Järjestä seitsemän kuolemansyntiä uusiksi (http://fi.wikipedia.org/wiki/Seitsemän_kuolemansyntiä). Mikä on pahin kuolemansyntiäsi?
Tässä mun listani:
3. Ylpeys
6. Kateus
7. Viha
1. Laiskuus (ylivoimaisesti pahin syntini)
2. Ahneus
5. Kohtuuttomuus
4. Irstaus
Seitsemän kuolemansyntiäsi
12
850
Vastaukset
- Naikkonen_sanoo
1. laiskuus (takana tänään jo kahdet päikkärit...)
2. ahneus, jessus ett mä rakastan suklaata
3. -
4. viha
5. jaetulla viidennellä sijalla: kateus, ylpeys
6. kohtuuttomuus
7. irstaus, I simply don't understand this
Mä jätin kolmosen vapaaks ku moon oikeesti tosi ihana, kaunis ja täyrellinen ihminen. Aina silloin tällöin vihaan jotain ohimenevästi, mutta kateutta en tunne, ylpeä en tunnusta olevani, elän kohtuudella ja moraalini on kunnossa. - ~nainen~
Hyveitä:
Suhteellisuuden taju: 15
Rakkaus: 14
Viisaus: 12
Jalo joutilaisuus: 11
Urhoollisuus: 9
Hiljainen tieto: 8
Lojaalisuus: 7
Kohtuullisuus: 6
Oikeudenmukaisuus: 6
Pyhä huolettomuus: 5
Anteeksiantavaisuus: 4
Syntejä:
Murehtiminen: 15
Hengen velttous: 11
Vihamielisyys: 7
Kateus: 6
Ahneus: 5
Huumorintajuttomuus: 5
Ylpeys: 4
Hekumallisuus: 3
Tietämättömyys: 3
Vatsan palvonta: 1
Välinpitämättömyys: 1
- Hoss68
Kyllä alkaa noita määrittään oikeaan järjestykseen, parempi saattas olla kun joku hyvä ystävä vaikka lajittelis ne. Itse ei välttämättä näe asioita aina niin yksiselitteisesti mut koitetaan kuiteski.
1. laiskuus ???
2. kateus
3. Kohtuuttomuus
4. Ahneus
5. Irstaus
6. Ylpeys
7. Viha
Tjaa en tiedä, ei tuokaan lista oikeastaan tunnu kyllä ihan oikealta ? Ehkä lähemmin oikeassa olis vain numerot kolme, viis ja seitsemän.
Siis näin.
3. laiskuus
5. kateus
7. Kohtuuttomuus
7. Ahneus
7. Irstaus
7. Ylpeys
7. Viha - IngallsinLaura
2. Ylpeys
7. Kateus
5. Viha
1. Laiskuus (ei oo minusta tänä päivänä synti lainkaan, pikemminkin lahja ja omalla kohdalla pitkällisen harjoittelun tulos)
6. Ahneus
4. Kohtuuttomuus
3. Irstaus - lilylioneye
mitään syntejä ole, vaan inhimillisiä tuntemuksia.
1.Laiskuus
2.Kohtuuttomuus
3.Ahneus
4.Irstaus
5.Ylpeys
6.Kateus
7.Viha
Miksi laiskuus on synti? Laiskuus on kehitystä eteenpäin vievä voima. Jos ihminen ei laiskuuttaan olisi yrittänyt selvitä elämässään helpommalla, asuisimme vieläkin puussa.- MMies
Laiskuus on hyve, viha on yleensä voimavara, kohtuuttomuus tyyliseikka, irstaus taas parisuhteen mauste. Jäljelle jää ahneus, kateus ja ylpeys, joita en itsestäni tunnista.
- -k32v-
ja vaan seittemä? ;) helppoo..
1. Laiskuus
2. Kohtuuttomuus
3. Ylpeys (turhamaisuus)
4. Viha
5. Irstaus
6. Kateus
7. Ahneus
tollen sit vaiks tälläkertaa. ymmärtäis vielä mitä ne tarkottais.. - Tyttis79
2. Ylpeys
6. Kateus
4. Viha
3. Laiskuus
7. Ahneus
1. Kohtuuttomuus
5. Irstaus - ......
1. laiskuus
2. laiskuus
3. laiskuus
4. laiskuus
5. laiskuus
6. laiskuus
7. ahneus, kohtuuttomuus, ylpeys, kateus, viha, irstaus 1. Laiskuus (enemminki saamattomuus)
2. Kohtuuttomuus (bissee =D )
3. Ylpeys ("älä ala fiksummalles selittää")
4. Viha (vihaan tyhmiä itsekeskeisiä ihmisiä)
5. Kateus (vähä kade kultalusikka suussa syntyneille)
Irstaus ja ahneus jäi pois, eivät ole mun juttuja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174566
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842519Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731657Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella281500Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641207- 211159
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221125- 117978
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171924