Bootsit

Rockabilly78

Kuinka moni käyttää bootseja? Mul on parit teräväkärkiset mexico-bootsit, toiset tosi vanhat ja linttaan astutut, mut ed. pirun hienot!
Välil vaan tuntuu et jengi kattoo jossain vähä pitkään jossain siwassa ku vetää tukka töttöröllä ja bootsit jalassa jne.
Jos jollain on myydä Gran Bota-merkkisiä sikavinoja, oon kiinnostunu...

13

1943

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käytän

joskus... riippuu tilanteesta ja paikasta.

• koijärven kostaja hippi

yleensä on aina hyvä tilanne käyttää bootseja, loistavat yleisjalkineet=)

• Al Bundy

Joo vetäkää juntit, terävät kät...eiku jalkaan vaan.

• siinä

on jos käyttää teräviä bootseja? käytän ite myös baikereita joskus, ne on ite asiassa mukavemat jalas ku terävät.

• Boots are made of walking

.. kyllä todelliset Äijät käyttää bootseja!! siis niitä teräväkärkisiä!!

• vai prätkät
        Boots are made of walking kirjoitti:

.. kyllä todelliset Äijät käyttää bootseja!! siis niitä teräväkärkisiä!!

Itselle tulee aina noista teräväkärkisistä buutseista länkkäri-hillbilly-rivitanssi-meininki mieleen. Kyllähän ne on pukevat, jos muut asusteet on yhteen sopivat. Prätkäbuutsit on mulla, ne on käytännölliset, vaikkei kovin kauniit olekaan. Mieluiten kuitenkin käytän ihan naisten kenkiä, kun en mikään prätkämuija ole.

• RockaPearl

buutsit kun tilanne sallii. ei ihan työkengistä käy, mutta muuten about aina jalas teräväkärkiset

• vasicca

Sähän olet rockababy Joka kirjottelee täysin häröjä juttuja tänne pitkin vuosia. Mene hoitoon.

• väliä vaikka kahtovat

No kyllähän nuo kahtoo minuakin kun on lettilaitettu ja bootsit kopisee ja rotsinatisee mutta minä ainakin ajattelen vain että eipä tuo minua kiinnosta mitä ne aattelee ja onhan se rankkaa olla "kaunis":) kun kaikki kahtoo missä ikinä liikkuukin.

• RokuDoku

joo käytän buutseja joskun käytän teppo työkenkiä,
        nyt käytän reiskoja.

• hippie
        RokuDoku kirjoitti:

joo käytän buutseja joskun käytän teppo työkenkiä,
        nyt käytän reiskoja.

Reiskat rulettaa ja bootsit myöäs.

• Anonyymi

Oma tyyli kantsii pitää! Mun mielestä oli makeeta, kun katseet käänty kun pauke kuulu kun kopisteli bootseissa pitkin kaupan käytävii ja hyllyjen väleissä

• Anonyymi

Pitskun bootsiliike lopetti jo.
      Enää ei bootseja löydä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      263
      6527
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      79
      5168
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      96
      4087
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      268
      3562
    5. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      63
      3334
    6. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      146
      3109
    7. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      235
      2694
    8. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      273
      2032
    9. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      43
      1568
    10. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      1455
    Aihe