Mikä olisi kahvin kanssa paras makea leivonnainen, ei lihottava? En osaa juoda kahvia ilman kahvileipää ja silloin tulee popsittua useampikin kuivakakun pala tai keksi? Pullapitkoa olen nyt syönyt. Onko se paras laihdutusleivonnainen ja silti makea kahvin kanssa?
Muutenkin ruoan päälle tekee mieli makeaa. Silloin tulee juotua kahvia kahvileipää. Jotain jälkiruokaakin voisi tehdä. Mikähän olisi hyvä? Kiisselissä on kumminkin sokeria. Onko pelkkä hedelmä taaskin paras? Tuntuu menevän hedelmiä, kun aina niitä täytyisi joka makeanhimoon ottaa, onko näin. Vai mikä on paras makeanhimon karkottaja? Vai saisiko makeanhimon jollain pois. Ainakin jonkun liharuoan päälle erityisesti tekee mieli makeaa.
Kahvin kanssa makeaa.
5
983
Vastaukset
- hedelmien
ja pullan suhteen. Vähällä sokerilla ja rasvalla leivottu pieni pulla on oiva jälkiruoka. Mutta vielä parempi on hedelmä.
Kiisselikin on hyvä vaihtoehto, jos sen tekee esim light mehuun ja maustaa sokerittomalla keinomakeutusjauheella. Ne kylläkin maksaa, mutta on olemassa halvempia versioita. - Yks laihduttaja
Minä olen päättänyt, että vaikka laihdutan, suon itselleni iltapäiväkahvin yhteydessä pienen kahvileivän. Leivon itse pieniä pullia pakkaseen, sieltä sitten päiväkahville sulatan. Kun on itse tehnyt, tietää, mitä ne sisältää. Paikkareiden pisteitä merkkaan ko pullasta 2 pojoa. Laihtuminen on sujunut pullasta huolimatta suunnitelmien mukaisesti.
- pois kokonaan
ja makeat,jos haluaa laihtua.
- jättää
pois kokonaan kirjoitti:
ja makeat,jos haluaa laihtua.
sitä pientä makeaa välipalaa pois jos haluaa laihtua. Minä aloitin laihdutuksen niin että jätin kaiken makean pois, söin vain vähärasvaista, vähäkalorista ruokaa, ei sokeria, valkoisia jauhoja yms. Liikuin 1-1½h päivässä. Näin sain aikaiseksi niin valtavan kalorivajeen että laihtuminen lakkasi miltei kokonaan, paino putosi ehkä vain noin 200g viikossa. Nyt kun olen omaksunut ruokavalion, jossa sallitaan se pieni makea kerran päivässä ja ruoka on kevyttä mutta ei täysin rasvatonta ja kaloritonta, niin yksinkertaisesti vain laihdun. Ähkyyn en itseäni toki syö ja liikun vieläkin tuon saman 1-1½h 5-6 kertaa viikossa. Ei tämä edes tunnu laihdutukselta enää :)
- laihduttaja
Tavallinen pulla on kyllä paras vaihtoehto jos leivonnaisia haluaa kahvin kanssa tai vaikka itse tehty marja/rahkapiirakka pullataikinaan tehtynä.
Jälkiruuaksihan voit tehdä marjoista kiisseliä ja sokerin tilalle makeutus ainetta tai hedelmärahkaa makeutus aineella.
Eihän laihdutus sitä tarkoita että kaikesta hyvästä pitää luopua, kunhan muistaa kohtuuden ja tekee oikeita valintoja.
Asiahan on niin että jos yrittää totaali kieltäytymistä kaikesta hyvästä niin helpommin tulee syötyä liikaa kun retkahdus tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221721
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161422Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329992- 61990
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90864- 66841
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658