Buffalo AirStation WHR-G54S

Hermonsa menettänyt!

Eli en pääse tuolle konfiguraatio sivulle tuolla 192.168.11.1 osoitteellaa! Olen lukenut jo aikisempia viestejä jossa jauhetaan samaa asiaa mutta en vain saa millään toimimaan! Olkaa kilttejä ja auttakaa! Eli siis kun laitan tuon osoitteen tulee vain "Internet Explorer ei voi näyttää sivua" Mitä minun täytyisi siis tehdä? Auttakaa! Kiitos!

13

34638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkoitusta varten kiinni tuossa Buffalossa PIUHALLA.....?!? Wlanina ei oikein tahdo onnistua..

      • olen!

        siis tietokoneesta menee johto modeemiin ja modeemista AirStationiin... Ip osoite ei vain toimi :/ mikä siis avuksi?


      • tuo,,
        olen! kirjoitti:

        siis tietokoneesta menee johto modeemiin ja modeemista AirStationiin... Ip osoite ei vain toimi :/ mikä siis avuksi?

        osoite varmasti oikea? http://192.168.1.1/
        siis laittamassasi oli 192.168.11.1 eli kaksi ykköstä tuossa välissä.


      • buffalisti
        olen! kirjoitti:

        siis tietokoneesta menee johto modeemiin ja modeemista AirStationiin... Ip osoite ei vain toimi :/ mikä siis avuksi?

        Pistää piuha kiinni suoraan Buffaloon. Modeemi saattaa tehdä muunnoksiaan välissä.
        Joskus jää kirjautuminen ikäänkuin sisään sinne ja ei pääse uudestaan. Yleensä virran poiskäyttö auttaa.
        Osoitehan on se 192.168.11.1

        Seuraavaksi kannattaa koettaa laittaa tcp/ip asetuksiin kiinteä ip verkkokortille esim. 192.168.11.30 aliverkon peitteeksi 255.255.255.0 ja oletusyhdyskäytäväksi 192.168.11.1 Sitten yrittää taas sisään 192.168.11.1 osolla

        Jos mikään ei auta niin sitten resetoi sen kapistuksen ja piuha suoraan kiinni. Silloin pitäisi päästä.
        Siihempä ne mun kikat loppukin...


    • client kone

      "Eli en pääse tuolle konfiguraatio sivulle tuolla 192.168.11.1 osoitteellaa!"

      oma ip router tilalle ja bridge tilalle :)
      ohje vihkosessa on!

      • oikea!

        osoite siis oikea olen kaikilla mahdollisilla yrittänyt ja ohjeessa lukee 192.168.11.1
        tuota ip router ja bridge juttua en ymmärrä enkä ojheistakaan mitään vastaavaa löydä...


      • tuo,,,
        oikea! kirjoitti:

        osoite siis oikea olen kaikilla mahdollisilla yrittänyt ja ohjeessa lukee 192.168.11.1
        tuota ip router ja bridge juttua en ymmärrä enkä ojheistakaan mitään vastaavaa löydä...

        Pikaisesti luin Buffalon manuaalia netistä ja siinä käsketään laittamaan ensin koneelta langattoman yhteyden ominaisuuksista ip-osoitteen haku automaattiseksi. Sitten vasta alat väsäämään sen purkin kanssa.
        Jos en nyt ihan väärin tajunnut niin tuota mallia voi kokeilla myös ilman piuhaa.
        Olen itsekin saanut yhteyden purkkiin ilman piuhaa, vaikka sitä ei suositella..


      • vielä,,,
        tuo,,, kirjoitti:

        Pikaisesti luin Buffalon manuaalia netistä ja siinä käsketään laittamaan ensin koneelta langattoman yhteyden ominaisuuksista ip-osoitteen haku automaattiseksi. Sitten vasta alat väsäämään sen purkin kanssa.
        Jos en nyt ihan väärin tajunnut niin tuota mallia voi kokeilla myös ilman piuhaa.
        Olen itsekin saanut yhteyden purkkiin ilman piuhaa, vaikka sitä ei suositella..

        resetoi se purkki tehdasasetuksille jos olet jo tuunannut sitä. Siinä taisi olla init-niminen se nappi.


    • Jojex

      Mun laajakaista vaatii PPPOE:n enkä saa sen kautta asennettua tuota buffaloa. Sitten kun laitan piuhat kiinni, netti ei pelaa. Soitin internet-tukeen, mutta eivät siellä suostuneet auttamaan. Ei kuulemma kuulu niille. Buffalon myyjä sanoi, että PPPOE:lle täytyy antaa käyttäjänimi ja salasana, mutta en saa sitä asennettua... Kuka voisi auttaa?

      • operaattori?

      • Jojex
        operaattori? kirjoitti:

        ja ne salasanathan ovat sopimuskaavakkeessa.
        Saitko tämä oppaan?

        http://h-town.fi/esimerkit/Buffalo.pdf

        Salasanat ja kaikki on ok. Käytössä ollut jo monta vuotta. En vaan saa asennettua buffaloa tuon typerän PPPOE:n takia. Kiitos oppaasta! Sain tukiaseman mukana lyhyen eng-kielisen oppaan. Tein kaikki sen mukaan, mutta ei onnaa...

        Ongelma on siis se, että nettiyhteys ei pelaa tukiaseman kautta, niin en pääse sinne 192.168.11.1 sivulle....

        Kokeilen tuon oppaan ohjeita.


      • Shrek2
        Jojex kirjoitti:

        Salasanat ja kaikki on ok. Käytössä ollut jo monta vuotta. En vaan saa asennettua buffaloa tuon typerän PPPOE:n takia. Kiitos oppaasta! Sain tukiaseman mukana lyhyen eng-kielisen oppaan. Tein kaikki sen mukaan, mutta ei onnaa...

        Ongelma on siis se, että nettiyhteys ei pelaa tukiaseman kautta, niin en pääse sinne 192.168.11.1 sivulle....

        Kokeilen tuon oppaan ohjeita.

        Kun olet piuhalla kiinni sinun tulee käyttää osoitetta 192.168.11.100.


    • soppari

      Kyllä myyjälle jää vastuu I itsellä oli laite joka ensin meni sivuille ja asetuksiin, mutta
      myöhemmin lakkasi ottamasta yhteyttä sivuun. Kävin liikkeessä josta ostin sen, sain
      uuden samanlaisen ja hyvin on pelannut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe