is BEST
vapaaa ooon, kulkemaaaaan, kaiken nähdä mä tahdon vaaan.....
Jukka Raitanen
9
4335
Vastaukset
- Merikrotti
Hämy sellin on minun seuranain....
Jukka Raitanen iski minuun jo ennen kuin tiesin mikä oli hämy, mikä oli selli ja mistä hän kertoi surullisilla biiseillään. Nyt tiedän, ja vaikka en olisi halunnutkaan henk koht tutustua siihen maailmaan, niin elämä joskus kuljettaa sellaisiin satamiin joihin ei haluaisi rantautua. Jukka Raitanen on silti ikuisesti suosikkini.- Tuolloin vielä nuori
Tuo Raitasen biisi (oliko se nimeltään Vangin toive?) oli 70-luvulla jonkinlainen hitti. Se soi niin kotona leysoittimissa kuin radion toivelistoillakin. Sitä kuuntelivat ja diggasivat sekä aikuiset että nuoriso. Simppeli biisi, jonka kaihoisa meno kosketti monia.
- roskiksella
Tuolloin vielä nuori kirjoitti:
Tuo Raitasen biisi (oliko se nimeltään Vangin toive?) oli 70-luvulla jonkinlainen hitti. Se soi niin kotona leysoittimissa kuin radion toivelistoillakin. Sitä kuuntelivat ja diggasivat sekä aikuiset että nuoriso. Simppeli biisi, jonka kaihoisa meno kosketti monia.
Jukka Raitanen,onko vielä voimissaan?
Minä kanssa ihastuin hänen lauluihinsa,tuon vangin toive kappaleen kuultuani. Oli pakko opetella sanat ja sävel.Mulla on 1 cd levy, sekä vinyyli älppäreitä
häneltä.Oli vuosia sitten Lahdessa keikalla yhdessä kapakassa.Tuon jälkeen en olekaan hänestä kuulut. - on hyvä
roskiksella kirjoitti:
Jukka Raitanen,onko vielä voimissaan?
Minä kanssa ihastuin hänen lauluihinsa,tuon vangin toive kappaleen kuultuani. Oli pakko opetella sanat ja sävel.Mulla on 1 cd levy, sekä vinyyli älppäreitä
häneltä.Oli vuosia sitten Lahdessa keikalla yhdessä kapakassa.Tuon jälkeen en olekaan hänestä kuulut.Minun mieleen on kappale TUULI TUKKA se kun tulee radiosta on pakko laittaa voluumia lisää.
- raitanen olla
on hyvä kirjoitti:
Minun mieleen on kappale TUULI TUKKA se kun tulee radiosta on pakko laittaa voluumia lisää.
olla sairas mies tätä nykyään.en tiedä että vakavastiko.asuskelee kait lappeenrannassa.
- <<<
Oma suosikki Jolle Idolini Vexi salmi ja suosikkini Vexi salmi on tehnyt 2 biisiä
- N-Kun
Ei kenelläkään sattuis oleen Raitasen Tanssi vain kipaletta...??? Olen metsästänyt sitä biisiä jo jonkin aikaa...
- Ritu-62
Mä olen metsästänyt samaa biisiä jo jonkun aikaa.
Toivonu kaikista mahollisista toivekonserteista,
muttei ole tärpännyt. Toiveita on edelleen sisässä, josko joku päivä tärppäis.
En ole kuullut Tanssi vain kappaletta sen jälkeen, kun itse sitä levyautomaatista soitin, joskus
-77 tai -79.Sanat ja sävel kyllä soi päässä.
Toivotaan, että jostain se saataisi kuulla, kuin
myös moni muu Jukan biisi olisi kuulemisen arvoinen. Ritu-62 kirjoitti:
Mä olen metsästänyt samaa biisiä jo jonkun aikaa.
Toivonu kaikista mahollisista toivekonserteista,
muttei ole tärpännyt. Toiveita on edelleen sisässä, josko joku päivä tärppäis.
En ole kuullut Tanssi vain kappaletta sen jälkeen, kun itse sitä levyautomaatista soitin, joskus
-77 tai -79.Sanat ja sävel kyllä soi päässä.
Toivotaan, että jostain se saataisi kuulla, kuin
myös moni muu Jukan biisi olisi kuulemisen arvoinen.Tämä kappale taitaa olla levyltä Vapaa oon, vuodelta 1977 muistaakseni. Itse olen myös etsinyt vastaavaa Jukan musiikkia CD:nä, mutta heikkoa on tarjonta. En ymmärrä miksi levy-yhtiöt digitoi enempää Jukan tapaisten legendojen musaa. Täytyy varmaan rueta metsästämään vinyylejä ja digitoida itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124280MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822161Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551701Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991425Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331078Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903- 171874
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868