Minulla on nyt kulunut runsaat 3 vuorokautta yläluomileikkauksesta, huomenna poistetaan tikit. Toipuminen on mennyt käsittääkseni ihan hyvin (silmät saa auki ja kiinni, ei kipuja, turvotus kaiketi kohtuullista.
Mutta yksi asia huolettaa: silmän sisänurkassa eli nenän tyvessä, tikkien päässä, on tyhjät "pussit", löysää nahkaa. Varmaan vauhkoan suotta, kun tikitkin ovat vielä naamassa. Olen kuitenkin jossain keskustelussa lukenut, että tällaisia pusseja on tullut muillekin. Jos joku "kokenut" tai muuten asiasta tietävä näkee tämän, niin kiinnostaisi kuulla, oikeneeko nahka itsestään ja kuinka kauan siihen menee.
Löysää luomileikkauksen jälkeen
26
5745
Vastaukset
- Ullabella53
Minulle tehtiin yläluomileikkaus puolisen vuotta sitten. Leikkauksen jälkeen minäkin pelästyin aluksi lopputulosta, kun tuntui että tikit vetivät ihoa poimuille. Lopputulos oli kuitenkin hyvä kun turvotus laski noin viikon kuluessa.
- luomileikkaus
Minulla oli molemmissa sisänurkissa pussillaan olevaa pussukkaa. Ihmettelin sitä. Se oli minun tapauksessa löysä iho, joka jäi, kun rasvapatit poistettiin luomista sisänurkista.
Hyvin se vaan vetäytyi kasaan onneksi. - luometar
leikattiin tammikuussa ja silmän nurkissa oli niin sanotut rasvatyrät joihin jäi vähäksi aikaa pussit mutta nyt nekin on kadonneet
Olisi kiva tietää missä päin operoitiin ja leikkasiko plastiikkakirurgi- Ex-huolekas
No niin, tikin poistettiin perjantaina ja jo nyt sunnuntaina vekit silmien sisänurkissa ovat selvästi pienentyneet. Vasemmassa silmässä ei ole oikeastaan enää mitään vekkiä tai juonnetta, vain vähän röpelöistä ihoa. Oikealla näkyy vähän poimua, mutta sekin on parissa päivässä pienentynyt selvästi. Uskon, että kun parin päivän päästä menen töihin, kaikki on jo kohdallaan.
Minut leikkais Jyri Hukki Laserissa Helsingissä. Olen itse asiassa hyvin tyytyväinen: silmät näyttävät upeilta, sillä väsymyksen ja kiukkuisuuden vaikutelma on kokonaan hävinnyt. Luomet eivät enää tunnu painavilta ja ensimmäisen kerran elämässäni luomen liikkuva osa näkyy selvästi. Miehenikin sanoi huomaavansa ensimmäisen kerran ripsieni pituuden... Odotan kovin, että pääsen parin päivän päästä meikkaamaan häikäisevän katseen.
Menköön vaan mainoksen puolelle, mutta suosittelen oman kokemukseni perusteella Laseria yläluomileikkauksen paikaksi (eikä mulla muutenkaan ole sieltä hounoja kokemuksia). - lurppasilmä
Ex-huolekas kirjoitti:
No niin, tikin poistettiin perjantaina ja jo nyt sunnuntaina vekit silmien sisänurkissa ovat selvästi pienentyneet. Vasemmassa silmässä ei ole oikeastaan enää mitään vekkiä tai juonnetta, vain vähän röpelöistä ihoa. Oikealla näkyy vähän poimua, mutta sekin on parissa päivässä pienentynyt selvästi. Uskon, että kun parin päivän päästä menen töihin, kaikki on jo kohdallaan.
Minut leikkais Jyri Hukki Laserissa Helsingissä. Olen itse asiassa hyvin tyytyväinen: silmät näyttävät upeilta, sillä väsymyksen ja kiukkuisuuden vaikutelma on kokonaan hävinnyt. Luomet eivät enää tunnu painavilta ja ensimmäisen kerran elämässäni luomen liikkuva osa näkyy selvästi. Miehenikin sanoi huomaavansa ensimmäisen kerran ripsieni pituuden... Odotan kovin, että pääsen parin päivän päästä meikkaamaan häikäisevän katseen.
Menköön vaan mainoksen puolelle, mutta suosittelen oman kokemukseni perusteella Laseria yläluomileikkauksen paikaksi (eikä mulla muutenkaan ole sieltä hounoja kokemuksia).Jyväskylä Ludwwig/ Rintamäki ja siellä näyttää leikkaavan myös tuo Jyri Hukki
- Ex-huolekas
lurppasilmä kirjoitti:
Jyväskylä Ludwwig/ Rintamäki ja siellä näyttää leikkaavan myös tuo Jyri Hukki
Juu, hänellä näyttää riittävän reissaamista. Mutta ei kyllä ihme: menin eilen töihin ja vieläpä suoraa edustustilaisuuteen. Oli erinomainen fiilis ja kun tänään näin kuvia eilisestä tilaisuudesta, niin ei voi kuin ihmetellä omien silmiensä pirteyttä! Olen tosi iloinen, että menin leikkaukseen.
- lurppasilmä
Ex-huolekas kirjoitti:
Juu, hänellä näyttää riittävän reissaamista. Mutta ei kyllä ihme: menin eilen töihin ja vieläpä suoraa edustustilaisuuteen. Oli erinomainen fiilis ja kun tänään näin kuvia eilisestä tilaisuudesta, niin ei voi kuin ihmetellä omien silmiensä pirteyttä! Olen tosi iloinen, että menin leikkaukseen.
kyllä voi silmäluomileikkaus tehdä pirteän ja nuorekkaan näköiseksi ja minut leikannut plastiikkakirurgi Rintamäki osasi asiansa
Jyri Hukkia on myös paljon kehuttu
- Cisco
Minulla oli silmien sisänurkissa aivan selvät vekit ja ne kestivät muistaakseni useita viikkoja. Jossakin vaiheessa ne rypyt ovat täysin silinneet, joten mulla ainakin huoli oli turha.
- pihal54
Kuka tekee Jyväskylässä onnistuneita leikkauksia?
- ei täysin tyytyväinen
Minulla on yläluomien leikkauksesta kohta neljä viikkoa. Tulos on muuten hyvä, mutta myös minulla jäi toisen silmän sisänurkkaan "vekki". En usko, että se enää poistuu. Mietin, voikohan sitä millään korjata, vai tuleeko vain lisää arpia?
- ei kans tyytyväinen
Mullakin jäi vekit molempien silmien sisänurkkiin, Eeva Siitari sairaala Eirasta leikkasi syyskuussa v.2005, ei oo "nyssykät" silinneet, vaikka aikaa on jo näin paljon kulunut, kyllä olen katunut asiaa ja murehtinut paljon, että en mennyt osaavalle leikkaajalle.
- Juuri operoitu 66 v.
Tervehdys! Luottakaa tulokseen ja katsokaa puoli vuotta.
Turhaa on hosua. Minua ihmetyttävät nämä Suomi24-omadiagnoosit ja vähän naurattavatkin.
Terveisin juuri leikattu 66-vuotias.- Ikääntynyt ja ok
Minuakin huolestuttavat sisävekit, mutta jaksan odottaa syksyyn kepeästi. Terveisin juuri leikattu 64-v. Odottakaa hyvät naiset ihan rauhassa lopputulosta ja luottakaa tulevaisuuteen ja lääkäriisi. Mitä korkeampi ikä, sitä pitempi paraneminen.
- Korjausleikkaukseenko
Ihan sama ikävä leikkauksenjälkeinen tyytymättömyyden ja melkeinpä ahdistuksen aihe kuin nimimerkillä "ei kans tyytyväinen": leikkauksesta 1v. 7kk ja silmien sisänurkkien ikävät pussit/"nyssykät" eivät mihinkään kadonneet.
Näkyvät myöa ikävästi kaikissa valokuvissa.
Ja ellen kulmiani koko ajan muista kohottaa, luomet roikkuvat edelleen ikävästi.
Leikkauksen suoritti silmälääkäri lääketiteellisin perustein. (Ei laserleikkaus)
Uusi leikkausko edessä?! Mahtaako tästä tulos vielä huonontua..?- Korjausleikkaakseenko
Herranjestas! Voi itku!
Kommenttini singahti miljoona kertaa!
Pahoittelen kovasti häiriötä!
Herjasi minulle koko ajan, että palvelinvirhe - yritä udestaan.
Ja minähän yritin, ja yritin... :( :( :(
- Korjausleikkaukseenko
Ihan sama ikävä leikkauksenjälkeinen tyytymättömyyden ja melkeinpä ahdistuksen aihe kuin nimimerkillä "ei kans tyytyväinen": leikkauksesta 1v. 7kk ja silmien sisänurkkien ikävät pussit/"nyssykät" eivät mihinkään kadonneet.
Ja ellen kulmiani koko ajan muista kohottaa, luomet roikkuvat edelleen ikävästi.
Leikkauksen suoritti silmälääkäri lääketiteellisin perustein. (Ei laserleikkaus)
Uusi leikkausko edessä?! Mahtaako tästä tulos vielä huonontua..? - Korjausleikkaukseenko
Uusi leikkausko edessä?! Mahtaako tästä tulos vielä huonontua..? - Korjausleikkaukseenko
Uusi leikkausko edessä?! Mahtaako tästä tulos vielä huonontua..? - Korjausleikkaustarve
Uusi leikkausko edessä?! Mahtaako tästä tulos vielä huonontua..? - Korjausleikkaustarve
Uusi leikkausko edessä?! Mahtaako tästä tulos vielä huonontua..?- Korjausleikkaustarve
Herranjestas! Voi itku!
Kommenttini singahti miljoona kertaa!
Pahoittelen kovasti häiriötä!
Herjasi minulle koko ajan, että palvelinvirhe - yritä udestaan.
- Nyssäkät
Todellakin, voi jäädä lopulliset "nyssäkät" jos kirurgi ei osaa asiaansa... Ja näkyy valokuvissa ja totta kai kaikille muillekin....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401780
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628