään keksineet. Mutta sen olemme, että suhde voi toimia ilman yhteistä harrastusta, jota yritimme vuosia keksiä väkipakolla.
      Nykysin harrastamme erikseen, mä joogaa, työväenopiston kursseja, baarissakäyntiä, lukemista ym. Ja mieheni lätkämatseja, asuntovaunuilua kamujen kanssa, formulaa... sitten vain kerromme toisillemme miten kivaa oli ja kummatkin on tyytyväisiä! Samalla saa omaa aikaa ja tavata kavereita. No, pari kertaa vuodessa käymme leffassa kahden tai yhteisten kavereiden kans.

• SAARA

toi sun vastauksesi oli tosi HYVÄ, sillä harrastamalla eri asioita, saavutetaan monta hyvää asiaa. Tavataan omia kavereita ja vietetään omaa aikaa,harrastus valitaan puhtaasti oman kiinnostuksen mukaan. Saadaan uusia virikkeitä ja ajatuksia tuotavaksi omaan parisuhteeseen.
        Tietysti yhteisiä harrastuksiakin olisi kiva olla, mutta sitähän on tv:katsominenkin, leffassa,ravintolassa,yhteisten kavereiden luona käynti ja kaikki arkinen tekeminen. Yhdessäolohan on se olennainen asia.Ja erillään olo myös tärkeetä.

• *nainen*

..meillä kans se tv:n tuijottelu. Niin ja nukkuminen ja syöminen...Ukolla kun on kesäloma tai ylipäänsä jotain lomaa, silloin yleensä käymme kyläilemässä jossain kauempana ja kesällä mm. pyöräillään pitkiä matkoja. Mutta ei siis mitään ns. normaaleita harrastuksia. Onneks ei olla ainoita..huh.

• 44m,36n.

Me olemme harrastaneet aina auto-urheilua.Sen parissa tapasimmekin.Lapsetkin ovat innolla mukana.Kilpailemme kaikki,paitsi nuorin 3v.Aloittelee jo alkeita.Laji vie melkein kaikki aikamme,rahamme ym.Tyytyväisiä ollaan.

• Nuoripari

Meillä oli tuo sama että työpäivän jälkeen jäätiin töllöttää telkkua. Onhan sekin yhessä oloa kun sovitaan että katotaan tuota yhessä. Ei niinkään minua esim kiinnosta mutta katson naisen vuoksi. Kuitenkin päätimme mennä tanssi kurssille naiseni kanssa ihan vaan huviksemme. Minä olen maailman huonoin tanssimaan joten sovimme ettemme vedä hernettä nenään kun minä mokaan. Se on hauskaa. Ehkä yksi yhteinen harrastus vaikka kuinka tyhmä tahansa on parempi kuin ei mikään???

• jep

Onko kellekkään tullu mieleen lähtee esim. kesäsin rullaluistelemaan kumppaninsa kanssa. Sitä voi tehdä yhdessä, siitä saa liikuntaa ja se on hauskaa. Yksi vaihtoehto töllölle ois myös lautapelit (jos sellaisia sattuu olemaan).

• Pii

Noh...

Yhdessä me katsomme telkkaria, vuokraamme videoita, pelaamme tietokoneella, teemme ruokaa, tapaamme ystäviä, käymme elokuvissa, (tosi harvoin, miestä on vaikea saada innostumaan) käymme taidenäyttelyissä, ulkona syömässä, käymme kävelyllä, kirjastossa, kaupassa, pelaamme lautapeliä ja korteilla, luemme, (molemmat omaa kirjaa) kritisoimme toistemme tekstejä, keskustelemme parannusehdotuksista, (riitelemme parannusehdotuksista ;) keskustelemme ylipäänsä, käymme olusilla, käymme tanssimassa, kierrämme kirjakaupoissa, kahviloissa, hmmm... Olisikohan vielä jotain olennaista? Emme varsinaisesti "harrasta" mitään yhdessä, mutta olemme ja teemme meitä miellyttäviä asioita, aina ei tarvitse tehdä mitään sen erityisempää.

• avr

Mekin päätettiin että rullaluistellaan! Tosin ei sitä olla vielä aloitettu kun ei kesä ole vielä näköjään tulossa....

• aropupu

Me ollaan pari, minä 24, mies 22.
      Harrastetaan yhdessä aika paljon, käydään salilla, kävelemässä, rullaluistelemassa, elokuvissa, kaupassa, kyläilemässä, ulkona syömässä, oluella yms.
      Pelataan korttia, lautapelejä, katsellaan televisiota yms.
      Lisäksi meillä on yhteinen yritys.
      Minusta tuntuu välillä et ollaan liikaa yhdessä mut miehen mielestä ei... Mut on meillä myös omia juttuja, mikä on toisaalta ihan hyvä, välillä on ihanaa vaan olla yksin kotona ja vaikka syventyä naisten lehteen. :)

• Alannah

.. meillä on koko elämä. Teemme lähes kaiken yhdessä, jopa liiankin kanssa joidenkin mielestä.
        Varsinaisia yhteisiä harrastuksia meillä on yksi.
        Musiikki.
        Mielenkiintoista kyllä, emme harrasta sitä yhdessä.
        Hänellä on oma bändinsä, minulla lauluopintoni.
        Ehkä kerran-pari vuodessa teemme yhteisen projektin. Yhteinen intohimomme ei kuitenkaan etäännytä meitä, voimme puhua aiheesta tunteja, opiskella uusia juttuja, sovittaa stemmoja..
        Yhdessä käymme myös keikoilla katsomassa paikallisista bändeistä maailman huippunimiin saakka. Viimeksi ZZTop ja Gary Moore, seuraavaksi Tom Jones ja Bruce Springsteen.
        Kotikaupungissa kävimme viimeksi katsomassa paikallista rokkia ja tulevana viikonloppuna menemme Jean.S:ää katsomaan.
        Kuuntelemme, analysoimme, ihastelemme, kritisoimme ja tietysti väittelemme :)

• Nelli

Talvella pilkitään ja kesällä muuten vaan kalastellaan. Siinä kuluu helposti koko päivä, ainakin jos tulee saalistakin ja joutuu perkuupuuhiin.
      Lisäksi vielä kokkaammekin yhdessä ja käymme koirien kanssa pitkillä kävelyillä.
      Niin ne on pari vuotta vaan vierähtänyt

• Mimmi

Meillä oli pitkään hakusessa että mitä tehtäis yhdessä, saatais sellanen oma juttu. Muuten aika menee työssä ja arkisen puurtamisen parissa. Television katselukin tuottaa ongelmia kun kumpikin haluaa katsoa eri juttuja.
      Pitkään yritettiin keksiä mikä ois se meitä molempia kiinnostava juttu ja sit mä keksin viedä mieheni katsomaan itsepuolustuslajeja. Häntä kun ei tuntunut kiinnostavan oikein mikään.
      Nyt me ollaan käyty treeneissä ja harjoitellaan kotonakin yhdessä. Meille se sopii tosi hyvin. Etenkin kun seurassa on hyvä meininki. Meillä on muuten aika erilaiset kiinnostuksen kohteet mutta tässä harrastuksessa voi kumpikin tehdä vähän omia juttuja. Mies aikoo ottelemaan mä olen kiinnostunut tekniikoista ja kuntoilusta. Seurassa on useita pareja joille se on yhteinen harrastus. Lajeja voi yleensä kokeilla parin treenin ajan ja sit saa päättää haluaako jatkaa. Suosittelen, jos liikunta kiinnostaa.

• avr

meilläkin on tuo rullaluistelu..

• Veera

Mökkeily, veneily, kävelylenkit, matkustelu.

• Friikki

Meillä yhteisenä harrastuksena voisi mainita sci-fi:n. Kaksi friikkiä tölläämässä joko netistä sci-fi:ä tai sitten töllöstä. Yhteisenä harrastukena on myös kaksi koiraamme joiden kanssa käydään lenkkeilemässä ja koirapuistossa. Lisäksi kummallakin on omat puuhastelunsa yksin ollessa. Kun olen omalla soittotunnilla ja mieheni on yksin kotona niin aika usein hän pelaa tietokoneella ja kotiin tullessani saan selostuksen hänen uusista sotataktiikastaan (pelaa stradegia- ja taktiikka tai roolipelejä)

Omasta mielestä yhteiset harrastukset ovat erittäin antoisaa aikaa, mutta itse tarvitsen omat soittotuntini ja sen ajan vain itselleni.

• neiti nalle

Kiitos kaikille harrastusideoista.

Ajattelin vielä mainita, että kyllä meilläkin on omaa aikaa, siis enemmän kuin yhteistä aikaa. Poikaystäväni on töissä pitkiä päiviä ja vapaa-ajasta menee paljon hänen oman harrastuksensa parissa (snooker). Eli se aika mitä ehditään olla yhdessä on aika arkista ja lähinnä laiskottelua.

Täytyy katsella mitä tässä keksii. :)

• Anonyymi

Panohommat

• Anonyymi

Urheilu on hyvä ja lajeja löytyy laidasta laitaan.

• Anonyymi

Usein ei välttis ole fiksua ettäkö pariskunnalla olisi yhteisiä harrastuksia liika keskinäinen näkeminenkin kun saattaa kiristää pinnaa

• Anonyymi

Meillä oli harrastuksena että naisen pitää katsoa kun mies: touhuaa, aukoo päätään,kiukuttelee, menee, tulee ja kestitsee sukulaisiaan.
      Joskus harrastukseen kuului myös ystävällistä käyttäytymistä.
      Harrastus loppui kun se etsi paremman harrastuskaverin ym. harrastuksiin.
      Oli niin hauskaa harrastaa yhdessä että siitä asti ollut sinkkuna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      60
      5707
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      103
      4849
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      391
      2876
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      93
      1368
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      340
      1119
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      65
      951
    7. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      29
      938
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      876
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      108
      856
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      839
    Aihe