Paras gospel kipale

isonen^^

Mielestäni paras gospel kipale on apulannan syntisten pelastaja vaikka bändi ei muuten gospelia soitakkaan..kannattaa tsekata

8

863

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohjus

Aito isonen tietää ettei apulanta ole tai soita gospelia, feikki-isonen ei tiedä.

• isonen^^

"Aito isonen tietää ettei apulanta ole tai soita gospelia, feikki-isonen ei tiedä."

Taisinkin sanoa, että apulanta ei muuten gospelia soitakkaan, mutta tämä laulu melkein menisi gospelista ja aika avoimesti puhutaan Jumalasta. :)

• Roopevaa
        isonen^^ kirjoitti:

"Aito isonen tietää ettei apulanta ole tai soita gospelia, feikki-isonen ei tiedä."

Taisinkin sanoa, että apulanta ei muuten gospelia soitakkaan, mutta tämä laulu melkein menisi gospelista ja aika avoimesti puhutaan Jumalasta. :)

Paras gospelbiisi on selvästikkin Stryperin Free. Asiasta ei voi ees käydä keskustelua. :P

• iippjj

.. ei enää voi olla niin lapsellinen että puhuu feikeistä isosista. Mutta ehkä ohjus-nimimerkki olikin feikki...

• -Wanha ohjus-
        iippjj kirjoitti:

.. ei enää voi olla niin lapsellinen että puhuu feikeistä isosista. Mutta ehkä ohjus-nimimerkki olikin feikki...

"Ohjuksen" ja "Isosen" keskustelu on mielenkiintoista seurattavaa. Itse(kin) ohjuksena toivoisin että mielipiteille annettaisiin tilaa. En tunne kyseistä Apiksen biisiä, mutta tuolla kappaleen nimellä saattaa löytyä hyvääkin sanomaa. Täytyy tutustua. Monesta "ei-gospel-biisistä" löytyy myös paljon kristillistä sanomaa. Itselleni os iskenyt aika hyvin Olavi Uusivirran biisi "On niin helppo olla onnellinen". En tarjoa tähän kuitenkaan omia tulkintojani. Kuunnelkaa itse tai googlatkaa sanat...

• Anonyymi

Casting Crowns'in arvet Taivaassa https://www.youtube.com/watch?v=PIENumIWdLA

• Anonyymi

Queenin who wants to live forever on paras gospel biisi vaikka toi kappale ei ole merkitty gospeliksi mutta sitähän se todellisuuvessa on!
      Huikea sävellys, huikea tunnelma, ja huikean koskettava sanoitus. Amen.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8505
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3692
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2103
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe