Moi,
olenkos nyt ihan moraaliton nainen, kun suunnittelen treffejä kahden kanssa samaksi päiväksi?
Molemmat miehet asuvat tuolla pääkaupunkiseudulla ja olisi kätevää tavata molemmat samalla reissulla, ettei tarttis joka päivä ajella yli 50 km suuntaansa.
Toinen iltapäivällä ja toinen illalla?
Entäs jos sen ekan kanssa natsaa tosi hyvin? Mutta kun ei ole kumpaakaan nähnyt niin täytyishän sitä tsekata se toinenkin kaveri, ties vaikka olis ekaa paljon komeampi ja seksikkäämpi. :-)
Voi meidän nykynaisten ongelmia...
Kahdet treffit samana päivänä
26
2881
Vastaukset
Alan jo keräämään puita ja virittelemään tulta roviota varten. Tekosi rinnalla sarjamurhaajat kutistuvat pahaisiksi myymälävarkaiksi.
Ja asiaan. En ainakaan itse oleta, että toinen on vielä tuossa vaiheessa tehnyt mitään - uhrauksia - minun vuokseni. Tässä oletin, että ennakkoon on vaihdettu vain muutama viesti ja kyseessä ensitapaamisesta. Ja riippuu myös siitä minkälaista kirjeenvaihtoa on ennalta harrastanut eli millä tunnetasolla ollaan liikuttu.- ....
ja tarkista mahtuuko sun kalenteriin vielä kolmaskin.
Hoida äkkiä kaikki pois alta, muista peseytyäkin välillä.- moraaliton nainen?
Vai vielä pesulle. Mä kun olen käsittänyt, että miehille kelpaa kaikki naiset, ominaistuoksusta ei niin väliä. :-)
Oishan tässä ennen viikonloppua vielä aikaa löytää se kolmaskin, eikö ne sanokin, että ei kahta ilman kolmatta.
Pahemmin ei ole suhdetta tai tunteita vielä ilmaantunut näiden herrojen kanssa. Ensin viestiteltiin ja sitten olen kummankin kanssa muutaman kerran puhelimessa puhunut.
(Josta itse asiassa tuli mieleeni, että pitäiskö hankkia joku pre-paid, niin ei henkilöllisyys ja sen mukana osoite paljastuisi hetsillään)
Jaa, että toinen hyväksyy ja toinen tuomitsee. Miltäs miehistä tuntuis, jos paljastuis, että mä tälläisen ohjelman olen suunnitellut? Huom! Näettekste, mä oikein ajattelen miesten tunteitakin! En mä voi läpeensä paha olla. - okei toi
moraaliton nainen? kirjoitti:
Vai vielä pesulle. Mä kun olen käsittänyt, että miehille kelpaa kaikki naiset, ominaistuoksusta ei niin väliä. :-)
Oishan tässä ennen viikonloppua vielä aikaa löytää se kolmaskin, eikö ne sanokin, että ei kahta ilman kolmatta.
Pahemmin ei ole suhdetta tai tunteita vielä ilmaantunut näiden herrojen kanssa. Ensin viestiteltiin ja sitten olen kummankin kanssa muutaman kerran puhelimessa puhunut.
(Josta itse asiassa tuli mieleeni, että pitäiskö hankkia joku pre-paid, niin ei henkilöllisyys ja sen mukana osoite paljastuisi hetsillään)
Jaa, että toinen hyväksyy ja toinen tuomitsee. Miltäs miehistä tuntuis, jos paljastuis, että mä tälläisen ohjelman olen suunnitellut? Huom! Näettekste, mä oikein ajattelen miesten tunteitakin! En mä voi läpeensä paha olla.sun juttu. Todellakin. Ei tossavaiheessa vielä sitouduta puolin eikä toisin.
Jos hyvältä tuntuu, niin muut putoavat kyllä pois ihan luonnostaan.
- kun ottaa
vähän realismia peliin, tulet huomaamaan, että molemmat on varsinaisia urpoja, lökäpöksyluusereita, joista haluat päästä eroon mahdollisimman pikaisesti. Kyllä myöhemmin harmittaisi jos olisit oikein kaksi eri reissua tehnyt mokomien takia. Näin se valitettavasti usein menee. Kerro toki jos toinen osoittautuukin varsinaiseksi löydöksi :).
- weka
>Hei,sovi aamulla vielä menosuunnassa yhdet treffit,ja niitten päälle tulosuunnassa yhdet.
Muista ottaa kynä mukaan,jotta voit laittaa ylös
kuka oli missäkin paras???
Hauskaa metsästys onnea???- moraaliton nainen?
Mainio idea tuo matkan varrella treffaaminen. Reissusta voisi neljän miehen katsastamisesta syntyä joko tehokas päivä tai ihan hirveä katastrofi.
JOtta neljä kerkiis tavata, pitäis kai ihan aamusta lähteä matkaan. Kuka tahtoo treffata aamulla?
JOtenkin kai miehelle hyväksyttäis tää tuplatreffijuttu, mutta naiselle ei?
Must kyl tuntuu, että matkan varrella asuvatkin treffaisivat mieluiten stadin keskustassa, kun ei tossa matkalla mitään suurempia asutuskeskuksia ole. Ja täytyyhän niiden miestenkin nähdä jotain vaivaa tän treffailun eteen, eli matkustaa pois kotilähiöistään. moraaliton nainen? kirjoitti:
Mainio idea tuo matkan varrella treffaaminen. Reissusta voisi neljän miehen katsastamisesta syntyä joko tehokas päivä tai ihan hirveä katastrofi.
JOtta neljä kerkiis tavata, pitäis kai ihan aamusta lähteä matkaan. Kuka tahtoo treffata aamulla?
JOtenkin kai miehelle hyväksyttäis tää tuplatreffijuttu, mutta naiselle ei?
Must kyl tuntuu, että matkan varrella asuvatkin treffaisivat mieluiten stadin keskustassa, kun ei tossa matkalla mitään suurempia asutuskeskuksia ole. Ja täytyyhän niiden miestenkin nähdä jotain vaivaa tän treffailun eteen, eli matkustaa pois kotilähiöistään.aika aamuvirkku. Käviskö semmonen 6:15? No ei. Mua ihmetyttää miten tää homma oikeastaan eroaa noista pikatreffeistä, joissa pöytää vaihdetaan muutaman minuutin välein (ainaski elokuvissa).
Luulen, että tuosta saa saman tuomion kumpikin sukupuoli - tuomitsijat vain vaihtuu.
- tuomittavaa...
itsekin olen kerran tavannut kaksi naista samana päivänä, ensimmäisen kanssa sitten aloitin muutaman kuukauden kestäneen suhteen.
Eihän sitä oikeasti ennen tapaamista voi tietää kuka todella on kiinnostava romanttisessa mielessä!
Niin se vaan menee - miehillä ja naisilla.
Silloin on helppo tuomita kun itsellä ei ole ollut onni myötä treffejä järjestellessä.
On toki myös ihmisiä, jotka eivät halua toimia sinun tavallasi.
Jokainen tekee kuten parhaaksi näkee ja toivottavasti yrittää olla tahallaan loukkaamatta kenenkään tunteita.
Tämä nettideittailuhan on siinä mielessä takaperoista hommaa, että viestien jälkeen huomataan ajatusten jossain määrin sopivan yhteen ja sitten mennään kasvokkain katsomaan olisiko toinen omaan makuun viehättävä.
Esim. ravintolassa homma toimii juuri päinvastoin - ensin katsotaan semmoinen sopivan omannäköinen (humalaiset ihmiset paljon itseään "tasokkaamman" :D )kohde ja mennään kokeilemaan tullaanko juttuun...
Ja kuvathan aina vähän "valehtelevat", siinä yksi syy kemioden kohtaamattomuuteen.
Me näemme sen mitä haluamme nähdä, eikö niin ;)
Mutta summa summarum: ei ole moraalitonta treffata useampi ihminen samana päivänä (ellei treffeihin liity seksiä ja silloinkin homma on ok jos on prostituoitu :o )
mies 35- onnistuu...
samana päivänä vaikka koko kylän miesten kanssa ilman mitään ahistusta, ja sitten vaan armoton pudotuspeli käyntiin...
- nyt niin...
onnistuu... kirjoitti:
samana päivänä vaikka koko kylän miesten kanssa ilman mitään ahistusta, ja sitten vaan armoton pudotuspeli käyntiin...
...tunteetonta ole!
Kirjoittelun jälkeen voi luulla, että on jotain suuria tunteita mutta kyllä tavatessa vasta huomaa onko sitä kipinää.
Kaikkihan täällä kirjoittelee mukavia ja myötäilee toisen mielipiteitä, koska toivotaan sen kirjoittelukaverin olevan "se oikea".
Ei tietenkään kannata loukata toisen tunteita ja mainostaa hänen olevan esim. n:o 2 päivän tapaamislistalla.
Pudotuspeliähän tämä on alusta alkaen jo valitessa profiilia mille viestiä laittaisi.
Miksei pitäisi loppuun asti yrittää valita se sopivin?
Mies 35 - moraaliton nainen?
onnistuu... kirjoitti:
Pöh mä mikään tunteeton ole. Enhän mä muuten tän asian kanssa painiskelis. Sitäpaitsi mähän kysyin, että miltä miehestä tuntui, jos se sais tietää, että tämmönen peli on meneillään.
No, entä jos en välittäis tuosta 50 kilsasta suuntaansa ja sopisin treffit vaikka perjantaiksi toisen kanssa ja lauantaiksi toisen kanssa, olisiko siinä jotain eroa? Mun mielestä ei suurtakaan.
Kirjoittelenhan mä viestejäkin useamman kuin yhden kanssa. Jaaritellaan kaikenmaailman asioista ja päivän tekemisistä, Ei siinä mitään suurta tunteiden paloa ole.
Ny mä haluaisin nähdä, sytyttääkö nää miehet, joiden kanssa on ollut ihan kiva viestitellä. - Margetta41
Pöh mä mikään tunteeton ole. Enhän mä muuten tän asian kanssa painiskelis. Sitäpaitsi mähän kysyin, että miltä miehestä tuntui, jos se sais tietää, että tämmönen peli on meneillään.
No, entä jos en välittäis tuosta 50 kilsasta suuntaansa ja sopisin treffit vaikka perjantaiksi toisen kanssa ja lauantaiksi toisen kanssa, olisiko siinä jotain eroa? Mun mielestä ei suurtakaan.
Kirjoittelenhan mä viestejäkin useamman kuin yhden kanssa. Jaaritellaan kaikenmaailman asioista ja päivän tekemisistä, Ei siinä mitään suurta tunteiden paloa ole.
Ny mä haluaisin nähdä, sytyttääkö nää miehet, joiden kanssa on ollut ihan kiva viestitellä.Ihan oikee meininki. Mieluummin yhtenä päivänä useampi kuin joka hemmetin päivä reffeillä. Noin minäkin oon tehnyt, eikä siinä mitään moralisoitavaa ole. Tapaahan sitä baarissakin yhdellä kerralla noin 100 miestä :)
- näitte :)
Margetta41 kirjoitti:
Ihan oikee meininki. Mieluummin yhtenä päivänä useampi kuin joka hemmetin päivä reffeillä. Noin minäkin oon tehnyt, eikä siinä mitään moralisoitavaa ole. Tapaahan sitä baarissakin yhdellä kerralla noin 100 miestä :)
nainen voi ilman turhia omantunnon kolkutuksia käydä vaikka 100 miestä läpi kerralla :)
- miltä tuntuu
näitte :) kirjoitti:
nainen voi ilman turhia omantunnon kolkutuksia käydä vaikka 100 miestä läpi kerralla :)
iskin naisen lauantai iltana ravintolasta aivan normaaliin tapaan, aamulla muistinkin että minulla oli treffit erään löydön kanssa ja vein lyylin kotiiinsa ja äkkiä kotiin suihkuun ja paikat puhtaiksi sitten treffeille iltapäivällä ja yllätys yllätys, nainen alkoi vaatimaan illan mittaan seksiä minun kanssani mutta en oikein uskaltanut, muuten kaunis ja suloinen tapaus.
no ei siin mitään eilen kävi tuttu nainen kylässä ja olisi tarvinnut jotain tehdä senkin kanssa,ainakin haarovälin hinkkauksesta päätellen. ei oikein tutut eronneet rouvat kiinnostaisi kun tulee sit juttua....
no huomenna olisi uudet treffit lähinnä sokko sellaiset, joskoon homma toimisi ja saisi itse valita kenen kanssa sekstaa...
ja nämä naiset ovat ainakin 2 treffipalstalla elämänsä miestä hakevia...et se siitä moraalista - Margetta41
miltä tuntuu kirjoitti:
iskin naisen lauantai iltana ravintolasta aivan normaaliin tapaan, aamulla muistinkin että minulla oli treffit erään löydön kanssa ja vein lyylin kotiiinsa ja äkkiä kotiin suihkuun ja paikat puhtaiksi sitten treffeille iltapäivällä ja yllätys yllätys, nainen alkoi vaatimaan illan mittaan seksiä minun kanssani mutta en oikein uskaltanut, muuten kaunis ja suloinen tapaus.
no ei siin mitään eilen kävi tuttu nainen kylässä ja olisi tarvinnut jotain tehdä senkin kanssa,ainakin haarovälin hinkkauksesta päätellen. ei oikein tutut eronneet rouvat kiinnostaisi kun tulee sit juttua....
no huomenna olisi uudet treffit lähinnä sokko sellaiset, joskoon homma toimisi ja saisi itse valita kenen kanssa sekstaa...
ja nämä naiset ovat ainakin 2 treffipalstalla elämänsä miestä hakevia...et se siitä moraalistaSä nyt sekotat treffit ja panemisen. Oli kyse kaksista treffeistä tolla alkuperäsellä, ei mistään panemisesta. Katsos, naiset hoitaa treffit tyylillä, ei niinkuin miehet joiden ainut tavote on päästä panemaan. Opi lukemaan tai aikuistu. En millllllään jaksais panna sadan äijän kans yhen illan aikana....kait :)
- moraaliton nainen?
miltä tuntuu kirjoitti:
ja nämä naiset ovat ainakin 2 treffipalstalla elämänsä miestä hakevia...et se siitä moraalistaKyllä sua ny harmittaa, kun meni noin monta panoa sivu suun. Mahdat olla tosi sytyttävä kaveri.
Ja tässä ketjussahan ei ole panemisesta kysymys. Paitti tiedät kai, että naisiakin voi panettaa ihan ajatuksenkin voimalla, saatikka sitten, kun tuollainen urho kohdalle sattuu. Mitä moraalitonta siinä nyt sit on, jos ovat vapaita naisia?
En ole vielä ottanut asiasta yhteyttä näihin miehiin. Viikonlopuksi ovat kait luvanneet huonoja ilmoja, joten romanttiset merenrantakävelytkin taitaa olla out. Musta olis kiva tavata jossain ulkona, mutta kai sitä nyt jossain fazerin kuppilassakin voi nähdä. - Margetta41
Kyllä sua ny harmittaa, kun meni noin monta panoa sivu suun. Mahdat olla tosi sytyttävä kaveri.
Ja tässä ketjussahan ei ole panemisesta kysymys. Paitti tiedät kai, että naisiakin voi panettaa ihan ajatuksenkin voimalla, saatikka sitten, kun tuollainen urho kohdalle sattuu. Mitä moraalitonta siinä nyt sit on, jos ovat vapaita naisia?
En ole vielä ottanut asiasta yhteyttä näihin miehiin. Viikonlopuksi ovat kait luvanneet huonoja ilmoja, joten romanttiset merenrantakävelytkin taitaa olla out. Musta olis kiva tavata jossain ulkona, mutta kai sitä nyt jossain fazerin kuppilassakin voi nähdä.on hyvä paikka treffailla. Apinatalossa voi tehdä vertauksia kumppanin suhteen :) Siellä sitä paitsi pääsee kahvillekkin :)
Älä välitä noista panijoista jotka ovat jääneet ilman ensitreffeillä....miehet aikuistuu niin hitaasti :) - varmistaa :)
Margetta41 kirjoitti:
on hyvä paikka treffailla. Apinatalossa voi tehdä vertauksia kumppanin suhteen :) Siellä sitä paitsi pääsee kahvillekkin :)
Älä välitä noista panijoista jotka ovat jääneet ilman ensitreffeillä....miehet aikuistuu niin hitaasti :)että kumppani erottuu edes jollakin tapaa niistä muista apinoista... :)
- mimmu
Totta kai sammaan syssyyn niin monet treffut ku kerkeet katsastaa. Tehdään asiat mahdollisimman helpoksi. Isekkin olen käynyt parit, ehkä kolmetkin treffi kun olen pyörinyt samalla suunnalla. Matkustaminen on kallista. Jos ei yks nappaa, niin ehkä se toinen, tai toisin päin. Ja voihan sitä pitää yhteyttä pelkkänä kamuna. Tämä on ollut kivaa. Onnea Sinulle Ystävän haussa! Itse seurustelen netin kautta löytyneen ystävän kanssa ja hyvin menee :)
- moraali...
...sulla. Ihan muut asiat tekee ihmissuhteista moraalittoman. Onnea treffeille!
- Alicia_
Ilmeisesti kumpikaan noista miehistä ei ole mielestäsi erityisen kiinnostava. Ajattelepa tilannetta niin, että olisit tutustunut netissä todella kiinnostavaan mieheen ja odottaisit innokkaasti treffejä. Miltä tuntuisi, jos mies lähtisi tapaamaan sinun jälkeesi jotakuta toista naista?
Ymmärrän tavallaan toimintasi. Itse en ole esimerkiksi aikaisemmin pitänyt pahana sitä, että olen kirjoitellut useamman miehen kanssa samanaikaisesti. Kun sitten kävi niin, että tutustuin netissä yhteen todella kiinnostavaan mieheen, tuntui aika ikävältä kuulla häneltä useamman viikon meilailun jälkeen, että hän kirjoittelee monien muidenkin naisten kanssa. Nyt ymmärrän niiden ihmisten pointit, jotka ovat täällä paheksuneet sitä, että kirjoitellaan useamman kanssa samaan aikaan. Se ei oikeasti tunnu kivalta silloin, kun itse on kiinnostunut ja ihastunut ja haluaisi toisen tuntevan samoin.- olisihan
se ihanaa, jos heti tärppäisi ja löytäisi sen oikean. Ei tarvisisi kirjoitella ja kuulostella, treffailla, kertoa samoja juttuja ja yrittää tehdä vaikutusta toiseen. Hakuammuntaa, sitähän tämä on ja panoksia menee hukkaan aivan väsyttävän paljon....huoh..
- outoa
olla mustasukkainen ihmisestä jota ei ole ikinä tavannut.
- moraaliton nainen?
olen , Alicia_-kultaseni, enhän muuten lähtisi treffeille. Kerropa sinä minulle, mitä eroa siinä olisi, jos sopisin treffit toisen kanssa perjantaiksi ja toisen lauantaiksi?
Ja mitäs pahaa siinä olis, jos en oliskaan kovin kiinnostunut, haluaisin vain välillä ihmisten ilmoille ja jutella jonkun uuden ihmisen kanssa. EI se ole muilta pois, en mä esmees sun treffimahiksias sillä rajoita.
Ihan hyvällä omatunnolla myös viestittelen useamman kuin yhden kanssa. Viestit ovat useimmiten kaikenmaailman kuulumisia ja ehkä tulee itsestä jotain kerrottua.
Eikä se mulle kuulu, monenko kanssa "vastapuoli" viestittelee. Eri asia, jos meille syntyis suhe, sit voisin olla mustasukkainen ja ihmetellä, vieläkö se seuraa etsii. - Alicia_
olen , Alicia_-kultaseni, enhän muuten lähtisi treffeille. Kerropa sinä minulle, mitä eroa siinä olisi, jos sopisin treffit toisen kanssa perjantaiksi ja toisen lauantaiksi?
Ja mitäs pahaa siinä olis, jos en oliskaan kovin kiinnostunut, haluaisin vain välillä ihmisten ilmoille ja jutella jonkun uuden ihmisen kanssa. EI se ole muilta pois, en mä esmees sun treffimahiksias sillä rajoita.
Ihan hyvällä omatunnolla myös viestittelen useamman kuin yhden kanssa. Viestit ovat useimmiten kaikenmaailman kuulumisia ja ehkä tulee itsestä jotain kerrottua.
Eikä se mulle kuulu, monenko kanssa "vastapuoli" viestittelee. Eri asia, jos meille syntyis suhe, sit voisin olla mustasukkainen ja ihmetellä, vieläkö se seuraa etsii.Heh no joo, en usko, että rajoitat mun treffimahdollisuuksiani. :-> Ei kai siinä sitten mitään ihmeellistä ole, jos olet molemmista miehistä kiinnostunut. Tapaat sitten molemmat. Itse olen vain yhdestä ihmisestä kerrallaan kiinnostunut. Kukin tyylillään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345150
- 292944
- 342424
- 372098
- 152048
- 301768
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361593