On muuten yksi parhaista elektronisista levyistä koskaan. Tämä on siis sellaista kone-jpoppia. Yamaoka on tuttu Silen Hill Pelien ja elokuvan musiikeista, ja tämä elokuva sisältää paljon samanlaista materiaalia. Mitäs muut mieltä?
Akira Yamaoka - iFuturelist
diapolos
1
345
Vastaukset
- James_Sunderland
Akira Yamaokaa voisi nimetä jopa "musiikin jumalaksi". Hänen musiikkinsa on niin kiehtovaa, että jopa itse aloitin kitaransoiton hänen vuokseen. Akiran musiikillinen tuotanto Silent Hillien parissa onkin ollut mitä parhainta jota olen ikinä kuullut. Vieläkin niitä kappaleita tulee kuunneltua ja soiteltua itse ihan väkisin... :)
iFUTURELIST:n parhaimmait kipaleet ovatkin nämä kitarapainoitteiset: "Empty of The Sky", "Adjust Rain" ja "Rislim".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865