SOLARIUM

IKÄ??

Onko solariumiin joku ikäraja ?

5

592

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SOlQ

      Tälläiset ohjeet on Säteilyturvakeskuksen sivuilla;

      Solariumia ei pidä käyttää, jos

      -olet alle 18-vuotias
      -ihosi on herkkä auringolle ja rusketut huonosti
      -olet ollut auringossa samana päivänä
      -käytät UV-säteilylle herkistäviä lääkeaineita tai olet sairas
      -sinulla tai jollakin sukulaisellasi on tai on ollut ihosyöpä.

      Itse kävin ensimmäistä kertaa 16-vuotiaana, eivät kysyneet ikää tai sanoneet mitään.
      Jos et ole KOVIN nuori niin kyllä varmasti pääset solkkuun :) Maksimissaan 10-15 kertaa vuodessa sitten!

      • on kun

        solariumiin on noin iso ikäraja? haluaisin itse mennä mutta olen vasta 15v...


      • mee__
        on kun kirjoitti:

        solariumiin on noin iso ikäraja? haluaisin itse mennä mutta olen vasta 15v...

        ei kannata mennä. rusketus pysyy hetken mutta solariumin vanhentava vaikutus säilyy loppu elämän.. ite kävin solariumissa suunnilleen neljä vuotta aina keväisin noin 5kertaa..nyt en enää käy koska ilmejuonteita on ilmestynyt kasvoille sen verta paljon eikä ikääkään ole vielä paljoa yli 20v..aina oon ihoani hoitanut todella hyvin mutta solarium vanhentaa sitä..


      • 856
        mee__ kirjoitti:

        ei kannata mennä. rusketus pysyy hetken mutta solariumin vanhentava vaikutus säilyy loppu elämän.. ite kävin solariumissa suunnilleen neljä vuotta aina keväisin noin 5kertaa..nyt en enää käy koska ilmejuonteita on ilmestynyt kasvoille sen verta paljon eikä ikääkään ole vielä paljoa yli 20v..aina oon ihoani hoitanut todella hyvin mutta solarium vanhentaa sitä..

        vaissoo...no kiitos vinkistä =)


    • jynz

      heh:) ite oon 15 ja käyny noin 4kk solkussa parin viikon välein. Tosin olen käynyt itsepalvelusolariumissa, jossa ei edes vahdita, että keitä sinne tulee ja ei.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    Aihe