Bootsit

Rockabilly78

Kuinka moni käyttää bootseja? Mul on parit teräväkärkiset mexico-bootsit, toiset tosi vanhat ja linttaan astutut, mut ed. pirun hienot!
Välil vaan tuntuu et jengi kattoo jossain vähä pitkään jossain siwassa ku vetää tukka töttöröllä ja bootsit jalassa jne.
Jos jollain on myydä Gran Bota-merkkisiä sikavinoja, oon kiinnostunu...

13

1900

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käytän

joskus... riippuu tilanteesta ja paikasta.

• koijärven kostaja hippi

yleensä on aina hyvä tilanne käyttää bootseja, loistavat yleisjalkineet=)

• Al Bundy

Joo vetäkää juntit, terävät kät...eiku jalkaan vaan.

• siinä

on jos käyttää teräviä bootseja? käytän ite myös baikereita joskus, ne on ite asiassa mukavemat jalas ku terävät.

• Boots are made of walking

.. kyllä todelliset Äijät käyttää bootseja!! siis niitä teräväkärkisiä!!

• vai prätkät
        Boots are made of walking kirjoitti:

.. kyllä todelliset Äijät käyttää bootseja!! siis niitä teräväkärkisiä!!

Itselle tulee aina noista teräväkärkisistä buutseista länkkäri-hillbilly-rivitanssi-meininki mieleen. Kyllähän ne on pukevat, jos muut asusteet on yhteen sopivat. Prätkäbuutsit on mulla, ne on käytännölliset, vaikkei kovin kauniit olekaan. Mieluiten kuitenkin käytän ihan naisten kenkiä, kun en mikään prätkämuija ole.

• RockaPearl

buutsit kun tilanne sallii. ei ihan työkengistä käy, mutta muuten about aina jalas teräväkärkiset

• vasicca

Sähän olet rockababy Joka kirjottelee täysin häröjä juttuja tänne pitkin vuosia. Mene hoitoon.

• väliä vaikka kahtovat

No kyllähän nuo kahtoo minuakin kun on lettilaitettu ja bootsit kopisee ja rotsinatisee mutta minä ainakin ajattelen vain että eipä tuo minua kiinnosta mitä ne aattelee ja onhan se rankkaa olla "kaunis":) kun kaikki kahtoo missä ikinä liikkuukin.

• RokuDoku

joo käytän buutseja joskun käytän teppo työkenkiä,
        nyt käytän reiskoja.

• hippie
        RokuDoku kirjoitti:

joo käytän buutseja joskun käytän teppo työkenkiä,
        nyt käytän reiskoja.

Reiskat rulettaa ja bootsit myöäs.

• Anonyymi

Oma tyyli kantsii pitää! Mun mielestä oli makeeta, kun katseet käänty kun pauke kuulu kun kopisteli bootseissa pitkin kaupan käytävii ja hyllyjen väleissä

• Anonyymi

Pitskun bootsiliike lopetti jo.
      Enää ei bootseja löydä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      130
      3877
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      8
      3249
    3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      34
      2884
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      12
      2782
    5. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      134
      2469
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      49
      2078
    7. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      94
      1270
    8. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      61
      1245
    9. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      13
      1142
    10. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      1129
    Aihe