Bootsit

Rockabilly78

Kuinka moni käyttää bootseja? Mul on parit teräväkärkiset mexico-bootsit, toiset tosi vanhat ja linttaan astutut, mut ed. pirun hienot!
Välil vaan tuntuu et jengi kattoo jossain vähä pitkään jossain siwassa ku vetää tukka töttöröllä ja bootsit jalassa jne.
Jos jollain on myydä Gran Bota-merkkisiä sikavinoja, oon kiinnostunu...

13

1708

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käytän

joskus... riippuu tilanteesta ja paikasta.

• koijärven kostaja hippi

yleensä on aina hyvä tilanne käyttää bootseja, loistavat yleisjalkineet=)

• Al Bundy

Joo vetäkää juntit, terävät kät...eiku jalkaan vaan.

• siinä

on jos käyttää teräviä bootseja? käytän ite myös baikereita joskus, ne on ite asiassa mukavemat jalas ku terävät.

• Boots are made of walking

.. kyllä todelliset Äijät käyttää bootseja!! siis niitä teräväkärkisiä!!

• vai prätkät
        Boots are made of walking kirjoitti:

.. kyllä todelliset Äijät käyttää bootseja!! siis niitä teräväkärkisiä!!

Itselle tulee aina noista teräväkärkisistä buutseista länkkäri-hillbilly-rivitanssi-meininki mieleen. Kyllähän ne on pukevat, jos muut asusteet on yhteen sopivat. Prätkäbuutsit on mulla, ne on käytännölliset, vaikkei kovin kauniit olekaan. Mieluiten kuitenkin käytän ihan naisten kenkiä, kun en mikään prätkämuija ole.

• RockaPearl

buutsit kun tilanne sallii. ei ihan työkengistä käy, mutta muuten about aina jalas teräväkärkiset

• vasicca

Sähän olet rockababy Joka kirjottelee täysin häröjä juttuja tänne pitkin vuosia. Mene hoitoon.

• väliä vaikka kahtovat

No kyllähän nuo kahtoo minuakin kun on lettilaitettu ja bootsit kopisee ja rotsinatisee mutta minä ainakin ajattelen vain että eipä tuo minua kiinnosta mitä ne aattelee ja onhan se rankkaa olla "kaunis":) kun kaikki kahtoo missä ikinä liikkuukin.

• RokuDoku

joo käytän buutseja joskun käytän teppo työkenkiä,
        nyt käytän reiskoja.

• hippie
        RokuDoku kirjoitti:

joo käytän buutseja joskun käytän teppo työkenkiä,
        nyt käytän reiskoja.

Reiskat rulettaa ja bootsit myöäs.

• Anonyymi

Oma tyyli kantsii pitää! Mun mielestä oli makeeta, kun katseet käänty kun pauke kuulu kun kopisteli bootseissa pitkin kaupan käytävii ja hyllyjen väleissä

• Anonyymi

Pitskun bootsiliike lopetti jo.
      Enää ei bootseja löydä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      67
      17497
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      43
      5311
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      303
      2896
    4. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      36
      2335
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      167
      2321
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      24
      1844
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      140
      1698
    8. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      5
      1677
    9. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      12
      1672
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      411
      1628
    Aihe