Miehet kavereina?

Nimetön

Nii haluisin tietää sellasen et voiko miesten kanssa olla kaveri, mulla ei ole ongelmaa tän asian kanssa mut tuntuu et miehillä on, jos tapaa jonku miehen baaris, ja on hauskaa yhessä ja sillai nii onko mahollista et siitä syntyis kaveruus suhde vai meneeks se aina sit niin et toisel osapuolel on enemmän tunteita toista kohtaan kun toiselaa? Mulla on aina ollu jonkun verran mies puolisii kavereita harrastuksien merkeissä mut en sit tiiä oonko kummallinen, mut must ois mukava et miehetki pystyis olla ihan vaa kavereit...

152

44857

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnistuu.

Itse haluan monesti olla vain ja ainoastaan kaveri miesten kanssa. Toki haluan seurustella mutta esimerkiksi tällä hetkellä sinkkuus sopii paremmin elämänrytmiini.

Joskus todella hermostuttaa kun itse haluaisi olla vain kaveri, ilman taka-ajatuksia, mutta se ei tunnu onnistuvan kun kuitenkin mies haluaisi olla enemmän.

Joidenkin miesten kanssa kaverina olo sujuu todella hyvin. Silloin kaveruus tuntuu sisarussuhteelta.

• tutustuminen

"jos tapaa jonku miehen baaris, ja on hauskaa yhessä ja sillai nii onko mahollista et siitä syntyis kaveruus suhde vai meneeks se aina sit niin et toisel osapuolel on enemmän tunteita toista kohtaan kun toiselaa?"

Jos mies tulee baarissa juttelemaan sinulle niin hän on kiinnostunut sinusta muutenkin kuin ystävänä. Vaikea siitä on mitään ystävyyttä silloin lähteä rakentamaan.

Jos tapaat opiskelujen/työn/ystävien/harrastusten kautta mukavan miehen niin voi juttu toimiakin ihan ystäväpohjalta jos molemmat tietävät missä mennään.

• pentti anis

Eiköhän miehet ole baareissa vain pimppaa vonkaamassa.

Mitä pidemmälle ilta menee sitä rumempi kelpaa.

Suurin osa tappeluista johtuu naisista.

• hullupussi

jos tutustuu mieheen baarissa niin eihän sieltä kaveria haeta vaan takana on muutakin: joko seurustelu- tai rakastelu partnerin hakeminen. Tästä tilanteesta voi kehittyä erilaisia mahdollsuuksia: seurustelu jonka päättymisen jälkeen osapuolet eivät välttämättä halua kaveerata (poikkeus vahvistaa säännön)tai rakastelu jonka jälkeen kun herätään aamulla samasta vuoteesta ja tuntuukin mukavalta vain jutella asioista (ei kysyä että saiksä tai olinksmähyvä) aiheesta riippumatta. Tässä tilnteessä mielestäni paras mahdollisuus on rakastelun jälkeen. Tällöin kumpikin on "ajettu" joten jälkeenpäin ei tule ajateltua että minkähänlainen tuo ois. Asia on vähänkuin pois päiväjärjestyksestä.

• liikkuu
        hullupussi kirjoitti:

jos tutustuu mieheen baarissa niin eihän sieltä kaveria haeta vaan takana on muutakin: joko seurustelu- tai rakastelu partnerin hakeminen. Tästä tilanteesta voi kehittyä erilaisia mahdollsuuksia: seurustelu jonka päättymisen jälkeen osapuolet eivät välttämättä halua kaveerata (poikkeus vahvistaa säännön)tai rakastelu jonka jälkeen kun herätään aamulla samasta vuoteesta ja tuntuukin mukavalta vain jutella asioista (ei kysyä että saiksä tai olinksmähyvä) aiheesta riippumatta. Tässä tilnteessä mielestäni paras mahdollisuus on rakastelun jälkeen. Tällöin kumpikin on "ajettu" joten jälkeenpäin ei tule ajateltua että minkähänlainen tuo ois. Asia on vähänkuin pois päiväjärjestyksestä.

löytyisikö täältä hyvännäköisiä, liikunnallisia ja fiksuja naisia kavereiksi? missä naisiin voi parhaiten tutustua kavereina??

• TAPOJA
        pentti anis kirjoitti:

Kas siinäpä itsesi taas esittelit, oikein koko älykkyysosamäärän voimalla. Voi ähmä. Ja sitten sinä kotona iltaisin ihmettelet ja lähettelet tekstiviestejä 100:n palstalle ja kummastelet, kun ei hyvä mies kelpaa ja mikä teissä naisissa on oikein vikana. Hoh hoijaa. Niinpä siin. Sepä se. Just.

javascript:order('suomi24_webplus', 'bgimagewap', 'rap1');
        kauniimpikauris

• mape

No itse en kyllä yleistäis ihan täysin, että jos mies juttelee naiselle baarissa, niin sillon haluaa saada tältä pesää. Tosin monet naiset kuvittelee usein juuri näin, eivätkä kiinnitä huomiota. Sen takiahan juuri miehet ei niille yleensä juttele, ainoastaan vain ne jotka on umpikännissä ja haluaa pesää.
        Itse tykkään pienestä small talkista, jota Suomessa naiset ja miehet ei juurikaan harrasta jostain syystä, ja olen tavannut baarissa parikin naista, jotka ovat nykyään hyviä kavereita.

• chcjcjkhcjcdedv
        pentti anis kirjoitti:

Ystävyyssuhde miehen ja naisen välillä voi toimia JOS kumpikaan ei mitenkään erityisemmin kiihotu tai syty toisesta TAI jos "ystävyyteen" kuuluu sitten ihan reilusti myös seksi.

Jos edes toinen osapuoli syttyy toisesta romanttiseroottisessa mielessä, niin eihän se ystävyys silloin ystävyytenä voi oikein toimia. Siinä vaan jompi kumpi osapuoli kiduttaa itseään.

En mä ainakaan haluaisi olla vain ystävä jonkun hemaisevan panopupun kanssa. Mitäs järkeä siinä olisi. Tyydyttäisin naisen henkisiä tarpeita samalla kun joku hunkki pääsee jyystämään kuin viimeistä päivää. Tällaisille ensinmainituille miehille on nimityksiäkin, eli "nössöt", "luuserit", "kiltit pojat", "tykkään susta vain kaverina -miehet", "käteenvetäjät" jne..

• asa.

Monet varmaan siihen kaveruuteen pystyykin. Mutta aika monilla on myös ne toiset ajatukset mielessä. Varsinkin, jos sä bongaat äijiä jostain baarista ja odotat että ne haluaa sulta kaveruutta. Ne haluaa kaveerata sun pillun kanssa pääasiassa.

• Nimetön

siis mulla esimerkkinä sellanen, et tapasin yhen tyypin viikko sit baaris, se tuli siihen mulle vaa jotain juttelee ja sit juteltii jonkin aikaa yhessä, ja sit sanoin vaa et hei mun pitää mennä, sit se meni vaa kavereiden luo ja olin vähän et mitä helvettii et ei ees moi sano, sit just ennen kun lähin näin sen viel siel baarissa, sit vaa sanoin et ois kiva kuitenki et moi sanoisit vaikka ei täst muuten mitään tuliskaan.. sit se alkoki jotai numeroit pyytelee ja nyt ahdistelee viesteillä ja haluis nähä. :D En kyl tajuu taas ollenkaan teitä miehiä.

• ..Että....
        Nimetön kirjoitti:

siis mulla esimerkkinä sellanen, et tapasin yhen tyypin viikko sit baaris, se tuli siihen mulle vaa jotain juttelee ja sit juteltii jonkin aikaa yhessä, ja sit sanoin vaa et hei mun pitää mennä, sit se meni vaa kavereiden luo ja olin vähän et mitä helvettii et ei ees moi sano, sit just ennen kun lähin näin sen viel siel baarissa, sit vaa sanoin et ois kiva kuitenki et moi sanoisit vaikka ei täst muuten mitään tuliskaan.. sit se alkoki jotai numeroit pyytelee ja nyt ahdistelee viesteillä ja haluis nähä. :D En kyl tajuu taas ollenkaan teitä miehiä.

....Pittee olla pitkälti syömäti,jos leikitään, muuten tulee moloseen tyrät.

• järkee
        Nimetön kirjoitti:

"en tajuu miehiä."
        Ite en oikein ymmärrä sua. Siis halusit, että se joku tulis sanoon sulle moi ja et teistä tulis jotain, vai? No, jos se kaveri alko pyyteleen numeroita, niin eikös se just tarkota, et se oli susta kiinnostunu. Yllättävää on myös, että koet sen viestit ahdisteleviks, jos ite kerran halusit tutustua siihen. Sitäpaitsi tyyppi ei varmaankaan lähettelis sulle viestejä, jos sanoisit sille et ne on ahdistelevia.

• meeeeffo

Tosimies ei naisten kanssa kaveeraa. Jos on sinkkumies niin ihmettelen kaveraamisen perusteita.

• yksi nainen vastaa

Mulla on tosi paljon miesystäviä ystävinä vain, koska on tosi vaikea saada yli kolmekymppistä sinkkunaisseuraa baariin. Ihan lähinnä siksi, koska yksikään omista likkakavereistani ei ole sinkku.Nämä miehet on ihan vain juttuseuraa, bailuseuraa yms.Sänkyseurat on ihan oma juttunsa.Ei näissä kaverimiehissä mitään vikaa ole, itseasiassa jossain vaiheessa yhtä vähän "yritinkin",mutta harvoin ystävyydestä mitään voi kehkeentyä.

• VenlaS82
        yksi nainen vastaa kirjoitti:

Mulla on tosi paljon miesystäviä ystävinä vain, koska on tosi vaikea saada yli kolmekymppistä sinkkunaisseuraa baariin. Ihan lähinnä siksi, koska yksikään omista likkakavereistani ei ole sinkku.Nämä miehet on ihan vain juttuseuraa, bailuseuraa yms.Sänkyseurat on ihan oma juttunsa.Ei näissä kaverimiehissä mitään vikaa ole, itseasiassa jossain vaiheessa yhtä vähän "yritinkin",mutta harvoin ystävyydestä mitään voi kehkeentyä.

Tajusin näitä viestejä lukiessani, et lähes kaikki mun miespuoliset kaverit seurustelee ja pari vielä mun parhaiden ystävien kanssa. Ja nää miehet on siis "oikeita" kavereita eikä vaan kavereiden poikakavereita.

On helppo olla kaveri seurustelevan miehen kanssa, kun itse tietää, ettei oo kiinnostunu miehestä muuten kuin kaverina ja ettei mieskään ala mitään säätämään. Mut sinkkumiesten kanssa on vaikeampi olla kaveri, sillä jos pyytää vaikka leffaan, niin heti joutuu miettimään, et mitähän se nyt aattelee, ei kai se vaan aattele, että oon kiinnostunu siitä!

Mut joo, baariseurana miespuoliset kaverit on monesti aivan ylivertaisia! Ja mikä parasta, niistä saa seuraa esim. futisotteluun.:)

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        VenlaS82 kirjoitti:

Tajusin näitä viestejä lukiessani, et lähes kaikki mun miespuoliset kaverit seurustelee ja pari vielä mun parhaiden ystävien kanssa. Ja nää miehet on siis "oikeita" kavereita eikä vaan kavereiden poikakavereita.

On helppo olla kaveri seurustelevan miehen kanssa, kun itse tietää, ettei oo kiinnostunu miehestä muuten kuin kaverina ja ettei mieskään ala mitään säätämään. Mut sinkkumiesten kanssa on vaikeampi olla kaveri, sillä jos pyytää vaikka leffaan, niin heti joutuu miettimään, et mitähän se nyt aattelee, ei kai se vaan aattele, että oon kiinnostunu siitä!

Mut joo, baariseurana miespuoliset kaverit on monesti aivan ylivertaisia! Ja mikä parasta, niistä saa seuraa esim. futisotteluun.:)

kunhan yrittävät saada vielä sultakin kun oma suhde pänniä tai sama pillu alkaa tylsistyttää. Tiedän monia ukkomiehiä jotka nussisivat alle puolessa sekunissa jos vaan lohkeisi.

Ootko varma et ole antanut kännissä? :D

• Kavereita on
        yksi nainen vastaa kirjoitti:

ihan olen samaa mieltä kanssasi. Itellä on niin mies
        kuin nais kavereita. Ja ovat tulleet kuka mistäkin
        tahosta mukaan. Joku baarista tai työreissulta tai
        perheen kautta tai sitte ihan mistä vaan.
        Ja kaikenlaisia ystäviä kanssa ovat kuka milläkin
        tavoin. Mutta ystäviä kumminkin ovat. Mielestäni
        on rikkaus että on kumpaakin sukupuolta ystävinä.
        Ite ainakin tykkään kun saa vaikka lähettää
        tekstarin jollekin naisystävälle tai sitten soittaa
        jos siltä tuntuu tai mennä vaikka kahville tai
        ihan melkein mihin vaan. Muuten mies olen jos ei
        tullut tekstistä selville.

• tyttöpoikakaveri

Mä olen ainakin tavannut baarissa noin kolme miestä joiden kanssa kehkeytyi kaverisuhde. Ja on kestänyt. On mulla myös ihan harrastuksista ja työpaikaltakin saatuja mieskavereita, mutta kyllä niitä sieltä baaristakin löytyy.

• ennemminkin kysyä

voiko syntyä muuta kuin kaverisuhdessa. Yhdenkään naispuolisen tutun kanssa ei ole syntynyt koskaan mitään eroottista. Terv. neitsyt-28vee

• blondi-72hki

ja mulla on mieskavereita vain kavereina.

• kamikaze33

koska sitä varten toisen sukupuolen kanssa ollaan kavereita että jos ei ole saanut vähään aikaan niin voi turvautua kaveriin.
      No joo leikki leikkinä.Tottakai voi olla kavereita
      toisest sukupuolest mutta kyllä siinä aina on vähän eri jännitteet kuin saman sukupuolen edustajien välillä.Voi yhtäkkiä huomata et täs onkin vähän juttua...

• huomannut...

että monet naiset, jotka ovat "kavereita" varattujen miesten kanssa, yrittävät kaikenlaista kun miehen tyttöystävän silmä välttää

Näin on ollut kaveriporukassamme useassa sellaisessa tapauksessa, jossa joku tyttö on ollut muka kaveri jollekin ystäväni miesystävälle, eräskin vuosien takaa mutta silti flirttaili tälle Makelle kun ystäväni silmä vältti. Oli muka "hyvä jätkä", mikä on hutsijen yleisin tekosyy päästä toisten miehiin käsiksi.

• Nimetön [2]

Työ- tai harrastus- tai opiskelupiiristä voi löytää kaverin joka pysyy kaverina eikä halua suhteesta muuta. Tämä kuitenkin toimii vain naisten kohdalla. Mies on useimmiten tavallisesti valmis enempäänkin, mutta mies arvostaa tätä suhdetta hän ei edes harkitse yrittävänsä mitään. Jos kaverin tapaa jossakin muualla, esim just siellä paarissa, suhteessa on AINA seksuaalista jännitettä ja siitä seuraa vain ongelmia ja pahaa mieltä. Itse on pitäisi ajatuksesta jos puolisoni bongaisi "uuden kaverin" jossain baarissa. Monihan voi ajatella että meillähän on ihan vain kaverisuhde eikä siinä oo mitään. Ei ehkä omallakohdallasi, mutta tiedätkö 100% varmuudella miten on vastapuolen osalta?

• Oma paras ystäväni on nainen. Molemmat ollaan sinkkuja, eikä punkan puolella olla käyty vaikka kuningas alkoholin kanssa usein pelataan. Molemmat on aidosti iloisia toisen menestyksen johdosta. Flirttiä ja pieniä pusuja välillä, mutta se on viatonta. Molemmat toimii lohduttavana olkapäänä kun tilanne sitä vaatii.

Joten kyllä voi olla kavereita/ystäviä. Totta on kyllä se, että monilla on käsitys että ei voi olla ilman "säätöä". Mutta antaa ihmisten puhua. Jokainen pelaa omat korttinsa.

• Flirttaa ja pussaile

edes viattomasti. Silloin siinä on jotain muutakin. Olen nainen ja voin kuvitella olevani miehen kanssa vain ystävä, mutta silloin siihen ei kuulu mitään "viattomiakaan" pusuja ja flirttiä.

Ajattelen sen niin, että mieskaveri vastaa täysin naiskaveria, enkä minä parhaan naiskaverinikaan kanssa flirttaile, pussaile ym. Miksi siis miespuolisen kaverinkaan kanssa olisi sellaiseen tarve?

• yksinäinen sotilas

tuollaista ihmistä arvostan, joka ei pystyy nukkumaan hyvännäköisten naisten vieressä naimatta niitä.Tuollasia tarvitaan lisää,jatka samaan malliin.

• apulaiskappalainen

Niin, onhan sitten jos toisen miehen vaimon kanssa esim. lenkkeillään, syytä pitää kätöset kurissa ja ajatus urheilussa. Uskovana ihmisenä sen tietää, että ei himoille saa antaa valtaa. Tuntuu kyllä oudolta, että yleensä pitää lähteä toisen miehen vaimon kanssa lenkille, kun on omakin vaimo. Parasta on valita miehet miehen kanssa juoksemaan ja naiset mänöö naisten kanssa lenkille. Kun puhutaan tanssimisesta, siinä on aina vaara että hivelee vierasta naista, en suosittele. Ja vielä, kun ollaan tekemisessä viinan kanssa, pitää olla varovainen, ettei tule irstas meno.

• suoraan..
        apulaiskappalainen kirjoitti:

Niin, onhan sitten jos toisen miehen vaimon kanssa esim. lenkkeillään, syytä pitää kätöset kurissa ja ajatus urheilussa. Uskovana ihmisenä sen tietää, että ei himoille saa antaa valtaa. Tuntuu kyllä oudolta, että yleensä pitää lähteä toisen miehen vaimon kanssa lenkille, kun on omakin vaimo. Parasta on valita miehet miehen kanssa juoksemaan ja naiset mänöö naisten kanssa lenkille. Kun puhutaan tanssimisesta, siinä on aina vaara että hivelee vierasta naista, en suosittele. Ja vielä, kun ollaan tekemisessä viinan kanssa, pitää olla varovainen, ettei tule irstas meno.

Miksi jonkun pitää etsiä kaveria toisesta sukupuolesta jos ei halua naida sitä????
        Lopputulos on sama kun menee suoraan asiaan ja jättää ne paskapuheet ja lenkit väliin. Jos laitetaan kaksi vihamiestä (nainen ja mies) samalle autiolle saarelle vuodeksi niin kolme henkeä saadaan hakea pois.
        Voi teitä ulkokultaista sukupolvea... ja jonkun pitää vielä hurskailla asian kanssa... Nussi, mut älä paina pohjaan asti kun se on sit jo synti, mut parempi ois jos et työntäis sisälle ollenkaan... Nimimerkki apulaiskappalainen niin ja... Voi syntistä sukupolvea...

• ihmeen
        apulaiskappalainen kirjoitti:

moraalinvartija sinä olet???? Kuulostat joltain muslimilta. Ei kai siinä ole mitään pahaa jos käy lenkillä tai jossain muussa menossa naapurin miehen/naisen kanssa? Onhan ihmisten kanssakäyminen melko normaalia nykyaikana. Yritäpäs pudota tänne 2000-luvulle sieltä kivikaudelta.

• puhut!
        Flirttaa ja pussaile kirjoitti:

edes viattomasti. Silloin siinä on jotain muutakin. Olen nainen ja voin kuvitella olevani miehen kanssa vain ystävä, mutta silloin siihen ei kuulu mitään "viattomiakaan" pusuja ja flirttiä.

Ajattelen sen niin, että mieskaveri vastaa täysin naiskaveria, enkä minä parhaan naiskaverinikaan kanssa flirttaile, pussaile ym. Miksi siis miespuolisen kaverinkaan kanssa olisi sellaiseen tarve?

juuri noin minäkin ajattelen.
        jotkut naiset tuntuvat haluavan olla miesten kanssa kaveri, mutta kuitenkin sitten flirtataan jne. sitten vielä ihmetellään, jos mies alkaakin jotain yrittämään.

• puhut! kirjoitti:

juuri noin minäkin ajattelen.
        jotkut naiset tuntuvat haluavan olla miesten kanssa kaveri, mutta kuitenkin sitten flirtataan jne. sitten vielä ihmetellään, jos mies alkaakin jotain yrittämään.

Kaikki jää flirtin tasolle. Kumpikaan ei halua mennä punkan puolelle, koska silloin ystävyys unohtuu ja kaikki mikä kuuluu ystävyyteen tuhoutuu. Ja se että flirttikin loppuu jos toisella on joku.

• WiimaWilma
        suoraan.. kirjoitti:

Miksi jonkun pitää etsiä kaveria toisesta sukupuolesta jos ei halua naida sitä????
        Lopputulos on sama kun menee suoraan asiaan ja jättää ne paskapuheet ja lenkit väliin. Jos laitetaan kaksi vihamiestä (nainen ja mies) samalle autiolle saarelle vuodeksi niin kolme henkeä saadaan hakea pois.
        Voi teitä ulkokultaista sukupolvea... ja jonkun pitää vielä hurskailla asian kanssa... Nussi, mut älä paina pohjaan asti kun se on sit jo synti, mut parempi ois jos et työntäis sisälle ollenkaan... Nimimerkki apulaiskappalainen niin ja... Voi syntistä sukupolvea...

Oot sie oikee KÖKIS, paskamaisine mielipiteines!
        Voi kiesus että immeinen voi olla noin TYHMÄ!

• Nimetön

Nii siis oon lukenu nyt nää kaikki, ja siis itekki oon aika sitä mieltä et ohan se vaikee jostai baarista miespuolisia kavereita hankkia, mut ku nytki on sellai yks juttu joka tapahtu pari viikkoa sit..

Tapasin yhen tyypin ja me vaihettiin numerot sen pyynnöstä ja oltii vaa sillai et soitellaa et ihan kaveripohjalta, nyt se haluis just nähä mut ja sillai, mut ku pelottaa et sil on sit muut mieles, tosin se on ihan mukava tyyppi, tai siis ainakin vaikutti kivalta. :) Mutta vaan kaverina, mutta mä saan sen selville heti ku vaan meen tapaa sitä, vois vaikka huomenna käydä kahvilla tsekkaamas tilanne. :DD

Näin muuten mulla kyllä on just harrastuksien pohjalta joitakin miespuolisia kavereita, mutta en kylä ainakaan aikasemmin oo baareista miespuolisia kavereita saanu... Oon ite vaan nii avoin ja tottunu mies/nais puolisiin ystäviin..

• ihmettelevä jo monessa polv...

että jos tapaat mukavan ja hyväkäytöksisen miehen niin miksi et haluaisi suhdetta.

eli ulkoisesti annat ymmärtää että haet vain kavereita mitä kaipaat uusilta kavereilta?

• olla absurdi

Miksi haluat kaveerata miesten kanssa? Niitähän on maailmassa miljoonia, eikö jokin tietty yksilö riitä?.... sillä sitähän me naiset/miehet olemme

• yksi nainen vastaa

Kun kolmekymppiä meni rikki, ei jaksa enää "iskeä"sitä tulevaa miestä.On vain mukavempi mennä baariin tapaamaan ystävämiehiä ja kuluttamaan aikaa.Elämä tuntuu nyt niin pirun täydelliseltä tälläisenään (olenko narsisti tähän tilanteeseeni) ja rakastuessa menettää järkensä. Näitten ystämiehien kanssa on mukavaa vaihtaa ajatuksia, etenkin jo on älykästä juttuseuraa. Naisten jutut pyörii vain omissa lapsissa, mitä siihen lapsettomana on sanomista.Ihanaa, että on ystävämiehiä.Muuten, niin, ystävämiehien kanssa ei pusutella...Se on jo rajan ylittämistä.

• samaa

mieltä....Nainen ja mies ei voi olla ns. "kavereita" .Jokainen sen tiedä. Turha keskustelua!

• mimmu

Minulla on paljon enemmän miespuolisia kavereita kuin naispuolisia, pojat olleet kavereitani, osa kerhosta saakka ja osa vasta vajaan vuoden. Toisista voi puhua jopa ystävinä joiden kanssa jakaa ilot ja surut. Mitään seksuaalista ei ole ikinä ollut edes ilmassa.

• lgfd

En päivääkään kattois naista jonka pitäis päästä liikenteeseen mies-puolisen "kaverin" kanssa..kummasti niiden "kavereiden" kanssa aina!! sänkyyn eksytään...sit se oli vahinko kun se vaan on "kaveri"...eli ei mun naisella miespuolista kaveria...sais valita joko minä tai kaverit

• Ei muuta

...!

• ggg

ei. miehet haluavat AINA pillua.

• olet

Ja puhu vaan omasta puolestasi. Niitä on vielä miehiäkin olemassa. Ja miehen ja naisen ystävyys on monta kertaa paljon jalompi kun saman sukupuolen välillä. Sellaiset raukat kun sinä kinuavat sitä seksiä aina koska ette sitä saa, ymmärrettävästä syystä. Jos saisitte riittämiin niin pystyisitte elämään normaalisti tässä yhteiskunnassa myöskin naisten kanssa.

• yksinäinen kulkija

moi,mä etsin kamuja,kyllä mun mielestä tytöt ja pojat voi olla hyviäkin kavereita.Kerro itsestäsi, niin ystävystytään.

• juntti

Itselläni elämän varrella parhaat kaverit ovat löytyneet naisten joukoista,he eivät ainakaan nain minun vaimoni.Näin on käynyt mieskavereiden kanssa.

• Leena30+ pirkanmaalta

mailaillaan,meseillään? :)tutustutaan

• voimahotonta
        juntti kirjoitti:

Itselläni elämän varrella parhaat kaverit ovat löytyneet naisten joukoista,he eivät ainakaan nain minun vaimoni.Näin on käynyt mieskavereiden kanssa.

vaimosihan voi ihan hyvin pettää toisenkin naisen kanssa mutta sehän vain taitaisi kiihottaa sinua.

turha syytellä niitä kolmansia pyöriä vikaa kannattaa etsiä peilistä ja kumppanistasi.

• apulaiskappalainen

Tottakai voi olla. Homot ja lesbot ovat poikkeus.
      Ihminen joka on uskossa Jeesukseen, voi hyvin olla kaveri, koska häenellä ei ole likaista mielikuvitusta. Tämä aika ruokkii homoutta, mutta se on Jumalan silmissä synti.

• kävi nyt näin...

Taidat tuntea raamatun tosi huonosti... Mitä Paavali opetti...
        Itse olen aikoinaan ollut monen tytön ystävä...ja lopuksi nainut niitä.
        Neuvosi on kuin minulta ennen kuin Herrani täytti minut hengellään ja aloin ymmärtämään asioita. Tee ensin Jeesuksen tahto, mene kasteelle ja tunnusta Jeesukselle vajavuutesi niin ymmärrät, että neuvosi ja mielipiteesi on tämän maailman herralta. Jeesukseen uskovat ei pidä moista neuvoa anna. Luopiokirkon (no eihän piispa Kantolakaan syntiä tehnyt) ajatukset ja neuvot eivät ole Jumalasta. LOPETA USKOVANA NÄYTTELY JA KADU SYNTEJÄSI (=neuvojasi) SINÄ ULKOKULTAINEN HURSKAILIJA!!!!

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

koska mies yleensä tee mitään naiselta jolta ei saa pillua ja tietysti on niitä runkkuja jotka luulevat että saattaa saada jos on kaveri jollekin vosulle.

Nainen kyllä keksii ja tietää monia tapoja miten hyväksikäyttää miestä, mutta miehellä ei ole mitään käyttöä naiselle koska naiset on aika turhia ja ainostaan ne tehty nussittavaksi tai synnyttämään.

• Tagumik

Itse miehenä olin kaveri monenkin naisen kanssa, vain saadakseni pillua ja se oli lähes varma tapa saada.
        Kun tulin uskoon 2003, kävin kasteella ja lopetin "ystävyys suhteet2. Ihana lukea ja huomata, että löytyy vielä rehellisiäkin ihmisiä näiltä palstoilta.
        Kaikki mitä kirjoitit on 100% totta, Herrani ja Jumalani siunatkoon sinua ja pitäköön Sinut aina yhtä rehellisenä. Jeesukseen uskovana, uskon Sinunkin olevan uskossa, niin rehellisesti ja suorasti kirjoitat. Kaikki ei kestä tosin totuutta...sen sai aikanaan kokea Jeesuskin kirjanoppineuíden ja sen ajan "kirkonmiesten taholta".

• pieksut
        Tagumik kirjoitti:

Itse miehenä olin kaveri monenkin naisen kanssa, vain saadakseni pillua ja se oli lähes varma tapa saada.
        Kun tulin uskoon 2003, kävin kasteella ja lopetin "ystävyys suhteet2. Ihana lukea ja huomata, että löytyy vielä rehellisiäkin ihmisiä näiltä palstoilta.
        Kaikki mitä kirjoitit on 100% totta, Herrani ja Jumalani siunatkoon sinua ja pitäköön Sinut aina yhtä rehellisenä. Jeesukseen uskovana, uskon Sinunkin olevan uskossa, niin rehellisesti ja suorasti kirjoitat. Kaikki ei kestä tosin totuutta...sen sai aikanaan kokea Jeesuskin kirjanoppineuíden ja sen ajan "kirkonmiesten taholta".

miten syvällistä

• mutta

Kyllä naisia siis tarvitaan aika paljonkin, kun kerran synnyttämään tarvitaan ym siihen liittyvään, ihmiset loppuisivat kesken ilman meitä naisia (alle sadassa vuodessa). Miehet voivat juuri tehdä niitä tärkeitä muita töitä missä ei naisia tarvita ja sitten pitävät meitä naisia kuin kukkaa kämmnellä (eli se mitä sanoit "Nainen kyllä keksii ja tietää monia tapoja miten hyväksikäyttää miestä"). Voi hyvä sylvi millaista lyhytnäköisyyttä.

• Porinpoika50

Minulla on useita ystäviä,jotka ovat naisia, mutta silti me ollaan vain hyviä ystäviä ja avoimia toisiamme kohtaan.

• avaa..

...oven todelliselle ystävyydelle sukupuolesta tai iästä ja yhteiskuntaluokasta riippumatta. Todellinen ystävä on Taivaan lahja.

• Susanne59

Olen työni puolesta saanut mieskavereita ja kaveruus on aika rikkaus. Miesten tapa ajatella asioista on niin erilainen ja oma pohdiskeluni ja pähkäilyni saa aina uuden näkökulman heidän suoraviivaisemmasta ajattelusta.Vapaa-ajan tapaamiset rajoittuvat puhelin ja sposti viestintään ja rajanveto siihen on ollut aina ehdoton.
      Yhden miesystäväni kanssa olen käynyt viihteellä baareissa ja meillä on aina tosi hauskaa. Mutta hän on homo ja siinä ei ole mahdollista rakentua mitään jännitteitä vaikka otetaan vähän siideriäkin.
      Miehet on yleensä paljon reilumpia kavereina ja sanoa paukauttavat kun on sanomisen aika.

• se menee

täytyy tosiaan olla homo ja lesbo. Sit onnistuu.

• yksi nainen vastaa

Eli täytyykö tästä vetää omallakin kohdalla johtopäätös, että nämä lukuisat mieskaverini, (joista osan olen tuntenut jo lukuisia vuosia, ilman halua fyysiseen kosketukseen)ovatkin vain p....n perässä? Minusta miesten keskustelutapa on sopivampaa,itse arvostan miesten suoraviivaista älykkyyttä (siis edellyttäen että miehellä sitä on). Sorry vaan naiset, mutta useinmiten viihdyn paremmin miesten kuin naisten kanssa. Jos haluan seksiä, se ei ole 99,9% varmuudella ystävämies.

• näkinkenkänen

mies ja nainen ei voi kavereita keskenään,ainakaan
      sellasia kavereita jotka käy baarissa ym.
      olis aika hullua,että lähtisin jätkien kans baarittelemaan ja oma mies jäis kotia.ei toimi.

• mmm,

ei kai se noin yksinkertasta oo, kait ny heteromies ja heteronainen voi olla kavereita siinä missä muutki. ei ehkä niin et sä jätät miehes kotiin ja lähet baariin toisten miesten kaa, mut ei kai se oo ainoa tilanne miss voi olla kavereita?!

• mielipide.

"Kun mä lähden baariin, niin mä haluun persettä. sitä ne muutkin kiimaisina venaa..."

Ja niinhän se on. Toki voi olla ystäviä naisen kanssa, mut ei sitä kovin pitkään jaksa, jos ei ala pimppiä herumaan. Mälsäähän sellainen on. onneksi on olemassa naisia, jotka ovat samaa mieltä. pois turha vouhotus ja tilalle kunnon orgiat.

• jejee

Mukava havaita että olet täysin samoilla linjoilla tässä asiassa. Allekirjoitan kommenttisi täysin!

T: letkumestari-Tero

• .............!!!!
        jejee kirjoitti:

Mukava havaita että olet täysin samoilla linjoilla tässä asiassa. Allekirjoitan kommenttisi täysin!

T: letkumestari-Tero

Hoidon tarpeessa. Soittakaa maanantaina kahdeksan jälkeen paikkakuntanne mielenterveysasemalle ja varatkaa aika PIAN!!!

Mieluummin mieslääkäriltä ja sitten suljetulle osastolle. Tervemenoa!

• ihmettä?
        .............!!!! kirjoitti:

Hoidon tarpeessa. Soittakaa maanantaina kahdeksan jälkeen paikkakuntanne mielenterveysasemalle ja varatkaa aika PIAN!!!

Mieluummin mieslääkäriltä ja sitten suljetulle osastolle. Tervemenoa!

Mielestäsi siis terveessä seksuaalisessa itsetunnossa on niin paljon vikaa, että pitää lähteä kallolääkärille?

Seksi on maailman kaunein asia, ja sitä tietääkseni harrastetaan siksi, että molemmat osapuolet nauttisivat. Se on seksiä. Itselleni ainakin suurimman tyydytyksen tuottaa kun kumppani voihkii ja vääntelehtii mielihyvästä ja kiimasta. Rakastan naisia.

Käteenveto näemmä sopii sinulle paremmin. pysyttele sitten vaan siinä. Kaikesta voi päätellä, että sinulta saa melkoisen kehnoa ja arkaa seksiä korkeintaan kerran puolessa vuodessa. Aika kurjaa... Huono seksi on pirun mälsää.

• Terve nainen
        ihmettä? kirjoitti:

Mielestäsi siis terveessä seksuaalisessa itsetunnossa on niin paljon vikaa, että pitää lähteä kallolääkärille?

Seksi on maailman kaunein asia, ja sitä tietääkseni harrastetaan siksi, että molemmat osapuolet nauttisivat. Se on seksiä. Itselleni ainakin suurimman tyydytyksen tuottaa kun kumppani voihkii ja vääntelehtii mielihyvästä ja kiimasta. Rakastan naisia.

Käteenveto näemmä sopii sinulle paremmin. pysyttele sitten vaan siinä. Kaikesta voi päätellä, että sinulta saa melkoisen kehnoa ja arkaa seksiä korkeintaan kerran puolessa vuodessa. Aika kurjaa... Huono seksi on pirun mälsää.

Jos nainen ja mies tutustuvat toisiinsa, se alkaa jostain muualta, kuin sänkyyn hyppimisestä!
        Alussa tapaillaan, jutellaan, tutustutaan kunnolla toiseen ihmiseen.
        Sitten aletaan seurustella ja sen tekee kukin tavallaan.
        Seurustelu johtaa (tai ei johda) kihlautumiseen ja sen jälkeen avioliittoon.
        Sitten aletaan suunnitella perheen perustamista, asunnon hankintaa vaikka olisi vielä opinnot kesken.
        Näin minun ajatusmaailmassani OIKEIN toimitaan.

Jos miehellä on vain ja aina p... mielessä, se ei ole normaalia.
        Ei sekään ole normaalia, että hypitään kukasta kukkaan ja tehdään naisia raskaaksi. Jätetään sen jälkeen heitteille.
        Nainen kantaa vielä huoran leimaa ja ukko sen kun kaluaan kiillottaa jo seuraavaan oksanreikään.
        Toivon todella, että saatte hivin, voihkinoihinne lisäksi. Ehkä se pysäyttäisi miettimään, että ihminen on muutakin kuin p...
        Sitä paitsi tuo sana jo on niin ruma, miksi ette opettele käyttämään kauniimpaa sanaa??

Mutta ei kai teiltä voi kauhalla vaatia, kun on lusikalla annettu? Hävetkää!

• sinua...
        Terve nainen kirjoitti:

Jos nainen ja mies tutustuvat toisiinsa, se alkaa jostain muualta, kuin sänkyyn hyppimisestä!
        Sitten aletaan suunnitella perheen perustamista, asunnon hankintaa vaikka olisi vielä opinnot kesken.

Ei sekään ole normaalia, että hypitään kukasta kukkaan ja tehdään naisia raskaaksi. Jätetään sen jälkeen heitteille.
        Nainen kantaa vielä huoran leimaa ja ukko sen kun kaluaan kiillottaa jo seuraavaan oksanreikään.
        Toivon todella, että saatte hivin, voihkinoihinne lisäksi. Ehkä se pysäyttäisi miettimään, että ihminen on muutakin kuin p...
        Sitä paitsi tuo sana jo on niin ruma, miksi ette opettele käyttämään kauniimpaa sanaa??

miulla kun ei ole aikomustakaan ikinä mennä naimisiin. Kovin monet ihmiset eivät kuitenkaan jaksa katsella toisiaan koko elämänsä, joten miksi ihmeessä pakottaa toinen tai itsensä siihen joillain keinotekoisilla säännöillä, kuten avioliitolla? Toki tiedän, että on olemassa sellaisiakin, jotka tulevat oikein hyvin toimeen kuolemaansa asti, ja hyvä vain heille. Siinä mitään pahaa ole.

Minä ketään pakota naimaan kanssani, tai tee raskaaksi, tai käy kerran naimassa ja katoan. Ei siinä ole mitään mieltä. Tottakai sitä voi ottaa uusiksi ihan millonka vaan. kuten sanoin. Seksin tulee olla hauskaa ja nautittavaa. Suotta sitä sitomaan ja rajoittamaan itseään yhteen ihmiseen, jos ei yhtään tunnu siltä...

Ja mitä helvettiä? useimmat ystävyyssuhteeni naisiin on nimenomaan syntynyt siitä, että ollaan hypitty sänkyyn. Oikein hyvin se toimii. Tutustuu ainakin kunnolla ja syvällisesti sanan jokatarkoituksessa...

• kysymys.
        Terve nainen kirjoitti:

Miksikä sitä naisen sukupuolielintä sitten tulisi kutsua? "Ai että kun sinulla on oikein hyväntuntuinen ja makuinen elin?", Sukupuolielin? naaraspuolisen nisäkkään sukupuolielin, jolla on keskeinen rooli lisääntymisessä ja seksuaalisuudessa? Vagina? Emätin? Lemmenlovi/reikä/suppilo? kerro ihmeessä mikä on parempi.

• Eikkis

Naiset ja miehet voivat olla ihan hyvin kavereina toisilleen, jopa paremmin kuin naiset toisileen.

• ei mistään muusta!

Äijä rupeaa AINA jossain vaiheessa vonkaamaan, jos muija on hyvännäköinen. Eli riippuu 100% ulkonäöstä.

• tottatosiaan

Olen valitettavasti kanssasi samaa mieltä. Miehet eivät osaa kaveerata hyvännäköisten naisten kanssa, on huomattu.
        Pian sitä huomaa olevansa toisen päiväunien kohde ja se on todella ärsyttävää. Ne limaiset katseet ja luottamuksen katoaminen ystävyyteen... surullista!

• nyt selvisi

miksi minulla on niin monia miespuolisia ystäviä. Sehän johtuukin vain rumasta naamasta!

• ruu23

kyllä voi olla miesten kans pelkästään kavereita..
      mullakin on useempia miehiä kavereina ja tulenkin joskus paremmin miesten kans toimeen...itse olen naimisissa ja myös samat kaverit ovat miehelläni..eikä tuota ongelmaa,jos ei itse tee siitä mitään "numeroa"...
      jos ne mies kaverit yrittävät "iskee" sua niin ei ne sillon miun mielestä oo kavereita minkään muun takia sen yhen asian,jota voisivat saada baareista joltain toiselta naiselta...mut se onkin vaan mun mielipide...

• make

jos nainen on helvetin ruma ja mies on homo

• _VOI_

En ainakaan itse voisi olla pelkästään kaveri, kyllä se pil...un vonkaaminen tulee aina jossaki vaiheessa mukaan kuvioihin.

• ei voi

Koska mullakin meni ex-mies parhaan pitkäaikaisen tyttökaverini kans sänkyyn, liki 20v. kyläiltiin toinen toisissamme. Tämä nainen tai tyttö oli alunperin mun tuttuja, melkein sukua. Aina oltiin muka kaveripohjalla.

• Mene
        ei voi kirjoitti:

Koska mullakin meni ex-mies parhaan pitkäaikaisen tyttökaverini kans sänkyyn, liki 20v. kyläiltiin toinen toisissamme. Tämä nainen tai tyttö oli alunperin mun tuttuja, melkein sukua. Aina oltiin muka kaveripohjalla.

koskaan niin ettei jotain tunteita jossain vaiheessa olisi,ainakaan yksipuolisia.. Mieheni ystävystyy todella nopeasti, niin naisten kuin miestenkin kanssa. Naiset tietävät että hän on pitkäaikaisessa parisuhteessa, mutta paljonpa näyttää haittaavan. Huonosti menemisen varjolla vuodatetaan tekstiviestejä ja sääliä kerjääviä puheluita. Menkööt terapeutille! Mun miehelle ei soitella keskellä yötä että oma ukko pettää, se ei säälimunaa teille anna!

• jutut
        ei voi kirjoitti:

kuin tuo sun exän temppu, saa pakosti suhtautumaan varauksella miehen ja naisen väliseen ystävyyteen (aitoon). Itselläni on samanlainen kokemus, mies ilmoitti asiasta kysyessäni, että miten niin ei mies ja nainen vois muka olla ystäviä. No aika pian ne oli kiihkeästi yhdessä ja minulta odotettiin edelleen laajaa näkemystä, siis että sitten piti antaa heille mahdollisuus, koska rakkaudelle nyt ei mitään voi. Että on siinä tietyt "vaaransa". Ihan heti en enää luottaisi.

• zippadaiduu

Opettelisit ajattelemaan naisia ihmisinä, etkä seksiobjekteina.

• pärjää..

ilman seksiä vaikka koko elämänsä mutta ukko ei?
      Se tekee kaverisuhteet hankaliksi?
      Olen ollut joskus miespuolisen kaverin kanssa metällä (siis jänisjahdissa), koiranäyttelyissä tai harrastuspiirissä.

Niin kauan on yleensä kivaa ja jutun juurta löytyy, kunnes ukko alkaa tunkea lähemmäksi ja ehdotella.
      Siihen se sitten loppuu. Ikävää....

• miehille

Miksi seksi on niin tärkeää? Täytättekö sillä jotain tunne-elämän vammaa tai vaille jäämistä?
      Olen nainen ja haluaisin edes yhden rehellisen vastauksen? Kiitos!

• Nimetön

kysymyksesi on jotenki niin typerä että ihan ärsyttää ajatuskin siitä että alkaisin jotenki selitellä/perustella asiaa

miksi itse haluat joskus seksiä?

doh...

• pom78

onhan se parisuhtessa tärkeää. mutta valitettavan monilla miehillä se on pakko mielle saada sitä. itse olen mies mutta itselläni seksi ei ole pakkomielle sitä saa jos saa jos ei ni ei voi mitään sit ollaan ilman. itse haluan kunnioittaa naisia ja minulla paljon naisia pelkkinä ystävinä eikä tulis mieleeni edes vongata niiltä. olemme sopineet parin naisystävän kanssa että jos tekee mieli niin voi kysyä ei ystävyys siitä hajoa ja jos toinen ei halua ni se on ei ja silti ollan ystäviä. minulle tärkeintä maailmassa on lapseni jonka yksinhuoltaja olen. olinko tarpeeksi rehellinen

• ja .......
        pom78 kirjoitti:

onhan se parisuhtessa tärkeää. mutta valitettavan monilla miehillä se on pakko mielle saada sitä. itse olen mies mutta itselläni seksi ei ole pakkomielle sitä saa jos saa jos ei ni ei voi mitään sit ollaan ilman. itse haluan kunnioittaa naisia ja minulla paljon naisia pelkkinä ystävinä eikä tulis mieleeni edes vongata niiltä. olemme sopineet parin naisystävän kanssa että jos tekee mieli niin voi kysyä ei ystävyys siitä hajoa ja jos toinen ei halua ni se on ei ja silti ollan ystäviä. minulle tärkeintä maailmassa on lapseni jonka yksinhuoltaja olen. olinko tarpeeksi rehellinen

oivalsit saman asian, jota minä täällä vähän kysymyksenasettelulla haen?
        Eli se joka kukassa hyppely. Jos miehellä on vain p.. rumasti sanottuna mielessä, kyse on silloin sairaalloisesta riippuvuudesta ja siihen tarvitsee psykiatrista hoitoa.
        Kyse voi olla pelihimosta, nettiriippuvuudesta, varastelusta tai sitten ahdistusseksistä, joka on näillä ainaisilla vonkujilla mielessä.

Ihmistä (naista) tulee kunnioittaa kokanaisena arvokkaana ihmisenä, eikä minään panoautomaattina.
        Olen itse ollut liitossa, jossa ei ollut seksiä 15-vuoteen, enkä yhtään kaivannutkaan. Mielestäni se on ällöttävä "pakkopulla". Riittää, että saa lapset tehdyksi.

Kiitos Sinulle vastaaja. Osaat kunnioittaa naisia ja mikä hienointa, sinulle lapsi on tärkein!
        Jos olisin nuorempi, esittäsin kosinnan?

• Nimetön
        ja ....... kirjoitti:

oivalsit saman asian, jota minä täällä vähän kysymyksenasettelulla haen?
        Eli se joka kukassa hyppely. Jos miehellä on vain p.. rumasti sanottuna mielessä, kyse on silloin sairaalloisesta riippuvuudesta ja siihen tarvitsee psykiatrista hoitoa.
        Kyse voi olla pelihimosta, nettiriippuvuudesta, varastelusta tai sitten ahdistusseksistä, joka on näillä ainaisilla vonkujilla mielessä.

Ihmistä (naista) tulee kunnioittaa kokanaisena arvokkaana ihmisenä, eikä minään panoautomaattina.
        Olen itse ollut liitossa, jossa ei ollut seksiä 15-vuoteen, enkä yhtään kaivannutkaan. Mielestäni se on ällöttävä "pakkopulla". Riittää, että saa lapset tehdyksi.

Kiitos Sinulle vastaaja. Osaat kunnioittaa naisia ja mikä hienointa, sinulle lapsi on tärkein!
        Jos olisin nuorempi, esittäsin kosinnan?

eikä ajattele sitä pelkkänä panokoneena, joka kuulostaa niin sanoinkuvaamattoman hirveeltä ilmaisulta...

Mut asia jota ihmettelen ei 15 vuoteen seksiä, eihän seksin harrastaminen ole mitään "ällöttävää pakkopullaa", sehän on suuriltaosin nautintoa ja se tuottaa mielihyvää. Itse ainakin tarvitsen seksiä paljon (olen 25v nainen)olen vakituisessa suhteessa, ja minusta seksi on osa sitä.

Mutta jokainen tavallaan...

• näin on
        Nimetön kirjoitti:

eikä ajattele sitä pelkkänä panokoneena, joka kuulostaa niin sanoinkuvaamattoman hirveeltä ilmaisulta...

Mut asia jota ihmettelen ei 15 vuoteen seksiä, eihän seksin harrastaminen ole mitään "ällöttävää pakkopullaa", sehän on suuriltaosin nautintoa ja se tuottaa mielihyvää. Itse ainakin tarvitsen seksiä paljon (olen 25v nainen)olen vakituisessa suhteessa, ja minusta seksi on osa sitä.

Mutta jokainen tavallaan...

Minäkin pidin (pidän) jos mua suudellaan kaulaan, niskaan ja hellitään ja pidetään hyvänä.
        Mutta tuo tunkeutuminen, siis seksi ei vain natsaa.
        Mielestäni se on likaista ja jo sen ajatteleminen tekee siitä vähemmän nautittavaa.

Oletko sitten itse valmis makaileen suttusissa, märissä lakanoissa, joissa on aina hajua, jos seksiä harrastaa?
        Mä en vaan voi mitään, että mua inhottaa.

• Nimetön
        näin on kirjoitti:

Minäkin pidin (pidän) jos mua suudellaan kaulaan, niskaan ja hellitään ja pidetään hyvänä.
        Mutta tuo tunkeutuminen, siis seksi ei vain natsaa.
        Mielestäni se on likaista ja jo sen ajatteleminen tekee siitä vähemmän nautittavaa.

Oletko sitten itse valmis makaileen suttusissa, märissä lakanoissa, joissa on aina hajua, jos seksiä harrastaa?
        Mä en vaan voi mitään, että mua inhottaa.

...makaamaan niissä "suttuisissa märissä lakanoissa" seksi on osa parisuhdetta ja ihana nautinto

• Nimetön

Jos olet kaunis niin EI

Jos olet ruma niin NOUPROBLEM!

• Nimetön

vastatkaapa...

miehet kokoontuvat ja heittävät hyvää läppää ja naureskelevat toistensa jutuilleen. luuletteko että miehiä kiinnostaa kuka oli cosmon kannessa tai kuka on seksikkäin mies maailmassa tai mikä mascara on aivan ykkönen?

ei todellakaan...

• jokunainen

... ja naisissako ei oo sellasii jotka osaa heittää läppää? sun kandeis joskus tavata joku nainen :)

• Nimetön

naisia kohtaan, mitä annettavaa miehillä on naisille kaverisuhteessa? Mun mielestä se on hienoa jos nainen ja mies pystyvät olemaan hyviä KAVEREITA ilman mitään sivuajatuksia. On totta et miehet ei puhu siitä mikä ripsari merkki on nyt IN tai jostai muusta yhtä turhanpäiväsestä, mut koska miehet ja naiset ovat erilaisia on hyvä jos pytyy keskustelemaan asioista, jolloin asioihin saadaan aina naisen että miehen näkökulma.

Joku oli kirjoittanut aikaisemmin että jos autiosaarella olisi mies ja nainen todennäköisesti vuoden päästä siellä olisi mies nainen ja lapsi, ja se on varmasti ihan totta Onhan miehet ja naiset tarkoitettu olemaan yhdessä henkisesti/fyysisesti :) ei pelkkinä kavereina..

Pidän tota kysymystä "Voiko miehet olla vain kavereita?" aika ristiriitaisena, se on toisaalta mahdollista ja toisaalta ei. On se aina kumminkin erilaisempaa kun ei ole samaa sukupuolta. asialla on puolensa..!!!!!!!!!

• Nimetön
        jokunainen kirjoitti:

... ja naisissako ei oo sellasii jotka osaa heittää läppää? sun kandeis joskus tavata joku nainen :)

eipä oo tullu vastaan semmosta jonka jutut tekis vaikutuksen

en tiedä...toisaalta ku ajattelee niin en ees halua mitään äijämäistä naiskaveria joka kertoo kaskuja tuon tuosta, ei tämä nainen kaveriksi idea oikeen iske yhtään

mutta voi olla että se oon vaan minä..

• Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

naisia kohtaan, mitä annettavaa miehillä on naisille kaverisuhteessa? Mun mielestä se on hienoa jos nainen ja mies pystyvät olemaan hyviä KAVEREITA ilman mitään sivuajatuksia. On totta et miehet ei puhu siitä mikä ripsari merkki on nyt IN tai jostai muusta yhtä turhanpäiväsestä, mut koska miehet ja naiset ovat erilaisia on hyvä jos pytyy keskustelemaan asioista, jolloin asioihin saadaan aina naisen että miehen näkökulma.

Joku oli kirjoittanut aikaisemmin että jos autiosaarella olisi mies ja nainen todennäköisesti vuoden päästä siellä olisi mies nainen ja lapsi, ja se on varmasti ihan totta Onhan miehet ja naiset tarkoitettu olemaan yhdessä henkisesti/fyysisesti :) ei pelkkinä kavereina..

Pidän tota kysymystä "Voiko miehet olla vain kavereita?" aika ristiriitaisena, se on toisaalta mahdollista ja toisaalta ei. On se aina kumminkin erilaisempaa kun ei ole samaa sukupuolta. asialla on puolensa..!!!!!!!!!

koko topiikki on aivan idioottimainen johon voi vastata yhdellä lauseella

on mahdollista jos välillä ei ole seksuaalista vetovoimaa

suomeksi: mies/nainen eivät pidä toisiaan seksuaalisesti kiihottavina eli ovat rumia tai muuten vaan toisten makujen vastaisia

• aivan oikein,
        Nimetön kirjoitti:

koko topiikki on aivan idioottimainen johon voi vastata yhdellä lauseella

on mahdollista jos välillä ei ole seksuaalista vetovoimaa

suomeksi: mies/nainen eivät pidä toisiaan seksuaalisesti kiihottavina eli ovat rumia tai muuten vaan toisten makujen vastaisia

noin se menee. mutta harvoin vain käytännössä on noin, että kumpikaan ei tunne vetoa toisiaan kohtaan.

yleensä jompikumpi tuntee vetoa, ja suoraan sanottuna siinä toivossa kaveeraa, että josko siitä joskus jotain muutakin kehkeytyisi...
        ja kyllä sen luulisi toisenkin osapuolen huomaavan, jos noin on.

• WLAST

Ei ole mitään annettavaa kuin seksi eli miehen ja naisen välillä ei voi olla ystävyyttä.Vain tuttavia.

• ruu23

osaa naiset jutella mies puoleisten kavereiden kanssa muustakin kun mascaroista tai cosmon kansi kuvasta...
        itse juttelen mies puoleisten kavereiden kanssa autoista ja ym niihin liittyvistä asioista....
        ei tarvitse prkl yleistää kaikkia naisia jos jotkut on hienohelmoja,ei me kaikki olla,ottaa päähän tommonen yleistäminen stana.....

• hullupussi

asettaa kaikki naiset samaan laatikkoon. Kyllä naisetkin härskejä puhuu eikä vain luomiväreistä. Vaikuttaa kuitenkin että haluatte puhua itse vain yhdestä aiheesta.

• Nimetön
        ruu23 kirjoitti:

osaa naiset jutella mies puoleisten kavereiden kanssa muustakin kun mascaroista tai cosmon kansi kuvasta...
        itse juttelen mies puoleisten kavereiden kanssa autoista ja ym niihin liittyvistä asioista....
        ei tarvitse prkl yleistää kaikkia naisia jos jotkut on hienohelmoja,ei me kaikki olla,ottaa päähän tommonen yleistäminen stana.....

voi olla että osaatte, eriasia että kiinnostaako se ketään

• Velma

Mun mielestä miespuoliset on kavereina reilumpia ja niiden kanssa voi eri tavalla puhua. Niiden kanssa ei todellakaan tarvii analysoida mascaroita ja cosmoja, siksi mä viihdyn niiden seurassa. Tosin mulla on osunut vastaan sellasiakin jotka olettaa että mä haluun jotain muutakin ja alkaa lääppimään, mutta mulla sänkyyn pääsy ei ole se tarkoitus kun kaverit on kavereita.

• mahdollista

Mä olen tuntenut erään pojan jo monta vuotta ja reilu puoli vuotta ollaan oltu suhteellisen hyviä kavereita, ollaan puhuttu kaikesta jne. ja minä ehkä sinisilmäisenä ja naivina ajattelin että ei olla muuta eikä muuksi muututa, mutta alkoipa tämä herra joku aika sitten tivata että missä mennään. Olin aluksi ihan ihmeissäni, että miten niin missä mennään, koska mieleeni ei ollut tullutkaan olla muuta kun kavereita. Nyt pitäisi sitten kuulemma "keskustella" asiasta.

Eniten ärsyttää se, että tuntuu kuin jätkä olisi koko ajan tähdännytkin tähän, ja olettanut että jossain vaiheessa ollaan enemmän kuin kavereita. Ja omalta osaltani voin sanoa, että never gonna happen. En ole missään mielessä kiinnostunut hänestä "siinä" mielessä, enkä tule kiinnostumaan.

Joten ihan miehillekin vihjeeksi, että jos nainen ei osoita minkäänlaista mielenkiintoa teitä kohtaan eikä ymmärrä vihjeestäkään, niin älkää pilatko ystävyyttä haluamalla jotain muuta!

• ikävä

moi . mul itel monta nais ystävää???

• onse

Riippuu aika paljon siitä missä toisen tapaa. Baarissa tuskin tapaa henkilöitä, jotka ensisijaisesti haluaa olla kavereita, mutten yhtään epäile, etteikö töissä, harrastuksissa tai muuten vaan selvin päin voisi tutustua johonkuhun, jonka kanssa voi alkaa kaveeraamaan.

• kartanoprinsessa

Luin koko ketjun läpi ja monesta kirjoituksesta paistoi 1 ja sama asia...jos olet kaunis,mies vonkaa seksiä...jos olet ruma, saat olla "rauhassa" kaveri. Onko täällä maailmassa todella näin , että vain kauniit naiset (ja komeat miehet) saavat ja haluavat seksiä? Että vähemmän kaunista ihmistä ei kukaan halua ?

• nimetön....
        kartanoprinsessa kirjoitti:

Luin koko ketjun läpi ja monesta kirjoituksesta paistoi 1 ja sama asia...jos olet kaunis,mies vonkaa seksiä...jos olet ruma, saat olla "rauhassa" kaveri. Onko täällä maailmassa todella näin , että vain kauniit naiset (ja komeat miehet) saavat ja haluavat seksiä? Että vähemmän kaunista ihmistä ei kukaan halua ?

Joo-o,niin se taitaa olla.Haluaisitko ite seksiä ruman kanssa...?ihan vaan kysymys.

• nimittäin
        nimetön.... kirjoitti:

Joo-o,niin se taitaa olla.Haluaisitko ite seksiä ruman kanssa...?ihan vaan kysymys.

on kyllä totta että nainen ja mies luotiin lisääntymään, mutta nykyaikana feminismi ym homot ovat lisääntymässä, koska maailmassa alkaa olla liikaa ihmisiä (näin yksinkertaisesti sanottuna). Tämän takia ainakin tulevaisuudessa naisen ja miehen kaveruussuhde tulee olemaan hyvinkin mahdollinen koska lisääntymistä ei enää tarvita niin paljoa. Miksi miehet ajattelevat näin? Naisista on muutakin hyötyä kuin jalkojenväli. Sitäpaitsi voitteko te miehet jotka OIKEASTI tunnette joitakin älykkäitä ja kauniita naisia, niin sanoa että ei voisi tuntea mitään muutakun seksuaalista halua?

• HänHän
        nimittäin kirjoitti:

on kyllä totta että nainen ja mies luotiin lisääntymään, mutta nykyaikana feminismi ym homot ovat lisääntymässä, koska maailmassa alkaa olla liikaa ihmisiä (näin yksinkertaisesti sanottuna). Tämän takia ainakin tulevaisuudessa naisen ja miehen kaveruussuhde tulee olemaan hyvinkin mahdollinen koska lisääntymistä ei enää tarvita niin paljoa. Miksi miehet ajattelevat näin? Naisista on muutakin hyötyä kuin jalkojenväli. Sitäpaitsi voitteko te miehet jotka OIKEASTI tunnette joitakin älykkäitä ja kauniita naisia, niin sanoa että ei voisi tuntea mitään muutakun seksuaalista halua?

tälläinen vaihtoehto on miehelle liian vaikea, koska kaunis ja älykäs nainen on niin kova vastus miehelle. Mies ei kestä olla alemmassa asemassa kuin nainen. Jos nainen on älykäs, mies tuntee olevansa jotenkin huonompi (varsinkaan jos ei ole yhtä älykäs), eikö niin?

• Ei ikinä ole
        HänHän kirjoitti:

tälläinen vaihtoehto on miehelle liian vaikea, koska kaunis ja älykäs nainen on niin kova vastus miehelle. Mies ei kestä olla alemmassa asemassa kuin nainen. Jos nainen on älykäs, mies tuntee olevansa jotenkin huonompi (varsinkaan jos ei ole yhtä älykäs), eikö niin?

En ikinä ole tavannut älykästä ,,,"naista"!
        Onko heitä?

• tarkoitin lähinnä
        Ei ikinä ole kirjoitti:

En ikinä ole tavannut älykästä ,,,"naista"!
        Onko heitä?

sellaisia miehiä jotka OVAT ylipäätänsä tavannut naisia ja kasvaneet hieman henkisesti. Olet hyvä esimerkki lapsellisesta ja itsekkäästä miehestä.

• miia653

itselläni suurin osa on miespuolisia ystäviä.osa on ala-ja yläaste-ajoilta ja ystävyys on kestänyt jo kymmenisen vuotta.muutaman kanssa on ollut jotain pientä silmäpeliä alkuaikoina mutta kun olemme huomanneet ettei juttu toimi ja tulemme muuten hyvin toimeen,olemme päättäneen yhdessä että mitä turhaa sitä on laittaa välejä poikki.mielestäni ystävyys miespuolisten henkilöiden kanssa on muutenkin helpompaa kuin naisten...

• . : : .

Mul itelläni on monii mies puolisii ystävii koulun takii ja pari niis ois kiinnostuneempii jopa johonkii vakavampaa, mut ite en siihe rupee ku oon kihlois. Se riippuu miehistä yksilöinä et pystyykö ne olee vaa ystävii. Kaikki miehet ei siihe pysty kute ei kaikki naisetkaa. Sitä vaa pitää kuullostella ja tarkkailla miestä et mitä mieltä se on ja tehhä sit selväks et haluu olla vaa kaveri.

• On Ainakin

Se periaate että jos mies on mun kaveri niin se on vaan kaveri, menin nuorempana pilaamalla yhden kaverisuhteen menemällä tämän kanssa sänkyyn ja sen jälkeen meni ystävyys... Joten mies jonka kanssa ollaan sovittu että ollaan kavereita niin ei kehkeenny mitään muuta ainkaan mun puolesta!!! Kyllähän miehen kanssa voi olla kaveri jonka baarissa näkee mutta on totta että moni mies joka tulee juttelemaan niin haluaa niitä yhen illan juttuja!! Voihan sitä sanoa ettei kiinnosta seksuaalisesti ja että voitte olla kavereita, jos ei miestä kiinnosta niin eiköhän se lähe pois!!!

• Totinen solisti

Jokainen sen tietää.

• cimeon1

Joo..onhan sitä yrittetty olla frendii mut ite ainakin ajattelen aina sitä yhtä. tai millasta se olis.

• ...

ystävystyä vain kauniiden ja hyvännäköisten naisten kanssa. Ehkä se seksi ei olisi päällimmäisenä mielessä, jos nainen olisi ihan tavallisen näköinen. Vai olisiko muka?

En minä ainakaan ole kokenut, että miespuoliset kaverini olisivat minusta halunneet vain seksiä, koska ensinnäkään en ole mikään kuvankaunis ja toisekseen tietävät, että tapoihini ei kuulu hypätä sänkyyn ihan kenen kanssa tahansa. Tai jos jotain haluja miesten taholta onkin ollut, niin hyvin ovat osanneet ne peittää.

• siipake

mull ainakin on ja olen tehnä selväks jos toinen halluu muuta kuin kaveruutta. jopa exien kaa voi olla kamu. juttu on ohi ja ei enää sillain kiinnosta kuin ennen,mut aikojen päästä voi olla kamu ja jopa käyvä olusella. on jopa muutama miespuolinen ettei oo exiä ja kamuina on oltu monet vuodet. mut eihän kaikista oo siihen ja kaikkien puolisot ei ymmärrä sitä.

• miljami

Kyllä voi olla vain kaveri. Mulla on homomiehiä kavereina ja jos ajattelee tilannetta, jossa esim. nainen on lesbo, niin jotkut esim. rekkalesbot viihtyvät miesporukoissa ja puhuvat samaa kieltä. Miehet pitävät rekkoja miehinä ja siis kavereina ei kiinnostuksen kohteena. Nainen voi olla hyvä jätkä!

Luulen, että jos mulla olisi heteromieskavereita, niin todellakin olisivat vain kavereita, mutta ei ole, niin en asiasta tiedä. Kuitenkin tuntuu ihan selkeältä ajatella että miehet ja naiset pystyvät olemaan vain kavereita. Sitten on erikseen avoliitossa tai avioliitossa tai ihan seurustelusuhteessa eläviä heteroihmisiä, jolloin heidän suhde asiaan on erilainen, mutta olen ymmärtänyt, että heilläkin miehen ja naisen välillä voi olla ystävyys, jotta seurustelu onnistuu tai ainakin jotain tunnetta heillä varmasti on.

• naisystäviä on

Et saa täältä mitään järkevää vastausta, koska sitä ei voi sinulle kukaan kertoa, elä se asia itse niin se tuo sinulle tajuntaa sekä vastauksen kysymykseesi ! Muista että ihmiseen et voi koskaan luottaa sillä ihmin on eläin. Hyvää kevättä sinulle terveisin. H. Korhonen H:ki

• Nimetön

mielipiteitä asia, kiinnostuneena olen lukenut näitä vastauksia, ja huomaa ainakin että aika äärirajoilla mennään. =)

Mutta niin kuin monet ovat sanoneet, riippuu niin paljon ihmisestä/ihmisistä jotkut pytyvät kaveeraamaan toiset eivät.. ?!!

• Mies kaverina

Kyllä miehet ja naiset voivat olla vain kavereita keskenään, mutta se vaatii molemmilta kehittynyttä psyykeä ja jo vankkaa elämänkokemusta. Itselläni paras ystäväni on ihan heteromies, mutta koskaan meillä ei ole ollut seksuaalista viritystä suhteessamme. Meillä on kummallakin puolisomme, joita rakastamme ja kunnioitamme, mutta tämän ystäväni kanssa olemme niin samalla aaltopituudella, että voimme puhua jopa sellaisista asioista, joita on vaikea puhua oman puolison kanssa. Osaamme asettua tavallaan näiden asioiden ulkopuolelle, olla objektiivisempia kuin omassa parisuhteessa, joten saamme toisiltamme hyviä ohjeita ja käyttäytymismalleja.
      Nautin suunnattomasti tästä ystävyydestä. Se haastaa älyllisesti, antaa huumorille paljon tilaa, luottamusta siihen, että voi kääntyä toisen puoleen murheineen tai jakaa ilon hänen kanssaan. Voimme puhua tuntikausia ilman, että aika tulisi pitkäksi.
      Omaa puolisoani rakastan siis todella paljon, yli 20 v:n avioliitto antaa vahvan pohjan elämälle. Sen vuoksi ehkä tämä ystävyyskin voi toimia niin hyvin; ei tarvitse miettiä seksiä tai muuta, joka pettäisi luottamuksen omaan puolisoon.
      Sinkuista en nykyään tietenkään tiedä, mutta jo nuoruudessani minulla oli miesystäviä. He olivat kumppaneita, mutta eivät elämänkumppaneita. Heidän kanssaan oli mukava jutella tai tehdä töitä, muttei yhtään sen enempää. En koskaan antanut heille sellaisia viestejä, että olisin kiinnostunut seksisuhteesta heidän kanssaan. Joitakin jouduin heittämään yli laidan, mutta muutamat ovat säilyneet läpi elämän kavereina.
      Ehkä ajat ovat muuttuneet, ehkä eivät. Neuvoksi antaisin, että älä anna niitä vääriä signaaleja, ole kaverillinen mutta tiukka oman reviirisi suhteen. Puhu asiasta niiden omilla nimillä kiertelemättä ja jos mies on valmis kaveruuteen, niin tartu tilaisuuteen. Jos se alkaa liukua liikaa sinne seksin puolelle, niin lopeta se heti alkuunsa.
      Onnea yritykselle!

• naulan kantaan

Juuri tuollaista voi olla se ystävyys ja kaveruus vaikka toisen sukupuolen kanssa. Ei siinä tarvi aina ajatella sitä "viritystä" Ystävä ihmisenä!!

• pom78

kyllä voi minulla paljon naisia ystävinä. mutta jos baarista haet mies puolista ystävää se harvoin onnistuu valitettavasti. baarista miehet hakee yleensä yhdenillan juttuja tai tyttö/naisystävää

• tosiaan olla....

..ihan kaveri, mutta se lähtökohta ei todennäköisesti ole se baarista löydetty.
      Mä oon erittäin hyvä kaveri naisen kanssa. Se kaveruus ja ystävyys alko vaan jostain muusta.
      Molemmat parisuhteessa eläviä, mutta koiraharrastus molemmilla. Hyvin toimii ystävyys naisen kansssa, vaikka on oma nainen siihen kaikkeen muuhun!

• Minä se vaan

baarin tuossa, joka helpotti vastaamista...

Ei ole mahdollista minkään baarituttavuuden kanssa.
      Muuten saattaa olla mahdollista.

• SallaN39

Joskus se on toiminut, mutta olen monta pettymystä joutunut tämän tiimoilta kärsimään!
      Itse pystyisin myös täysin olemaan vaan kaveri mutta yllätys yllätys,kaveri sanoo,oon ihastunut suhun,ruettasko seurusteleen. Oon sit pannu välit kokonaan poikki, koska tunnen oloni todella vaivautuneeksi tämän asian vuoksi!
      Toivoisin jotta sinulla se onnistuu niinkun sen pitäskin toimia!!

• marica_83

...että mikseivät jätkät ja muijat voi olla keskenään vain kavereita. Suurin osa hyvistä ystävistäni on jätkiä, ja teen heidän kanssaan kyllä selväksi että ollaan vain kavereita eikä pilata ystävyyttä olemalla muuten tai tunteilemalla. Minulle tämä ei tuota ongelmia, mutta monet kaverini ovat "aivan varmoja siitä että välillämme on enemmän kuin ystävyyttä." (Tosin nämä kaverit ovat niitä jotka ovat pilanneet todella hyviä kaveri- ja ystävyyssuhteita ylä- ja alahuulten merkeissä, siis kateellisten panettelua sanoisin...)

Kyllä miesten kanssa voi siis olla vain ystäviä, mutta se kannattaa jo heti alussa kertoa myös toiselle, ja pitää siitä sitten kiinni. Olen itsekin joutunut laittamaan muutaman ystävyyssuhteen poikki kun ei mies ole enää osaanut olla vain pelkkä kaveri. Valitettavaa mutta totta.

• henseliman

Kiinnostaisko mies mikä riisuis sulle pelkille midi alushousuille.

• mul

On ollu poika frendei mut sit ne alkaa lääppii yht äkkii ja tulee iholle mä oon sit sanonu etten haluu pilata tätä juttua ni ne on suuttunu. Ällöä ku ne tulee iholle kun on muutenki kestämistä pojissa ku ne ei osaa käyttäytyä

• kuun^säde

siis onhan se mahdollista et miehiä voi olla kavereina, itsellä on miehiä/poikia enemmän kuin tyttöjä/naisia kavereina.. ja onhan toi totta et kun baarissa tapaa miehen niin mies haluaa jotain enemmän mut mä oon pystynyt hallitsemaan tilanteen ja kavereina ne on ihan pysynyt. :)

• aaaaaahaaaaaaaha

niin, kolmenkymmenenseitsemän tutkimusvuoden jälkeen päädyin tulokseen että vain huomiosta ja läheisyydestä riippuvaisten, mustasukkaisten, omistushaluisten, itsetunto-ongelmien kanssa painivien naisten täytyy turvautua ns. "mies-ystäviin"

• !NAINEN!

Yksikään edellämainituista ominaisuuksista ei päde itseeni, mutta minulla on silti monta ystävämiestä. Tutkimustuloksiasi ei siis voi yleistää.MIksi sinkkunaisella ei voi olla miestuttavuuksia????Ystävät ovat rikkaus elämässä, sukupuolesta riippumatta.On baarituttavuuksia, harrastustuttavuuksia, työtuttavuuksia...kun on sosiaalinen ja avoin, kerää ympärilleen ihmisiä.Voi voi, jos se jotain häiritsee.

• pinnallinen nainen

En pysty olla miehen kaveri koska en pysty ajatella kaveri mielessä miestä joka on hyvän näköinen. Enkä halua tutustua ruman näköiseen mieheen.
      Homo miesten kanssa pystyn olla samalla tavalla kaveri kuin naistenkin kanssa, ulkonäöllä ei ole väliä.

• zuliii

Paljolti riippuu siitäkin, miten paljon ja miten läheisissä tekemisissä toisen kanssa on. Jos tapaa päivittäin ja viettää aikaa kaksin, on aikamoinen ihme, ettei suhteeseen kehity mitään ystävyyttä suurempaa. Vaikka toisaalta, meitä on moneksi. Ite kullakin menee varmaan ihan omalla laillaan.

Itselläni on tällähetkellä läheinen miespuolinen ystävä. Olemme tutustuneet harrastusten parissa, eli hyvä pohja kaveruudelle. Kutsun häntä veljekseni, koska en halua, että suhteesta kehittyy mitään ystävyyttä enempää. Vietämme kuitenkin aikaa yhä enemmän ja enemmän yhdessä. Huomaa, että nälkä kasvaa syödessä.. Pitäis varmaan ottaa pikkasen takapakkia, jos haluaa säilyttää toisen veljenä "vaan".

• Tietysti voi

Täähän nyt on ihan älytön kysymys. Totta kai naiset ja miehet voi olla kavereita. Idiottia ajatellakin, että aina naisen ja miehen välillä pitäisi olla jotain säpinää. Minulla ainakin on kymmenittäin naiskavereita, naistyökavereita, naisystäviä. Ei tulisi mieleenikään ajatella että meidän välillä olisi mitään muuta kuin kaveruus tai ystävyys. Mietipä esim. sitä tilannetta että eräs naisystäväni on melkein 80 ja minä 40. Luuletko että siinä on jotain säpinää :) Silti hänkin on erittäin hyvä ja tärkeä ystäväni. Pikemminkin voitaisiin kääntää tämä kysymys niin, että voiko mies olla miehelle koskaan ystävä tai nainen naiselle?

• kiira Korpi kuuraa kyrvän

Kiira Korpi kuuraa kyrvän! Wow.

• kuin panemaan

kairaa pesään ja syvälle!

• voi surkiaa kerrassaan...

NOOH..Voihan se olla, että se "ystävyys alkaakin IHASTUKSESTA (varattuja molemmat)ja päädytään kavereiksi vaan ja kuitenkin siellä jossain (sielujen veljellisyys) tekee työtään rakastumista kohti.
      Mutta järkevää on miettiä kaveruuden uhraamista seksiin siis siinähän se juju onkin...ONKO KIELLETTYÄ ihastua vieraaseen, jos ei mene sen pidemmälle.
      Sehän on oivallinen suhde ystävyydelle, kun kaksi toisilleen kaikin puolin sopivaa tyyppiä kohtaa ja seksin voi hoitaa omassa suhteessaan ja ystävyyden ja ihanat keskustelut(mitkä jää kotona vähiin) taas tämän varatun miehen kanssa.

Itse voisin tämän "ystävän" kanssa istua vaikka viikon , jos olisi mahdollista samassa soffassa ja puhua, puhua, puhua vaan.

No pienen tunnustuksen voisin antaa, että rakastuin ja ihastuin, mutta nyt järjen tultua peliin ja mahdottomuuden edessä meistä tuli tai minusta tuli(ehken sinustakin) ystävät , jotka YMMÄRTÄVÄT JO KEHONKIELENKIN...ilman omantunnontuskia kotiin..ihkua.

• Taidan olla samalta soffalta

r...a...k..a...s

• tämänkaltaiset

tapaukset panevat miettimään...pystyykö nainen ja mies oikeasti olemaan ystäviä?!
        Minä luotin ja uskoin että voi...kunnes miehen työkaveri todisti asian toisin...hän esitti ystävää kummallekkin ja samalla yritti iskeä miestäni koko ajan...
        Sääli koska kun asia tuli ilmi...meni sekä hänen ystävyytensä mieheni kanssa että monen muunkin kanssa koska asia paljastui laajemmalle taholle.En usko että esim. kyseisen ihmisen työkaverit (jotka elävät parisuhteissa) osaavat enää luontevasti suhtautua tämän naisen kaveruuteen...taustalla aina taka-ajatus että jos se yrittää muidenkin miehiä.
        Ei voi muuta sanoa kuin että tyhmyydestä sakotetaan...tämäkin nuorempi nainen ilmeisesti luuli että esittämällä "hyvää tyyppiä ja ystävää" hän pääsisi lähemmäksi ihastustaan mutta toisin kävi ja kaikki näyttää vain likaiselta ja lähinnä naurettavalta ja hän nolasi itsensä monien ihmisten silmissä.Mielenkiinnolla odottelen hänen saapuvan taas kesätöihin mieheni työpaikalle ja kuinka hän aikoo esittää ystävää tällä kertaa...;)
        Säälin häntä koska se on kova paikka kun varattu päättääkin jäädä nykyisensä luo eikä päätäpahkaa eksykkään uuden ystävänsä kainaloon...
        Tulipas purkaus...ehkä jopa tyystin väärään osioon mutta tämä kysymys vain toi esille kaikki nämä ajatukset...eli ehkä juuri tällä hetkellä en ole sitä mieltä että nainen ja mies voisivat olla läheisemmässä ystävyyssuhteessa toisiinsa.Ehkä pikemminkin hei-hei-kavereina...eli naiset ja miehet älkää suhtautuko kovin sinisilmäisesti puolisonne ns työ/vapaa-ajan toista sukupuolta oleviin "ystäviin"...nimimerkillä kovemman kautta asian oppinut

• anja

Hei oon sun kaa samaa mieltä, kyllä miesten kaa voi olla vain kaverikin, ja onneksi mulla on niin ymmärtävä aviomies et ei se siitä hirveesti ees välitä,mullaki on mailifrendinä aika monta miestä, koska samalla aaltopituudella olevia naisia ei löydy paljon, paitsi parhaat ystävät ja sit sisko, eli kyllä niitäkin on,mut mä oon aina helpommin tullut juttuun miesten kanssa, jos haluat vaihtaa mun kaa mielipiteitä ja juttua heitäppä reilusti mua maililla,mut ei muuta kuin lippum korkeelle ja antaa elämämn mennä omalla paoinollaan, eli suot´raan sanoen Elämä On.. mut palaillaan ja jutellaan jos haluut jutskata asiasta tai kuka muut vain tahansa...

• kotiin ilman omantunnon tuskia

häh

• Nimetön

Moikka ja aatelin vastata sun viestiis et oon sun kaa samalla aaltopituudella ja oon samaa mieltä asioista, nimittäin mullakin on enenmmänn miehiä ystävänä kun naisia, paitsi parhaat ystävät jotka on ollet joo monia vuosia,mullakin on mailifrendinä aika monta miestä, niiten kaa on vaan helpompoi jutella, ja onneks mulla on hyvä jä ymärtäväinen aviomies joka ei oo mustasukkanen muista mailifrendeistä, mut jos haluut vaihtaa mielipiteitä heitäppä mua viestillä, eli mun mielestä miehiä voi olla myös vain ystävänä...

• minä ja sinä auringon laskuun

Niin , minulla ainakin ystävyys sanan sisällä on "se ihastuminen" Ja ystävyytenä se pysyy vaikka kuvitelmissa nukunkin iltaisin kainalossasi...VARATTU ja ystävällinen

• minä vainen

Ystävyys, kaveruus.. mikä onkaan sen ihanampaa elämässämme. Tämä on niin totuus kun vain voi olla. Kun ihminen esim eroaa puolisostaan (tyhmyydessä niitä tulee paljon)niin aina on vika vain toisessa, muka. totuus on se että MOLEMMAT OVAT SYYLLISIÄ. Mies7 nainen, nainen / mies voivat todellakin olla vain kavereita. Itselläni on paljon naispuoleisia kavereita ja ystäviä ja kaikki sujuu todella hienosti.. Ottakaa kakarat aikuisuutenne esiin ja miettikää..

• nekkutikkari

Voi veikkonen, mulla on miesten kanssa paljon ystävyyssuhteita eli platoonisia suhteita. Ystävänä mulla on vain miehiä, naiset ovat karsiutuneet kierouden vuoksi , paitsi yksi naissuhde ninulla on ja ollaan viikottain tekemisissä hänen kanssaan, oltu jo 35 vuotta.

Minun miesystävät ovat olleet meillä yötä, jopa nukkunutkin samassa sängyssä, eikä ole tullut mitään kiusauksia silloinkaan molemmille.
      Ne soittelee mulle ja käy kahvilla, mennään yhesä konsertteihin ym. ja kivaa on aina.

Mulle se on aina ollut normaalia lapsesta asti, jopa ex aviomieheni kanssa meillä oli myös ystävyyssuhde , vaikka oltiinkin aviopari myöskin.
      Olen ehkä sitten sekkainen rempsee ihminen, että minulla on niitä miesystäviä niin paljon.

• Santi

Kyllä tuo miespuolisten kanssa kaveeraminen onnistuu vaikka muut sekottaa sen siihen että tulee kyselyitä jos on nähty kulkemassa kylillä kahdestaan, että "ootteko yhessä?"

• Nimetön

Olen jo aikuisiän ylittänyt mutta mulla on mahtavat suhteet kaikkiin miespuolisiin ystäviini.
        Halataan kun nähdään, on sitten nuori tai vanha.
        Halaus antaa voimaa jaksamiseen. Halausta väheksytäään, koska luullaan siihen liittyvän jotain muuta. Mutta ystävyys punnitaan myös sillä osa-alueella.Halaus on mulle osa elämää, jolloin tunnen,että olen olemassa. Olen ihminen, josta välitetään. Ylimääräinen pusu tai jotain vastaavaa ei tarkoita sänkyä, ainakaan mulle.
        Ystävyys on tärkeintä.

• kyllä

ne tahtoo aivot tanassa kulkea. Vaikea sieltä on ainakaan kunnon kaveria löytää. Ja jos luulee löytäneensä, niin jossain vaiheessa on kuitenkin huomautettava, ettei pilais kaverisuhdetta .

• cbncbncvbn

Ystävyyssuhde miehen ja naisen välillä voi toimia JOS kumpikaan ei mitenkään erityisemmin kiihotu tai syty toisesta TAI jos "ystävyyteen" kuuluu sitten ihan reilusti myös seksi.

Jos edes toinen osapuoli syttyy toisesta romanttiseroottisessa mielessä, niin eihän se ystävyys silloin ystävyytenä voi oikein toimia. Siinä vaan jompi kumpi osapuoli kiduttaa itseään.

En mä ainakaan haluaisi olla vain ystävä jonkun hemaisevan panopupun kanssa. Mitäs järkeä siinä olisi. Tyydyttäisin naisen henkisiä tarpeita samalla kun joku hunkki pääsee jyystämään kuin viimeistä päivää. Tällaisille ensinmainituille miehille on nimityksiäkin, eli "nössöt", "luuserit", "kiltit pojat", "tykkään susta vain kaverina -miehet", "käteenvetäjät" jne..

• mies.....,

Oltiin aikoinaan vuosia huippuhyviä kavereita erään tytön kaa. Puhuttiin paljon seksistä ja siitä mitä mies tai nainen haluaa kumppaniltaan. Käytiin paljon baareissa ja hauskaa oli, mutta vain harvat ymmärsi meidän ystävyyttä. joskus kuitenkin illan päätteeksi suudeltiin kiihkeästi huumori mielessä kylläkin kun kumpaakaan ei ollu "onnistanut". Nyt myöhemmin on harmiteltu molemmat että miksi ei naitu vaikka mieli teki. Taisi siis olla kuitenkin ihastusta.....

• kyllä miehetkin pystyy aloittaan naisen kans pelkän kaverisuhteen.. itselläkin on paljon naisten kans pelkkiä kaverisuhteita.

• kamu_88

Voivat olla.. Mullakin on pari miespuollista
      kaveria, eikä se haittaa mitään!!

• Nimetön

itse huomasin että kavereita eivät mies ja nainen voi olla, jos ovat tavanneet baarissa/kännissä, se ei vaan toimi koska sillon kun nähdään selvänä niin on kiusallista olla kun ei tiedä mitä hullua on tullut puhuttua kännissä..

Näin muuten (jos ei ole baarissa tavannut) kaveruussuhde jotenkin voi toimia, huomaan että itselläni se ei kai vaan kertakaikkiaan toimi... =/

• Eikkis

Kyllä mun miellestä miehet voi olla kavereita naiselle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      2101
    2. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      82
      2033
    3. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      101
      1357
    4. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      130
      1145
    5. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      77
      1097
    6. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      9
      1064
    7. Omalääkäri hallituksen utopia?

Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha
      Maailman menoa
      170
      842
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      61
      798
    9. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      59
      741
    10. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      244
      708
    Aihe