mitä kasvoharjalla tehdään?? onko se hyvä? näin kaupassa sellasen mutta en ostanut ainakaan vielä. kokemuksia! sopiiko herkkäihoselle? onko siitä ees mitää hyötyä?
kasvoharja
mininerkki
2
935
Vastaukset
- Minä ...
Moih ! Ajattelin kans kattooo onko siit mitää apuu ... Ostan semmosen Garnierin kasvoharjan huomenna ja katson kuinka toimii . Voin ilmoittaa toimiiko se hyvin ja hinnan :))
- en suosittele
En kyllä suosittelisi. Minulla on lievästi herkkä iho mutta myös rasvoittuva. Jotkut tykkää että harja puhdistaa perusteellisesti mutta mun mielestä siinä tulee liikaa hinkattua ihoa. Herkkä iho ei tykkää..Epäpuhtaudet lähtee paremmin kuorivalla kasvovedellä jota käytän kuuriluontoisesti, tehokas eikä liian voimakas..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693