Bikinialueen vahaus

posliiniksi

Olisin kiinnostunut vahalla poistamaan alapään karvoituksen kokonaan eli posliiniksi. Eli te jotka käytätte tätä menetelmää, niin minkä merkkistä vahaa ja miten tämä poisto operaatio käytännössä tapahtuu ihan vaihe vaiheelta? Kuinka paljon kerralla poistatte karvoitusta ja minkä pituisina karvat vahaatte? Ja kylmä vai kuuma vaha? Onko päivittäistavarakaupoissa käyttämäänne vahaa?

17

27205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki pois

      Ainakin BodyShopin sugar lämminvaha toimii sinne alapäähän. Kokemusta asiasta muutama vuosi. Onnistuu myös sinne häpyhuulien alueelle, mutta pitää olla kaveri (mulla systeri tai mies) apuna kiskaisemassa vahalappua.
      Meillä Kouvolassa B/S:n oma liike, josta saa neuvoja aloittelijakin.

    • jansu2

      menepä kuule ihan kosmetologille brassivahaukseen, voit saada paljon tuhoa aikaan pimpsaasi osaamattomalla vahauksella...

      • -LR-

        Aika tohelo saa kyllä jo olla jos onnistuu paljon tuhoa aikaan saamaan, tai edes vähän tuhoa.
        Luulis jo ihan ihmisen itsesuojeluvaiston ja kipukynnyksen rajottavan sitä aika hyvin. :D


    • tytsy

      Kokeiltu on ja toimii kyllä, eikä satukaan niin paljon kun aluksi pelkäsin. Sänkeen ei ihan toimi, parhaiten noin puolen sentin mittaiseen tai pidempäänkin, tosin liian pitkiin karvoihin vahaa levitettäessä sitä vahaa löytyykin sitten joka paikasta. Ja siis vaikka ihan ekaa kertaa vahailin ja yksin, niin hyvin onnistu. Kerralla en kylläkään ihan kaikkia saanut, mutta kumminkin.
      Mutta purkki on siis riittoisa, makso n. 13 euroa, ja kangaspalat olen leikannut vanhoista verhoista, hehe.

      • posliiniksi

        Mistähän tätä Bs Sugar vahaa saa ostettua? Kauan teillä on kestänyt, että iho on palautunut tuosta "rääkistä"? Iho kun varmaan on ärtynyt jonkun aikaa vahauksen jälkeen. Tuosta sokeroinnista ja brassista olen kuullut ja lukenut kyllä, mutta meidän kaupungin kosmetologin/kauneushoitolalla ei valitettavasti ole kyseisiä palveluita tarjota.


      • Dirlandaa
        posliiniksi kirjoitti:

        Mistähän tätä Bs Sugar vahaa saa ostettua? Kauan teillä on kestänyt, että iho on palautunut tuosta "rääkistä"? Iho kun varmaan on ärtynyt jonkun aikaa vahauksen jälkeen. Tuosta sokeroinnista ja brassista olen kuullut ja lukenut kyllä, mutta meidän kaupungin kosmetologin/kauneushoitolalla ei valitettavasti ole kyseisiä palveluita tarjota.

        systerini toi mulle ulkomailta jotain jauhoo jota sotketaan veteen. sivellään karvoittuneelle alueelle annetaan vaikuttaa ja pestään pesusienellä pois. ei sänkeä ei näppyjä ei kirvelyä aivan vantsua:)kyllä kelpaa olla posliini. ei enää vahalapuilla kiskomista....


      • miten miten

        Olen kanssa yrittänyt Bodyshopin sokerilla mutta voi jestas miten se sattuu alapään karvoja kiskoessa. Millä tekniikalla sä sen teet? Miten suuri aluen kerrallaan? Mä ole yrittänyt pienimmillään varmaan suurinpiirtein sentti kertaa sentti aluetta mutta se repäisy on tuskaa... Mä en pysty käyttämään sitä muutakuin säärille.


      • adalmiina81
        miten miten kirjoitti:

        Olen kanssa yrittänyt Bodyshopin sokerilla mutta voi jestas miten se sattuu alapään karvoja kiskoessa. Millä tekniikalla sä sen teet? Miten suuri aluen kerrallaan? Mä ole yrittänyt pienimmillään varmaan suurinpiirtein sentti kertaa sentti aluetta mutta se repäisy on tuskaa... Mä en pysty käyttämään sitä muutakuin säärille.

        Pingoita iho kunnolla kun kiskaiset! Kyllähän se kirpaisee ja kipeesti, mutta onneksi kipu ei ole pitkäkestoista.


      • kerro meille muillekin
        Dirlandaa kirjoitti:

        systerini toi mulle ulkomailta jotain jauhoo jota sotketaan veteen. sivellään karvoittuneelle alueelle annetaan vaikuttaa ja pestään pesusienellä pois. ei sänkeä ei näppyjä ei kirvelyä aivan vantsua:)kyllä kelpaa olla posliini. ei enää vahalapuilla kiskomista....

        Mistä ulkomailta, mistä maasta? Mitä jauhoa? Mitä merkkiä? Voisit jakaa meille muillekin tiedon, niin saatas muutkin nauttia noin hyvästä karvojenpoistosta (jos totta) :)


      • tytsty
        posliiniksi kirjoitti:

        Mistähän tätä Bs Sugar vahaa saa ostettua? Kauan teillä on kestänyt, että iho on palautunut tuosta "rääkistä"? Iho kun varmaan on ärtynyt jonkun aikaa vahauksen jälkeen. Tuosta sokeroinnista ja brassista olen kuullut ja lukenut kyllä, mutta meidän kaupungin kosmetologin/kauneushoitolalla ei valitettavasti ole kyseisiä palveluita tarjota.

        Body Shoppeja on varmaan kaikissa vähän isommissa kaupungeissa, saakohan netistä tilattua?
        Mulla ihon palautumiseen menee ehkä pari päivää, kun karvatupit vähän saattaa ärtyy, mutta se nyt on todellakin pientä, kun vertaa höylällä ajelelemisen seurauksiin.
        Vahauksen pitäis kyllä onnistua, kun tarpeeks pingottaa ihoa ja kiskaisee ihan täysiä sen kangaspalan, olikse nyt vastakarvaan..


    • Posliiniksi

      Mites sitten nämä veetin kylmävahaliuskat? Paketissa lukee että vahauksen taidon kun osaa, niin sitten voisi käyttää bikinirajoille, mutta entäs sitten jos tahtoo kokonaan posliiniksi? Onko kenelläkään kokemuksia toimiiko miten tuo kylmävahalla vahaaminen poslariksi? Niitä ajattelin testata, kun ne on suht helppo hankkiakkin kuin nämä viestiketjussa mainitut ulkomailta tuotujen vahojen. Mitenhän sellaista saisi tänne meidän Suomalaisten iloksi. :)

      • Chea

        Mä olen nyt käyttänyt muutaman kerran BS:n sugartuotetta ja tykkään siitä, lähtee kaikki minkä haluankin lähtevän eli genitaalialueilta, eikä minuun satu, Iho pitää pingottaa kunnolla ja nykäistä pieneltä alueelta kerrallaan. Mä poistan sillä genitaalialuen karvat ja bikinirajat, hyvä ja sileä tulee. Vähän se on sotkuista, mutta miellyttävämpää kuin kylmävahaliuskat.


      • ***
        Chea kirjoitti:

        Mä olen nyt käyttänyt muutaman kerran BS:n sugartuotetta ja tykkään siitä, lähtee kaikki minkä haluankin lähtevän eli genitaalialueilta, eikä minuun satu, Iho pitää pingottaa kunnolla ja nykäistä pieneltä alueelta kerrallaan. Mä poistan sillä genitaalialuen karvat ja bikinirajat, hyvä ja sileä tulee. Vähän se on sotkuista, mutta miellyttävämpää kuin kylmävahaliuskat.

        siis mite saatte vaikka häpyhuulista vahattua karvat . sattuu iha pirusti ja ei ne ees lähe :( ainakaa iteksiäni ku yritin ni ei saa pingotettua ihoa kunnolla ku ei o ku kaks kättä. bikinarajasta sain tällä kuumavahalla ku siellä se kipuki oli vielä iha inhimillinen.


      • *tyttö tyytyväinen*

        Noista Veetin kylmävahaliuskoista. Itse ensimmäistä kertaa koitin eilen ja ne kyllä toimii hyvin alapään siistimiseen. Sain otettua kaiken pois lukuunottamatta ns. vauhtiviivaani jonka halusin jättää;D aluksi sai pähkäillä omassa kylppärissä et miten pääsee tarpeeksi "alaalta" ottamaan mut peili oli yllättävä apu vaikka pääosin tein hommat sokkona. Yllättävän helppoa ja ns. kivutonta mitä etukäteen ajattelin..sattui toki ja amatöörimaisuus ekalla vedolla tuntui ja näkyi, tuli pieniä verenpurkautumia ihon alle. Ekasta virheestä oppineena iho tarpeeksi kireälle ja myötäkarvaan veto tuotti parhaimman tuloksen myös "herkimmillä" alueilla. Itse vielä leikkelin vahaliuskoja sopivamman kokoisiksi, lämmittin vahaliuskat kämmenien välissä ja tarvittaessa hönkäilin kuumaa ilmaa samalla sormien välistä. Nyt iho on sileä mutta vähän aran tuntuinen, laitoin apteekista ostettua Bepanthenia vielä vahatulle alueelle(erinomaista esim. alapään nirhaumiin/hankaumiin yms. eikä maksa paljoa).


      • ellu.
        *tyttö tyytyväinen* kirjoitti:

        Noista Veetin kylmävahaliuskoista. Itse ensimmäistä kertaa koitin eilen ja ne kyllä toimii hyvin alapään siistimiseen. Sain otettua kaiken pois lukuunottamatta ns. vauhtiviivaani jonka halusin jättää;D aluksi sai pähkäillä omassa kylppärissä et miten pääsee tarpeeksi "alaalta" ottamaan mut peili oli yllättävä apu vaikka pääosin tein hommat sokkona. Yllättävän helppoa ja ns. kivutonta mitä etukäteen ajattelin..sattui toki ja amatöörimaisuus ekalla vedolla tuntui ja näkyi, tuli pieniä verenpurkautumia ihon alle. Ekasta virheestä oppineena iho tarpeeksi kireälle ja myötäkarvaan veto tuotti parhaimman tuloksen myös "herkimmillä" alueilla. Itse vielä leikkelin vahaliuskoja sopivamman kokoisiksi, lämmittin vahaliuskat kämmenien välissä ja tarvittaessa hönkäilin kuumaa ilmaa samalla sormien välistä. Nyt iho on sileä mutta vähän aran tuntuinen, laitoin apteekista ostettua Bepanthenia vielä vahatulle alueelle(erinomaista esim. alapään nirhaumiin/hankaumiin yms. eikä maksa paljoa).

        Olen vihdoinkin todella onnellinen. Olen nimittäin löytänyt minulle täydellisen karvanpoistomenetelmän tuonne alapäähän. VEET KYLMÄVAHALIUSKAT! Olen aina kärsinyt paksusta, tummasta ja runsaasta karvoituksesta, myös alapäässä. Olen ennen ajellut, mutta sänki tulee jo samana iltana ja karvat kuultavat silti tummina ihon läpi.

        Häpykummulla on siis pieni kolmio, mutta muuten olen vetänyt täysin posliiniksi. Ja voin sanoa, että todella helppoa ja ei edes mielestäni satu hirveesti.

        Liuskat toimivat todella hyvin, vaikka omaan paksut karvat ja niitä on tiheään. Vedän liuskat vastakarvaan samalla kun pingotan ihoa vastakkaiseen suuntaan ja karvat lähtevät myös häpyhuulilta, jos karvoja jää jäljelle niin ne voi sitten kiskaista uudelleen pois.

        Halpaa, nopeaa ja erittäin tehokasta!!:) Jos minullakin karvat lähtevät niin kyllä teillä muillakin pitäisi! Seuraavaksi kainalot kohteena!:) Mustelmia ei ole tullut niin kuin joku sanoi, välillä on tullut verta, mutta mitään paukamia yms...ei ole tullut, kuten aina ennen kun olen sheivannut.

        Suosittelen!:) Niin ja käytin ihan normaaleja Veet kylmävahaliuskoja, jotka on suunniteltu säärille yms...en käyttänyt niitä bikinirajalla suunniteltuja, koska ajattelin niiden olevan jotenkin tehottomampia.

        Ja joku puhui siitä Veetin karvanpoistovoiteesta bikinirajalle. Käytin sitä ihan tuonne koko alapäähän. Ei ollut mtn probleemaa. Aika pirun paha haju siitä rasvasta lähtee. Mutta minulle tuo tuote ole todellakin pettymys! Edes sänki ei lähtenyt! Ajelemallakin saa satakertaa paremman tuloksen. Ihan hyödytön ainakin minun paksuille karvoilleni.

        Kiitos.


    • Karvainen ongelma

      Onko jollakin kokemuksia sokeroinnista? Itselläni on aina ollut erittäin tumma&paksu karva ja tässä aattelinkin koittaa tehdä asialle jotain. Mitä sokerointi maksaa/voisiko joku kertoa kokemuksiaan, jos sellaisia on?

    • Anonyymi

      Terve. Tässä yksi koiraspuolinen. eli minä harjoittelen anus aukon karnvojen poistoa kutinan ym vaivan vuoksi. Tänään toinen yritys kylmävahaliuskoilla.. Tuntuvat olleen niin lämpinmässö, että vaha sulanutta. Naispuolinern´´kaveri "Soikkeli" nimi muutettu, kertoo haluavansa karvansa pois hajun takia. Hän naispuolinen. Oikeastaan täsmällistä tietoa, miten liuskoja käytetään, on vaikeaq löytää. Vaimovainaa ajeli kainalot jollain tuoksuvalla tökötillä ja kaapi ne pois suihkussa. Hyvää äitienpäivää KAIKILLE!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe