Suihinottokurssi?

lilylioneye

Telkkarissa kaverit olivat hommanneet nuorelle morsiolle häälahjaksi suihinottokurssin. Nähtävästi siellä harjoitellaan kyseistä toimintoa banaanin tms. kanssa. Mitä sanoisit, jos saisit lahjaksi tällaisen kurssin? Menisitkö sellaiselle?

32

7730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisille

suunnatusta kurssista,totta kai menisin.

• .......

Ei banaania kannata tunkea mihinkään aukkoon, koska banaanit ovat yleensä aika ohuita kunnon kankeen verrattuna. Eli banaanin imuttelu ei anna realistista kuvaa kunnon kangen lutkuttamisesta.

• näin on näppylät

Naiset olisivat etunenässä jonottamassa ohjelmaan saadakseen suunsa täyteen muutakin kuin tyhjiä lupauksia.

• olkoon

vaan kaikenlaisten suutautien saamisesta. Pili ei kuulu suuhun, vaan ihan muualle. Naista alistetaan tietoisesti, kun harrastetaan suuseksiä. Eläimet nuolevat toistensa pyllyjä. Se ei kuulu sivistyneiden ihmisten toimintoihin. Yääk....

• mitä häh

Ei tule muuta mieleen kuin leuan nyrjähdys ja lieneekö se edes mikään "suutauti"? Mutta asiaan. Kyllä se nyt vaan niin on että suuseksi kuuluu olennaisena osana sukupuolielämään. Vaikka asentoja on monia niin silti pelkkä paneminen ei riitä, ei ainakaan minulle(mies28v).

Blowjob-kurssille vaan kaikki, miehet ja naiset. Eikä varmaan tekis pahaa vähän laajempikin kurssi jossa käytäs läpi kaikki sänkyhommat.

• kopsis
        mitä häh kirjoitti:

Ei tule muuta mieleen kuin leuan nyrjähdys ja lieneekö se edes mikään "suutauti"? Mutta asiaan. Kyllä se nyt vaan niin on että suuseksi kuuluu olennaisena osana sukupuolielämään. Vaikka asentoja on monia niin silti pelkkä paneminen ei riitä, ei ainakaan minulle(mies28v).

Blowjob-kurssille vaan kaikki, miehet ja naiset. Eikä varmaan tekis pahaa vähän laajempikin kurssi jossa käytäs läpi kaikki sänkyhommat.

Kaikki sukupuolitaudit tarttuvat myös suuhun ja nieluun. Useimmat ovat kaikenlisäksi vaikeampia hoitaa kuin genitaalialueella. Genitaaliherpes, joka tarttuu myös oireettomana, huulessa on paitsi irvokkaan näköinen, erittäin hankala ja tietenkin parantumaton ja pysyy koko loppu elämän.

• humputihumputi
        kopsis kirjoitti:

Kaikki sukupuolitaudit tarttuvat myös suuhun ja nieluun. Useimmat ovat kaikenlisäksi vaikeampia hoitaa kuin genitaalialueella. Genitaaliherpes, joka tarttuu myös oireettomana, huulessa on paitsi irvokkaan näköinen, erittäin hankala ja tietenkin parantumaton ja pysyy koko loppu elämän.

Toit ksskusteluun ihan uuden näkökulman. "Ei tuon muijan suuhun uskalla kulliaan työntää! Ties mitä pöpöjä sieltä minuun tarttuu!"

Joopajoo. Kuka nyt missäkin piireissä liikkuu. Tunnustan että olen kerran saanut tippurin, mutta se täti olikin poikkeus. Ja tippuri parani yhdellä piikillä.

Elämässä on vaaroja. Jos niitä rupeaa kaikkia pelkäämään niin vanhanpojan/-piian vanhuus on edessä. Riskejä ei voi välttää.

• naimisiin pääsee vaan suuse...
        humputihumputi kirjoitti:

Toit ksskusteluun ihan uuden näkökulman. "Ei tuon muijan suuhun uskalla kulliaan työntää! Ties mitä pöpöjä sieltä minuun tarttuu!"

Joopajoo. Kuka nyt missäkin piireissä liikkuu. Tunnustan että olen kerran saanut tippurin, mutta se täti olikin poikkeus. Ja tippuri parani yhdellä piikillä.

Elämässä on vaaroja. Jos niitä rupeaa kaikkia pelkäämään niin vanhanpojan/-piian vanhuus on edessä. Riskejä ei voi välttää.

voi teitä yksinkertaisia. Seksitemputko ne parisuhteen takaa? Hei haloo....Ei kuppasen kannata mennä naimisiin. Kuolee kuitenkin nuorena.

• välttää, kun
        humputihumputi kirjoitti:

ei pane suuhunsa kaikkea...

• sp 86

nainen ottaa, sitä parempi!

• lilylioneye

on hienoa, että täältä löytyy innokkaita opettajia kurssille.

• MopoMieSS

Pitää varmaan alkaa vetämään ko. kursseja.

Kaikki läskit ja homppelit tosin karsin pois kursseilta.

• Emmanuele

pysty opettelee. Eihän sillä ole edes esinahkaa.

Joo, ja mä en kans tartte. Mut monen miehen vois laittaa pillun lipitys kurssille!

• lilylioneye

mut telkkarissa ne käyttää aina jotain pitkulaista kasvia harjoittelemiseen, kuten kurkkua. Tai miksei vaikka HK:n sininen mene. Sainpas tukittua senkin tähän juttuun!:)

• Herra 37

Monella naisella kyllä oikeesti oliskin opettelemista tossa suihinotossa. Jotkut luulee että kun sen nyt vaan ottaa suikkiin ja vähän imasee niin se ois sit siinä, ei todellakaan. Tuli vaan mieleen että kun joitakin on kehuttu niin kukapa mies nyt kehtaisikaan naiselleen sanoa että sä oot muuten surkea tossa touhussa. Tommosia kursseja sais kyllä olla ihan oikeastikin naisille.

• terävät hampaat

ja arvaamaton luonne mulla.

• Otto Suihkis

Vastausten ja lukijoiden määrästä voi vetää sen johtopäätöksen, että suihinottokursseilla olisi kysyntää. Mahdetaanko sellaisia järjestää jossain? Kertokaa jos tiedätte.

• lilylioneye

seksiin liittyvä kiinnostaa ihmisiä. En tiedä järjestetäänkö tällaisia kursseja oikeasti. Ainakaan kukaan ei ole ilmoittanut hommanneensa suihinottomaisterin diplomia seinälle.

• Eräs mies

Eihän tuon suihinottamisen niin vaikeaa pitäisi naisille olla. Teette sen samalla lailla kuin imeskelisitte jäätelöä, eri asia onkin sitten sen "lastin" ottaminen ja nieleminen.

Itse en vaadi naiselta sitä, että pitäisi ottaa "laaki" suuhun, saatikka niellä. Pelkkä suulla hyväily riittää, ja loppu vaikka käsityönä.

Niin, kait meille miehillekin voisi järjestää kursseja "Kuinka nuolet naisen 7. taivaiseen". Ei lisäoppi tuostakaan aiheesta olisi pahitteeksi, myönnettäköön.

Niin ja, omasta hygieniasta huolehtiminen on tärkeää sekä miehen että naisen kohdalta ennen hommia. Kuka haluaisi koskettaa suullansa likaista "sitä"?

• lilylioneye

minkälainen pillumagneetti olis mies, joka vois kehua mustalla vyöllä nuolennassa.

• Minävain..

En halua tehdä sitä ja onneksi mies on samoilla linjoilla..

• lilylioneye

puhu paskaa. Minä en ole ikinä kuullut edes puhuttavan miehestä, joka ei pitäisi poskihoidosta ja nyt en puhu mistään hammaslääkärin palveluista. Anteeksi nyt vaan, mutta miehesi on todennäköisesti vain alistunut tilanteeseen ja antaa sinun ymmärtää asian olevan ok välttääkseen tappelua.

• mutta voin kertoa
        lilylioneye kirjoitti:

puhu paskaa. Minä en ole ikinä kuullut edes puhuttavan miehestä, joka ei pitäisi poskihoidosta ja nyt en puhu mistään hammaslääkärin palveluista. Anteeksi nyt vaan, mutta miehesi on todennäköisesti vain alistunut tilanteeseen ja antaa sinun ymmärtää asian olevan ok välttääkseen tappelua.

sulle tapailleeni kerran miestä, joka ei suuseksistä pitänyt!! Ei antavana eikä saavana osapuolena. Aika kamalaa... Tylsä oli kyllä muutenkin, kaikin puolin.

Onneksi nyt on sellainen kumppani, joka osaa ja jota saa... ;) Nami.

• ko...

mie oon jo opetellunna sen ja ossaan jo.Siinä lähtee muuten naapurinkin pappatunturi käyntiin kun mie imasen

• Wastaaja

.. kantaa aiheeseen, mutta tulipas jotenkin elävästi mieleeni eräs exäni, joka erotessamme oli liikuttavan vahvasti sitä mieltä, että suihinottotaito on luultavasti paras ominaisuuteni.;D

*;D!!*

• montako...

Mistä tuollainen sana on tullut? Suihinotto? Siis useampaan kuin yhteen suuhun? Ja otto? Siis että nainen ottaa kullin suuhun(suihin)? Ottamisessa on sellainen sävy että nainen päättää ottaa ja mies antaa? Senhän piti olla toisinpäin! Että mies ottaa ja nainen antaa. "Suihinotto" olisi siis suuhunanto tai ehkä suunanto(heh-heh).

No joo saivartelua. Mutta sanat ovat tärkeitä. Paljon muutahan meillä ei ole.

• .........

Miehenä olen kyllä sitä mieltä, että tuo on hiton hyvä idea. En oikeasti ole kuin kerran elämässäni saanut hyvän suihinoton. Olin silloin 19 ja nainen 4 vuotta vanhempi ja todellakin osasi hommansa.

Menisin itsekin vastaavalle miesten kurssille, jossa olisi naispuolisia valmentajia ;)

• Anonyymi

Nyt nämä kurssit ovat taas uutisissa (mm. HS 10.7.2024 Suihinoton lyhyt oppimäärä).

Voisin miehenä mennä naisten kurssille ilmaiseksi avustajaksi, jotta voivat kokeilla käytännössä. Jos peruskurssille osallistuja on ollut hyvä ja on onnistunut tehtävässään, niin sen jälkeen jatkokussilainen voisi jatkaa jo lauenneen vehkeen kanssa eli saisi enemmän haastetta. :-)

• Anonyymi

Nythän tää Hawk Tuah muija trendaa niin asia on ajankohtanen😄 mutta joo itekään en oo saanu kun hampailla järsimistä vaikka on pieni kulli niin ei voi sanoo ettei mahdu kunnolla. Pillua pitää kyllä räplätä koko yö mutta suurta osaa naisia ei tunnu miesten tarpeet kiinnostavan

• Anonyymi

Katso netistä suuhoito viteoita genre mies-mies niin taatusti opit miten miehelle tuotetaan maksimaalista nautintoa.

• Anonyymi

Moni mies tosiaan sietäisi oikeasti mennä suihinottokurssille. Ulkomailla silloinen miesystäväni otti kyllä sillä tavalla suihin, että oksat pois ja taju meinasi lähteä, vaikka oltiin teatterin lämpiön naistenhuoneessa puuretoimassa nenää. Ei ole suomipojasta tuohon.

• Anonyymi

Luultavasti mies sen verran pihi. Että haluaa kuitenkin itse opettaa.

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe