Mikä vikana kun en löydä miestä itselleni?

still single

Mä oon nyt miettinyt tätä asiaa tosi paljon, mutta en oikein keksi siihen mitään hyvää vastausta.

Olen 24-vuotias nainen, mielestäni melko fiksu sellainen. Opiskelen, käyn töissä ja harrastan, eli en ole mikään sohvaperuna. En ole kuitenkaan mikään bilehilekään. Minua kehutaan usein kauniiksi ja pakko on myöntää että ihan kohtuu hyvännäköinen olenkin ja sen lisäksi pukeudun hyvin ja pidän hyvää huolta ulkokuorestani. Olen luonteeltani sosiaalinen ja kiltti. Jostain tuntemattomasta syystä en ole koskaan seurustellut vakavasti. Vedän vain puoleeni vääränlaisia miehiä ja paljon varattuja. Mikä on vikana?

57

12536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • snowboarder_81

      Hmm. Vaikea sanoa kun en sinua tunne mutta yksi asia, mikä voisi olla syynä, on seuraava:

      Usein miehet jättävät kauniit, itsevarmat ja menestyvän oloiset naiset rauhaan, koska automaattisesti olettavat, että he ovat joko a) varattuja tai b) liian "kovatasoisia" heille. Myös omalla käytökselläsi voit aikaansaada tällaista. Mainitsit tosin, että olet luonteeltasi kiltti mutta jos nyt oikein analysoit käytöstäsi erilaisissa sosiaalisissa tilanteissa, niin olisiko mahdollista, että pyrit aina esiintymään itsevarmana ja sosiaalisesti suosittuna? Esim. pyrit liikkumaan porukassa ennemmin kuin yksin ja kun sitten liikut yksin, yrität vaikuttaa mahdollisimman määrätietoiselta ja ehkä vähän kiireiseltäkin. Sellaisia naisia on monien miesten hyvin vaikea lähestyä.

      En nyt tiedä, onko tuossa vastaus sinun tilanteeseen mutta ehkäpä saat siitä kuitenkin jotain ajattelemisen aihetta... Hyvää keväänjatkoa ja eiköhän sullekin se oikea löydy ja mikäs sen mukavampaa jos jo kesäksi ;)

      • still single

        Kyllä tuossa varmasti on perää. Mä kyllä ilmoitan hyvin nopeasti kiinnostaville miehille että olen sinkku ja etsin seuraa (en kuitenkaan epätoivoisella tavalla). Joten uskoisin että vaihtoehto b voisi olla lähempänä totuutta. Mut mä en kyllä kuitenkaan oikeen ymmärrä miksi. En minäkään nyt sentään mikään Jumalatar ole vaikka hyvännäköinen olenkin ja esiinnyn itsevarmasti. Mikä minussa niin pelottaa? Eikö se ole hyvä jos nainen on itsevarma?


      • teen
        still single kirjoitti:

        Kyllä tuossa varmasti on perää. Mä kyllä ilmoitan hyvin nopeasti kiinnostaville miehille että olen sinkku ja etsin seuraa (en kuitenkaan epätoivoisella tavalla). Joten uskoisin että vaihtoehto b voisi olla lähempänä totuutta. Mut mä en kyllä kuitenkaan oikeen ymmärrä miksi. En minäkään nyt sentään mikään Jumalatar ole vaikka hyvännäköinen olenkin ja esiinnyn itsevarmasti. Mikä minussa niin pelottaa? Eikö se ole hyvä jos nainen on itsevarma?

        samalla tavalla naiselle, kerron olevani vaapaa.


      • Anonyymi

        Olen viisikymppinen mies, komea ja lihaksikas komistus, mutta naisten kanssa täys tumpelo. Minua kiinnostaa dominoivat naiset, voisiko joku auttaa ja pääsisin eroon poikuudestani unohtumattomalla tavalla!


    • sulle-

      hymyilet liian vähän

      • komistus mä

        Olen huomannut että kaikkein suurin syy ns.täydellisillä unelma naisilla on luonne.
        Halutaan tavallista naapurin kundia mutta haaveillaan prinssistä .
        Varmaan asiaa helpottaisi jos laskeutuisit henkisesti ihan alas,katselisit ilman ennakko käsityksiä ympärillesi voisit vaikka huomata siellä ihan tavallisia kundejakin.
        En tarkoita että olisit nirppa nokka vaan että huomaamattasi et osaa lähestyä oikeita kavereita.
        On myös totta että vaikka olisi kuinka kaunis nainen kyseessä niin muutama seikka käytöksessä lähettää signaaleja joita tavalliset kundit karttaa,ja jäljelle jäävät nuo rohkeimmat tyypit joilla ei ole käsitystä muusta kuin pokaamisesta.


      • miksi muka
        komistus mä kirjoitti:

        Olen huomannut että kaikkein suurin syy ns.täydellisillä unelma naisilla on luonne.
        Halutaan tavallista naapurin kundia mutta haaveillaan prinssistä .
        Varmaan asiaa helpottaisi jos laskeutuisit henkisesti ihan alas,katselisit ilman ennakko käsityksiä ympärillesi voisit vaikka huomata siellä ihan tavallisia kundejakin.
        En tarkoita että olisit nirppa nokka vaan että huomaamattasi et osaa lähestyä oikeita kavereita.
        On myös totta että vaikka olisi kuinka kaunis nainen kyseessä niin muutama seikka käytöksessä lähettää signaaleja joita tavalliset kundit karttaa,ja jäljelle jäävät nuo rohkeimmat tyypit joilla ei ole käsitystä muusta kuin pokaamisesta.

        Tässäpä nämä suurimmat ongelmat on monesti. En ole ap, mutta eikö tuossakin näy se, että miehillä taas on ennakkoluuloja tai luuloja monesti, että on ylpeä ja jollain korkealla tasolla, vaikkei ole. Ja sitten ne, jotka ei osaa/muista/halua ajatella mitään tasojuttuja, saakin naisia, koska ne ottaa ihmisen sellaisena kuin on ja ei ole sellaista kynnystä tutustua.. Ja vaikkei olisi mitään ennakkokäsityksiä, niin silti jotkut miehet taas haluavat ajatella, että nainen on ylpeä, ja sehän taas on aivan yhtä ennakkoluuloista miehen puolelta. Kaikkien pitäis pystyä oleen vapaasti ilman mitään sellaista. Olen koittanut opetella, mutta ainakin mä joudun jatkuvasti tilanteisiin, missä huomaan, että olen jututtanut vähän liian kiltisti jotakin ihmistä ilman puolikasta ajatustkaan muusta. Ja aina saan sellaisesta sitten jonkun riipan ja joudun hankaliin tilanteisiin. Huomioin ehkä vähän turhankin kiltisti joitakin, ja jälkeenpäin siinä käy niin, että ne kokee sen lupaukseksi jostakin, mitä en itse keksi.

        Mikä se on se muutama seikka siinä käytöksessä?
        Kiinnostaisi tietää.. Minusta jäljelle jää sellaiset ensinnäkin rohkeat tyypit, toiseksi sellaiset, joilla ei ole tuota tasoluokittelukuviota päässään (mikä on tosi hyvä juttu ja plussaa jo reilusti), kolmanneksi jotkut ihmiset, jotka on sosiaalisia vaikka lyhtypylvään kanssa.. Ja useimmat näistä kuuluu niihin tavallisiin, jotka on päässyt epävarmuudestaan yli, ja unohtaneet kaikki tuollaiset ihmisten arvostelut, niiden on sitten helpompi olla myös kritisoimatta itseään.


    • Joe Joosua

      Ensimmäinen voi olla että monet miehet oikeasti jo lähestymisvaiheessa karkottaa naisen liiallinen "hienous". Todella moni mies jostain syystä ajattelee että jos nainen oikeasti vaikuttaa upealta niin sen täytyy silloin automaattisesti seurustella ja että nainen myös todennäköisesti haluaa jonkun satujen prinssin eikä todellista miestä. Moni mies tässä vaiheessa lähtee muualle ajatellen että ei mulla ole mitään saumoja. Totuus tosin on että moni hemmetin upea nainen ei todellakaan kaipaa mitään kiiltokuvia vaan ihan oikeaa asiallista ja hyvää miestä.

      Se että vedät puoleesi vääränlaisia miehiä ja paljon varattuja kertoo kenties siitä, että olet itse "kiinnostunut" ja ennen kaikkea annat vääriä signaaleja vääränlaisille miehille. Usein ne ovat näitä "komeita" panomiehiä joilla supliikki pelaa ja ainoa tavoite on päästä nussimaan. Monelle naiselle tuntuu olevan vierasta se että hyvin usein ne parhaat supliikkimiehet ja ne jotka aktiivisimmin ja luontevimmin lähestyy baareissa naisia on niitä jotka on tehneet ja tekee sitä paljon. Miehiä joille nainen on viikoittainen kiertopokaali joka ei oikeasti kiinnosta muussa mielessä kuin että nussimaan pitäisi päästä. Jokainen asiallinen nainen vetää varmaan eniten puoleensa niitä vääränlaisia panomiehiä, nämä kun aktiivisimmin pörräävät kaikkien naisten ympärillä. Kannattaa miettiä että annatko itse vinkkiä/"kannustusta" vääränlaisille miehille pitkien katseiden yms. muodossa. Sanotko vain että haluaisit "hyvän" miehen mutta oikeasti ensimmäinen vaatimus mikä sulle tulee mieleen on että miehen pitää olla
      a) hyvännäköinen
      b) treenattu
      c) trendikäs

      Aivan liian moni nainen (tai miksei mieskään) ei tajua sitä että ulkonäkö ja treenattu kroppa ei todellakaan ole ne asiat mille suhde rakennetaan.

      Yksi vinkki on että jos törmäät asiallisen oloiseen kundiin niin voit kyllä itsekin tehdä aloitteen. Ehkä jo kokemuksen perusteella huomaat että baareissa hillumalla sinua tulee iskemään ennen kaikkea miehet joita kiinnostaa saada sut sänkyynsä. Jos vuori ei tule Muhammedin luo niin kannattaa sitten Muhammedin pistää töppöset liikkeelle.

      Lopuksi vielä lisävinkki oikeanlaisista sosiaalisista tilanteista mitä kannattaa hyödyntää. Parhaita eivät todellakaan ole meluisat ja savuisat baarit, joissa meininki on kumminkin aika pitkälle pinnallista. Erittäin hyviä tilanteita ovat jonkinlaiset yhteiset illanvietot joissa samaan paikkaan kokoontuu ystäviä, näiden seurustelukumppaneita sekä näiden seurustelukumppaneiden ystäviä. Yleensä tuollaisissa tilanteissa on suurta homogeenisyyttä, ja se kummasti helpottaa parinmuodostusta. Ihmisillä on oikeasti yhteisiä ominaisuuksia ja piirteitä (tämä on ihan tilastollinen fakta; yleensä seurustelukumppanit/ystävät on aika paljon samanlaisia kuin ihminen itsekin) ja mikä vielä tärkeämpää, jutun alkuun on helppo päästä. Tuollaiset tilanteet vielä usein toistuvatkin, eli hommaa ei tarvitse saada "loppuun" asti yhden baari-illan aikana.

      • minun mielestä ainakaan

        Mikähän mussa on vialla, kun mun perään on aina kaikki sellaiset, joilla ei mene kovin hyvin.. Tai on jotakin epäsosiaalisuutta tai hankaluutta elämässä tai muuten vain tapaus, josta ei ole seurustelemaan, ja jota mä en voisi tasa-arvoisesti kunnioittaa. Ja en nyt sano ollenkaan sillä, että halveksisin ketään, vaan aivan oikeita ongelmia on ollut. Olen oikea ongelmamagneetti, mulle on kuulemma helppo tulla puhumaan asioista. Ja jotkut on sanoneet, että joitakin toiset torjuu niin paljon, että sitten kun joku ei torju, ne kuvittelevat heti vaikka mitä.. En käsitä, mitä pitäis tehdä. Ei mua haittais yhtään jos joku aivan normaalitapauskin joskus muhun ihastuisi..

        Mutta kyllä useimpien naisten keskuudessa näillä supliikkimiehillä, jotka nimenomaan ITSE pitävät itseään jonakin naisten miehenä, on vähän pullistunut ego.. Naisten käsitykset ja miesten käsitykset näistä ovat vähän erilaisia.. Ja miehet monesti ajattelevat sellaiseta itseään puleeraavasta epävarmasta ja hysteriaan menevästä naisten ihailun perässä juoksemisesta, että se olis jotenkin hienoa, ja että siinä on suurikin naistenmies.. Monilla on silloin itsensä kanssa ongelmia, koska ne hakee älyttömästi huomiota ja silti ei pysty normaaliin suhteeseen. Ne on miehiä, jotka ilmoittavat jo kättelyssä naiselle, että otin sut, kun ei tässä nyt parempaakaan ollut.. Jotenkin kertoo jostain itsensä halveksimisesta lähinnä, jos ei voi toista arvostaa, vaan pitää yrittä polkea toista jotta itse pääsis epävarmuudessaan ylemmäs.


      • --------------------
        minun mielestä ainakaan kirjoitti:

        Mikähän mussa on vialla, kun mun perään on aina kaikki sellaiset, joilla ei mene kovin hyvin.. Tai on jotakin epäsosiaalisuutta tai hankaluutta elämässä tai muuten vain tapaus, josta ei ole seurustelemaan, ja jota mä en voisi tasa-arvoisesti kunnioittaa. Ja en nyt sano ollenkaan sillä, että halveksisin ketään, vaan aivan oikeita ongelmia on ollut. Olen oikea ongelmamagneetti, mulle on kuulemma helppo tulla puhumaan asioista. Ja jotkut on sanoneet, että joitakin toiset torjuu niin paljon, että sitten kun joku ei torju, ne kuvittelevat heti vaikka mitä.. En käsitä, mitä pitäis tehdä. Ei mua haittais yhtään jos joku aivan normaalitapauskin joskus muhun ihastuisi..

        Mutta kyllä useimpien naisten keskuudessa näillä supliikkimiehillä, jotka nimenomaan ITSE pitävät itseään jonakin naisten miehenä, on vähän pullistunut ego.. Naisten käsitykset ja miesten käsitykset näistä ovat vähän erilaisia.. Ja miehet monesti ajattelevat sellaiseta itseään puleeraavasta epävarmasta ja hysteriaan menevästä naisten ihailun perässä juoksemisesta, että se olis jotenkin hienoa, ja että siinä on suurikin naistenmies.. Monilla on silloin itsensä kanssa ongelmia, koska ne hakee älyttömästi huomiota ja silti ei pysty normaaliin suhteeseen. Ne on miehiä, jotka ilmoittavat jo kättelyssä naiselle, että otin sut, kun ei tässä nyt parempaakaan ollut.. Jotenkin kertoo jostain itsensä halveksimisesta lähinnä, jos ei voi toista arvostaa, vaan pitää yrittä polkea toista jotta itse pääsis epävarmuudessaan ylemmäs.

        ...'otin sut, kun ei tässä nyt parempaakaan ollut.. Jotenkin kertoo jostain itsensä halveksimisesta lähinnä, jos ei voi toista arvostaa, vaan pitää yrittä polkea toista jotta itse pääsis epävarmuudessaan ylemmäs.'

        musta tossa ei ole kyse itsensä halveksimisesta tai omasta epävarmuudesta,vaan siitä että haluaa suhteen,mutta ei ole ihan varma onko tämä toinen nyt se ns. oikea,haluaa siis suhteen kun ei esim. halua olla yksin. Ja tälläinen ihminen pystyy normaaliin suhteeseen,mut tässä tapauksessa suhde ei ehkä ole ihan tasapainoisin...


      • minun mielestä ainakin
        -------------------- kirjoitti:

        ...'otin sut, kun ei tässä nyt parempaakaan ollut.. Jotenkin kertoo jostain itsensä halveksimisesta lähinnä, jos ei voi toista arvostaa, vaan pitää yrittä polkea toista jotta itse pääsis epävarmuudessaan ylemmäs.'

        musta tossa ei ole kyse itsensä halveksimisesta tai omasta epävarmuudesta,vaan siitä että haluaa suhteen,mutta ei ole ihan varma onko tämä toinen nyt se ns. oikea,haluaa siis suhteen kun ei esim. halua olla yksin. Ja tälläinen ihminen pystyy normaaliin suhteeseen,mut tässä tapauksessa suhde ei ehkä ole ihan tasapainoisin...

        Ompas, siitähän siinä juuri onkin kyse. Nimenomaan epävarmuuttahan se on.

        "..tossa ei ole kyse itsensä halveksimisesta tai omasta epävarmuudesta,vaan siitä että haluaa suhteen,mutta ei ole ihan varma, onko toinen se oikea.." Siis mitä sinä oikein sanot? Huomaatko tuossa itsekkään tuota ristiriitaa?

        Epävarmuuden ymmärrän, eihän sitä tarvitse heti sitoutua loppuelämäkseen, mutta toisen halveksimista en ymmärrä pätkääkään, enkä edes halua ymmärtää, enkä tule ymmärtämäänkään! Piste.

        No onhan se nyt aika paksua, että toinen haluaa suhteen, jos ei halua olla yksin, äidinkö korvike sellainen on, joka pesee pyykit ja laittaa ruuat, mutta sen kanssa odotellaan vain sitä oikeaa.. Kokeile omalle kohdalles olla jollekkin ihmiselle varaventtiili, joka viskataan nurkkaan kun se oikeampi saapuu ilmoille. Katso sitten mitä mieltä olet. Viimeisen päälle vedätystä taas minusta. Aika tasapainottomalta kyllä kuulostaa. ei paljon toistakaan kohtaan liene empatiaa, niin tunteilla leikkimistä kuin olla ja voi. Että tollaset ihmiset saa mut suuttumaan.. RÄYH!


      • still single

        Mä en ymmärrä mikä siinä pelottaa jos nainen on hieno? Ei mua ainakaan hienot miehet pelota, päinvastoin. Enkä mä ihan usko siihen et se edes pelottaa. Mä kyllä vedän puoleeni miehiä ja paljonkin, ne ei vaan halua seurustella, eikä välttämättä edes harrastaa seksiä. Ne haluaa vaan olla mun seurassa.

        En ole enää aikoihin kuvitellut löytäväni seuraa baareista. Minun kaikki ystävät seurustelee jo tai suurin osa on jo perheellisiä. Heidän illanviettoihin ei tule kauheesti sinkkumiehiä ja jos tuleekin niillä ei ole mitään yhteistä mun kans. Usko pois ne on tutkittu ne mahdollisuudet.


    • Käännä asia ympäri. Jos kyseessä ei ole vika vaan se, että olet niin uniikki kappale (positiivisessa mielessä) ettei oikeaa vastakappaletta voi löytääkään helpolla. Eli jos lasketaan oikeiden määrä omassa ikäluokassasi ja todennäköisyys osua hänen kanssaan yksiin niin pääsemme vain todella pieneen lukuun - mutta ehkä odotus palkitsee vaivan.

    • missä käyt

      Kertoisitko missä paikoissa tapaat mainitsemasi kaltaisia miehiä? Baarissako vai jossain muualla?

      • still single

        Mä tapaan niitä vääränlaisia miehiä joka puolella. En ymmärrä mikä siinä on. Mä vedän puoleeni sellaisia jotka ei kiinnosta yhtään ja sitten sellaisia jotka kiinnostais mut on jo varattuja tai muuten vaan saavuttamattomia.


      • tasoistaan..
        still single kirjoitti:

        Mä tapaan niitä vääränlaisia miehiä joka puolella. En ymmärrä mikä siinä on. Mä vedän puoleeni sellaisia jotka ei kiinnosta yhtään ja sitten sellaisia jotka kiinnostais mut on jo varattuja tai muuten vaan saavuttamattomia.

        seuraa joten kuvittelet itsestäsi liikoja


      • Still Single
        tasoistaan.. kirjoitti:

        seuraa joten kuvittelet itsestäsi liikoja

        Kerrohan mulle sitten, miksi ne pyörii mun ympärillä jos mä en ole samaa tasoa? Vaikka mä en tuollaiseen tasohöpöhöpöön uskokaan.


      • JOEN OMA POIKA
        Still Single kirjoitti:

        Kerrohan mulle sitten, miksi ne pyörii mun ympärillä jos mä en ole samaa tasoa? Vaikka mä en tuollaiseen tasohöpöhöpöön uskokaan.

        En mä sitten eti sua. Sä et näytä voivan tuteillesi mitään. Mä tahdon Itäsuomalaisen. Ja Itäsuomi loppuu titetääkseni Pieksämäkeen. Toivottvasti vaan ne tytöt siellä ei rupee peksää.


    • Still Single

      Mä haluan nyt korjata yhden asian mikä oli mun eka viestissä. Mä kirjoitin et mmä vedän vain puoleeni vääränlaisia miehiä ja varattuja. Oikeestaan mä kyl vedän puoleeni vähän jokanäköistä.

      Mun ongelma on lähinnä siinä että ne miehet ei ole kiinnostuneita seurustelemaan. Ne ei ilmeisesti osaa kuvitella minua omana vaimona tai lastensa äitinä. Enkä ymmärrä miksi. Ne pyörii mun ympärillä, varatut ja sinkut, mutta kukaan ei ota seuraavaa askelta. Kaikki haluaa olla vähän niinku kavereita. Mä oon suosittu ja saan kuulla että olen kiva, kaunis ja lahjakas, mutta se paketti ei vaan tunnu kuitenkaan kelpaavan edes niille jotka sitä kehuu. Sitä en voi ymmärtää. Se ei mene mun kaaliin ei sitten mitenkään. Voisiko joku vielä yrittää selittää mulle mistä on kyse???

      • Että;että

        Kyllä se oikea mies vielä eteesi tupsahtaa,pitäisköhän sun vaan hullutella ja nauttia elämästäsi enempiä murehtimatta.Kevätaurinko paistaa ja linnut laulaa...


      • peiliin

        Et vaan osaa tai uskalla flirttailla luonnollisesti miesten kanssa.
        Itse tiedän tuollaisen ujohkon tytskän omasta duunistani. Joskus
        ajattelen että hän haluaisi tutustua paremmin minuun, mutta
        hänen käytöksensä minua kohtaan on niin kovin kovin kilttiä ja
        ystävällistä, ilman odottamaani rohkeampaa hymyä ja flirttiä.

        Jos tiedossasi on kiinnostava mies, rohkaise reippaasti häntä,
        näytä että olet aidosti kiinnostunut.

        ** huokaus **


      • Still Single
        peiliin kirjoitti:

        Et vaan osaa tai uskalla flirttailla luonnollisesti miesten kanssa.
        Itse tiedän tuollaisen ujohkon tytskän omasta duunistani. Joskus
        ajattelen että hän haluaisi tutustua paremmin minuun, mutta
        hänen käytöksensä minua kohtaan on niin kovin kovin kilttiä ja
        ystävällistä, ilman odottamaani rohkeampaa hymyä ja flirttiä.

        Jos tiedossasi on kiinnostava mies, rohkaise reippaasti häntä,
        näytä että olet aidosti kiinnostunut.

        ** huokaus **

        Mä kyllä mielestäni osaan ja jopa uskallan flirttailla. Olen melko kova flirttailemaan. Mutta miten näytän että olen aidosti kiinnostunut? Flirttailuhan ei välttämättä tarkoita yhtään mitään.


      • Pohjanyllä

        Jotkin miehet ajattelevat, että kaunis nainen tulee olemaan heille riesa, koska he joutuvat koko ajan "kilpailemaan" sinun suosiostasi muiden miesten kanssa. Ja ei se riitä, että sanot että olet uskollinen, yhden miehen nainen jne. Alitajunnassa he ajattelevat olevan stressaavaa vaikka olisit hyvä "palkinto". Symboliikkaa: Kilpatason urheilija joutuu treenaamaan joka päivä pysyäkseen huipulla(vertaa mies kauniin naisen kanssa) kun taas Tahvo Tavanomainen voi ottaa löysemmin.

        Eli miehet ajattelevat enemmän itseään ja muita miehiä ollessaan kauniin naisen partnerina. Reviirin nurkkiin joutuisi antamaan pissinäytteitä useammin ;) Ja ottakaa arvon verikoirat huomioon, että tämä on mutuyleistys eikä tieteellistä painoarvoa tällä kirjoituksella ole. Kiitos.


      • tahtoo tietää

        Tässä kiinnostuneena olen lukenut näitä viestejä ja todennut, että sulla ap. on ihan sama "ongelma" kuin mullakin.. Miehiä löytyy kyllä kavereina ja sitten niitä, joiden kanssa ei löydy sitä "oikeanlaista kemiaa" vaikka yrittäs jne... Mulla vaan on ikää jo 30 vee, että sä ole nuori vielä.

        Kaverit on mullakin tosin perheellisiä tai pariskuntia kaikki ja jos joku pippalot järjestää niin olen yleensä se ainoa sinkku paikalla tai sitten siellä on näitä "kemiat ei vaan kohtaa-tyyppejä" ...


    • jpt2

      en tiedä itse olen seurusteellut muutaman kerran ja taas muija pettää minua taidan jättää senjaksa enään kun se pettää minua olen 22v ja asun hesassa

    • Toimiva..

      Keino on tehdä itse aloite sellaisia miehiä kohtaan joista itse kiinnostut..EI AINA ODOTTAA ETTÄ MIES TEKEE ALOITTEEN.

      • ehlp

        Siis mä olen jo kyllästynyt ajattelemaan miehiä. Ei vaan löydy ketään, mä en kiinnosta ketään.
        Kuitenkin nuori 25v ja kauniiksi sanottu, mutta ujohko olen. Kaikki ei ole niin pirtsakoita heti alkuun, jos joku edes viittis joskus nähdä sen vaivan, että tutustuisi...

        Ja näistä unelma miehistä, mut pikemminkin karkottaa yli sliipattu - treenattu menijä. Näin esim "julkuista" sanoisin että Hynynen on mieleeni :)


    • Still Single

      Näistä vastauksista ja omasta syväpohdiskelusta olen löytänyt joitakin mahdollisia vastauksia kysymykseeni. Näistä voi olla apua muillekin samassa tilanteessa oleville.

      Mä oon hyvännäköinen ja melko itsevarma tämän lisäksi olen vielä pitkään ollut sinkku, no en kyllä edes muista millon en olisi ollut enemmän tai vähemmän sinkku, mut anyways. Voiskohan olla niin että monet miehet ajattelee että olen jotenki saavuttamaton. Eli jos hyvännäköisellä naisella jolla on vielä aivotkin ei ole miestä, se on varmasti hänen oma valintansa, mikä taas tulkitaan niin että; Ei sille mikään kelpaa. Mies siis saattaa ajatella että jos ei kukaan tähän saakka ole kelvannut, miksi se minut ottaisi. Onko tässä mitään perää??? Korjatkaa jos olen väärässä.

      • ajatella...

        ...tuon äskeisen kertomasi perusteella, että olet asettanut
        kaipaamallesi miehelle liian kovat kriteerit, minkä vuoksi
        monet fiksutkin miehet ovat antaneet olla sinun rauhassa.

        It takes two to Tango, mutta pyydä vaikka sellaista sulle
        mieluista miestä lounaalle tai vaikkapa illalla Pizzalle.

        Siitä se sit kyllä lähtee rullaamaan eteenpäin, trust me! ;)

        Good night and good luck!


      • Still Single (vieläki)
        ajatella... kirjoitti:

        ...tuon äskeisen kertomasi perusteella, että olet asettanut
        kaipaamallesi miehelle liian kovat kriteerit, minkä vuoksi
        monet fiksutkin miehet ovat antaneet olla sinun rauhassa.

        It takes two to Tango, mutta pyydä vaikka sellaista sulle
        mieluista miestä lounaalle tai vaikkapa illalla Pizzalle.

        Siitä se sit kyllä lähtee rullaamaan eteenpäin, trust me! ;)

        Good night and good luck!

        Jos joku ajattelee niin, mutta se ei kyllä ole totta. En mä etsi mitään Adonista, vaan ihan tavallista miestä. Ei mulla kyllä ole mitään vastaan komeita ja fiksuja herrasmiehiä, mutta en mielestäni vaadi liikoja. Se riittää jos on hyvä samanhenkinen tyyppi. Niitä samanhenkisiä nyt ei sit taas tunnu olevan mitenkään liikaa, mutta siinä en voi kyllä tinkiä.

        Kaikki miehet täällä ehdottelee että naiset voisi tehdä aloitteen, mutta mitä sitä nyt tekemään aloitetta kun ei yhtään tiedä onko mies kiinnostunut. Kyllä mun mielestä se pitäisi olla sellaista vuorovaikutusta että puolin ja toisin voisi vähän antaa jonkinlaisia merkkejä. Sitäpaitsi seksikkäintä miehessä on rohkeus ja itsevarmuus. Arvostaan kyllä sitä jos mies uskaltaa tehdä aloitteen. Olen kyllä itsekin valmis sen tekemään tarpeen vaatiessa mutta kyllä sit pitäis tietää onko se edes vähän kiinnostunut se kaveri.


      • Pohjanyllä
        Still Single (vieläki) kirjoitti:

        Jos joku ajattelee niin, mutta se ei kyllä ole totta. En mä etsi mitään Adonista, vaan ihan tavallista miestä. Ei mulla kyllä ole mitään vastaan komeita ja fiksuja herrasmiehiä, mutta en mielestäni vaadi liikoja. Se riittää jos on hyvä samanhenkinen tyyppi. Niitä samanhenkisiä nyt ei sit taas tunnu olevan mitenkään liikaa, mutta siinä en voi kyllä tinkiä.

        Kaikki miehet täällä ehdottelee että naiset voisi tehdä aloitteen, mutta mitä sitä nyt tekemään aloitetta kun ei yhtään tiedä onko mies kiinnostunut. Kyllä mun mielestä se pitäisi olla sellaista vuorovaikutusta että puolin ja toisin voisi vähän antaa jonkinlaisia merkkejä. Sitäpaitsi seksikkäintä miehessä on rohkeus ja itsevarmuus. Arvostaan kyllä sitä jos mies uskaltaa tehdä aloitteen. Olen kyllä itsekin valmis sen tekemään tarpeen vaatiessa mutta kyllä sit pitäis tietää onko se edes vähän kiinnostunut se kaveri.

        " Sitäpaitsi seksikkäintä miehessä on rohkeus ja itsevarmuus. Arvostaan kyllä sitä jos mies uskaltaa tehdä aloitteen"

        Sanot, että et ole kranttu ja ihan perusjamppa kiinnostaisi. Silti tuon viittauksen perusteella haluat olla palkinto, pokattava, ihailtu jne. Eivät miehet niin yksinkertaisia ole, että ajattelevat kauniiden naisten olevan arvoasteikossa ylimpänä. Ehkä yhdenyön juttuihin, mutta seurustelu ja parisuhde on jotain aivan muuta.

        Ehkä tuollainen "tule ja iske minut itse en tee mitään"-asenne huokuu sinusta ja sinun ympärillä pyöriikin vain niitä, jotka ovat siihen tottuneet. Pyrit saamaan ongelmaan ratkaisua, mutta et pysty menemään asian ytimeen. Jätä oma egosi ja pyri näkemään itsesi niiden miesten silmin joita elämääsi haluat. Mitä he sinussa näkevät?


      • Still Single
        Pohjanyllä kirjoitti:

        " Sitäpaitsi seksikkäintä miehessä on rohkeus ja itsevarmuus. Arvostaan kyllä sitä jos mies uskaltaa tehdä aloitteen"

        Sanot, että et ole kranttu ja ihan perusjamppa kiinnostaisi. Silti tuon viittauksen perusteella haluat olla palkinto, pokattava, ihailtu jne. Eivät miehet niin yksinkertaisia ole, että ajattelevat kauniiden naisten olevan arvoasteikossa ylimpänä. Ehkä yhdenyön juttuihin, mutta seurustelu ja parisuhde on jotain aivan muuta.

        Ehkä tuollainen "tule ja iske minut itse en tee mitään"-asenne huokuu sinusta ja sinun ympärillä pyöriikin vain niitä, jotka ovat siihen tottuneet. Pyrit saamaan ongelmaan ratkaisua, mutta et pysty menemään asian ytimeen. Jätä oma egosi ja pyri näkemään itsesi niiden miesten silmin joita elämääsi haluat. Mitä he sinussa näkevät?

        Mun mielestä on seksikästä kun mies on rohkea ja uskaltaa tehdä aloitteita. Se ei mielestäni vielä tee minusta mitenkään liian vaativaista. Kuten sanottu voin myös itse tehdä aloitteita jos joku sattuu kiinnostamaan, mutta sellaiset miehet jotka tekee aloitteita on kuitenkin vaan jotenki haluttavampia.


    • makex2

      ettet olis vähän kranttu, naisilla kun tuppaa olemaan ylisuuria luuloja itsestään...

      • komistus taas..

        Ongelmasi on juuri se,ettet itse tiedosta millaista signaalia viestität ympäristöösi.
        Tiedostomattasi(kuten aiemmin kerroin) huomaat vain mieleisesi miehet,jotka pörrää tai sitten ei ympärilläsi.
        Olet siis väärään suuntaan herttainen ja mukava koska sieltä suunnalta tahtomattasi toivoisit löytyvän ,,,
        Ei kauniit naiset miehiä karkoita,vaan heidän tapansa olla saattaa tuoda mieliin nirppa nokka prinssiä etsivän .

        Paras neuvo jonka antaisin olisi se että lopetat etsimisen ja nautit vaan elämästäsi juuri tälläisenä,se oikea tupsahtaa eteesi varmaan jostain nurkan takaa.
        Epätoivoinen kumppanin etsiminen saattaa jo näkyä päällekin päin käytöksessäsi joka saattaa myös osaltaan vääristää kuvaasi.


      • Joe Joosua
        komistus taas.. kirjoitti:

        Ongelmasi on juuri se,ettet itse tiedosta millaista signaalia viestität ympäristöösi.
        Tiedostomattasi(kuten aiemmin kerroin) huomaat vain mieleisesi miehet,jotka pörrää tai sitten ei ympärilläsi.
        Olet siis väärään suuntaan herttainen ja mukava koska sieltä suunnalta tahtomattasi toivoisit löytyvän ,,,
        Ei kauniit naiset miehiä karkoita,vaan heidän tapansa olla saattaa tuoda mieliin nirppa nokka prinssiä etsivän .

        Paras neuvo jonka antaisin olisi se että lopetat etsimisen ja nautit vaan elämästäsi juuri tälläisenä,se oikea tupsahtaa eteesi varmaan jostain nurkan takaa.
        Epätoivoinen kumppanin etsiminen saattaa jo näkyä päällekin päin käytöksessäsi joka saattaa myös osaltaan vääristää kuvaasi.

        Omalla kihlatullani oli selvästi samanlaisia vaikeuksia kuin alkuperäisellä kirjoittajalla vielä siinä vuosi sitten. Kyseessä on kaikin puolin aivan upea nainen, mimmi jollaisesta todella moni haaveilee.

        Sattuipa vain olemaan niin, että huomiota kyllä tuli runsaasti, mutta aina vääriltä tyypeiltä. Sekä ihan perinteisiltä pillunmetsästäjiltä että varatuilta äijiltä kenen teki mieli vierasta. Kun elämässä ei ollut miestä niin aika kului paljon viihteellä. Ilmeisesti oli aika kova halukin löytää mies itselleen, varmaan liiankin kova. Ajatus joka minua kiinnostaa: johtuuko siitä että hieno nainen saa vääränlaista huomiota siitä että nainen antaa vääriä signaaleja väärille miehille, vai onko vain niin että vääränlaiset miehet aktiivisesti pyörivät naisten ympärillä? Se nyt kumminkin on varmaa, että ns. pelkästään ajanvieteellä jos ollaan esim. baareissa niin ei mies silloin välttämättä kovin aktiivisesti juokse naisten perässä. Nämä jotka tahtovat juuri sinä iltana päästä pukille kyllä juoksevat.

        Ei lakkaa ihmetyttämästä, ei. Tiedän paljon hyvin asiallisia kundeja jotka eivät löydä itselleen naista. Hyviä miehiä, ei mitään tossukoita tai tunareita. Ei myöskään surkeita muka-pelimiehiä. Sitten yhtä lailla on hienoja naisia joille ei tunnu miestä löytyvän. Mistäköhän johtuu tämä kohtaamattomuus?

        Lopulta ihan sattuman kautta - ei todellakaan epätoivoisesti hakien - minä ja nykyinen kihlattuni kohtasimme, ja se oli menoa. Voin rehellisesti sanoa etten varmaan ole sellainen mies mitä hän olisi vielä baarissa vuosi sitten ensimmäisenä katsonut. Ei mua kukaan Brad Pittiksi ole luullut, vaikka tyytyväinen olenkin itseeni. Koko juttu tuli kirjaimellisesti aivan varoittamatta, nyt ollaan muutaman kuukauden seurustelun jälkeen kihloissa ja muuttamassa yhteen, vuoden päästä häät. Suoraan sanottuna en varmaan itse olisi vielä vuosi sitten omaa kihlattuani uskaltanut lähestyä baarissa. Olisin todennäköisesti ajatellut, "noin kaunis ja tyylikäs tyttö, komeita miehiä pyörii ympärillä, tuskin tuollainen edes katsoo jotain näin tavallista..." Huonoa itseluottamustako? No olisi se takuulla paljon parempi voinut ollakin silloin. Välillä edelleen on aina olo että näenköhän unta? Miehenä sitä vain on elämässä tottunut saamaan liian monet pakit, ajatukseen siitä että kovin moni nainen oikeasti toivoo löytävänsä jonkun ihmeen super-prinssin itselleen.

        Parasta kaikessa on se että molemmat on nyt täysin päätä pahkaa rakastuneita, eikä tämä ollut minkään epätoivoisen etsimisen tulos. Sattumalta kohdattiin, todella epätodennäköisissä oloissa, mutta oli jotain mikä yhdisti. Ei mitään väkinäisiä nettideittejä, ei epätoivoista baarissa iskemistä. Nurkan takaa tuli, pyytämättä ja yllättäen.


      • päiväääää!
        Joe Joosua kirjoitti:

        Omalla kihlatullani oli selvästi samanlaisia vaikeuksia kuin alkuperäisellä kirjoittajalla vielä siinä vuosi sitten. Kyseessä on kaikin puolin aivan upea nainen, mimmi jollaisesta todella moni haaveilee.

        Sattuipa vain olemaan niin, että huomiota kyllä tuli runsaasti, mutta aina vääriltä tyypeiltä. Sekä ihan perinteisiltä pillunmetsästäjiltä että varatuilta äijiltä kenen teki mieli vierasta. Kun elämässä ei ollut miestä niin aika kului paljon viihteellä. Ilmeisesti oli aika kova halukin löytää mies itselleen, varmaan liiankin kova. Ajatus joka minua kiinnostaa: johtuuko siitä että hieno nainen saa vääränlaista huomiota siitä että nainen antaa vääriä signaaleja väärille miehille, vai onko vain niin että vääränlaiset miehet aktiivisesti pyörivät naisten ympärillä? Se nyt kumminkin on varmaa, että ns. pelkästään ajanvieteellä jos ollaan esim. baareissa niin ei mies silloin välttämättä kovin aktiivisesti juokse naisten perässä. Nämä jotka tahtovat juuri sinä iltana päästä pukille kyllä juoksevat.

        Ei lakkaa ihmetyttämästä, ei. Tiedän paljon hyvin asiallisia kundeja jotka eivät löydä itselleen naista. Hyviä miehiä, ei mitään tossukoita tai tunareita. Ei myöskään surkeita muka-pelimiehiä. Sitten yhtä lailla on hienoja naisia joille ei tunnu miestä löytyvän. Mistäköhän johtuu tämä kohtaamattomuus?

        Lopulta ihan sattuman kautta - ei todellakaan epätoivoisesti hakien - minä ja nykyinen kihlattuni kohtasimme, ja se oli menoa. Voin rehellisesti sanoa etten varmaan ole sellainen mies mitä hän olisi vielä baarissa vuosi sitten ensimmäisenä katsonut. Ei mua kukaan Brad Pittiksi ole luullut, vaikka tyytyväinen olenkin itseeni. Koko juttu tuli kirjaimellisesti aivan varoittamatta, nyt ollaan muutaman kuukauden seurustelun jälkeen kihloissa ja muuttamassa yhteen, vuoden päästä häät. Suoraan sanottuna en varmaan itse olisi vielä vuosi sitten omaa kihlattuani uskaltanut lähestyä baarissa. Olisin todennäköisesti ajatellut, "noin kaunis ja tyylikäs tyttö, komeita miehiä pyörii ympärillä, tuskin tuollainen edes katsoo jotain näin tavallista..." Huonoa itseluottamustako? No olisi se takuulla paljon parempi voinut ollakin silloin. Välillä edelleen on aina olo että näenköhän unta? Miehenä sitä vain on elämässä tottunut saamaan liian monet pakit, ajatukseen siitä että kovin moni nainen oikeasti toivoo löytävänsä jonkun ihmeen super-prinssin itselleen.

        Parasta kaikessa on se että molemmat on nyt täysin päätä pahkaa rakastuneita, eikä tämä ollut minkään epätoivoisen etsimisen tulos. Sattumalta kohdattiin, todella epätodennäköisissä oloissa, mutta oli jotain mikä yhdisti. Ei mitään väkinäisiä nettideittejä, ei epätoivoista baarissa iskemistä. Nurkan takaa tuli, pyytämättä ja yllättäen.

        sori en halua olla ilon pilaaja, mutta särähti korvaan toi, että muutaman kuukauden seurustelun jälkeen menitte kihloihin?! Siis mitä vittua? Kannattaisko ensin opetella tuntemaan se kumppani ja siis kunnolla? Huhhuh sentään..

        mun mielestä se kihloihin tai naimisiin pääseminen ei ole mikään itseisarvo tässä maailmassa! Mielummin elän avoliitossa sellaisen kumppanin kanssa jonka tunnen melkein yhtä hyvin kuin omat taskuni kun että ryntään päätäpahkaa kihloihin muutamankuukauden seurustelun jälkeen...ja ilman että ootte vielä ees asuneet yhdessä!!!

        ootte varmaan jotain alle 20-vuotiaita..


      • et pilaa mitään
        päiväääää! kirjoitti:

        sori en halua olla ilon pilaaja, mutta särähti korvaan toi, että muutaman kuukauden seurustelun jälkeen menitte kihloihin?! Siis mitä vittua? Kannattaisko ensin opetella tuntemaan se kumppani ja siis kunnolla? Huhhuh sentään..

        mun mielestä se kihloihin tai naimisiin pääseminen ei ole mikään itseisarvo tässä maailmassa! Mielummin elän avoliitossa sellaisen kumppanin kanssa jonka tunnen melkein yhtä hyvin kuin omat taskuni kun että ryntään päätäpahkaa kihloihin muutamankuukauden seurustelun jälkeen...ja ilman että ootte vielä ees asuneet yhdessä!!!

        ootte varmaan jotain alle 20-vuotiaita..

        Et sä iloa pilaa, mut jos korvat alkaa pahastikin säristä toisten elämän ratkaisuista, niin mene korvalääkäriin.. Kannattaisi opetella tuntemaan kumppani, toisille riittää vähempi aikaa varmuudeksi ja toisille enemmän. Eihän toista voi koskaan oppia täysin tuntemaan, mutta jos joku kokee, että on valmis kihloihin, enemmällä tai vähemmällä tutustumisella, niin sitten on riippumatta muiden korvasärinöistä. Ja siinähän sitä tutustuu sitten lisää. Eli aika hoitaa kyllä. Luottamuksen kehittyminen on suurempi juttu, kuin se, että sä tiedät toisesta kaikki pienetkin asiat, muttet pitkänkään ajan päästä luota suhteeseen tai rakkauteen.
        Itse en menis kihloihin noin nopeasti, tai sit en ole tavannut sellaista, jonka kanssa se tuntuis luontevalta. Koska niillä se tuntuu, jotka tekee niin.


      • Otti
        päiväääää! kirjoitti:

        sori en halua olla ilon pilaaja, mutta särähti korvaan toi, että muutaman kuukauden seurustelun jälkeen menitte kihloihin?! Siis mitä vittua? Kannattaisko ensin opetella tuntemaan se kumppani ja siis kunnolla? Huhhuh sentään..

        mun mielestä se kihloihin tai naimisiin pääseminen ei ole mikään itseisarvo tässä maailmassa! Mielummin elän avoliitossa sellaisen kumppanin kanssa jonka tunnen melkein yhtä hyvin kuin omat taskuni kun että ryntään päätäpahkaa kihloihin muutamankuukauden seurustelun jälkeen...ja ilman että ootte vielä ees asuneet yhdessä!!!

        ootte varmaan jotain alle 20-vuotiaita..

        Minunkin korvaani heti ensimmäisenä..
        Näitä 18v kihlajaisia vietettiin omassakin "nuoruudessa" monessa kaveripiirin pariskunnassa, mutta eipä taida enää kukaan olla yhdessä, saati naimisissa, sori vaan


      • Joe Joosua
        et pilaa mitään kirjoitti:

        Et sä iloa pilaa, mut jos korvat alkaa pahastikin säristä toisten elämän ratkaisuista, niin mene korvalääkäriin.. Kannattaisi opetella tuntemaan kumppani, toisille riittää vähempi aikaa varmuudeksi ja toisille enemmän. Eihän toista voi koskaan oppia täysin tuntemaan, mutta jos joku kokee, että on valmis kihloihin, enemmällä tai vähemmällä tutustumisella, niin sitten on riippumatta muiden korvasärinöistä. Ja siinähän sitä tutustuu sitten lisää. Eli aika hoitaa kyllä. Luottamuksen kehittyminen on suurempi juttu, kuin se, että sä tiedät toisesta kaikki pienetkin asiat, muttet pitkänkään ajan päästä luota suhteeseen tai rakkauteen.
        Itse en menis kihloihin noin nopeasti, tai sit en ole tavannut sellaista, jonka kanssa se tuntuis luontevalta. Koska niillä se tuntuu, jotka tekee niin.

        Emme todellakaan ole mitään lapsia tai teinejä, vaan molemmat aikuisia. Ei tämä ollut mikään itsetarkoituksellinen juttu, siis että olisi pakko mennä kihloihin. Vielä vähemmän kyse oli "teinikihloista", nykyäänhän monet teinit menevät kihloihin vaikka hädin tuskin seurustelevat.

        Totuus on etten ole koskaan (aiemmin) tavannut ketään, kenen kanssa asia olisi tuntunut luontevalta. Ikään kuin en olisi miljoonaan kertaan kuullut juttuja "pitää tuntea toinen", tai itsekin sanonut niin. Oman naiseni kohdattuani kaikki on jo kauan ollut selvää. Mikään ei lopulta ollut luontevampaa kuin polvistua ja sanoa "haluaisin pyytää sua vaimokseni", tietäen että tarkoitan sitä vakavissaan ja koko elämäksi. Hupaisia nämä kyynisten ja katkerien vastakommentit.


      • heh ;)
        et pilaa mitään kirjoitti:

        Et sä iloa pilaa, mut jos korvat alkaa pahastikin säristä toisten elämän ratkaisuista, niin mene korvalääkäriin.. Kannattaisi opetella tuntemaan kumppani, toisille riittää vähempi aikaa varmuudeksi ja toisille enemmän. Eihän toista voi koskaan oppia täysin tuntemaan, mutta jos joku kokee, että on valmis kihloihin, enemmällä tai vähemmällä tutustumisella, niin sitten on riippumatta muiden korvasärinöistä. Ja siinähän sitä tutustuu sitten lisää. Eli aika hoitaa kyllä. Luottamuksen kehittyminen on suurempi juttu, kuin se, että sä tiedät toisesta kaikki pienetkin asiat, muttet pitkänkään ajan päästä luota suhteeseen tai rakkauteen.
        Itse en menis kihloihin noin nopeasti, tai sit en ole tavannut sellaista, jonka kanssa se tuntuis luontevalta. Koska niillä se tuntuu, jotka tekee niin.

        ota nyt rauhassa ja voit sä samalla nimimerkillä kirjoittaa millä äskenkin. Sanavalinnat ja kirjoitustyyli paljastaa aika paljon kirjoittajasta...


      • ilokseks tekee
        heh ;) kirjoitti:

        ota nyt rauhassa ja voit sä samalla nimimerkillä kirjoittaa millä äskenkin. Sanavalinnat ja kirjoitustyyli paljastaa aika paljon kirjoittajasta...

        Mä en ole kirjoittanut tähn ketjuun aikaisemmin, joten yks lysti, mitä sanavalintoja tai tyyliä on. Mutta tuosta nyt vain taisin provosoitua laittaan ajatukseni. Musta ihmisten pitää elää ja antaa toistenkin elää.


      • kovastikkin tuo
        Otti kirjoitti:

        Minunkin korvaani heti ensimmäisenä..
        Näitä 18v kihlajaisia vietettiin omassakin "nuoruudessa" monessa kaveripiirin pariskunnassa, mutta eipä taida enää kukaan olla yhdessä, saati naimisissa, sori vaan

        oletko sä itse niitä jotka ei koskaan tee mitään mut ei tee virhettäkään? Mitä se kellekkään kuuluu milloin toiset menee kihloihin ja erooko ne vai ei.


      • Apasteetti
        päiväääää! kirjoitti:

        sori en halua olla ilon pilaaja, mutta särähti korvaan toi, että muutaman kuukauden seurustelun jälkeen menitte kihloihin?! Siis mitä vittua? Kannattaisko ensin opetella tuntemaan se kumppani ja siis kunnolla? Huhhuh sentään..

        mun mielestä se kihloihin tai naimisiin pääseminen ei ole mikään itseisarvo tässä maailmassa! Mielummin elän avoliitossa sellaisen kumppanin kanssa jonka tunnen melkein yhtä hyvin kuin omat taskuni kun että ryntään päätäpahkaa kihloihin muutamankuukauden seurustelun jälkeen...ja ilman että ootte vielä ees asuneet yhdessä!!!

        ootte varmaan jotain alle 20-vuotiaita..

        Tähän voisi sarkastisesti laittaa, että silloinhan pitäisi mennä kihloihin/naimisiin kun toinen on kuolinvuoteellaan. Mikä on se taso milloin tuntee toista tarpeeksi? Ja mitä kihloihin meno tarkoittaa? Sitä, että tämä on ja pysyy läpi elämän? Kyllä ihmistä oppii tuntemaan seurustelemalla tämän kanssa kymmenen vuotta ja sitten naimisiin, tai menemällä kihloihin 2kk seurustelun jälkeen. Pointti on oppiminen ja se pysähdy sormukseen tai tahdon-sanaan.

        Tietenkin toisille sana avioliitto ja kihlat ovat pyhempi asia kuin Pirulle raamattu. Tosille taas se partneri merkitsee enemmmän. Kyllä meitä moneen junaan riittää...


      • paskaa
        Apasteetti kirjoitti:

        Tähän voisi sarkastisesti laittaa, että silloinhan pitäisi mennä kihloihin/naimisiin kun toinen on kuolinvuoteellaan. Mikä on se taso milloin tuntee toista tarpeeksi? Ja mitä kihloihin meno tarkoittaa? Sitä, että tämä on ja pysyy läpi elämän? Kyllä ihmistä oppii tuntemaan seurustelemalla tämän kanssa kymmenen vuotta ja sitten naimisiin, tai menemällä kihloihin 2kk seurustelun jälkeen. Pointti on oppiminen ja se pysähdy sormukseen tai tahdon-sanaan.

        Tietenkin toisille sana avioliitto ja kihlat ovat pyhempi asia kuin Pirulle raamattu. Tosille taas se partneri merkitsee enemmmän. Kyllä meitä moneen junaan riittää...

        "Tähän voisi sarkastisesti laittaa, että silloinhan pitäisi mennä kihloihin/naimisiin kun toinen on kuolinvuoteellaan."

        Niin no, noin voi sanoo jos on tyhmä...tossa sun replassa nyt ei ollut mitään järkevää. Sori ei oo tarkoitus haukkua, huvittaa vaan tommoset taukit.

        Siis suosittelen maalaisjärkeä sulle. Sulla ei varmaan aivan hirveen paljoo oo kokemusta seurustelusta. Käsi kädessä oot varmaan kävelyllä käynyt, mutta entäs se arki. Sanot että menitte kihloihin ja pian muutatte yhteen. Ihan vinkki vaan: Kun elää toisen kanssa jonkin aikaa samassa asunnossa niin silloin kumppanin oppii tuntemaan tarpeeksi hyvin. Huomaa sujuuko arki yhdessä vai ei.

        En sano etteikö teillä arki sujuisi, mutta siis eiks toi oo aika läpinäkyvää teinien ihastumista ja pikakihlautumista tämä teidän touhu?

        Ja jos et kestä kuulla omien mielipiteidesi kanssa eriäviä kommentteja ja kritiikkiä omasta tekstistä, niin pysy poissa palstalta tai kirjoita parempia tarinoita.


      • Viides päivä
        paskaa kirjoitti:

        "Tähän voisi sarkastisesti laittaa, että silloinhan pitäisi mennä kihloihin/naimisiin kun toinen on kuolinvuoteellaan."

        Niin no, noin voi sanoo jos on tyhmä...tossa sun replassa nyt ei ollut mitään järkevää. Sori ei oo tarkoitus haukkua, huvittaa vaan tommoset taukit.

        Siis suosittelen maalaisjärkeä sulle. Sulla ei varmaan aivan hirveen paljoo oo kokemusta seurustelusta. Käsi kädessä oot varmaan kävelyllä käynyt, mutta entäs se arki. Sanot että menitte kihloihin ja pian muutatte yhteen. Ihan vinkki vaan: Kun elää toisen kanssa jonkin aikaa samassa asunnossa niin silloin kumppanin oppii tuntemaan tarpeeksi hyvin. Huomaa sujuuko arki yhdessä vai ei.

        En sano etteikö teillä arki sujuisi, mutta siis eiks toi oo aika läpinäkyvää teinien ihastumista ja pikakihlautumista tämä teidän touhu?

        Ja jos et kestä kuulla omien mielipiteidesi kanssa eriäviä kommentteja ja kritiikkiä omasta tekstistä, niin pysy poissa palstalta tai kirjoita parempia tarinoita.

        Tiedoksesi, että en ole tämä alkuperäinen. Ja kyllä minä tunnen arkea ihan kohtuullisesti mitä olen kokenut naisen kanssa asumisesta neljä vuotta ja olen itse mennyt kihloihin kahden vuoden seurustelun jälkeen. Sitä minä en ymmärrä miten te pikkusielut osaatte aina tarttua näihin epäolennaisuuksiin? Mikä sinua inhoittaa teinien ihastumisissa ja näiden pikakihlautumisissa?(Totean tässä vaiheessa, että tämä ei liity mitenkään ap kirjoituksiin.

        Miksi sinä keskität huomiosi muiden kokemuksiin tai ylipäätänsä olet niistä kiinnostunut? Tee miten minä sanon älä kuten muut(itse) tein vai? Voinko tehdä sen johtopäätöksen, että "jonkin aikaa samassa asunnossa asuminen avaa viisasten kiven ja naps! tiedät toisen täydellisesti. Voisin sanoa, että taukki olet sinä. Tyhmä, tavallinen tallaaja. Sinun tapasi on ainut oikea tie. Hurraa!! Löysimme vapahtajan! Viitoita meidät kaikki tietämättömät(taukit) oikealla tielle! ;)


      • ja rauhoitu
        Viides päivä kirjoitti:

        Tiedoksesi, että en ole tämä alkuperäinen. Ja kyllä minä tunnen arkea ihan kohtuullisesti mitä olen kokenut naisen kanssa asumisesta neljä vuotta ja olen itse mennyt kihloihin kahden vuoden seurustelun jälkeen. Sitä minä en ymmärrä miten te pikkusielut osaatte aina tarttua näihin epäolennaisuuksiin? Mikä sinua inhoittaa teinien ihastumisissa ja näiden pikakihlautumisissa?(Totean tässä vaiheessa, että tämä ei liity mitenkään ap kirjoituksiin.

        Miksi sinä keskität huomiosi muiden kokemuksiin tai ylipäätänsä olet niistä kiinnostunut? Tee miten minä sanon älä kuten muut(itse) tein vai? Voinko tehdä sen johtopäätöksen, että "jonkin aikaa samassa asunnossa asuminen avaa viisasten kiven ja naps! tiedät toisen täydellisesti. Voisin sanoa, että taukki olet sinä. Tyhmä, tavallinen tallaaja. Sinun tapasi on ainut oikea tie. Hurraa!! Löysimme vapahtajan! Viitoita meidät kaikki tietämättömät(taukit) oikealla tielle! ;)

        kuten teksteistäni voit lukea, niin ihmettelin ja naureskelin sitä kuinka joku menee parin kuukauden seurustelun jälkeen kihloihin. En jaksanut aloittaa uutta keskustelua aiheesta, niin kommentoin tähän viestiketjuun.

        kannattaa ottaa se herne pois nenästä, ok :)


      • Still Single
        ja rauhoitu kirjoitti:

        kuten teksteistäni voit lukea, niin ihmettelin ja naureskelin sitä kuinka joku menee parin kuukauden seurustelun jälkeen kihloihin. En jaksanut aloittaa uutta keskustelua aiheesta, niin kommentoin tähän viestiketjuun.

        kannattaa ottaa se herne pois nenästä, ok :)

        Mä kysyin mikä vikana kun en miestä saa ja juttu on siirtynyt teinikihloihin. Ohoh...hieman muuttu aihe, mut se on vain hieno asia. Hyvä keskustelu kehittyy ja muuttaa muotoaan. Mut mun täytyy nyt kyllä kysyä että mikä ihme juttu se on et pitäis muka asua yhdessä että oppii tuntemaan toisen? Itse en usko sellaiseen, peppu edellä puuhun meininkiin. Kyllä sitä voi oppia tuntemaan toisen vaikka ei saman katon alla asukaan. Kyllä rakkaus kestää jopa sen vessaparirullan joka on väärinpäin telineessä. Yhdessä asumalla oppii ehkä toisen tapoja olla ja tehdä asioita, ei muuta.


      • kon-kari
        päiväääää! kirjoitti:

        sori en halua olla ilon pilaaja, mutta särähti korvaan toi, että muutaman kuukauden seurustelun jälkeen menitte kihloihin?! Siis mitä vittua? Kannattaisko ensin opetella tuntemaan se kumppani ja siis kunnolla? Huhhuh sentään..

        mun mielestä se kihloihin tai naimisiin pääseminen ei ole mikään itseisarvo tässä maailmassa! Mielummin elän avoliitossa sellaisen kumppanin kanssa jonka tunnen melkein yhtä hyvin kuin omat taskuni kun että ryntään päätäpahkaa kihloihin muutamankuukauden seurustelun jälkeen...ja ilman että ootte vielä ees asuneet yhdessä!!!

        ootte varmaan jotain alle 20-vuotiaita..

        Taas huomaa, että edellinen kirjoittajan on itsekin juniorisarjaa, perspektiivin puute hyppii silmille!
        "...ilman että ootte vielä ees asuneet yhdessä!!! " Hei herätys, mikä standardi tuokin muka on? Parikymmentä vuotta sitten oli harvinaisuus, jos pariskunta asui yhdessä olematta kihloissa, sellaisia katsottiin pitkään! Sitä vanhemmista ajoista nyt puhumattakaan. Jostain syystä ne liitot kuitenkin kestivät vielä silloin paljon paremmin kuin nykyään.


    • yksinkertaisesti..

      ..vain älyttömän tylsä ihminen, ts. sinussa ei ole mitään sellaista, mikä sytyttäisi enemmän. Mutta varmasti joku mies sinutkin haluaa joskus. Tsemppiä!

      • Still Single

        Mä oon kyl kaikkea muuta kuin tylsä. En voi muuta sanoa.


    • Komea mies

      Kuten useilla muillakin naisilla, vika on sinun ylimielisyydessäsi. Luulet itsestäsi liikoja, eli katselet vain komeiden miesten perään, vaikka itse et ole samalla tasolla. Sitten tulet valittamaan tänne Suomi24:n palstoille, kun et millään löydä miestä, vaikka olet kaunis ja fiksu ja mukava ja kiltti ja vaikka mitä.

      • Komea mies

        sen verran, että jos oikeasti olisit keskivertonaista kauniimpi, niin avioliittoon haluavia miehiä olisi kyllä tullut seuraasi paljonkin. Kuulut siis siihen ryhmään naisia, jotka eivät ole niin rumia, etteikö heitä voisi kerran tai pari panna. Naiset voidaan siis jakaa reilusti kahteen ryhmään, heihin, joita pannaan paremman puutteessa ja heihin, joihin suhtaudutaan heti alkuvaiheessa vakavammin. :)


      • Still Single
        Komea mies kirjoitti:

        sen verran, että jos oikeasti olisit keskivertonaista kauniimpi, niin avioliittoon haluavia miehiä olisi kyllä tullut seuraasi paljonkin. Kuulut siis siihen ryhmään naisia, jotka eivät ole niin rumia, etteikö heitä voisi kerran tai pari panna. Naiset voidaan siis jakaa reilusti kahteen ryhmään, heihin, joita pannaan paremman puutteessa ja heihin, joihin suhtaudutaan heti alkuvaiheessa vakavammin. :)

        ...katsojan silmissä. Melko vaikea mennä siis sanomaan onko kaunis vai ei. Mä puhun nyt lähinnä saamani palautteen perusteella. En mä kuvittele itsestäni oikeestaan mitään. Mä nyt vaan satun olemaan hyvännäköinen ainakin suurimman osan miehistä mielestä, ja naistenkin. Omasta mielestäni olen ihan kivannäköinen mut en ehkä mikään maailman kaunein. Mutta jos kuulen lähes päivittäin olevani erittäin kaunis, ei kyseessä ole enää minun luulo omasta kauneudesta vaan muiden ihmisten mielipiteet. Mut ihan sama.


      • sulle
        Still Single kirjoitti:

        ...katsojan silmissä. Melko vaikea mennä siis sanomaan onko kaunis vai ei. Mä puhun nyt lähinnä saamani palautteen perusteella. En mä kuvittele itsestäni oikeestaan mitään. Mä nyt vaan satun olemaan hyvännäköinen ainakin suurimman osan miehistä mielestä, ja naistenkin. Omasta mielestäni olen ihan kivannäköinen mut en ehkä mikään maailman kaunein. Mutta jos kuulen lähes päivittäin olevani erittäin kaunis, ei kyseessä ole enää minun luulo omasta kauneudesta vaan muiden ihmisten mielipiteet. Mut ihan sama.

        Onko sun ongelmasi enemmän se, että kertakaikkiaan mitään kontaktia ei tunnu syntyvän kiinnostavien ja sopivien miesten kanssa, vai käykö niin, että niitä kyllä sattuu kohdalle, mutta tutustuminen tyssää aina ennen kuin ehtii edetä juurikaan mihinkään?

        Yksi homma joka tipauttaa minulla kiinnostuksen muuten vetävän oloiseen naiseen tosi tehokkaasti on se, jos jutellessa tulee sellainen kuva, että nainen on jo rakentanut jonkun pilvilinnan siitä, millaista elämän pitää olla sitten jos suhde alkaa: tulee siis sellainen vaikutelma että homma ei lähde liikkeelle puhtaalta pöydältä ja yhdessä tuumin edeten, vaan odotettavissa on itkua, kinaa ja pettymyksiä, jos ei hankitakaan yhteistä kämppää juuri mietityltä alueelta tai tehdä sitä jokatalvista thaimaanmatkaa tms. jonka nainen oli jo itselleen mielessään luvannut.


      • Komea mies
        Still Single kirjoitti:

        ...katsojan silmissä. Melko vaikea mennä siis sanomaan onko kaunis vai ei. Mä puhun nyt lähinnä saamani palautteen perusteella. En mä kuvittele itsestäni oikeestaan mitään. Mä nyt vaan satun olemaan hyvännäköinen ainakin suurimman osan miehistä mielestä, ja naistenkin. Omasta mielestäni olen ihan kivannäköinen mut en ehkä mikään maailman kaunein. Mutta jos kuulen lähes päivittäin olevani erittäin kaunis, ei kyseessä ole enää minun luulo omasta kauneudesta vaan muiden ihmisten mielipiteet. Mut ihan sama.

        "Mä puhun nyt lähinnä saamani palautteen perusteella. --- Mä nyt vaan satun olemaan hyvännäköinen ainakin suurimman osan miehistä mielestä, ja naistenkin. Omasta mielestäni olen ihan kivannäköinen mut en ehkä mikään maailman kaunein. Mutta jos kuulen lähes päivittäin olevani erittäin kaunis, ei kyseessä ole enää minun luulo omasta kauneudesta vaan muiden ihmisten mielipiteet. Mut ihan sama."

        Mitäs tuohon enää lisäämään, olet tyypillinen, itseään täynnä oleva naikkonen, joka luulee olevansa maailman napa kaikkien miesten silmissä. Juuri sinunlaiset naiset ovat kaikkein vastenmielisimpiä. Huono homma tässä on se, että teitä voisi kyllä panna yhden kerran huvikseen, mutta ulkonäkönne ei ole lähelläkään sitä tasoa, että yhtään kiinnostaisi. :)

        "En mä kuvittele itsestäni oikeestaan mitään."

        Etpä. :D


    • JOEN OMA POIKA

      Ei sussa varmaan mitään vikaa oo. Jos kiinostaa niin kerro tiestäs mulle. Olen jo sen verran pitkään ollut ilman tyttökaveri että viälmaykan puolesta se oo ihan h......n sama. Sitä varten ovat lännykät.

    • Anonyymi

      Minun kiinostukseni naiseen tökkää yllättävänkin usein siihen, miten paljon nainen touhuaa ulkoisten avujensa kanssa. Jos tälläytyminen, vaatteiden kanssa värkkääminen, perseen leventäminen, ripsien pidentäminen tai jokin muu vie aikaasi tuntikausia joka päivä kyllästyn ainakin itse nopeasti. Sa toki meikata ja laittautua ja pitää huolta itsestään mutta loppujen lopuksi se vastaherännyt naturelli pörrötukka pieruverkkareissaan on se söpöläinen jonka haluan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe