Mites on jengi tutustunut kaveriin? mieletön voima äijällä.. Löysin muutama viikko sitten.. You got, you got what i need!
teddy pendergrass
3
1116
Vastaukset
- soul-vanhus
Taisi olla v. 1977, kun ostin divarista ensimmäisen nippuni vinyyliälppäreitä. Joukossa oli philly-soul-kokoelma, jolla oli kaksi Harold Melvin & the Blue Notes-biisiä. Niillä Teddy lauloi soolot: Satisfaction guaranteed ja The love I lost. Sen jälkeen on tullut seurattua miehen uraa "reaaliajassa". Teddy on soulin perusteddykarhu.
- vm. '77
Taisi olla vuosi 1977 kun synnyin. 90-luvulla tulin hommanneeksi Teddykarhun albumit, sekä myös Harold Melvin albumit, kun kiinnostuin todenteolla philly-soulista. Pidin ensimmäisestä Teddyn omasta levystä eniten. Voisin heltyä myymään noita albumeita jos joku on kiinnostunut.
- Nainen Oulusta
vm. '77 kirjoitti:
Taisi olla vuosi 1977 kun synnyin. 90-luvulla tulin hommanneeksi Teddykarhun albumit, sekä myös Harold Melvin albumit, kun kiinnostuin todenteolla philly-soulista. Pidin ensimmäisestä Teddyn omasta levystä eniten. Voisin heltyä myymään noita albumeita jos joku on kiinnostunut.
Teddy Pendergrass on innoittanut englantilaista DJ-tuottaja Dr Bob Jonesia sen verran, että teki musiikkipartneri Loftyn kanssa vuonna 1999 EAST WEST CONNECTION -nimisenä duona levyn EAST WEST CONNECTION ja siinä miksataan mm. TP:n klassikkokappaletta The more I get. Hieno moderni lämminhenkinen houselevy, jossa kuuluu kunnioitus old skool -artistia TP:tä kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801977
- 1311686
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161161- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858