räppi paskaa

N1mEtÖn

mikä teitä ihmisii vaivaa, kun te kuuntelette jotain helvetin räppii!??? teil on surkee musamaku!!!!!
en haluis tulla tänne heittää tällast läppää, mutta miks te tuutte hevi-osastoille selittää jotain: "Hevi on perseestä!" ????
Kysyn vaan.

115

6350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks juttu

      Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä. Mielipiteensä pitäisi kuitenkin pystyä esittämään niin, että kunnioittaa muita. Noo eihän tätä tietenkään voi teinipojilta odottaa.

    • jonnaDe

      mitä vittua ite tuut sitte täl puolel ulisee et räppi o paskaa mee sä vaa heiluttaa sitä rasva lettiis muualle.

      • nvqoiqurebvi

        Räppi on pelkkää paskaa. Tulet sen huomaamaan kunhan saat ikää lisää ipana. Pelkkää paskaa koko laatu. Kuka tahansa osaa tehdä tollasta puhelaulupaskaa, kunhan vaan saadaan videoihin tarpeeksi vähäpukeisia naisia. Sillä se paska myy, eikä millään muulla.

        Voi jumalauta, paina tää mielees; Muista tämä kirjoitus vaikka 20:n vuoden päästä, ja mieti mielessäsi kuinka vitun naurettavalta se räp tuntuu silloin. Hah!


      • räppi suoleen!

        me sä saatanan rasvaperse-rekkalesbo vittuun siitä, hyppää vaikka kaivoon ja mä laitan kannen kiinni. Vittu sä ja sun saatanan räppi!Vittu kaikkia räppäreitä lapiolla päähän!!!


      • homot

        Miyä vittua te ttuutte valittaa jotain hevii iehän siin oo mutään järkee ku joku kirkuu ihan täysil ja sit puhuu pelkkää paskaa


      • cudd
        nvqoiqurebvi kirjoitti:

        Räppi on pelkkää paskaa. Tulet sen huomaamaan kunhan saat ikää lisää ipana. Pelkkää paskaa koko laatu. Kuka tahansa osaa tehdä tollasta puhelaulupaskaa, kunhan vaan saadaan videoihin tarpeeksi vähäpukeisia naisia. Sillä se paska myy, eikä millään muulla.

        Voi jumalauta, paina tää mielees; Muista tämä kirjoitus vaikka 20:n vuoden päästä, ja mieti mielessäsi kuinka vitun naurettavalta se räp tuntuu silloin. Hah!

        Miks sun ja tein muitten pitää tulla tänne rap osioo vaa sössöttää et "räp on paskaa." jossette muuta osaa sanoa ni pysykää muualla, ollaa nyt jo kuultu ettette tykkää rapista ja se siitä.Ku kerta sanot näi "Kuka tahansa osaa tehdä tollasta puhelaulupaskaa, kunhan vaan saadaan videoihin tarpeeksi vähäpukeisia naisia. Sillä se paska myy" Saanen kysyy millälailla se musiikkivideo vaikuttaa levyn myyntii?


      • NollaZero
        nvqoiqurebvi kirjoitti:

        Räppi on pelkkää paskaa. Tulet sen huomaamaan kunhan saat ikää lisää ipana. Pelkkää paskaa koko laatu. Kuka tahansa osaa tehdä tollasta puhelaulupaskaa, kunhan vaan saadaan videoihin tarpeeksi vähäpukeisia naisia. Sillä se paska myy, eikä millään muulla.

        Voi jumalauta, paina tää mielees; Muista tämä kirjoitus vaikka 20:n vuoden päästä, ja mieti mielessäsi kuinka vitun naurettavalta se räp tuntuu silloin. Hah!

        Sulla ei poitsu ole hajuakaan hiphopista nyt kyllä. Myönnän, suurin osa räpistä jota näkee telkkarissa tai kuulee radiossa on p*skaa, mutta fakta on että se ei ole koko "hiphop-genre" mitä medioista näkee.
        Onko se sinulta pois jos jotkut pitävät erinlaisesta tyylistä? Älä rupea aukomaan jos et tunne aihetta mistä puhut. Et sinä voi pakottaa koko maailmaa kuuntelemaan just sitä mistä sinä itse pidät. Mutta ei voi mitään, antakaa aggression dominoida ajatuksianne, kirjoittakaa tunteistanne ja toistelkaa päässänne "vittuku tuokaa taas tiedä yhtään vitun mitään vittuvittuvittu, vittu mitä paskaa vittu se vittu kuuntelee perkele eikä vittu tajua sitä että se on paskaa vittu" ja muistakaahan toki pistää tekstinne kohokohtiin Caplock-kirjoitus päälle että tekstinne pointti tulee paremmin ilmi. Mikäli asianne on poikkeuksellisen tärkeä niin kirjoittakaa saman tien koko teksti isolla, parit huutamerkit loppuun auttaa asiaa! (


      • joku132434

        sul varmaan roikku housut nilkoos jou kuuntelen 50centtiä oon vähä kova tyyppi räppi on sellasta riimi paskaa!METALLICA ROCS


      • räppi suohon!!!!!

        mee sä vaan vittu sinne cheekin työ ja sano sille et laulamulle räppiä ku oon ollu kiltti poika.


      • Cullin
        nvqoiqurebvi kirjoitti:

        Räppi on pelkkää paskaa. Tulet sen huomaamaan kunhan saat ikää lisää ipana. Pelkkää paskaa koko laatu. Kuka tahansa osaa tehdä tollasta puhelaulupaskaa, kunhan vaan saadaan videoihin tarpeeksi vähäpukeisia naisia. Sillä se paska myy, eikä millään muulla.

        Voi jumalauta, paina tää mielees; Muista tämä kirjoitus vaikka 20:n vuoden päästä, ja mieti mielessäsi kuinka vitun naurettavalta se räp tuntuu silloin. Hah!

        Pidä se pääs kiinni. Jokasel on oma musiikkimaku, ja toisen luokitteleminen on naurettavaa.


      • Puhelaulupaska>huutopask
        nvqoiqurebvi kirjoitti:

        Räppi on pelkkää paskaa. Tulet sen huomaamaan kunhan saat ikää lisää ipana. Pelkkää paskaa koko laatu. Kuka tahansa osaa tehdä tollasta puhelaulupaskaa, kunhan vaan saadaan videoihin tarpeeksi vähäpukeisia naisia. Sillä se paska myy, eikä millään muulla.

        Voi jumalauta, paina tää mielees; Muista tämä kirjoitus vaikka 20:n vuoden päästä, ja mieti mielessäsi kuinka vitun naurettavalta se räp tuntuu silloin. Hah!

        Laita Vinnie Paz - end of days, Vinnie paz - same story tai 2pac - changes ja vertaa sanoja siihen musiikkityyliin mitä itse kuuntelet, pystyykö kuka vaan kirjoittamaan tälläisiä sanoja?


      • räppäri

        räppi on parempaa kun hevi


      • pahama
        nvqoiqurebvi kirjoitti:

        Räppi on pelkkää paskaa. Tulet sen huomaamaan kunhan saat ikää lisää ipana. Pelkkää paskaa koko laatu. Kuka tahansa osaa tehdä tollasta puhelaulupaskaa, kunhan vaan saadaan videoihin tarpeeksi vähäpukeisia naisia. Sillä se paska myy, eikä millään muulla.

        Voi jumalauta, paina tää mielees; Muista tämä kirjoitus vaikka 20:n vuoden päästä, ja mieti mielessäsi kuinka vitun naurettavalta se räp tuntuu silloin. Hah!

        Jos se on paskaa ni sit se aitoa paskaa ehtaa tavaraa paskaa ei voi muuttaa tai korvata paska on rehellistä ja aitoa paskaa parempaa paskaa ei löydy paskastakaan eikä paskasta löydyy muuta kun paskaa..ASSHOLE


      • troll
        pahama kirjoitti:

        Jos se on paskaa ni sit se aitoa paskaa ehtaa tavaraa paskaa ei voi muuttaa tai korvata paska on rehellistä ja aitoa paskaa parempaa paskaa ei löydy paskastakaan eikä paskasta löydyy muuta kun paskaa..ASSHOLE

        nii painuks sää sinne helvettii


      • Anonyymi

        joo laitetaan jotain mölyä ja luetaan paskapaperin tuoteseloste, ime ittees apina ,olet pelkkä nolla.


      • Anonyymi
        joku132434 kirjoitti:

        sul varmaan roikku housut nilkoos jou kuuntelen 50centtiä oon vähä kova tyyppi räppi on sellasta riimi paskaa!METALLICA ROCS

        joo sormitellaa kun joku vähä älynen ja paskaa 7 tonnia housuissa ,säälittäviä luusereita.


      • Anonyymi

        Räppiä voi tehdä kuka vaan,ei tarvitse edes osaa laulaa.


      • Anonyymi

        Mitä rasvalettiä?


    • sfafsa

      No joo siis.. ensinnäkin tälläset keskustelut on ihan turhia , kaikki voi kuunnella mitä ite haluaa , itse kuuntelen mm. rap - musiikkia. Mun mielestä se kyl on enemmänkin et nää hevarit aina tulee " meiän" keskusteluja häiritsemään asiattomilla kommenteilla. JA sille joka sanoi että räppi on ihan paskaa musiikkia, ymmärrät sen kun kasvat tai jotain tollasta. niin siis RAP ei oo sellasta että tehään kalliita musiikkivideoita ja jotku hopparikledjut päällä ollaan ja heitetään riimii jostain ihan turhista asioista vähäpukeiset naiset taustalla.Eli siis tollanen on vaan sellasta mainstream- räppii mitä soitetaan esim. MTV:llä . Ite kuuntelen räppii suomalaista ja jenkkiä..Itse en tykkää heavy musiikista , mutta en kuitenkaan voi sanoa että se on " ihan paskaa" koska en ole paljoa sitä kuunnellut - Ja uskon et nää jotka tulee väittää et räppi on ihan paskaa ei oo paljoo tutustunu kun johonki 50 centtii , chamillionareen , skandaaliin pikku g:hen yms. Miks pitää vittuilla toisille jonkun musiikkimaun takia? Aika helvetin lapsellista..

      • ghfgghghfgh

        meenny viel äiteelles itkemään !!!!


    • hoppigirl-91

      Sori noitten teinipoikien haukkujen takia.Mitään musamakuu ei pitäs haukkuu vaan sen takii,että ei pidä siitä. Se jos mikä on lapsellista. Mä itse en pidä hevistä,mutta en mä sitä haluu haukkuukaan,koska mä tiiän,että se on joillekin tärkeää,ihan niinku räppi on mulle.

      • aivan..

        Itse en välitä maksalaatikosta yhtään (en siis tykkää siitä), mutta en kyllä voi väittää että se olis ihan paskaa tai pahaa, koska ihmisiä on varmaan enempi jotka kyseisestä ruuasta pitää kuin itse joka sitä inhoan ja häviäisin siis väittelyn ja joutuisin nolona todistamaan väitteeni vääräksi. Joten miettikääpä sitä.


    • hrapsyyke

      näemmä molemmilta osapuolilta tulee vittuilevaa kommenttia katselin nuo kommentit läpi niin kyllä huomaa että molemmillakin puolelta löytyy hurjia ääripäitä. Ihmiset kuunnelkoot mitä kuuntelee. Ja räppäys on kyllä muutakin kun puhelaulua, ei sitä kaikki osaa. Kun vähän uppoutuu syvemmälle noihin enemmän underground- räppimatskuihin niin löytyy paljon hyviä artisteja. Sama juttu raskaankin musan puolella. On kaupallista (Lordi, Ari Koivunen etc.) ja hieman parempaa (Metallica, Kreator, System of a down etc) ja räpissä kaupallista (Cheek, Elastinen, Iso H jne) ja parempaa matskua (Kemmuru, Hannibal & Soppa, Huge L, Sol1n, Alamaa jne.)
      Itse kuuntelen räppiä, hiphoppia, elektronista musiikkia, raskaampaa musaa (Korn, Kreator, System Of A down etc) Edustan siis keskitasoa, olen avoinna kaikenlaiselle musiikille paitsi kaupalliselle paska-porhomusalle. Avoimuutta ihmiset ja koittakaa nyt opetella perustelemaan mielipiteenne ja olkaa asiallisempia älkääkä tulko vaan vittuilumielessä.

      • ghfhs

        Niimpä, kaikki hevarit, ketkä alkaa haukkumaan räppiä, niin ei oo tutustunu mihinkää muuhun, ku johonki tyyliin Pikku G ja 50 Cent. Ite kuuntelen vähän vanhempaa räppi (2Pac, Eazy-E, N.W.A, Westside Connection, Dr. Dre jne..) mutta myös uudempaa (Young Jeezy, jtn Akonilta jne..) Tutustukaa ensin kunnolla räppiin rasvaletit, ja sen jälkeen tulkaa aukomaan päätä.


      • kilk
        ghfhs kirjoitti:

        Niimpä, kaikki hevarit, ketkä alkaa haukkumaan räppiä, niin ei oo tutustunu mihinkää muuhun, ku johonki tyyliin Pikku G ja 50 Cent. Ite kuuntelen vähän vanhempaa räppi (2Pac, Eazy-E, N.W.A, Westside Connection, Dr. Dre jne..) mutta myös uudempaa (Young Jeezy, jtn Akonilta jne..) Tutustukaa ensin kunnolla räppiin rasvaletit, ja sen jälkeen tulkaa aukomaan päätä.

        ROCK AND ROLL AIN`T NOISE POLLUTION


      • ihme hommaa
        kilk kirjoitti:

        ROCK AND ROLL AIN`T NOISE POLLUTION

        totta joka sana, jos nää homot cheekki fanit täältä tulee mussuttaa paskaa hevistä niin teil on täys oikeus tulla tännekki mussuttaa kuinka paskaa räppi on


        R.I.P Eazy-E


      • Häääääääääääääääääääääää

        ensinnäkin system of a down ja metallica on verrattavissa 50centtiin... kaupallista hirveää paskaa kaikki nuo... Kreatori taas kuuluu hieman parempaan laatuun...


      • gesav
        Häääääääääääääääääääääää kirjoitti:

        ensinnäkin system of a down ja metallica on verrattavissa 50centtiin... kaupallista hirveää paskaa kaikki nuo... Kreatori taas kuuluu hieman parempaan laatuun...

        Kattokaa Korn Twisted transistor ja verrakkaa sitten musiikki lajeja.
        Rappärit osaa vetää heviä omalla tyylillä ja hevarit osaa räpätä jos tahtoo.
        Itse kuuntelen räppiä ja hyviä hevi biisejä.
        Jos pitää jostain hevi biisitä ei se tarkota että tarvitsee omistautua koko genrelle!


      • gesav
        gesav kirjoitti:

        Kattokaa Korn Twisted transistor ja verrakkaa sitten musiikki lajeja.
        Rappärit osaa vetää heviä omalla tyylillä ja hevarit osaa räpätä jos tahtoo.
        Itse kuuntelen räppiä ja hyviä hevi biisejä.
        Jos pitää jostain hevi biisitä ei se tarkota että tarvitsee omistautua koko genrelle!

        Lisäys edelliseen
        Lyön vetoa että jo joku hevari kuuntelisi KAIKKI mailman räp biisit niin ei voi väittää ettei löytäis edes yhtä hyvää, ja toisin päin.
        Eipä muuta


      • Cullin
        ghfhs kirjoitti:

        Niimpä, kaikki hevarit, ketkä alkaa haukkumaan räppiä, niin ei oo tutustunu mihinkää muuhun, ku johonki tyyliin Pikku G ja 50 Cent. Ite kuuntelen vähän vanhempaa räppi (2Pac, Eazy-E, N.W.A, Westside Connection, Dr. Dre jne..) mutta myös uudempaa (Young Jeezy, jtn Akonilta jne..) Tutustukaa ensin kunnolla räppiin rasvaletit, ja sen jälkeen tulkaa aukomaan päätä.

        Tietääkseni ihan hoppareillakin on rasvaletit?


      • räppi voittaa
        Häääääääääääääääääääääää kirjoitti:

        ensinnäkin system of a down ja metallica on verrattavissa 50centtiin... kaupallista hirveää paskaa kaikki nuo... Kreatori taas kuuluu hieman parempaan laatuun...

        jos sanot et metallica on parempi kun 50 cent niin oot sinäki aika pöllö


    • haha1

      saanko kysyy et mitä te kaikki saakulin idiootit tuutte internettii räyhää toisillenne :D pitäkää mielipiteenne mahassa

    • IP

      Mielestäni räppi ei sinänsä ole paskaa vaan ne räppärit ovat perseestä.

      • räppiisshit

        räppi on paskinta paskaa, mitä maailmasta löytyy.


    • CFH_DMC

      Itse kuuntelen heviä, mutta ei räpissä ole mitään vikaa jos sitä verrataan esim. lady gagaan tai beyonceen jotka ovat uskomatonta paskaa.

      • r6546545466546546546

        räp on paskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


      • niin että sillai
        r6546545466546546546 kirjoitti:

        räp on paskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

        miks nuo ääliöt tulee selittään et räppi on paskaa? seki on taidetta omalla hyvällä tavallaan. hevi on kylläki vitun kirkumista mutta en dissaa sitäkää on hyviä hevikipaleitaki. paitsi että ne runkkarit joilla ei oo elämää va viettää päiväsä haukkumassa toisten musamakuu nii ne on säälittävii paskoja !


      • metallia!!!
        niin että sillai kirjoitti:

        miks nuo ääliöt tulee selittään et räppi on paskaa? seki on taidetta omalla hyvällä tavallaan. hevi on kylläki vitun kirkumista mutta en dissaa sitäkää on hyviä hevikipaleitaki. paitsi että ne runkkarit joilla ei oo elämää va viettää päiväsä haukkumassa toisten musamakuu nii ne on säälittävii paskoja !

        Kannattaa kuunnella näitä:
        -Pantera (Cowboys from hell, Walk, Domination, Mouth for war, Cemetery gates)
        -Testament (More than meets the eye, The evil has landed, Return to serenity, Souls of Black, Into the pit)
        -Anthrax (I am the Law, Fueled, What doesnt die, Only, Inside out, Safe home)
        -Slayer (Eyes of the insane, Bloodline, Raining Blood, Seasons in the abyss)
        -Rev Theory (Hell Yeah)


      • Nosor
        niin että sillai kirjoitti:

        miks nuo ääliöt tulee selittään et räppi on paskaa? seki on taidetta omalla hyvällä tavallaan. hevi on kylläki vitun kirkumista mutta en dissaa sitäkää on hyviä hevikipaleitaki. paitsi että ne runkkarit joilla ei oo elämää va viettää päiväsä haukkumassa toisten musamakuu nii ne on säälittävii paskoja !

        etkös juuri "dissannut" heviä?


      • minä vaan
        metallia!!! kirjoitti:

        Kannattaa kuunnella näitä:
        -Pantera (Cowboys from hell, Walk, Domination, Mouth for war, Cemetery gates)
        -Testament (More than meets the eye, The evil has landed, Return to serenity, Souls of Black, Into the pit)
        -Anthrax (I am the Law, Fueled, What doesnt die, Only, Inside out, Safe home)
        -Slayer (Eyes of the insane, Bloodline, Raining Blood, Seasons in the abyss)
        -Rev Theory (Hell Yeah)

        kannattaa kuunnella 50 cent candy shop


    • Henkilö92

      Jokainen tykkää mistä tykkää. Minusta on lapsellista mennä toisten genrejen palstoille aukomaan päätään. Toisaalta "Lasten kaltaisten on Jumalan Valtakunta" mutta hei rajansa kaikel.

      Pitäkää siis äpärät järki päässänne. Ihan sama mitä genreä fanitatte. Se on perseestä lukea kaiken maailman paskaa täältä, kun yrittää löytää jotain asiallista tekstiä.

      • mdma1loveya

        vittu mitä paskaa joku hevi/metalli sekä hiphop/rap!

        Trance voittaa molemmat ;)


      • jepahd
        mdma1loveya kirjoitti:

        vittu mitä paskaa joku hevi/metalli sekä hiphop/rap!

        Trance voittaa molemmat ;)

        Hardcore ja hardstyle voittaa kaikki.


      • rapmulkku
        jepahd kirjoitti:

        Hardcore ja hardstyle voittaa kaikki.

        Hardstyle on parasta sitten tulee hardcore ja sitten hevi! no ei vitus mitää heviä, vaa jumpstyle, hardtrance ja nu-style!!!!


    • maggaraMiäs

      Hauskaa seurata tälläisiä keskusteluja. Aina on vain kaksi puolta, hevi ja räppi. Mielestäni kummatkin on paskaa, ja hyvää musaa on Eput, Juice, Yö, Dingo, Leevi and the Leavings, Hassisen Kone...

      Mielestäni nimim. "aivan.." osui naulan kantaan tekstissään. Itsekkin inhoan jauhomakkaroita ja ja rakastan kunnon lihaisia, mutta jotkut ihmiset (niin hullulta kuin se kuulostaakin), pitävät jauhosta enemmän kuin lihaisesta.

      • luuuuvv<33

        vittu miten säälittäväää


    • Rokkitukkapoika

      N1mEttÖmän (eli alkuviestin) kanssa oon siinä mielessä samaa mieltä, että kaikkkkkki samalla yläasteella kun missä mä olen kuuntelee hemmetin räppiä. Jumalavita kun tekis mieli tehdä sellanen käppirovio keskelle kaikkien näköä. Ja samoin hevi ja teinipoppi. Ja toki ne on aina ne samat kappaleet joita kaikki popittaa ja soittaa jostain hiton puhelimista. Ja useimmiten kaikki kuuntelee räppiä_JA_heviä. Ainakin pojat.

      Voitteko ihmiset ja varsinkin nuoret kuvitella että itse en kuuntele kumpaakaan! Kun nyt puhutaan tästä musiikista, niin huomioin että maailmasta ja varsinkin nuorisosta on kadonnut se perus ROCK, PUNK, GRUNGE ja toki muut musiikin alalajit ja kotimaiset vanhat hyvät artistit (kuten Hassisen Kone, Popeda, Kolmas Nainen, Hanoi Rocks ja yms.), joita vielä kuunneltiin 70-90 luvuilla. Sex Pistols, Green Day, AC/DC, Aerosmith, Rush, Nirvana; kuullostaako tutulta? Eipä ainakaan minun kaveripiirissäni, jossa haukutaan rockia ja pitkiä hiuksiani.

      Ja jos vastaisin tähän kysymykseen, niin kallistun toki enemmän heviin, sillä siinä soitetaankin jotain ja yleensä niin helvetin äkäseen. Räpissä hikinen nörtti on laittanut jumputuksen koneelta ja päälle puhuja, jota laulajaksi/räppäriksi kutsutaan puhuu raidan päälle.

    • minä täällä

      Noni kaverit eiköhä tehä nyt niin että jokanen tunkee peukalon suuhun ja kuuntelee mitä haluaa. Itseäni ärsyttää jos kuulen räppiä, mut ei mun oo sitä pakko kuunnella (toivottavasti). Eli nyt loppu tää lapsellinen riitely. Jokanen menee nyt ja kuuntelee mitä haluaa. Se on MUN mielipide että räppi ja poppi on perseestä.

    • Zuffelih

      Joo ite en voi sanoo et räppi olis nyt mitään täyttä sontaa. On niitä muutamia hyviäkin räppäreitä olemassa. Mut se mikä itseäni ärsyttää ihan jumalattomasti on sellaset tyypit jotka vaan kuvittelee olevansa jtn "räppäreitä" vaikka ei tiiä koko musasta läheskään mitään.. Esim. tietyt 14-16 v pojat jotka kulkee capit, lökärit ja kaiken maailman blingikorut yllä ja esittää olevansa jotain helvetin koviksia ja muka "kuuntelevat" jotain "joujou" biisejä ja aukoo huvikseen muille ihmisille.. Arvostan sellasia hopparityyppejä jotka OIKEESTI tietää jotain räpistä ja tykkää kuunnella sitä ja osaa hyväksyä myös muiden ihmisten musamaut. Mutta tosiaan tällaset "tekohopparit" jotka kovistelee muille ihmisille kaikesta "hei jou mikä vitu h0m0hevari säki oot?", saisivat kyllä painua víttuun täältä....
      Tuli taas pitkä ja turha viesti. = D

    • älkää jaksako

      Voi helvetti, miten ihmiset jaksaa tälläsestä asiasta oikeesti tapella?

    • ...

      vitun teinit.

    • papawasarollingstone

      Turhan usein kuulee tätä "v***u rap mitää musaa oo ku valmis tausta ja vähä jotai jou jouta siihe päälle". Siinähän se homma olikin, että koko genren alkuaikoina tuo idea oli sen aikaisilla laitteilla uraa uurtavaa. Kaksipesäinen kasettinauhuri, mikrofoni ja pari piuhaa - ja puistot täyttyi rennosta menosta ja hyvästä porukasta. Pitkä matkahan tuosta on tultu ja nykypäivänä hip hopin saraltakin löytyy varmaan jokaiselle jotain jos vain uskaltaa mainstreamin ulkopuolelle lähteä korviaan höristämään. Hip hop on paljon laajempi genre kuin mitä media antaa ymmärtää, kyseisestä kulttuurista puhumattakaan. Sitten itse pointtiin: mikä teitä genreuskovaisia vaivaa???? Vain ja ainoastaan rap/heavy/punk/drum'n'bass/gospel/psykefunkpiripolkkarokkijunkkafolk on oikeaa musiikkia? Itselle ainakin löytynyt hörökorville paljon nautintoa, kun räkänokkana uskalsi muutakin kuunnella kuin mitä MTV:n listat tai "isot pojat" tuputti. Rauhaa ja rakkautta vaan kaikille, mutta nyt chill the funk down, menkää levykauppaan tai vaikka piratebayhin ja ostakaa/ladatkaa joku levy mistä ette ole ikinä kuuleetkaan itsellenne uudesta genrestä. Näin säästetään meidän rakkaita näppäimistöjä ettei tarvitse aina huudella Clint Eastwoodin tavoin "v***u mitä p****a".

    • \m/O.o\m/

      SHUT UP AND ENJOY THE MUSIC!

      • räppi kunniaan

        kaikil on kyl oikeus mielipiteeseensä, mut ei tarvii haukkuu sellasii jotka kuuntelee räppii. "räppäreitä lapiolla päähän". mun tietääkseni poninhännät ja niiden heiluttelu on pikkutyttöjen puuhaa, eikä isojen miesten jotka ei keksi parempaa tekemistä.


    • ducktail

      ite ROCK N ROLL musiikkia ja ROCKABILLY musiikkia räppi on paskaa ja hevi on kusta-paskaa

    • ducktail

      rock n roll parasta ja rockabilly räppi on paskaa

    • Rappikuolkoonsaa****

      Räppi on saatanan puhelu paskaa,jou mä oon rappari mul o lökä pöksyt,jou mul o hasis* tuu ottaa tötsy* noin vitun helppoa on tehä vt rap puhe paska,ja inhottavaa nähä kadul jätkii ku housut o xxl koka ja puolet siit vitunperseest näkyy,hyi saatana , suomessa Sananvapaus joten tämä mielipiteeni!

    • Scary-Pale

      Räppi ei oo mitään helvetin paskaa te vittu pidätte turpanne kii koska kaikilla on oma mielipide paska aihe

    • JEESUS-SAATANA

      RÄPPI EI OO paskaa!
      MITÄÄ EI VOI YLEISTÄÄ
      RÄPPÄREIT ON MONE LAISII

    • Asian esittäjä

      hei nyt kaikki suut kiinni!

      jokaisella on oma musamaku. itse tykkään kuunnella aikasta paljon räppiä,ja kirjoittelen omiakinn sanoituksia. Et turha on mun mielestä täällä alkaa karjumaan,että räppi on persee**ä. ei mun mielestä hevi nyt sen parempaa ole ;I

      • ?

        asian esittäjä hei..hevissä ja räpissä on aika monenlaisia eroja...esimerkiksi hevissä joutuu keksimään sanat ja soinnut ynms..räpissä sanat jonka jälkeen tietokone soittaa "musiikin".....


    • Joku ihme hyypiö

      Itse asiassa koko nykyajan musiikki on jotain ihan syvältä takamuksesta tullutta, koska Moni ei uskalla kokeilla mitään uutta, vaan halutaan olla samanlaisii kuin omat idolit, eli niissä ei oo mitään omaperäistä. Nostan hattua niille jotka kokeilisivat yhdistää vaik hevin ja valssin yhteen eli hevivalls. Siinä ainakin olis jotain uutta.

    • bläbläblä

      eminem on ainoa räppi mitä voin kuunella. ja ihmettelen kummasti että minkä takia koneella tehty skeida myy miljoonia, en ymmärrä. koneella tehty 'musa' on musiikin raiskaamista, miksei musiikkia vaan vois tehdä pelkästään instrumenteilla. en tiiä. räppi ja musiikki = kaksi eri asiaa. jotku tykkää kuunella musiikkia, ja jotkut taas räppiä.

    • kaikki räppi ei ole minunkaan mielestäni p*skaa (tosin en kyl tykkää voice/mtv:llä soitettavasta räpistä)

      mun mielestä hyviä räppäreitä: Heikki Kuula, Pyhimys, Steen1, Julma Henri, Tommishock

      Sori vaa kun tulin teinipellenä tänne pätemään kun ei ollu muutakaan tekemistä

    • kaikki räppi ei ole minun mielestäni p*skaa (en tosin tykkää voice/mtv:llä soitettavasta räpistä)

      mun mielestä hyviä räppäreitä: Heikki Kuula, Pyhimys, Steen1, Julma Henri, Tommishock

      Sori vaa kun tulin teinipellenä tänne pätemään kun ei ollu muutakaan tekemistä

    • edibrokk
    • rap4ever

      räppi on se ainoa ja oikea valinta eikä mikää hevi sehän on vaa mikkii rääkymistä herätkää jo !

      • asd

        .räp = vitusti paskaa...tääon mun mielipide


    • hei

      Oottekste jotai ysikasei? :D

    • Seppo

      Se joka sanoo että joku kokonainen musiikkityyli on paskaa ei ansaitse kuunnella mitään musiikkia koska ei oikeasti ymmärrä sitä. Joka musiikki tyylissä on hyvin laaja skaala erilaista musiikkia, joista kaikki ei voi miellyttää kaikkia. Ja jos sanoo että joku on paskaa, pitää siihen sisällyttää faktoihin pohjaavat perustelut.

      Jos en pidä jostain hevi biisistä, se johtuu yleensä siitä että se on liian örinää tai voimatonta. Monet huuto-lauletut hevibiisit on hyviä.

    • näi o

      räppi on pillupoppii

    • niin juuri

      räppi ei ole pelkkää uhoamista ihan tiedoks vaan

    • kommunisti325

      vittu räppi on parempaa ku joku sun black - heavy metal eli slayer musiikkis vittu kasvatat ittes emoks hyi helve**i

    • kasvakaa aikusiks

      "räppi paskaa! hevi paskaa!" mä en edelleenkään tajuu miks ihmisten pitää haaskaa aikaa tällaseen vitun turhaan paskaväittelyyn.. ite en pahemmin metallii kuuntelee mut joskus se on jees. räppiä tulee kuunneltuu metallii paljo enemmän, myönnetään, vaik punkkari mä oon. miks vitus pitäs kuunnella musaa jonkun vitun genren perusteel?! mä kuuntelen sitä mikä kuulostaa mun mielestä hyvältä. mul on sen verran laaja musamaku et kuuntelen kaikkee laidasta laitaan kunha kuulostaa hyvältä. vaik mä kuuntelenkin paljo punkii, ni en mä jumalauta vaan kehtais alkaa huutelee jossai vitun suoli24:ssä et "räppi on paskaa ja kaikki lökäpöksyt on perseest" enkä oo ikinä alkanutkaan toisin ku moni keskenkasvunen teini täällä tuntuu tekevän. saatana millasii vitun pellei koko vitun keskustelu taas täynnä. lol. get a life.

    • aefsdbg

      Ei jumalauta oikeesti ! :D tuutte vaa toistenne palstoille huutelee ja muka olevanne oikeassa. Fakta on se että on olemassa hyvää räppiä ja paskaa räppiä, sama koskee heviä. jokainen tykkää mistä tykkää..

    • VMP*

      Mitä ihmettä tossa rapessa on että esim. joku NRJ soittaa tätä jonnekamaa pakotusomaisesti??? Ei v*ttu, onpas ihmettä että ihminen osaa puhua, ainoastaan noin seitsemän miljardia ihmistä osaa sen tehdä maapallolla... Laulaa ei sen sijaa osaa ihan noin moni, ainakaan oikein. Näitä s**tanan yomaneja on nykyään joka nurkassa ku ei tartte osata mitään, senkun sössötetään mitä sylki suuhun tuo ja ollaan suuria taiteilijoita...

      Ihan vinkkinä näille puhepojille/tytöille... Laittakaa himassa musiikkia soimaan poppikoneesta ja alkaa höpöttää siihen päälle. Nyt olette oikeita puhetaiteilijoita ja sen on hieno homma mutta älkää v*ttu lähetelkö niitä nerokkaita tuotoksianne mihinkään radioon soitettavaksi. Ei sitten vanhemmiten tartte itekkään kokee sitä myötähäpeää että tuli tällästäkin tehtyy jonnena...

      Ja juu,juu, kaikki maailman puhetaiteilijat on lähtösin karuista oloista, tiedetään...

    • en pidä

      vaan VIHAAN räppiä!!!!!!!!!

    • DAN-5

      RAP = Ripuloin Aina P*skani

      Kyllä tää puhesössötys kertoo karua kieltä jonnesukupolvesta... Mitäköhän seuraavaksi kun jossain vaiheessahan tää puhuminenkin tulenee jonneille ylivoimaseksi esteeksi samalla tavoin ku laulaminen, piirtelettekö sitten kuvia musiikin soidessa taustalla vai meneekö pantomiimi esityksen puolelle?...

    • xgklölkjhfzsas

      äijä salee sluibaa

    • Jou jou

      Rap on yksinkertasille kavereille yksinkertasten kavereiden tekemää yksinkertasta p*skaa...

    • oiuyt8

      Koska räpillä ei oo mitään tekemistä musiikin kans,se on täysin lahjattomien ihmisten käsi munissa uhoomista.Se on siks suosittua koska suurin osa ihmisistä ei ymmärrä musiikista yhtään mitään,paskaan on helppo samaistua.

    • JV19

      ^ Tämä... Jo pelkästään nämä suomalaiset puhehöpöttäjät, ei herranen aika. Kuunteelekohan nää jampat ollenkaan omia tuotoksiaan ennenkuin lähettävät eteenpäin vai meneekö sukkana postiin samantien kun saa uusimman taidepläjäyksen valmiiksi? Sen verran hirveetä ripulip*skaa on kyllä... Sanotukset saa aikaan tunneskaalan myötähäpeästä raivokkaaseen merimiesnauruun vedet silmissä..

      Menkää pojat/tytöt vaikka politiikkaan kun kerran ette laulaa osaa, siellä voitte puhuu niin paljon ku haluatte eikä oikeastaan kukaan kuuntele eikä näin olleen haittaa ketään...

    • räppi lolXD

      täs tulee sellasta riimii että kukaa ei tuu sun horo tiimiin , ei voi mitää ku kasvaa korva perseestä näytät ku oisit syntyny pohjois navan jäästä lemuat paskalle ja annat suihin ottoja jaskalle noni nytkö itket ja samalla dildos pihalle kitket pukeudut niiku titi nalle jonka perseestä kasvaa juuri samanlaine ku sun perse muuri mutsiski yrjöis jos näkis ja oot muutenki niin läski kuka mummo käski voi voi oliko huono sälli ja tuliko tälli ku sun perseestä lensi mälli

    • Elahtanut

      Ghetton**kerien larppaaminen - varsinkin Suomen kaltaisessa hyvinvointivaltiossa - on lähinnä surkuhupaisaa

    • räp p....

      Niin minustakin suomiräp on ihan p..... minusta amerikalainen räp on pareman kuuloista

    • 888888888

      Räppi ompi paskaa
      Ennemmin kuuntelen vaik Jaskaa

      Heilutetaa käsii
      Ja vedetää urpoi päi pläsii

      Joujou ja bling-bling
      Oon tosi cool et tsing-tsing

      Homojen hommaahan tää on
      Mut muna mulle maistuukin

      vittu mitä paskaa räppi on.




      Toiki sais varmaa viikossa satatuhatta katsojaa youtubessa ku muutama vähäpukeinen misu menis taustalle veivaamaan persettänsä. Räppihän on sitä että kun ei osata laulaa niin puhutaan mikkiin jotain paskaa "musiikin" tahtiin. Eihän räppi itseasiassa mielestäni ole edes musiikkia.

      • sinullehinari

        mitä deathmetal sitten on lapsellista rääkymistä mikkiin mieluummin kuuntelen puhelaulua mikä rimmaa ja missä on kunnon sanat kun särkisin korvani jonkin pikkuvauvan rääkymiseen..kuunnelkaa mitä haluatte tää älkääkä valittako jos joku ei tykkää kuunnella vauvan rääkymistä


    • ai muna maistuu

      se on hyvä että teille hevareille maistuu muna.ei vastalauseita,itse sanoit näin

    • Röhinä Records

      Pidä itseäsi supertähtenä kun osaat puhua mikkiin ja heilutella käsiä hauskasti...

      VMP...

      • paskaa kumpikin

        Suomi hevy ja suomiräp on kumpikin ihan paskaa


    • Vitun nilkit

      Hei lapset kuunnelkaa Tupac - Changes ja miettikääs uudestaa mikä on paskaa musiikkia

    • Infectedmusicbisnes

      Rapin tekemiseen ei tarvita minkäänlaisia musiikillisia lahjoja. Syy rapin ja hiphopin menestykseen on siinä ettei nykynuoriso saa oikein mahdollisuuksiakaan kuulla mitään muuta kuin yksinkertaisesti tehtyä ja tuotettua paskaa. Nykyään vaikka olisit musiikin saralla lahjakaskin ja haluaisit tehdä oikeaa musaakin, niin hukut kaikkien paskojen ja lahjattomien alle koska kansalaiset on "opetettu" kuuntelemaan täyttä soopaa. Ei hyvää yksinkertaisesti osata arvostaa koska raha ratkaisee ja aidosti soitettua musiikkia kuuleekin yhä harvemmin. Nykynuoriso kysyyy suurinpiirtein näin että, "Mikä oli Jimi Hendrix?" Joka tuutista toitotetaan jotain helvetin villekallea ym. TippaT:ä. Sit nää nimetkin on näillä artisteilla oma maailmansa. En senpuoleen ymmärrä kyllä suomi-iskelmääkään. Yritän kuunnella joskus rappiakin mutta vittu oikeesti!! Arvostan kyllä suuresti jos joku on taitava laulaja tai soittaja. Esim. Laura voutilainen yksi suomen parhaita naislaulajia haaskasi lahjansa suomi-suru-iskelmään, vaikka äänellä ja esiintymisellä olisi pessyt Celine Dionin kaltaisia tähtiäkin. Tyhmää... Milloin Alexi laiho kutsutaan linnan juhliin? Mies sentään muutti jo amerikkaan asumaan menestyksensä myötä. Mm. maailman parhaaksi kitaristiksikin rankattu. ....kait se räppi kuulostais hyvältä jos vetäis ittekin vaan huumeita ja viinaa ja pyörittäs persettä ja juhlis ja pitäis vaan hauskaa. Ehkä sitten vois samastua. Entiijä... vittu kirjoitan tästä vielä väitöskirjan joku päivä saatana!

      • raponmusiikkia

        Wau, en tiiä mistä alottaisin edes. Sen nyt alkuun ainaki, että oon melkeenpä jokasesta lauseesta sun kaa eri mieltä tossa sun paskanjauhannassas. En valitettavasti kyennyt edes lukemaan loppuun asti suunnattoman myötähäpeän takia. Oon niin kyllästyny kuulemaan vielä tänäkin päivänä, vuonna kakstuhattavitunkuustoista, ettei rap ole musiikkia tai ettei rapin tekemiseen tarvita minkäänlaisia lahjoja, niinku naurettavasti heti ekassa lauseessa väität.

        Jaksaisin kirjottaa tästä aiheesta vaikka koko päivän, ehkä tehdä jopa sen vitun väitöskirjan sitte. Noh, et ensinnäkään tiedä hip hop/rap-musasta genrenä yhtään mitään. Se että radiossa soi sitä kaupallista, väkisin väännettyä tai liian "yksinkertaisesti tehtyä" paskaa, kuten itse mainitsemasi jvg ja tippa-t, niin se ei tarkota, että koko helvetin rapgenre on sellasta ja että se perustuis vaan sellaseen tuottoon. Sun koko teksti on oikeestaan vaan yhtä yleistämistä. Näät räpistä vaan sen pintapuolen, joka on ehkä se suurin ongelma teijän vihaajien keskuudessa. Ja jos vähääkään jaksaisit tutustua tarkemmin mitä kunnon rapmusiikki ja esimerkiksi raplyriikat oikeesti vaatii, niin osaisit osottaa edes hitusen kunnioitusta. Ja tarkotan nyt niitä oikeasti lahjakkaita räppäreitä, enkä niitä "kaupallisia paskoja", joita sä ja moni muu tässä keskutelessa kuvittelee pelkäsään olevan olemassa.

        Ja ihan mielenkiinnostakin nyt kysyn, että miksi vitussa nykynuorison pitäis tietää kuka joku 70-luvulla kuollu Jimi Hendrix on, jos ne ei ite pidä tai kuuntele mitään edes sen kaltasta musiikkia. Ne nuoret saattaa päinvastoin tietää jotain omaan musiikkimakuun ja siihen sisältyviä muita suuria legendoja, esim. vaikkapa jotain rap-ikoneja.

        No, mun pointti on kuitenki se, että tässäkin keskustelussa suurin osa vihaajista puhuu vaan nimenomaan siitä kaupallisesta räpistä, ihan niinku se muodostais yksinään koko helvetin rapgenren, ja kuinka se on paskaa (mistä oon itekin osittain samaa mieltä). Eli ihmisten täytyis oppia erottamaan se oikeasti laadukas rapmusiikki siitä kaupallisesta paskasta, ennen kuin lähtee vihaamaan ja tekemään rapmusiikista yleisesti jotain naurettavia johtopäätöksiä. Ja vaikka se massamusiikki, mitä joka suunnasta luukutetaan, hukuttaakin helposti muut alleen, niin se on ihan itestä kiinni jaksaako ettiä sitä laadukkaampaa tavaraa kaiken sen paskan seasta. Tää pätee siis räpin ohella ihan jokaseen tyylilajiin.

        Olen puhunut.

        isot propsit niille jotka jakso lukee loppuun asti :D


      • Anonyymi
        raponmusiikkia kirjoitti:

        Wau, en tiiä mistä alottaisin edes. Sen nyt alkuun ainaki, että oon melkeenpä jokasesta lauseesta sun kaa eri mieltä tossa sun paskanjauhannassas. En valitettavasti kyennyt edes lukemaan loppuun asti suunnattoman myötähäpeän takia. Oon niin kyllästyny kuulemaan vielä tänäkin päivänä, vuonna kakstuhattavitunkuustoista, ettei rap ole musiikkia tai ettei rapin tekemiseen tarvita minkäänlaisia lahjoja, niinku naurettavasti heti ekassa lauseessa väität.

        Jaksaisin kirjottaa tästä aiheesta vaikka koko päivän, ehkä tehdä jopa sen vitun väitöskirjan sitte. Noh, et ensinnäkään tiedä hip hop/rap-musasta genrenä yhtään mitään. Se että radiossa soi sitä kaupallista, väkisin väännettyä tai liian "yksinkertaisesti tehtyä" paskaa, kuten itse mainitsemasi jvg ja tippa-t, niin se ei tarkota, että koko helvetin rapgenre on sellasta ja että se perustuis vaan sellaseen tuottoon. Sun koko teksti on oikeestaan vaan yhtä yleistämistä. Näät räpistä vaan sen pintapuolen, joka on ehkä se suurin ongelma teijän vihaajien keskuudessa. Ja jos vähääkään jaksaisit tutustua tarkemmin mitä kunnon rapmusiikki ja esimerkiksi raplyriikat oikeesti vaatii, niin osaisit osottaa edes hitusen kunnioitusta. Ja tarkotan nyt niitä oikeasti lahjakkaita räppäreitä, enkä niitä "kaupallisia paskoja", joita sä ja moni muu tässä keskutelessa kuvittelee pelkäsään olevan olemassa.

        Ja ihan mielenkiinnostakin nyt kysyn, että miksi vitussa nykynuorison pitäis tietää kuka joku 70-luvulla kuollu Jimi Hendrix on, jos ne ei ite pidä tai kuuntele mitään edes sen kaltasta musiikkia. Ne nuoret saattaa päinvastoin tietää jotain omaan musiikkimakuun ja siihen sisältyviä muita suuria legendoja, esim. vaikkapa jotain rap-ikoneja.

        No, mun pointti on kuitenki se, että tässäkin keskustelussa suurin osa vihaajista puhuu vaan nimenomaan siitä kaupallisesta räpistä, ihan niinku se muodostais yksinään koko helvetin rapgenren, ja kuinka se on paskaa (mistä oon itekin osittain samaa mieltä). Eli ihmisten täytyis oppia erottamaan se oikeasti laadukas rapmusiikki siitä kaupallisesta paskasta, ennen kuin lähtee vihaamaan ja tekemään rapmusiikista yleisesti jotain naurettavia johtopäätöksiä. Ja vaikka se massamusiikki, mitä joka suunnasta luukutetaan, hukuttaakin helposti muut alleen, niin se on ihan itestä kiinni jaksaako ettiä sitä laadukkaampaa tavaraa kaiken sen paskan seasta. Tää pätee siis räpin ohella ihan jokaseen tyylilajiin.

        Olen puhunut.

        isot propsit niille jotka jakso lukee loppuun asti :D

        Viiittu, Hendrix liiteli pikkuisen eri sfääreissä kuin nämä viiiitun räppipellet, saaatana...heheheheh


    • Totuudentorvisoittaja

      Rap on todellakin joutavaa paskaa. Puhelaulu ja hidas junnaava rumpukomppi on masentavaa pilvenpoltosta kiinnostuneiden ja löysämielisten ihmisten musiikkia jos sitä edes voi musiikiksi kutsua. Oikeat soittimet ja sävelet kertovat enemmän kuin tuhat sanaa. Räppärit yrittävät vain olla cooleja hedonisteja ja ihmiset kuuntelevat räppiä, koska haluavat osoittaa sympatiaansa afrikkalaiselle ja amerikkalaisille köyhille mustille. Rap on muoti-ilmiö joka on jo menossa pois muodista.

    • soleil123

      No ja mitäs sitten tähän sanotte? Minä, viisikymppinen ja erittäinkin keskiluokkainen naisihminen olen sitten vallan ihastunut Rae Sremmurdin biiseihin? Tänäänkin kuunnellut jo monta biisiä. Kaupallista räppiähän tämä on jos mitä, mutta hyvin tehtyä. Joku todella hypnoottinen soundi on näiden kavereiden äänissä. Olenko paha ja huono ihminen kun tämmöistä musaa kuuntelen? Mieheni, iänikuinen hevimusiikin kuuntelija, ei voi tätä ymmärtää, but so what?? Siis minunhan pitäisi kai ikäni puolesta kuunnella jotain suomi-iskelmää (puklaus tässä kohden), mutta kun ei pysty, ei. Mieluummin ihan jotain muuta...

      • Melankolisti_taas

        Ulkomaisessa räpissä on sentään jotain hajua laadusta, ja Rae Sremmurdi ei tee ns. itsekeskeistä räppiä mitä varsinkin nuorempi porukkaa kuuntelee. Kaupallisessa musiikissahan on moninkertaisesti isompi tuotantoarvo ja yleensä erikoistuneet kirjoittajat ja suunnittelijat kappaleen laatimisessa, lopputulos on yleensä hyvää musiikkia. Youtubessa kuitenkin esim. nuo disstrack- räppivideot on huonosti kasattua kilparehentelyä. Räpin kuuntelu ei ole mitään syyllistettävää yhtälailla kuin minkään musiikin kuuntelu, se vaan tulee kuitenkin mieleen että nykyään popular räp on vain sellaista kilpalaulantaa siitä kenellä on eniten rahaa ja parhaat autot. Syy on ehkä se että vaikuttavimmat ihmiset somessa ovat tälläisen trendin yleistyttyä levittäneet tätä huonompaa massatuotettua "roskaräppiä" joka paikkaan.


    • Melankolisti

      Suomiräppi on lyriikkojen ja editoinnin puolesta osaltaan ehkä köyhtynyt ajan myötä. Monissa videoissa tulee tuntu että editori on avannut Sony Vegasin ja koittanut tunkea videoon niin monta efektiä kuin pystyy. Huonosti editoitua pätkimistä, tärinää, heilumista ja värejä vilkkuu niin paljon että video muistuttaa huonoa LSD-trippiä. Muovipyssyjä joihin editoitu Windows Moviemakerilla huonot muzzlefläshit. Lyriikat enimmäkseen "en välitä mistää, jou oon mahtava, voitan teiät kaikki, mulla on pyssy ja muijii jee, auto, baari". Onhan se toki joillekkin varmaan mukavaa kuunneltavaa mutta ite en pidä samaa lyriikkojen suuntaa oikeen erikoisen kummoisena, ei voi oikeen "releittaa" kappaleen sanotuksiin, niistä on mahdollinen sympaattisuuden tunne karsittu pois, Arvostan siks musiikkia tyyliin esim. Kuristajalta jolla on melankolisempi ja vaatimattomampi tyyli, hieman ankeeta mutta kuitenkin deeppiä ja todellisuuteen ankeuteen perustuvaa verrattuna "Brag" räppiin. Toki ns. "Brägiräppi" ei ole mitenkään huonoa ja on yhtälailla räpin tyylisuunta kuin mikä tahansa muukin, itelle ei kuitenkaan oikeen nappaa.

    • äksdee

      Eiköhä jokasella oo oikeus olla iha niin tyhmä, ku haluaa :DDDDDD

    • Anonyymi

      pelkää paskaa ,melusaastetta öliseviä mölyapinoita. mikä olis huonommin jos melusaastetta olis =EI MIKÄÄN .

    • Anonyymi

      Minäkin kuuntelin ennen heviä ja luulin olevani kova jätkä. Minulla oli pitkä ja rasvainen tukka, ja luulin olevani komea. Kun vähän kasvoin ja viisastuin, noin 40 vuotiaana tajusin, että rap on parasta musiikkia ja paljon mielenkiintoisempaa kuin hevi. Nykyään kuuntelenkin enimmäkseen räppiä ja myös itse olen alkanut räppäämään innokkaasti. Olen nykyään tyylikkäästi kalju ja kuuntelen myös teknoa. Suihkussa käynti vie noin 3 minuuttia, kun ei tarvitse hoitaa metrin pituista hilseilevää pehkoa ja vahata jotain surkeaa muka-tolkien henkistä kääpiöpartaa. Jou!

      • Anonyymi

        "Minäkin kuuntelin ennen heviä ja luulin olevani kova jätkä. Minulla oli pitkä ja rasvainen tukka, ja luulin olevani komea. Kun vähän kasvoin ja viisastuin, noin 40 vuotiaana tajusin, että rap on parasta musiikkia ja paljon mielenkiintoisempaa kuin hevi. Nykyään kuuntelenkin enimmäkseen räppiä ja myös itse olen alkanut räppäämään innokkaasti. Olen nykyään tyylikkäästi kalju ja kuuntelen myös teknoa. Suihkussa käynti vie noin 3 minuuttia, kun ei tarvitse hoitaa metrin pituista hilseilevää pehkoa ja vahata jotain surkeaa muka-tolkien henkistä kääpiöpartaa. Jou!"

        Kyrpäkasan älykkyysosamäärä ei taida olla edes järvisimpukan tasolla. Se paska ei ole mitään musiikkia nähnytkään. Puheenpitämistä melodian keskellä. Täyttä persettä.


    • Anonyymi

      vittu sää jätkä oot homo

    • Anonyymi

      Mielipiteesi on homo ja sinä olet lesbo. Räppi on vitun paskaaaaaaaa!!!!!!

    • Anonyymi

      Räppi on paskinta musaa kautta historian, ei siitä voi muuta todeta.

    • Anonyymi

      Räp musa pitäs kieltää lailla koska se on niin helevetin surkeeta. Pelkkää puhetta ilman mitään melodiaa.

      • Anonyymi

        Jep se on tääyttä passskaa saaaatana...hehehe


      • Anonyymi

        Öhöm tuota osaatko itse tehdä paremmin lähetä joku video missä teet parempaa musiikkia kuin esim 2pac, eminem, logic, 50cent, dr.dre, ja vittu kaikki muut legendat n.w.a.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep se on tääyttä passskaa saaaatana...hehehe

        Tunkekaa sormet perseeseen ja käykää rasva imussa hevi on iha ok mut en kyllä kuuntelis vaikka maksettais


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunkekaa sormet perseeseen ja käykää rasva imussa hevi on iha ok mut en kyllä kuuntelis vaikka maksettais

        Minkäpä sitä paskalle maulle voi. Räppi = puheenpitopaskaaaaaa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäpä sitä paskalle maulle voi. Räppi = puheenpitopaskaaaaaa!!

        Jep räp on ihan täyttä passskaa saaatana..hah hah hah :-)


    • Anonyymi

      Oon samaa mieltä,räppi ei ole musiikkia.

    • Anonyymi

      Sanat eivät riitä kuvaamaan paljonko HALVEKSIN räppiä...hahahahha

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe