Mistä edullista jojobaöljyä?

jojobisti

Luontaistuotekaupassa jojoba on aika kallista. 30ml pikkupullo maksoi jotain 8 euroa. Saakohan jostain mieluiten suomalaisesta nettikaupasta edullisesti?

16

7048

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoh

      Eihän tuo nyt niin kallis ole. Nolla perään niin sit
      se ois ehkä kallis.

      • jojobisti

        Tuleehan tolle litrahinnaksi jotain 260 euroa tms... kallista öljyksi. :)


    • ...............

      Hmm.. Sokokselta ostin 100 ml jojoba-öljyä, muistaakseni 7 euroa...

      • jojobisti

        Kiitos tiedosta! Siispä suuntaan Sokokselle. Huomattavsti halvempaa jos toi hinta pitää paikkansa!


      • kysymys jojobistille
        jojobisti kirjoitti:

        Kiitos tiedosta! Siispä suuntaan Sokokselle. Huomattavsti halvempaa jos toi hinta pitää paikkansa!

        ...mikä tää jojobaöljy villitys nyt oikeen on? :) Mihin sitä käytetään? Kavoille vai kropalle, mille ihotyypille tarkoitettu? Missä yhteydessä käytetään? Kiinnostaa moni asia, niin monet rasvat jo kokeiltu.


      • niin löytyy
        kysymys jojobistille kirjoitti:

        ...mikä tää jojobaöljy villitys nyt oikeen on? :) Mihin sitä käytetään? Kavoille vai kropalle, mille ihotyypille tarkoitettu? Missä yhteydessä käytetään? Kiinnostaa moni asia, niin monet rasvat jo kokeiltu.

        aiemmat keskustelut :)


      • elisaweta

        Tampereella Sokoksen luontaistuotekaupassa 100 ml maksoi tänään reilut 14 euroa, samanmerkkinen putilo Sinun kaupat -liikkeessä reilut 17 euroa. Kallista myös minun mielestäni, ainakin näin opiskelijabudjetista, varsinkin kun muut saman tuotemerkin öljyt maksoivat Sokoksella 4-5 euroa. Myyjä perusteli hintaa sillä, että jojoba on todella tehokkaasti ihoa uudistavaa ja sisältää niin paljon hyviä ainesosia, että näkyy hinnassa. Lisäksi tämä kyseinen öljy oli täysin puhdas eteerinen öljy, ilman tehoa latistavia lisukkeita. Kuulosti siis lupaavalta. :)

        Itsekin siis vasta etsin jojobaa testattavaksi, enkä vielä haluaisi maksaa sitä 15 euroa, jos ei sitten kuitenkaan ole minulle oikea aine. Toisaalta kaikki siitä kirjoitetut jutut puhuvat niin hyvin sen puolesta, että toivon todella sen tehoavan myös omalla kohdallani. Meinaa mennä hermot tämän naaman kanssa, nääs.


      • pisarat riittää
        elisaweta kirjoitti:

        Tampereella Sokoksen luontaistuotekaupassa 100 ml maksoi tänään reilut 14 euroa, samanmerkkinen putilo Sinun kaupat -liikkeessä reilut 17 euroa. Kallista myös minun mielestäni, ainakin näin opiskelijabudjetista, varsinkin kun muut saman tuotemerkin öljyt maksoivat Sokoksella 4-5 euroa. Myyjä perusteli hintaa sillä, että jojoba on todella tehokkaasti ihoa uudistavaa ja sisältää niin paljon hyviä ainesosia, että näkyy hinnassa. Lisäksi tämä kyseinen öljy oli täysin puhdas eteerinen öljy, ilman tehoa latistavia lisukkeita. Kuulosti siis lupaavalta. :)

        Itsekin siis vasta etsin jojobaa testattavaksi, enkä vielä haluaisi maksaa sitä 15 euroa, jos ei sitten kuitenkaan ole minulle oikea aine. Toisaalta kaikki siitä kirjoitetut jutut puhuvat niin hyvin sen puolesta, että toivon todella sen tehoavan myös omalla kohdallani. Meinaa mennä hermot tämän naaman kanssa, nääs.

        Sitä riittää ihan huomaamattoman pieni määrä (vähemmän on enemmän), joten pullo kestää kauan. 50-100 ml kasvovoidepurkkeja ja putkiloita ehtii ostaa samassa ajassa monta. Minulle ainakin jojoba tulee edullisemmaksi =)


      • -Pipputi-
        kysymys jojobistille kirjoitti:

        ...mikä tää jojobaöljy villitys nyt oikeen on? :) Mihin sitä käytetään? Kavoille vai kropalle, mille ihotyypille tarkoitettu? Missä yhteydessä käytetään? Kiinnostaa moni asia, niin monet rasvat jo kokeiltu.

        Eihän tämä mikään uusi villitys ole. Palataan vain ajassa taaksepäin. Olen jo vuosia käyttänyt kaikenlaisia öljyjä. Villitys iski, kun aloin olemaan jo liian herkkä kaikelle kaupan mönjälle. Hyvä, että suomalaisetkin ovat huomanneet, että tavalliset luonnolliset öljyt ovat iholle ja hiuksille kaikista parhaat. Mainoskikkoja kaikki kemikaalivoiteet.


    • vuosia 64

      Juu, on se "mannaa" jojobaöljy myös vanhemmalle iholle :), sekä kantapäillekin.

    • ölijyä nahkaan

      pieni.tuoksukauppa.net

      Tarkistin sivut. Ovat kesätauolla 15.8. asti, ja siellä on vaikka minkälaisia öljyjä, kunhan päivittävät valikoiman. Jojobaöljy ei osunut silmään, olikohan se lopussa?

      Öljy on tosiaan riittoisaa, niin että 30 millinkin pullo toisaalta riittää tooosi kauan.

    • ei kallis

      Kyllä on halpaa, jos vertaa kunnon voiteisiin, jotka lähentelee 100 e ja ylikin. Ainakin kaikki kosmetologin myytävät voiteet on sadan euron paikkeilla.

    • oi0oo

      Kosmetologin kaikki voiteet ei ole lähellekään satasta, vaan myös halvempia löytyy. Hintahaarukka on 30 ylöspäin...keskihinta on noin viidenkympin tienoilla

    • öljyinen

      Öljy itsessään on luontaistuotteiden TAPAAN ESIM ATOOPPISILLE, Allergisillea ym. ym. kokeiltavaksi kannattavaa - samoin niin hiuksiin, kasvoihin, käsiin.jalkoihin ja koko vartaloon soveltuvaa kasviöljyä jne.jne. eli kaikille, jotka usko parantaa. Voihan se jollekin saada akne-ihin punottamaan ja toiselle saattaa olla apuakin.
      Vain yksi on varmaa - aineen hankinta maksaa ja valmistaja kyllä saa kulunsa peittoon... lueskele nettiä.

    • oilia
    • jojovaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9059
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      385
      3750
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2785
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2635
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2485
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2484
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      151
      1767
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1592
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1550
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe