Kokeilkaa feromoneja

Dual.

23

18108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on...

      Dodii nyt on tilauksessa. Palataan raportoimaan myöhemmin, miten vaikuttaa. Mielenkiintoista nähdä, mitä tuleman pitää...

      • toiveikas skeptikko

        no moikka! onko ollut vaikutuksia? entä mille se parfyymi tuoksuu, onko siihen laitettu jotain omia hajusteita? itse nimittäin olen tyytyväinen omaan hajuveteni tuoksuun enkä haluaisi mitään "lisiä".. eikös ne feromonit kuitenkin ole hajuttomia?

        vastaa jo, haluaa tietää..=)

        terveisin: köyhä opiskelijarukka


    • seksin puutteesta kärsivä

      ...on tämä juttu ainakin. Itse asiassa uskon, että tossa on perää. Mulla oli kierto just ovulaatiovaiheessa kun sorruin intohimoon tämän yhden tyypin kanssa ja hän oli myös aivan kuumana, joten joo, voipi hyvinkin olla kokeilun arvoinen asia.

    • ulalla

      Menin helmi-linkkiin mutten löytänyt kyseistä tuotetta.Kertokaa lisää, mitä oikein on? tehoaako???

    • HAHA

      Eka tuote loppui heti varastosta, tämän aloituksen jälkeen. Tota 80 euron putelia näkyy vielä olevan myynnissä.

      "Pahoittelemme, valitsemasi tuote on loppu varastostamme."

    • ne sisältävät ELÄINTEN feromoneja! ei liity mitenkään ihmiseen... ellet sitten kiihotu siasta tai apinasta! ihminen ei muutenkaan ole niin vaistonvarainen kuin ehkä haluaisimme uskoa. muutenhan naisimme kadulla jokasta vastaan tulijaa joka vähänkään "kiinnostais"! järki käteen ja käyttäkää eurot ennemmin seksikkäisiin vaatteisiin tai rakkaanne hemmotteluun...

      • oli mahtava...

        kommentti =D "ellet sitten kiihotu siasta tai apinasta!" Totta joka sana, mutta sai mut nauramaan =D
        Kyllä mut naisena saa syttymään hyvätja puhtaat tuoksut...mut siasta tai apinasta sellasta ei lähde, joten käyttäkää miehet vaan ihan normaaleja, mutta laadukkaita tuoksuja sopivasti, ei mitään feromoneja please! Puhtaan vaatteenkin tuoksu riittää, jos ette tuoksuja välitä käyttää!
        Enpä tilaa tota moskaa, vaikken nykyisillä tuoksuillani miestä saiskaan...


      • h5j54

        Eiköhän ne ihmisetkin eritä feromoneja. Noissa tuotteissa on just sitä ihmisen feromonia lisättynä. Toislla toimii ja toisilla taas ei. Olen lukenut paljon positiivisia kommentteja.


      • h5j54 kirjoitti:

        Eiköhän ne ihmisetkin eritä feromoneja. Noissa tuotteissa on just sitä ihmisen feromonia lisättynä. Toislla toimii ja toisilla taas ei. Olen lukenut paljon positiivisia kommentteja.

        feromonien AINUT teho on psykologinen, ei edes psykosomaattinen... ne tehoo jos uskot niiden tehoavan,plasebo vaikutus = bullshittiä! se on FAKTA! voit yhtä hyvin tunkee porkkanan anuksees ja uskoa sen tehoon,ja ku uskot siihen tarpeeks,ni sun itsevarmuus lisääntyy ja todistetusti itsevarmat ihmiset onnistuvat helpommin kiihottamaan vastakkaista sukupuolta! mut se ei johdu siit porkkanasta... ;) tulik tarpeeks rautalankaa..?


      • Siinä sitä
        TheOne kirjoitti:

        feromonien AINUT teho on psykologinen, ei edes psykosomaattinen... ne tehoo jos uskot niiden tehoavan,plasebo vaikutus = bullshittiä! se on FAKTA! voit yhtä hyvin tunkee porkkanan anuksees ja uskoa sen tehoon,ja ku uskot siihen tarpeeks,ni sun itsevarmuus lisääntyy ja todistetusti itsevarmat ihmiset onnistuvat helpommin kiihottamaan vastakkaista sukupuolta! mut se ei johdu siit porkkanasta... ;) tulik tarpeeks rautalankaa..?

        ". Feromonit ovat seksuaalisia houkutusaineita, jotka toimivat signaaleina ja houkuttimina omalle lajille. Ne ovat huomaamattomia hajuja, kemiallisia viestejä, joita vastakkainen sukupuoli erittää. Ihmiset eivät pysty varsinaisesti haistamaan feromoneja, mutta nenässä on elin, joka pystyy tunnistamaan feromonit. Erityisesti hien mukana erittyvät feromonit vetoavat. On mahdollista, että esihistoriallisena aikana parinvalinta perustui pitkälti hienhajuun, niin rajulta kuin se tänä päivänä kuulostaakin, sillä nykyäänhän tämä "houkutusaine" eli hiki pestään pois päivittäin. Hyvä asia feromonissa on se, että sen teho ei laannu. Ihmisten ei ole mahdollista kehittää vasta-ainetta feromoniin eikä siihen voi turtua. Feromoni ylläpitääkin sukupuolten välistä seksuaalista kiinnostusta."


      • ......
        h5j54 kirjoitti:

        Eiköhän ne ihmisetkin eritä feromoneja. Noissa tuotteissa on just sitä ihmisen feromonia lisättynä. Toislla toimii ja toisilla taas ei. Olen lukenut paljon positiivisia kommentteja.

        huih! teurastaako ne ihmisiä jossain ja lypsää niiden feromonit? ei tuo nyt ihan asialliselta puuhalta vaikuta...

        ei mutta, täytyy kyllä myöntää, että naisihmisenä houkuttelisi mieli kokeilla. Mutta toisaalta pelottaa, että jos ne käyttää eläinferomoneja (kuten varmasti käyttää) niin sitten ne siat tai peurat tai ainakin kaikki kylän koirat juoksisi hulluna perässä! olisi sekin näky...


      • ......

        Kiitos! Kommenttisi pelasi minut virheostokselta. Harkitsin nimittäin vakavasti periaatteella: "voishan sitä ainakin kokeilla..." Aivan älytöntä, varsinkin kun minulla on mies, joka on jo hulluna minuun ja aina jaksaa hehkuttaa miten hyvältä tuoksun...miksi hämmentää miesraukkaani siasta hinkatuilla feromoneja!!! =D

        Ollaan me naiset kyllä aika pimeitä, kunhan tarpeeksi hyvin joku asia markkinoidaan niin ollaan valmiita vaikka sivelemään itsemme sian hiellä...=)

        Mutta kyllä uskon että hajuilla on tärkeä osa pariutumisessa, itse ainakin olen hulluna mieheni tuoksuun, hänen kaulansa ja niskansa tuoksu on paras tuoksu mitä tiedän maailmassa. Mutta luotetaan me naiset vain siihen ihan oikeaan ainutlaatuiseen omaan tuoksuun! Jos sen "oikean" haluaa löytää niin hänen pitää pitää juuri sinun tuoksustasi. Mitäs jos "se oikea" ei pidäkään keinotekoisista feromoneista vaan olisi hullaantunut juuri sinun omasta tuoksusta...

        Ja kiitos vielä TheOne, ostin juuri nettikaupasta itselleni seksikkään alusvaatesetin säästämilläni rahoilla. Luulen että miehenikin arvostaa sitä enemmän...;)


      • Siinä sitä kirjoitti:

        ". Feromonit ovat seksuaalisia houkutusaineita, jotka toimivat signaaleina ja houkuttimina omalle lajille. Ne ovat huomaamattomia hajuja, kemiallisia viestejä, joita vastakkainen sukupuoli erittää. Ihmiset eivät pysty varsinaisesti haistamaan feromoneja, mutta nenässä on elin, joka pystyy tunnistamaan feromonit. Erityisesti hien mukana erittyvät feromonit vetoavat. On mahdollista, että esihistoriallisena aikana parinvalinta perustui pitkälti hienhajuun, niin rajulta kuin se tänä päivänä kuulostaakin, sillä nykyäänhän tämä "houkutusaine" eli hiki pestään pois päivittäin. Hyvä asia feromonissa on se, että sen teho ei laannu. Ihmisten ei ole mahdollista kehittää vasta-ainetta feromoniin eikä siihen voi turtua. Feromoni ylläpitääkin sukupuolten välistä seksuaalista kiinnostusta."

        oleppa pari viikkoa pesemättä itteäs ni katotaan miten sun "feromonit" tehoaa vastakkaiseen sukupuoleen! ...tai ylipäätään KAIKKEEN elolliseen 3 metrin säteellä!! XD


      • Mirka.
        ...... kirjoitti:

        Kiitos! Kommenttisi pelasi minut virheostokselta. Harkitsin nimittäin vakavasti periaatteella: "voishan sitä ainakin kokeilla..." Aivan älytöntä, varsinkin kun minulla on mies, joka on jo hulluna minuun ja aina jaksaa hehkuttaa miten hyvältä tuoksun...miksi hämmentää miesraukkaani siasta hinkatuilla feromoneja!!! =D

        Ollaan me naiset kyllä aika pimeitä, kunhan tarpeeksi hyvin joku asia markkinoidaan niin ollaan valmiita vaikka sivelemään itsemme sian hiellä...=)

        Mutta kyllä uskon että hajuilla on tärkeä osa pariutumisessa, itse ainakin olen hulluna mieheni tuoksuun, hänen kaulansa ja niskansa tuoksu on paras tuoksu mitä tiedän maailmassa. Mutta luotetaan me naiset vain siihen ihan oikeaan ainutlaatuiseen omaan tuoksuun! Jos sen "oikean" haluaa löytää niin hänen pitää pitää juuri sinun tuoksustasi. Mitäs jos "se oikea" ei pidäkään keinotekoisista feromoneista vaan olisi hullaantunut juuri sinun omasta tuoksusta...

        Ja kiitos vielä TheOne, ostin juuri nettikaupasta itselleni seksikkään alusvaatesetin säästämilläni rahoilla. Luulen että miehenikin arvostaa sitä enemmän...;)

        No höh, eiköhän ne käytä siinä ihan ihmisen omia feromoneja. Eipä ole ainakaan kissat,koirat ja possut mun perässä juosseet, kun näitä tuotteita olen käyttänyt. Mutta mies kyllä käyttäytyy kiimaisemmin ja näyttää olevan kiinnostuneempi minusta kuin ennen. Kovasti se tykkää nuuhkia ja kosketella just nitä paikkoja minne tuota parfyymia pistän. Eli kaulaa nyt pääasiassa.

        Miespuolinen kaverini tilasi jostain yhdysvalloista jotain kallista erittäin feromoni pitoista tuotetta ja seurasi huvittuneena naisten reaktioita. Semmosta hurjaa hiusten puolelta heittelyä, mitä naisilla on tapana tehdä, jalat ristiin ja niiden edestakaisin hinkkaamista, unelias/lasittunut katse silmissä, punastumista ja kommentteja "mulla on kuuma".

        Eli aika jänniä reaktioita ihmisiltä.


      • mirka
        Mirka. kirjoitti:

        No höh, eiköhän ne käytä siinä ihan ihmisen omia feromoneja. Eipä ole ainakaan kissat,koirat ja possut mun perässä juosseet, kun näitä tuotteita olen käyttänyt. Mutta mies kyllä käyttäytyy kiimaisemmin ja näyttää olevan kiinnostuneempi minusta kuin ennen. Kovasti se tykkää nuuhkia ja kosketella just nitä paikkoja minne tuota parfyymia pistän. Eli kaulaa nyt pääasiassa.

        Miespuolinen kaverini tilasi jostain yhdysvalloista jotain kallista erittäin feromoni pitoista tuotetta ja seurasi huvittuneena naisten reaktioita. Semmosta hurjaa hiusten puolelta heittelyä, mitä naisilla on tapana tehdä, jalat ristiin ja niiden edestakaisin hinkkaamista, unelias/lasittunut katse silmissä, punastumista ja kommentteja "mulla on kuuma".

        Eli aika jänniä reaktioita ihmisiltä.

        mistä oot ostanu sun tuotteen? voisin nimittäin kokeilla kanssa...


      • Mirka.
        mirka kirjoitti:

        mistä oot ostanu sun tuotteen? voisin nimittäin kokeilla kanssa...

        Jos sulla on luottokortti, niin maksaminen käy helpoiten. Mä itse käytän Sammon Visa Electronia. Kamat on tulleet yleensä viikossa tai parissa suoraan postiluukusta, jos mahtuu. Tuolla on vaihtoehtoja paljon. Naisille omat ja miehille omat tuotteet. Testimonials kohdasta voit lukea naisten sekä miesten kommentteja tuotteista. Löytyy myös foorumi, sekä vastaavat todella nopeasti kyselyihin mailitse.

        Tässä osoite.

        http://love-scent.com/


      • arvioija
        ...... kirjoitti:

        huih! teurastaako ne ihmisiä jossain ja lypsää niiden feromonit? ei tuo nyt ihan asialliselta puuhalta vaikuta...

        ei mutta, täytyy kyllä myöntää, että naisihmisenä houkuttelisi mieli kokeilla. Mutta toisaalta pelottaa, että jos ne käyttää eläinferomoneja (kuten varmasti käyttää) niin sitten ne siat tai peurat tai ainakin kaikki kylän koirat juoksisi hulluna perässä! olisi sekin näky...

        Luultavasti synteettisiä feromoneja.


    • keksinyt

      oivan keinon rikastua. Raanavettä vaan pulloon ja hintalappu päälle.

      Tähänkö tämä on mennyt, kun ihmiset eivät löydä sitä oikeaa. Oikeasti säälittävää...

    • korjaus

      Nyt on niin että feromoni on ihan totta ...ette sattuneet tietää, että mm emokoirat erittävät tuota ja siksi pennut tietävät missä emo on. Feromonia on kehitetty nykyääna auttamaan pentukoiria rauhoittumaan..eli pannaan töpseli seinään ja se erittää mekanismista feromonia...pentu lopettaa pahanteon/eroahdistuksen, koska sillä on tunne että emo on lähellä. Tää on ihan eläinlääketieteellienn tutkimus ja jopa eläinlekurit sitä suosittelevat...ja me ihmiset olemme muuten "eläimiä"....

    • Feromoniaddict

      Ite käyttänyt Joyfactoryn feromonihajuvettä jo pitkään, kyllä sen eron huomaa kun lähtee baarin sen kanssa, ja ilman sitä :P Eka kerta kun koitin läpällä kaverin feromonia juuri ennen baariin menoa, tuli ihan ihmeellisiä hiplailua random miehiltä, lähelle tullut mies meni sanattomaksi ja hetken päästä tuli juttelemaan oikein väkisinväännettyä juttua, makuuhuoneenpuolella kun pistänyt sitä niin on kyllä meno ollut hurjempaa kuin yleensä ;D Suosittelen, ihan vaikka huvin vuoksi! Kyllä sen tehon huomaa kun vain koittaa, nämä ketkä täällä vertaavat sitä porkkanan tunkemista perseeseen, tuskin ovat koskaan koittaneet joten turha heitä on kuunnella! Eikä se kaikissa paikoissa ole kallista, joyfactorylla maksoi 15e/pullo, se kylläkin on nykyään mennyt tukkumyynniksi..

    • feromoninainen

      Nostetaanpa ketjua! Onko kukaan kokeillut, kiinnostaisi tietää toimiiko?

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe