Lyhytjalkainen

käpsö

Miten saada lyhyet jalat näyttämään pitemmiltä?
Onko niksejä.
Siis muitakin kuin että korkeat korot.

Toisaalta voidaan sanoa,että ylävartalo on liian pitkä jalkoihin verrattuna.
Millä konsteilla saa aikaan vaikutelman,että olis sopusuhtaisempi?

6

1258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • töppöjalka

      Älä missään tapauksessa käytä lantiofarkkuja vyön kanssa! Älä myöskään käytä takapuolen alle ylettyviä paitoja ja takkeja. Lyhytjalkasella näyttää ihan hirveeltä.. Jos pidät hameita, niin laita saman väriset kengät ja sukkikset kuin hame on.

      • vaatetuksen ammattilainen

        Luodaan vaikutelma, joka pidentää jalkoja ja katkaisee vartalon

        Kokeile:
        - lyhyitä jakkuja tai pitkiä jakkuja yhdistettynä lyhyisiin hameisiin
        - lyhyita hameita sävyyn sopivien sukkien kanssa
        - kapeita hameita ja housunlahkeita
        - vaihda jakkuihisi huomiota herättävät napit katkaisee pitkän vartalosi/ selkäsi
        - empiretyylisiä leninkejä ja tunikoita
        - leveitä vöitä
        - kuviollisia yläosia
        - matalia tai keskikorkeita korkoja – korottomat eivät ole hyvät


      • Fake Stripe

        ÄLÄ käytä capreja tai vajaamittaisia pitkiksiä. Yritä huijata mahdollisimman pitkillä housunlahkeilla (jotka peittävät korkkarisi...;)

        Hameen pituus juuri yläpuolelle polven ja taas ne korkkarit! Musta hame = mustat sukat ja kengät.

        Alaspäin levenevät housunlahkeet myös hyvät. Pillejä älä käytä, älä myöskään suoria leveälahkeisia. Joko alaspäin levenevä tai suora kapea lahje, riippuu vähän muista mitoistasi.


    • njk

      itse myös olen lyhyt,pituutta 154cm,ja samaa ongelmaa itselläkin vaatetuksen suhteen,suosin housuja joissa alas levenevä lahje,ja lahkeen pituus sopivasti ylipitkä,siten voin käyttää todella korkeita korkoja,lähinnä platform tyyppisiä korkkareita,ja lahje sopivasti pitkinä peittävät korkkarit,toimii ainakin itselläni

    • käpsö

      hyvistä vinkeistä,tähän asti olen ilmiselvästi pukeutunut suurimmaksi osaksi väärin.....hm....olen sentään osannut välttää capreja ja lantiofarkkuja ja leveitä hameita kolmeneljäsosa takkien kanssa.

      Iso ongelma on,että en ole ikinä oppinut kävelemään korkeakorkoisilla.Olen enemmän tyyliä "sportti" ja viihdyn verkkareissa.Välillän vaan tarvitsee virallisempaa ilmettä ja siksi kyselen.

      Muutoin olen normaalipainoinen,melko leveät hartiat,rinnat ja takapuoli pienehköt ja kiinteät.

      Kumpi parempi: tumma yläosa ja vaalea lyhyt hame vai tumma hame vaalea pusero ?
      Ja mitä muuten tarkoittaa "empiretyylinen"??

    • hameen kanssa

      Ei missään tapauksessa nilkkaremmiä, joka "katkaisee" jalan
      Avokkaissa sellainen malli, joka juuri ja juuri tai ei edes ihan kokonaan peitä varpaita eli EI jalkapöytää peittävä malli. Tänään löysin kahdet sellaiset!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe