Kuinka moni käyttää bootseja? Mul on parit teräväkärkiset mexico-bootsit, toiset tosi vanhat ja linttaan astutut, mut ed. pirun hienot!
Välil vaan tuntuu et jengi kattoo jossain vähä pitkään jossain siwassa ku vetää tukka töttöröllä ja bootsit jalassa jne.
Jos jollain on myydä Gran Bota-merkkisiä sikavinoja, oon kiinnostunu...
Bootsit
12
1607
Vastaukset
- käytän
joskus... riippuu tilanteesta ja paikasta.
- koijärven kostaja hippi
yleensä on aina hyvä tilanne käyttää bootseja, loistavat yleisjalkineet=)
- Al Bundy
Joo vetäkää juntit, terävät kät...eiku jalkaan vaan.
- siinä
on jos käyttää teräviä bootseja? käytän ite myös baikereita joskus, ne on ite asiassa mukavemat jalas ku terävät.
- Boots are made of walking
.. kyllä todelliset Äijät käyttää bootseja!! siis niitä teräväkärkisiä!!
- vai prätkät
Boots are made of walking kirjoitti:
.. kyllä todelliset Äijät käyttää bootseja!! siis niitä teräväkärkisiä!!
Itselle tulee aina noista teräväkärkisistä buutseista länkkäri-hillbilly-rivitanssi-meininki mieleen. Kyllähän ne on pukevat, jos muut asusteet on yhteen sopivat. Prätkäbuutsit on mulla, ne on käytännölliset, vaikkei kovin kauniit olekaan. Mieluiten kuitenkin käytän ihan naisten kenkiä, kun en mikään prätkämuija ole.
- RockaPearl
buutsit kun tilanne sallii. ei ihan työkengistä käy, mutta muuten about aina jalas teräväkärkiset
- vasicca
Sähän olet rockababy Joka kirjottelee täysin häröjä juttuja tänne pitkin vuosia. Mene hoitoon.
- väliä vaikka kahtovat
No kyllähän nuo kahtoo minuakin kun on lettilaitettu ja bootsit kopisee ja rotsinatisee mutta minä ainakin ajattelen vain että eipä tuo minua kiinnosta mitä ne aattelee ja onhan se rankkaa olla "kaunis":) kun kaikki kahtoo missä ikinä liikkuukin.
- RokuDoku
joo käytän buutseja joskun käytän teppo työkenkiä,
nyt käytän reiskoja. - hippie
RokuDoku kirjoitti:
joo käytän buutseja joskun käytän teppo työkenkiä,
nyt käytän reiskoja.Reiskat rulettaa ja bootsit myöäs.
- Anonyymi
Oma tyyli kantsii pitää! Mun mielestä oli makeeta, kun katseet käänty kun pauke kuulu kun kopisteli bootseissa pitkin kaupan käytävii ja hyllyjen väleissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.764026- 1613513
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1911905- 271737
- 441736
- 231734
- 571684
- 191587
- 181571