Saldoa ja hiljaisuutta

Eräs tavis

Hei deittikansa!

Täällä parjataan aika usein, että tämä nettideitti homma on vähintäänkin suolesta. Viesteihin ei vastata jne jne.

Itsellä tuli juuri 10 naista täyteen. Ei kuitenkaan valitettavasti treffejä, vaan ihan 10 naista joiden kanssa olen S24 treffipalstalla kommunikoinut. Eli ajattelin jakaa kokemukseni, vaikka tästä mitään elämää suurempaa tarinaa saakkaan aikaiseksi. Toivottavasti tästä on kuitenkin jotain hyötyä tai ajanhukkaa lukijoille :-)

Itse olen kolmekymppinen ”tavallinen töissäkäyvä” mies. Kuvattomalla profiililla liikkeessä tammikuusta lähtien. Tositarkoituksella, mutta hitaasti, ehkä jopa laiskasti olen ollut liikenteessä. Tämä varmaan selittää ”menestykseni”, mutta en ole naama irvessä treffeille hinnalla millä hyvänsä menossa, vaan tarkoituksena löytää se oikea vaikka siinä menisi ikuisuus ja mielenterveys. My way or the high way...

Asiaan... Lähinnä tässä keskityn itse kommunikaatioon (sen epäonnistumiseen) ja siihen että homma katkeaa usein kuin seinään. Eli tässä saldo so far:

Nainen1, kuvaton profiili: Hän lähetti ensimmäisen viestin. Ei ilmaissut kiinnostustaan, mutta kehui erästä asiaa profiilissani. Välimatkaakin olisi ollut, eli tuskin mitään olisi edes tapahtunut... Kirjoittelimme kuitenkin muutaman viestin puolin ja toisin. Viimeisessä viestissään hän esitti kysymyksiä jotka voitiin tulkita jonkin asteisiksi kiinnostukseksi (tai sitten ei). Vastasin ja kysyin samoja asioita häneltä.... Ei vastausta, eli loppui kuin seinään. Nainen käy lähes päivittäin kirjautumassa ja aiemmassa veistissä kun nettideittailusta keskustelimme ilmoitti että saa keskimäärin 2-3 asiallista viestiä viikossa miehiltä jokunen suora seksivonkaus. Eli olisi sitä nyt kai voinut jotain vastata (asialliseen veistiin)...

Nainen2, kuvaton profiili: Lähestyi minua flirtillä. Vastasin myöntyvästi viestin kera. Kirjoittelimme noin kolmen viestin verran mukavia, mutta pintaa syvemmälle emme ehtineet. Nainen tapasi sitten livenä kiinnostavan miehen. Ilmoitti ”jalat alta” tilanteen kohteliaasti viestillä ja positi myös profiilinsa. Tähän päivään mennessä ”paras” nettideitti kokemukseni :-)

Nainen3, kuvallinen profiili: Lähestyin naista viestillä. Itseasiassa kysyin erästä asiaa hänen profiilissaan, en varsinaisesti ollut alkuun tosimielellä lähestymässä. Sain vastauksen, nainen ilmoitti lukeneensa profiilini ja ilmaisi että sen perusteella voisi olla kiinnostunut. Painotus olikin sitten sanalla ”voisi” – vastasin ja kyselin myös veistissäni samoja asioita häneltä. EI vastausta, seinään pysähtyi. Nainen käy melekin päivittäin kirjautumssa. Kuvallisena saa varmaan paljon viestejä, mutta olisi voinut sentää ”ei kiitos” vastata mielestäni

Nainen4, kuvallinen profiili: Kuva näytti jotenkin tutulta joten kysin viestitse oletko paikassa X vaikuttamassa. Nainen vastasi, ei ollut kyseinen hlö jota ajattelin. Keskustelu loppui sivistyneesti – 2. paras nettideitikokemukseni :-)

Nainen5, kuvallinen profiili: Lähestyin viestillä. Profiilin mukaan nainen mainosti itseään huumorintajuisena. Panostin huumoriin viestissäni. Taisi olla huono vitsi. Ei mitään vastausta. Nainen käy vähintääkin joka toinen päivä kirjautumassa.

Nainen6, kuvallinen profiili: Lähestyin viestillä. Vaikka olisinkin erittäin kiinnostunut naisesta ulkonäön perusteella, profiilin tekstistä kävi ilmi jo että oli etsimässä muuta kuin minua. Eräs mielenkiintoinen asia pakotti kuitenkin minut kysymään erään harrastekysymyksen. Nainen vastasi ja vielä lisäkysmyskiinkin. 3. paras nettideittikokemukseni :-)

Nainen7, kuvallinen profiili: Lähestyin viestillä. En kirjoittanut pitkää, mutta en kuitenkaan mitään pika copy paste kelle tahansa viestiä. Sisälsi myös huumoria, mutta ilmesesti taas vääränlasita, koska mitään vastausta ei ikinä kuulunut. Nainen käy lähes päivittäin kirjautumssa. Kaipa taas yksi liian monta viestiä päivässä tapaus(?)

Nainen8, kuvaton profiili: Lähestyi minua viestillä, ilmaisi kiinnostuksensa selkeästi. Vastasin, ilmaisin että kiinnostus molemmin puolista (ja kirjoitin muutakin/pidempään) ja..... taas seinä, hiljaisuus, nothing. Nainen käy tietenkin päivttäin kirjautumassa.

Nainen9, kuvallinen profiili: Profiilissa mielenkiintoinen asia harrastukseen littyen. Eli kysyin lyheysti erästä asiaa. Hiljaisuus... Ok ei siinä mitään – kuvasta päätellen varmaan saakin ”tarpeeksi” viestejä joilla ei tee mitään. Eli tämä ei sinänsä harmita, mutta mainitaan nyt tilaston vuoksi :-)

Nainen10, kuvaton profiili: Lähestyin viestillä, ilmaisin kiinnostuksen suoraan, kohteliaasti. Seuraavana päivänä profiili kadonnut. Bad timing, I guess. Mainitaan nyt niin saadaan pyöreä luku tilastoon...


Eli siinä minun 10 naista :-)

Mainittakkoon vielä että itse sijoituin naisten ilmoittamiin ihannemies kriteereihin täysin (joku taisi ehkä olla vain 90%). Kirjoitin viestit kohteliaasti – ei mitään seksuaalista vihjailua. En tiedä oliko viestit sitten liian pitkiä, lyhyitä, tylsiä, yritteliätä... omasta mielestä kuitenkin sellaisia että olisin odottanut ainakin jonkinasteisen ”kiitos, mutta ei kiitos” viestin.

Tätä palstaa lukemalla odotin kyllä että tähän saa varautua, mutta kuvittelin että sillä kumpi tekee alotteen ja profiilien kuvallisuudella / kuvattomuudella olisi suurempi vaikutus vastauksen saamiseen, mutta ilmeisesti naiset on naisia profiiliin katsomatta :-)

Juu, tiedän että agressiivisemmalla asenteella ja kuvalla varmaan saisi enemmän aktiviteettia, mutta tavoitteeni ei siis ole päästä mahd, monille treffeille, useampaa vakoa kyntämään jne.... Eli haluan onnistua omalla tavallani.

Jos joku on vielä hereillä tässä kohtaa veistiä, niin kommentteja ja keskustelua asiasta otetaan mielellään vastaan.

Ja hyvät naiset... antakaa edes niitä pakkeja :-)

50

7871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhdeksänhäntäinen_kissa

      Aivan totta. Itse olisin tyytyväinen, jos viestintä lopetettaisiin sivistyneesti ilmoittamalla vaikka, että on muuta ohjelmaa tms. Onhan se vähän tylsää, että ei vaivauduta edes vastaamaan.

      Moni tuntuu kuitenkin roikkuvan "linjoilla" ihan vain omaa egoaan buustaamassa. Ei ne unelmien prinssit ja prinsessat kuitenkaan netissä roiku (sanottakoon Vanhasesta mitä hyvänsä). Tavalliset vessapaperirullan pyörittäjät vain.

    • Rane1967

      Luulisin näin, että moni voisi kirjoittaa täysin vastaavanlaisen kokemuslistan mitä olet tehnyt. Nähtävästi myös naiset voisivat kirjoittaa samanlaisen, vaihtaen vain sukupuolet tekstistä.

      Joskus aikaisemmin jo totesin, että täällä netissä on sellainen "musta aukko", joka hotkii varsinkin viestit jälkiä jättämättä.

      Tunnut olevan asialliselta pohjalta liikkeellä, joten tsemppiä vaan jatkoon ja parempaa tuuria deittailujen osalta.

    • meitä on joka junaan :(

      Ihmettelen kyllä huonoa tuuriasi, sillä ainakin kirjoituksesi osoitti, että sinulla on järkeä ja osaat ilmaista itseäsi sujuvasti ja vivahteikkaasti. Moni mies (ehkei nainenkaan) sitä osaa.

      Uskoisin, että yritteliäisyytesi palkitaan vielä. Omani palkittiin, kas kas ei Suomi24:ssa, vaan Sinkut.netissä. Ehkä sinunkin kannattaisi siirtyä sinne. Kokemukseni mukaan siellä on enemmän ns. tositarkoituksella hakijoita.

    • samanlaista

      Itse aktivoiduin pitkästä aikaa lähettelemään viestejä. Kaikille kirjoitin omanlaisen viestin, ei copy pastea. Jokaiseen viestiin koetin poimia asioita kommentoitavaksi naisen profiilista. Itselläni on kuvallinen ja kohtuu vaivalla tehty profiili. Kaikenkaikkiaan 10 viestiin sain yhden vastauksen, ja tästä naisesta ei ekan viestin jälkeen ole kuulunut mitään. Kohde naiset ovat olleet sekä kuvallisia että kuvattomia, ja olen mielestäni sopinut heidän ihanneprofiiliin.

      Vika lienee ulkonäössä, pitäisi kokeilla kuvattomana samoilla tiedoilla. Kumma kyllä useat, joiden kanssa olen chatissä ollut ja sen jälkeen näyttäny profiilin, ovat pitäneet siitä.

      No..kai se joskus tuuri sitten käy, kun tarpeeksi yrittää =)

    • diini

      Kuulostaapas oudolta. Itse en oo tullut ajatelleeksi noin perinpohjaisesti näitä nettitreffiasioita. Mun mielestä on kiva viestitellä (paljon kivempi alussa kuin mese)ja monesti se on vaan muutaman viestin ajan ja on tuntunu täysin luonnolliselta et on loppunu. Joskus taas on joku, jonka kanssa pitä yheyttä pidempään. Ehkä sul on ollu vaan huono tuuri..
      Lisään viel et ei välttämättä kannata liikaa katsoa et osuuko tasan siihen toisen ihannekiteereihin. Mua huvittaa esim se et yleensä miesten kriteereissä nainen sais maksimissaan painaa 70kg vaik pituutta voi olla vaikka 180 tai yli. Painan 72 minikiloa ;) ja ihme juttu kyllä, sillä tosielämässä miehet ovat yleensä aika ihastuneita nimenomaan mun vartaloon, vaikken täydellinen oo. Sitä paitsi jos oisin antanu sen kilomäärän vaikutta muhun niin moni hyvä keskustelu olis jäänyt käymättä :)

      • nainen 34929499597464

        Miehillä on niin kummia kriteereitä. Kuten tuo paino, joka jo edellisessäkin viestissä mainittiin.

        "Harvakseltaan" käymisen /vastailun katson kiinnostuksen puutteeksi - seköhän lienee vikasi ap? Eli ajattalen, että miehellä on 10 muutakin nettideittiä, ja olen se 10. - en suinkaan mielenkiintoisin, jos kerta ei välitä edes vastailla kuin viiden päivän viiveellä.


      • Eräs tavis
        nainen 34929499597464 kirjoitti:

        Miehillä on niin kummia kriteereitä. Kuten tuo paino, joka jo edellisessäkin viestissä mainittiin.

        "Harvakseltaan" käymisen /vastailun katson kiinnostuksen puutteeksi - seköhän lienee vikasi ap? Eli ajattalen, että miehellä on 10 muutakin nettideittiä, ja olen se 10. - en suinkaan mielenkiintoisin, jos kerta ei välitä edes vastailla kuin viiden päivän viiveellä.

        En nyt joka päivä käy, mutta jokatoinen ainakin kirjautumussa ja katsomassa viestit, samalla kun hoitelee muita konemaailamn rutiineja. Kerran viikossa / harvemmin aktivoidun sitten laittamaan uusia matoja koukkuun jne. Muistaakseni kaikkiin viesteihin olen onnistunut vastaamaan seuraavana tai sitäseuraavana päivänä viimeistään. Lukuunottamatta titetenkin tuota "parasta" naista, joka oli poikkeus sääntöön, ensimmäiset viestit meni viikon viiveellä puolin ja tosin.

        Yhtäaikaa olen viestinyt max kahden naisen kanssa. En usko että enempään pystyisin siinä mielessä että alkaisi menemään turhaa aikaa siihen kun joutuu kelaamaan mitkä asiat on jo kertonut kenellekin... ettei pyörittele samaa levyä toistolla.

        Mutta joo useammin ja useampaa pommittamalla varmaan saisi tuloksia paremmin... mutta en halua että tämä homma alkaa maistumaan joltain koneistetulta yritysmaailma meiningiltä, jossa tulos on tärkein... vaikka onhan se tavallaan, mutta haluan kuitenkin säilyttää mielenterveyteni ja elää vähän omaakin elämä sivussa :-)


      • nainen 34929499597464 kirjoitti:

        Miehillä on niin kummia kriteereitä. Kuten tuo paino, joka jo edellisessäkin viestissä mainittiin.

        "Harvakseltaan" käymisen /vastailun katson kiinnostuksen puutteeksi - seköhän lienee vikasi ap? Eli ajattalen, että miehellä on 10 muutakin nettideittiä, ja olen se 10. - en suinkaan mielenkiintoisin, jos kerta ei välitä edes vastailla kuin viiden päivän viiveellä.

        välitä? en usko, et välittäminen tulee ensimmäisenä tuntemuksena kun vasta aletaan tutustumaan.


    • Eräs nainen

      Olisipa minullekin joku noin kirjoitustaitoinen ja älyltään terävä mies laittanut viestin!!! Ilomielin olisin vastannut ja kiireesti!!! Jostain ihmeen syystä sain vain näitä kollikissoja osakseni.... kuvattomana ja vieläpä pitkän matkan päässä kirjoittajista. Ja kovin oli viaton ja asiallinen teksti profiilissakin. Huomasin jokaisesta etteivät edes olleet vaivautuneet lukemaan profiiliani, heittivät vaan siimansa veteen ihan summassa.... ilahtuneena kun uusi uhri ilmaantui maisemiin... täytyi sohaista kepillä jäätä.... No, otin melko pian pois profiilini kun huomasin millä asialla täällä liikuskellaan. Olipa vaan kiva lukea viestisi ja nähdä että on teitä kunnollisiakin joukossa..... vaikkei juuri minun kohdalleni osunutkaan. Toivottavasti löydät vertaisesi naisen.

    • käy

      sitten jälkeenpäin tsekkailemassa kuinka usein nämä neidit kirjautuvat sisään?! voi vittu ei voi olla säälittävämpää toimintaa, hanki muu harrastus jos ei pää kestä pakkeja.

      • Eräs tavis

        No kai tuon "säälittäväksikin" voi katsoa, mutta ei tuo sinunkaan vastaus kypsää miehisyyttä(?) hirveästi kumpuile.

        Mielestäni kuitenkenkin menee ihan ihmisen perusluonnon / mielenkiinno piikkiin, jos joku ilmoittaa että on kiinnostunut sinusta ja sitten yht. äkkiä lakkaa kommunikaatio kulkemasta.

        Niin ja en varsinaisesti "kyttää" jokaista vanhaa profiilia päivittäin tai mitään muuta "stalker" meininkiä. Katsos esim omaa viestilootaa katsoessa näkyy vihreällä viestilistassa ne jotka ovat smaan aikaan linjoilla - eli ei tarvii mennä kyttämään aina. Olen kyllä välillä käynyt profiilia uudelleen vilkaisemsssa ihan vain nähdäkseni onko se olemassa ja milloin viimeksi kirjauduttu, siihen menee melkein se 2 sekuntia, eli ei minulla muut harrastukset siitä kärsi :-)

        Ja kyllä pää kestää pakit... ongelmahan on että en ole saanut tällä kuin yhdet oikeat pakit ja siitäkin olin "onnellinen".


      • jotain........
        Eräs tavis kirjoitti:

        No kai tuon "säälittäväksikin" voi katsoa, mutta ei tuo sinunkaan vastaus kypsää miehisyyttä(?) hirveästi kumpuile.

        Mielestäni kuitenkenkin menee ihan ihmisen perusluonnon / mielenkiinno piikkiin, jos joku ilmoittaa että on kiinnostunut sinusta ja sitten yht. äkkiä lakkaa kommunikaatio kulkemasta.

        Niin ja en varsinaisesti "kyttää" jokaista vanhaa profiilia päivittäin tai mitään muuta "stalker" meininkiä. Katsos esim omaa viestilootaa katsoessa näkyy vihreällä viestilistassa ne jotka ovat smaan aikaan linjoilla - eli ei tarvii mennä kyttämään aina. Olen kyllä välillä käynyt profiilia uudelleen vilkaisemsssa ihan vain nähdäkseni onko se olemassa ja milloin viimeksi kirjauduttu, siihen menee melkein se 2 sekuntia, eli ei minulla muut harrastukset siitä kärsi :-)

        Ja kyllä pää kestää pakit... ongelmahan on että en ole saanut tällä kuin yhdet oikeat pakit ja siitäkin olin "onnellinen".

        huomamaatta? Eihän noista juuri kukaan ollut kiinnostunut sinusta. Jos on kiinnostunut niin kyllä silloin vastaakin. Kuvattomat yleensä ohitetaan kylmän viileesti


      • Eräs tavis
        jotain........ kirjoitti:

        huomamaatta? Eihän noista juuri kukaan ollut kiinnostunut sinusta. Jos on kiinnostunut niin kyllä silloin vastaakin. Kuvattomat yleensä ohitetaan kylmän viileesti

        Juu eivät varmaan olleetkaan loppupeleissä kiinnostuneita. Tai olivat sitten jostain toisesta enemmän kiinnostuneita :-) Mutta eräs pointti kuitenkin on se että jos ei kiinnosta, niin sen voi myös kertoa ilman että maailma kaatuu. Etenkin sitä odottaisi niiltä jokta ovat aloitteen tehnyt ja ilmaiseeet itse ensin kiinnostuksensa.

        Toinen havaintoni itseasiassa on se että kuvattomuudella / kuvallisuudella ei toistaiseksi ole ollut niin suurta merkitystä siihen tuleeko sienä astaan. Siis itse olen kuvaton, mutta se että onko vastapäässä kuvaton vai ei...

        Ihan vaan siis yleisiä käytöstapoja ja kommunikaatiota tässä olen peräänkuuluttanut...


    • 20v kokemuksella

      Harvassa on ne naiset, jotka ovat oikeasti valmiita tekemään TYÖTÄ tutustumisen eteen.

      Helpompi ja mukavampi tapa on odottaa ja odottaa, jos vielä tulisi parempi ja sopivampi kohdalle. Tässä kun ei ole tiukkaa aikataulua..

      Tiedän että, jos kohdalle sattuu nopeaälyinen, nopeasorminen, huumorintajuinen, aloitteellinen neito, niin pystyn todennäköisesti vakuuttamaan sen chätissä. Muutaman kerran onnistunut, miksei enää onnistuisi??

      Suomi24:ssä on ongelmana, jos teet 20kpl chät kutsuja, niin ehkä yksi käy lukemassa profiilin! Saati, että tulisi juttelemaan.

      En ymmärrä, mikä voisi olla helpompi ja nopeampi tapa tutustumiseen kuin chätti?? Viestejä voisi lähettää silloin kun toinen ei ole paikalla..

      • on ihan vanhanaikainen

        elävänä tapaileminen, kun ensin on jossain tutustuttu!


      • eikä vieläkään tärpännyt

        että olis vakkarikaveri? Kyllä täytyy olla miehessä vikaa...


    • profiiliin!

      Auttaa kummasti keskustelun avauksia, tietää että toinen on rehellisesti ja tosissaan hakemassa parisuhdetta. Parisuhteen eteen täytyy tehdä töitä, puolilaiskasti siitä ei tule mitään.

      • Eräs tavis

        Olen ajatellut lisätä jonkin "olen tositarkoituksella liikkeellä" lauseen profiiliini, mutta jotenkin se tuntuu niin... miten sen nyt sanoisi, vakiolauseelta. Ja vakiolauseita käyttävä monesti ihmiset jotka eivät sitä ehkä välttämättä tarkoita, mutta sanovat sen sanomisen vuoksi. Profiilistani tämä tositarkoitus pitäisi kyllä olla rivien välistä luettavissa.

        Esim naisprofiileisssa on lähes poikkeuksettä huumorintajua ja pilkettä silmäkulmassa mainittu, mutta jotenkin tuntuu että tuo huumorintaju on laitettu siihen ihan pakosta. Monesti siitä ei muussa profiilissa ole mitään viitteitä ja viesteissä jatkuu sama meininki. Vitsi ja poikki :-)

        "Parisuhteen eteen täytyy tehdä työtä". Allekirjoitan tuon periaatetasolla, mutta tuota hoetaan niin paljon että siinä ainakin minulla maailmankuva vääristyy. Itse haluaisin kyllä mukavaa toista arvostavaa yhteiseloa, mutta em. lauseet saavat aina sydämmenkin asiat kuulostmaan joltain tehdastyöpaikalta.

        Ja kuten aiemmin sanoin en halua että tämä nettideittimeininki alkaisi maistumaan työltä, siinä vaiheessa tod. näk. kyllästyn jä jää homma sikseen netin osalta.

        Niin ja kuvaa olen harkinnut, mutta tositaiseksi pysyn kyllä kuvattomana. Tarkoittaa että kuvat lähtee postissa ees taas sitten kun siltä tuntuu.


    • itsellä on sama homma kun kuvattomana täällä YRITTÄÄ viestitellä pari kertaa olen saanut suoraan viestin että kiitos mutta ei kiitos ja silloin on ollut ihan OK kun tietää suoraan niin ei tarvitse jäädä miettimään kun taas tällaisissa tapauksissa missä viestittely vaan lakkaa niin sitä ihan jäi alussa miettimään että meneekö nää minun viestit edes perille mutta nyt kun on tulllut viestiteltyä täällä pari kuukautta niin on huomannut että "peli on samaa kentästä riippumatta" eli se on ihan tuurissaan

    • tappaus

      Mainitsen yhden oman kontaktini: nainen, kuvaton profiili, lähettää viestin ja sanoo, että olisi kiva kuulla lisää.

      Ok. Kirjoitan pitkähkön, yksilöllisen viestin.

      Ei mitään vastausta.

      Käämini lämpenee sen verran (ja oli ehkä muutenkin pipo kireällä), että lähetän pettyneen viestin perään. Ei mitään törkeää haukkumista, mutta sanon kyllä naista huonotapaiseksi.

      Siis naiset: on TODELLAKIN eri asia skipata viestit, joita saa pyytämättä, kuin itse käydä vinkkaamassa, että olisi kiva kuulla lisää, ja sitten kokonaan ohittaa asiallinen pitkä viesti. Ei näin.

      No, homma meni niin, että nainen vastasi sitten jotain itse loukkaantuneena. Taisi sentään puoliksi pahoitella. Sitten pahoittelin minäkin purkaustani.

      End of story.

      • Eräs tavis

        Itsekkin olen ajatellut lähettää viestiä perään vastaavissa tapauksisa, mutta en ole - oletan että sieltä tulee lisää hiljaisuutta tai kaikkea muuta kun totuuts.

        Mutta pitääpä kokeilla seuraavalla kerralla... siis jos joku tekee aloitteen ja sitten lopettaa. Toisin päin on tietenkin ok :p (Kaikkea me miehet suostutaankin nielemään...).


    • vastaa...

      Itselläni ole ennen tapana vastata jokaiseen yhteydenottoon,vaikkakin vain kiitos ja ei kiitos,jos tuntui ettei kiinnostus herännyt siinämäärin että olisis halunnut enemmän tutustua.Silloin minulla oli kuvaton profiili ja viestejä tuli harvakseltaan.Nykyään minulla on kuvallinen profiili ja viestejä tulee aika paljon joten ihan käytännön syistä oli luovuttava vastaamasta jokaiseen jotakin.Ensin yritin vastailla mutta huomasin välillä että olin ihan vaan unohtanut tahattomasti vastata jollekin.Eräs tuttavani oli sitä mieltä ettei tarvitse vastata mitään jos kiinnostusta ei löydy.Vaikka tuntuuhan se tietysti ikävältä kun ei vastaa.
      Toisaalta suurin osa minulle tulleista viesteistä on lauseen mittaisia "haluantutustuasinuun" ja "mitenmenee" -heittoja jotka eivät kirvoita vastaamaan.

      Välillä on kiireitä ja käy vain pikaisesti lukemassa viestit ja ajattelee vastailla myöhemmin ja ei sitten ehdikään tai unohtaa,välillä menee muutama päiväkin ennekuin käy kirjautumassa.Eikä sitten viitsi monen päivän päästä enää vastailla.
      Lohdutan "huonoa käytöstäni" siten että ehkäpä yhteydenottaneet kuitenkin lähettelevät useammalle naiselle viestejä eivätkä harmistu jos minä en vastaa ja löytävät jonkun muun,ehkäpä itselleen sopivamman.

      Ja nyt kun itsellä on kuva profiilissa niin on huomannut että kuvattomat ikävä kyllä jäävät massaan,monet profiilit muistuttavat toisiaan.Ja jos kuvaa ei saa pyytämälläkään niin juttua ei jaksa kovin pitkään jatkaa.Kun kuitenkin on itse uskaltautunut naamansa laittaa profiiliin.

      Joten viestissä olevan tekstin pitää herättää mielenkiintoni että innostun kirjoittelemaan ja tutustumaan.Esim. samanhenkisyys on tärkeä asia,samanlaiset mielenkiinnon kohteet ym.

    • <Mies29>

      Kuvalliset profiilit
      Yhteydenotot: 8
      Vastaukset: 3
      Treffit: 3
      Aikailin ensimmäisen kanssa koska se ei omasta mielestäni ollut ehkä ihan sitä mitä etsin ja omasta avoerosta oli kulunut vasta kk, joku toinen sen sitten vei. Ehdittiin tavata jo kolme kertaa ja olin luokitellut naisen "varmaksi nakiksi" (mitä se kyllä olikin, mikäli olisin tehnyt jotain enkä odotellut niitä tulevia treffejä parin muun naisen kanssa ;). Kahdelta muulta sain pakit.

      Kuvattomat
      Yhteydenotot: 14
      Vastaukset: 7
      Treffit: 4
      Treffeillä annoin kahdet pakit, sain itse kahdet. Kuvien vaihdossa olen saanut kerran rukkaset ja antanut itse kerran.

      Yksi nainen jopa kirjoitti minulle, vaihdettiin kuvat ja kaikki oli kuulemma ok, mutta sitten loppui kirjoittelu kuin seinään. Eipä olisi ollut liikaa vaadittu että kuvien vaihdon sekä parin viikon kirjoittelun jälkeen olisi vaivautunut kertomaan, että ei ne kuvat kiinnostanutkaan ja että tässä kohteliaisuudesta näppäillään vielä pari viestiä.

      Itse olen kerran lopettanut kirjoittelun kesken kaiken, kun huomasin että nainen olikin joku jonka kanssa olin jo aikaisemmin käynyt treffeillä!! En kehdannut sanoa että lähdin joskus muinoin live-elämässä karkuun keksien jonkun tekosyyn (nainen ei tietenkään tunnistanut minua kun ei oltu kuvia vaihdettu ja profiilista ei voi arvata minua vaikka tuntisikin).

      • <Mies29>

        Onnistumisprosentit ovat nyt tipahtaneet kuin lehmän häntä. Luonnollisesti kaikki mielenkiintoisimmat on profiilit on jo käyty läpi. Esimerkiksi kolmella ensimmäisellä viestillä pääsin suoraan kaksille treffeille, vaikka kirjoitin vain kuvallisille ja niissäkin vain näteille naisille. Sama juttu kuvattomien kanssa, neljällä ensimmäisellä viestillä kolmille trefeille.

        Sitten iski kyllä vähän kyllästys enkä ole ensinnäkään jaksanut panostaa viesteihin niin paljoa kuin alussa (näkyy muuten heti vastauksissa) ja toisaalta ne naiset eivät ole enää olleet ihan täysin minun kohderyhmääni enkä minä heidän.


      • Eräs tavis
        <Mies29> kirjoitti:

        Onnistumisprosentit ovat nyt tipahtaneet kuin lehmän häntä. Luonnollisesti kaikki mielenkiintoisimmat on profiilit on jo käyty läpi. Esimerkiksi kolmella ensimmäisellä viestillä pääsin suoraan kaksille treffeille, vaikka kirjoitin vain kuvallisille ja niissäkin vain näteille naisille. Sama juttu kuvattomien kanssa, neljällä ensimmäisellä viestillä kolmille trefeille.

        Sitten iski kyllä vähän kyllästys enkä ole ensinnäkään jaksanut panostaa viesteihin niin paljoa kuin alussa (näkyy muuten heti vastauksissa) ja toisaalta ne naiset eivät ole enää olleet ihan täysin minun kohderyhmääni enkä minä heidän.

        Kiitos statistiikasta!

        Kysymys heräsi tuosta viesteihin panostamisesta. Mitenkä panostit viesteihin aiemmin? Yksilöllistä ja tapauskohtaista varmaan, mutta oliko eroa pituudessa, huumorissa vai oliko enmmän haluan sinut nyt heti asennetta, eli ei mitään varovaisuutta tms. ?

        Niin ja tuosta kuvein vaihdosta - vaihdoitko kaikkien kanssa ja menikö ekassa viestissä vai vasta myöhemmin?


      • tyttömummeli
        Eräs tavis kirjoitti:

        Kiitos statistiikasta!

        Kysymys heräsi tuosta viesteihin panostamisesta. Mitenkä panostit viesteihin aiemmin? Yksilöllistä ja tapauskohtaista varmaan, mutta oliko eroa pituudessa, huumorissa vai oliko enmmän haluan sinut nyt heti asennetta, eli ei mitään varovaisuutta tms. ?

        Niin ja tuosta kuvein vaihdosta - vaihdoitko kaikkien kanssa ja menikö ekassa viestissä vai vasta myöhemmin?

        Olen pitkään ihmetellyt, missä vika, kun ihmiset eivät enää osaa ihan "livenä" tutustua toisiinsa, vaikka paikkoja ja mahdollisuuksia on pilvin pimein! Kaikkein parasta on löytää joku ihan "elävänä", nähdä, puhua, kuunnella.

        Ikävuosia on itselläni jo 60 risat eikä vielä koskaan ole tarvinnut etsiä ihmisiä tämmöisiltä palstoilta. Vieläkin ystävystyn nuortenkin miesten kanssa, kun mukavia sattuu kohdalle.

        "Salaisuus" tähän kohtaamisen helppouteen lienee siinä, että en koskaan "etsi" jotain tietynlaista ihmistä, otan vain jokaisen vastaantulevan ihan omana itsenään (niin olen minäkin, oma kurttuinen itseni nykyäänkin) ja olen vilpittömän kiinnostunut hänestä itsestään IHMISENÄ - ei erityisesti miehenä tai naisena. Se voi tapahtua ihan missä tahansa; kaupan kassalla, satun samaan hissiin säännöllisen epäsäännöllisesti, joudun kysymään tietä, kävelen koiran kanssa, jne. Muutama kohtelias ja ystävällinen sana, hymykin ehkä ja siitä voi alkaa tuttavuus, sitten hyvä ystävyys, jonka pitäisi olla aina ensin, ennenkuin edetään minkäänlaiseen ns. suhteeseen.
        Vasta kun tuntee ihmistä jonkinverran, voi joku syvempi tunne syntyä. Tietysti uskon myös ensisilmäyksellä ihastumiseen (en rakastumiseen), sitäkin olen kokenut, mutta lähempi tutustuminen on useimmiten muuttanut asian...
        Tällä vuodatuksella haluan rohkaista teitä, hyvät nuoret ihmiset, tutustumaan toisiinne siellä, missä liikutte, työskentelette tai harrastatte, mieluummin kuin jossain "kohtaamispaikassa". Kapakasta löytyy harvemmin kestäviä suhteita. Jos ei uskalla selvinpäin kohdata ihmisiä, ei etenkään pitäisi sählätä päissään, tanssipaikoissa ollaan pynttäytyneinä parhaisiin, ja mistä täälläkäään tietää, mikä ihminen on, kertoo hän itsestään vaikka mitä, eikä kuvakaan välttämättä ole oma...!

        Menkää ulos, tehkää tavallisia asioita ja kohdatkaa siellä toisianne, niin voitte löytääkin jotain!


      • Eräs tavis
        tyttömummeli kirjoitti:

        Olen pitkään ihmetellyt, missä vika, kun ihmiset eivät enää osaa ihan "livenä" tutustua toisiinsa, vaikka paikkoja ja mahdollisuuksia on pilvin pimein! Kaikkein parasta on löytää joku ihan "elävänä", nähdä, puhua, kuunnella.

        Ikävuosia on itselläni jo 60 risat eikä vielä koskaan ole tarvinnut etsiä ihmisiä tämmöisiltä palstoilta. Vieläkin ystävystyn nuortenkin miesten kanssa, kun mukavia sattuu kohdalle.

        "Salaisuus" tähän kohtaamisen helppouteen lienee siinä, että en koskaan "etsi" jotain tietynlaista ihmistä, otan vain jokaisen vastaantulevan ihan omana itsenään (niin olen minäkin, oma kurttuinen itseni nykyäänkin) ja olen vilpittömän kiinnostunut hänestä itsestään IHMISENÄ - ei erityisesti miehenä tai naisena. Se voi tapahtua ihan missä tahansa; kaupan kassalla, satun samaan hissiin säännöllisen epäsäännöllisesti, joudun kysymään tietä, kävelen koiran kanssa, jne. Muutama kohtelias ja ystävällinen sana, hymykin ehkä ja siitä voi alkaa tuttavuus, sitten hyvä ystävyys, jonka pitäisi olla aina ensin, ennenkuin edetään minkäänlaiseen ns. suhteeseen.
        Vasta kun tuntee ihmistä jonkinverran, voi joku syvempi tunne syntyä. Tietysti uskon myös ensisilmäyksellä ihastumiseen (en rakastumiseen), sitäkin olen kokenut, mutta lähempi tutustuminen on useimmiten muuttanut asian...
        Tällä vuodatuksella haluan rohkaista teitä, hyvät nuoret ihmiset, tutustumaan toisiinne siellä, missä liikutte, työskentelette tai harrastatte, mieluummin kuin jossain "kohtaamispaikassa". Kapakasta löytyy harvemmin kestäviä suhteita. Jos ei uskalla selvinpäin kohdata ihmisiä, ei etenkään pitäisi sählätä päissään, tanssipaikoissa ollaan pynttäytyneinä parhaisiin, ja mistä täälläkäään tietää, mikä ihminen on, kertoo hän itsestään vaikka mitä, eikä kuvakaan välttämättä ole oma...!

        Menkää ulos, tehkää tavallisia asioita ja kohdatkaa siellä toisianne, niin voitte löytääkin jotain!

        Kyllä me elämme tavallistakin elämää, eikä se mikään mahdottomuus että se tuleva vaimo sieltäkin löytyisi. Niin ei vain ole käynyt. Rehellisyyden nimissä kuitenkin myönnetään että ei ihan pokka riitä jokaista mielenkiintoista olentoa lähestyä livenä.

        Esim. Työpaikalla on aina se riski että jos homma menee persiilleen, siitä saakin sitten "maineen" tai joutuu muuten vaan jouorujen kohteeksi pitemmäksi aikaa, Lisäksi itsellä työpaikka on pitkälti miesvaltainen.

        Arkiasioita hoitaessa tietty törmää esim. moniin söpöihin kassaneiteihin, mutta vaatii aikamoiset rahkeet yrittää iskemistä parissa sekunnissa kun loppujono odottaa ostosten kanssa vuoroaan :-)

        Baarit. Alkoholi, melu ja lihatiskimeininki on ainakin meikäläiselle huono yhdistelmä. Jos joskus menen, niin mielellään vain ihan alkoholin takia.

        Harrasteet lienee se parhain vaihtoehto, mutta minulla on kai väärät harrasteet ja huono tuuri...

        Eli ei se että käyttää nettideittejä tarkoita että joutuisi tai on luopunut tosielämästä... Tämä on aina joku ihmeellinen vastakkainasettelu, kahtiajako ja tabu ihmisillä. Jotkut netissä kohdanneet joutuvat jopa keksimään tarinoita kun joku kysyy missä tapasitte... netissä on ilmeisesti vielä jotain luonnotonta ja hävettävää monen mielestä. Tosin aika varmaan näyttää, seuraava sukupolvi voi pitää sitä jo itsestään selvänä ja luontevana tapana kohdata ihmisiä. Ehkä siihen mennessä myös aiheeseen liittyvät ongelmat on saatu minimoitua.

        Muutama vuosi takaprein se että ihminen edes kirjoitteli keskustelupalstalle jotain tai muutenkin istui koneen ääressä oli äärimmäistä nörtismiä. Nythän täällä liikkuu jo kaikki, 60 mummelitkin :-) Ja ennen pitkää asioihin varmaan myös totutaan ja hyväksytäään ja se näkyy sitten toivottavasti parempana nettideittailunakin... Nyt taitaa valtaosalla kansasta olla vielä tutustumis ja totuetteluvaihe menossa.


      • m 43
        Eräs tavis kirjoitti:

        Kyllä me elämme tavallistakin elämää, eikä se mikään mahdottomuus että se tuleva vaimo sieltäkin löytyisi. Niin ei vain ole käynyt. Rehellisyyden nimissä kuitenkin myönnetään että ei ihan pokka riitä jokaista mielenkiintoista olentoa lähestyä livenä.

        Esim. Työpaikalla on aina se riski että jos homma menee persiilleen, siitä saakin sitten "maineen" tai joutuu muuten vaan jouorujen kohteeksi pitemmäksi aikaa, Lisäksi itsellä työpaikka on pitkälti miesvaltainen.

        Arkiasioita hoitaessa tietty törmää esim. moniin söpöihin kassaneiteihin, mutta vaatii aikamoiset rahkeet yrittää iskemistä parissa sekunnissa kun loppujono odottaa ostosten kanssa vuoroaan :-)

        Baarit. Alkoholi, melu ja lihatiskimeininki on ainakin meikäläiselle huono yhdistelmä. Jos joskus menen, niin mielellään vain ihan alkoholin takia.

        Harrasteet lienee se parhain vaihtoehto, mutta minulla on kai väärät harrasteet ja huono tuuri...

        Eli ei se että käyttää nettideittejä tarkoita että joutuisi tai on luopunut tosielämästä... Tämä on aina joku ihmeellinen vastakkainasettelu, kahtiajako ja tabu ihmisillä. Jotkut netissä kohdanneet joutuvat jopa keksimään tarinoita kun joku kysyy missä tapasitte... netissä on ilmeisesti vielä jotain luonnotonta ja hävettävää monen mielestä. Tosin aika varmaan näyttää, seuraava sukupolvi voi pitää sitä jo itsestään selvänä ja luontevana tapana kohdata ihmisiä. Ehkä siihen mennessä myös aiheeseen liittyvät ongelmat on saatu minimoitua.

        Muutama vuosi takaprein se että ihminen edes kirjoitteli keskustelupalstalle jotain tai muutenkin istui koneen ääressä oli äärimmäistä nörtismiä. Nythän täällä liikkuu jo kaikki, 60 mummelitkin :-) Ja ennen pitkää asioihin varmaan myös totutaan ja hyväksytäään ja se näkyy sitten toivottavasti parempana nettideittailunakin... Nyt taitaa valtaosalla kansasta olla vielä tutustumis ja totuetteluvaihe menossa.

        "Eli ei se että käyttää nettideittejä tarkoita että joutuisi tai on luopunut tosielämästä... Tämä on aina joku ihmeellinen vastakkainasettelu, kahtiajako ja tabu ihmisillä. Jotkut netissä kohdanneet joutuvat jopa keksimään tarinoita kun joku kysyy missä tapasitte... netissä on ilmeisesti vielä jotain luonnotonta ja hävettävää monen mielestä. "

        "Tapasimme IKEAssa." - Matti Vanhanen Susan Kurosesta -


      • Mikätahansapaikka
        tyttömummeli kirjoitti:

        Olen pitkään ihmetellyt, missä vika, kun ihmiset eivät enää osaa ihan "livenä" tutustua toisiinsa, vaikka paikkoja ja mahdollisuuksia on pilvin pimein! Kaikkein parasta on löytää joku ihan "elävänä", nähdä, puhua, kuunnella.

        Ikävuosia on itselläni jo 60 risat eikä vielä koskaan ole tarvinnut etsiä ihmisiä tämmöisiltä palstoilta. Vieläkin ystävystyn nuortenkin miesten kanssa, kun mukavia sattuu kohdalle.

        "Salaisuus" tähän kohtaamisen helppouteen lienee siinä, että en koskaan "etsi" jotain tietynlaista ihmistä, otan vain jokaisen vastaantulevan ihan omana itsenään (niin olen minäkin, oma kurttuinen itseni nykyäänkin) ja olen vilpittömän kiinnostunut hänestä itsestään IHMISENÄ - ei erityisesti miehenä tai naisena. Se voi tapahtua ihan missä tahansa; kaupan kassalla, satun samaan hissiin säännöllisen epäsäännöllisesti, joudun kysymään tietä, kävelen koiran kanssa, jne. Muutama kohtelias ja ystävällinen sana, hymykin ehkä ja siitä voi alkaa tuttavuus, sitten hyvä ystävyys, jonka pitäisi olla aina ensin, ennenkuin edetään minkäänlaiseen ns. suhteeseen.
        Vasta kun tuntee ihmistä jonkinverran, voi joku syvempi tunne syntyä. Tietysti uskon myös ensisilmäyksellä ihastumiseen (en rakastumiseen), sitäkin olen kokenut, mutta lähempi tutustuminen on useimmiten muuttanut asian...
        Tällä vuodatuksella haluan rohkaista teitä, hyvät nuoret ihmiset, tutustumaan toisiinne siellä, missä liikutte, työskentelette tai harrastatte, mieluummin kuin jossain "kohtaamispaikassa". Kapakasta löytyy harvemmin kestäviä suhteita. Jos ei uskalla selvinpäin kohdata ihmisiä, ei etenkään pitäisi sählätä päissään, tanssipaikoissa ollaan pynttäytyneinä parhaisiin, ja mistä täälläkäään tietää, mikä ihminen on, kertoo hän itsestään vaikka mitä, eikä kuvakaan välttämättä ole oma...!

        Menkää ulos, tehkää tavallisia asioita ja kohdatkaa siellä toisianne, niin voitte löytääkin jotain!

        Kapakasta löytyy harvemmin kestäviä suhteita....minä taas tapasin mieheni tanssilattialla ja siitä pitkä yhteinen elämämme lähti käyntiin. Eli ei voi aina yleistää.


      • Mr. Goodbarko
        Mikätahansapaikka kirjoitti:

        Kapakasta löytyy harvemmin kestäviä suhteita....minä taas tapasin mieheni tanssilattialla ja siitä pitkä yhteinen elämämme lähti käyntiin. Eli ei voi aina yleistää.

        parikymppisenä muttei enää 50 ikäisenä kunnollista löydy. Löysin minäkin opiskelijaklubilta aikanaan mieheni mutta erottiin 20 vuoden jälkeen ja sen jälkeen en ole seurustellut vakavasti kenekään kanssa. Kaikenlaista hemmoa on kävellyt vastaa. Mitä koulutetumpi niin sitä neuroottisempi ja mitään tyhmäkettä en halua, eli olen mieluummin ilman kuin jonkin k-pään kanssa. Tuntuu että kaikki fiksut miehet ovat tavalla tai toisella varattuja ja hyvinhoidetut vapaat 50 miehet etsivät 30-40-vuotiaita naisia. Olishan se kiva löytää joku jota pitää kädestä kiinni ja liukasteltaisiin yhdessä:)


      • amorinnuolitäti
        tyttömummeli kirjoitti:

        Olen pitkään ihmetellyt, missä vika, kun ihmiset eivät enää osaa ihan "livenä" tutustua toisiinsa, vaikka paikkoja ja mahdollisuuksia on pilvin pimein! Kaikkein parasta on löytää joku ihan "elävänä", nähdä, puhua, kuunnella.

        Ikävuosia on itselläni jo 60 risat eikä vielä koskaan ole tarvinnut etsiä ihmisiä tämmöisiltä palstoilta. Vieläkin ystävystyn nuortenkin miesten kanssa, kun mukavia sattuu kohdalle.

        "Salaisuus" tähän kohtaamisen helppouteen lienee siinä, että en koskaan "etsi" jotain tietynlaista ihmistä, otan vain jokaisen vastaantulevan ihan omana itsenään (niin olen minäkin, oma kurttuinen itseni nykyäänkin) ja olen vilpittömän kiinnostunut hänestä itsestään IHMISENÄ - ei erityisesti miehenä tai naisena. Se voi tapahtua ihan missä tahansa; kaupan kassalla, satun samaan hissiin säännöllisen epäsäännöllisesti, joudun kysymään tietä, kävelen koiran kanssa, jne. Muutama kohtelias ja ystävällinen sana, hymykin ehkä ja siitä voi alkaa tuttavuus, sitten hyvä ystävyys, jonka pitäisi olla aina ensin, ennenkuin edetään minkäänlaiseen ns. suhteeseen.
        Vasta kun tuntee ihmistä jonkinverran, voi joku syvempi tunne syntyä. Tietysti uskon myös ensisilmäyksellä ihastumiseen (en rakastumiseen), sitäkin olen kokenut, mutta lähempi tutustuminen on useimmiten muuttanut asian...
        Tällä vuodatuksella haluan rohkaista teitä, hyvät nuoret ihmiset, tutustumaan toisiinne siellä, missä liikutte, työskentelette tai harrastatte, mieluummin kuin jossain "kohtaamispaikassa". Kapakasta löytyy harvemmin kestäviä suhteita. Jos ei uskalla selvinpäin kohdata ihmisiä, ei etenkään pitäisi sählätä päissään, tanssipaikoissa ollaan pynttäytyneinä parhaisiin, ja mistä täälläkäään tietää, mikä ihminen on, kertoo hän itsestään vaikka mitä, eikä kuvakaan välttämättä ole oma...!

        Menkää ulos, tehkää tavallisia asioita ja kohdatkaa siellä toisianne, niin voitte löytääkin jotain!

        Mummokulta, ihana ihminen olet varmasti ja itsekin haluan tulla juuri sinunlaiseksi. Yritän ainakin!

        Ei kukaan arjessa uskalla lähestyä, nimenomaan uskalla kun kaikki kai pelkää että torjutaan. On niin pinnallista. Moni ihan takeltelee sanoissaan ja puoliravia lähtee karkuun jos joku sänkinen rastafari tulee edes tietä kysymään.

        Netistä on sitten mukava etsiä seuraa kun voi nimettömänä istua kotona piilossa, eikä tarvi edes kirjootella rakkaudesta, voi vaan kauttarantain kertoa että harrastan kuntosalia ja kiva olis käydä kahvilla juttelemassa! Mistä sit jutellaan, no puhutaan ehkä mitä töissä joku sanoi tai viime talvena kävin etelänmatkalla ja oli ihan mukavaa istua terassilla ja rannalla. No, puolin ja toisin mietitään että hmmm oli aika tylsä tyyppi ja tuli paikalle vanhalla kuraisella autollakin, ja katseli enemmän ulko-ovea kun minua. Että se siitä, uus kehiin.
        Tekstiviestillä kyllä voi viiden minuutin päästä tulla että olit mukava ja kiinnostuin, nähdäänkö vielä?
        Mahtaako se sitten auttaa kun pysyy niinkun simpukka kuoressaan.

        Rakasta niinkuin sinua ei ikinä olisi satutettu :)


    • Serina

      Mukava lukea sun tekstiä. En ole viestaillut tai lukenut tätä systeemiä kuin vasta 2 päivänä. On tämä aika outoa. Kyllähän järkeviä naisia ja miehiä riittää. Minä en edes ymmärrä mitä se profiili täs viesteis tarkoittaa, no ehkä aavistan... Mut ilman profiilia täs, olen 42 v. 163\54 luonnonkihara blondi."selittää aika paljon" siis toi blondi...Huom! vaik oon sinkku, ei ole haku päällä. Kunhan keskustelen ja kohta menen unten maille. Hyviä jatkoja!

    • on todella

      monella muullakin miehellä.

      Jopa kiinnostusta aluksi ja vastauksia kunnes...ei mitään. Hiljaisuutta.

    • täti 47

      Juuri näin tapahtuu. Kurkkijoita piisaa, mutta eniten hämmästyttää se mihin ne kaikki ihan mukavat miehet hukkuu muutamien viestien jälkeen? Olen taipuvainen uskomaan että tämä koukuttaa todella nopeasti, jos on taipumusta siihen. Aina löytyy parempi, ja taas ja taas. Kuin löytöretkellä suuressa aarrekammiossa, kaikkea ei voi millään saada, mutta tuolla onkin taas parempi.. ja tuolla. Poistin profiilini ja palaan päivystämään sinne S-marketin makkarahyllyn viereen, josko se mukava "reiska" vaikka joskuis siihen ilmestyis. No, ex-varatun saattaa nähdä ostoksilla jääkaappipakastimensa kanssa. Repikää siitä.

      • vähitellen turtunut

        "Juuri näin tapahtuu. Kurkkijoita piisaa, mutta eniten hämmästyttää se mihin ne kaikki ihan mukavat miehet hukkuu muutamien viestien jälkeen? Olen taipuvainen uskomaan että tämä koukuttaa todella nopeasti, jos on taipumusta siihen. Aina löytyy parempi, ja taas ja taas. Kuin löytöretkellä suuressa aarrekammiossa, kaikkea ei voi millään saada, mutta tuolla onkin taas parempi."

        Eikös tuo päde paremmin teihin naisiin ?

        Ja kyllä sitä tekee mieli välillä ihan kurkkia, kun yksinkertaisesti ei jaksa aina tehdä aloitetta, ja naisilta sitä aloitetta on yleensä turha odottaa.


      • 464646
        vähitellen turtunut kirjoitti:

        "Juuri näin tapahtuu. Kurkkijoita piisaa, mutta eniten hämmästyttää se mihin ne kaikki ihan mukavat miehet hukkuu muutamien viestien jälkeen? Olen taipuvainen uskomaan että tämä koukuttaa todella nopeasti, jos on taipumusta siihen. Aina löytyy parempi, ja taas ja taas. Kuin löytöretkellä suuressa aarrekammiossa, kaikkea ei voi millään saada, mutta tuolla onkin taas parempi."

        Eikös tuo päde paremmin teihin naisiin ?

        Ja kyllä sitä tekee mieli välillä ihan kurkkia, kun yksinkertaisesti ei jaksa aina tehdä aloitetta, ja naisilta sitä aloitetta on yleensä turha odottaa.

        www.treffinetti.fi


      • Kypsynyt nainen;)
        464646 kirjoitti:

        www.treffinetti.fi

        Kyllä se siitä. Hyvää kannattaa odottaa ja kaltaisiasi fiksusti lähestyviä miehiä osaa samanlainen nainen arvostaa. Muista ei liene sinulle mitään iloa.

        Onnea matkaan :)


      • huh!
        Kypsynyt nainen;) kirjoitti:

        Kyllä se siitä. Hyvää kannattaa odottaa ja kaltaisiasi fiksusti lähestyviä miehiä osaa samanlainen nainen arvostaa. Muista ei liene sinulle mitään iloa.

        Onnea matkaan :)

        Jos aloittaja on vielä NELJÄN VUODEN päästä hakemassa seuraa niin luulisi jo hirsipuun kutsuvan...

        Miksi tällainen ikivanha ketju piti taas esille kiskoa?


    • yks vaan

      Hei!
      En jaksanut lukea kaikkia kommentteja joita olet saanut joten voi olla että joku on tämän jo sanonutkin, mutta pistää avauksessasi silmään oma epäilyksesi että viestisi ovat olleet liian pitkiä tai yrittelijäitä Jos sitä epäilet niin se voi hyvin olla yksi syy. Yleensä ekat yhteydenotot ovat aika lyhyitä ja jos mies jo ekalla yhteydenotolla kirjoittaa kovin pitkän viestin niin valitettavasti tulee mieleen ettei sitä ole kirjoitettu hlökohtaisesti minulle vaan se on juuri sitä copy pastea. Copy pasteenkin voi lisätä väleihin juuri ko profiiliin suunnattuja kommentteja mutta kaikki se mitä kertoo itsestään lienee samaa kaikille.

      Liika yrittäminen ei myöskään ole hyvästä koska se usein tulkitaan (joskus virheellisestikin) epäitoivoksi. Eikä se ole kovin puoleensavetävää. Selväähän on että jos miehellä on vientiä niin hänellä ei ole aikaa kirjailla jokaiselle hirveän pitkää erilaista viestiä. Suosittelisin mieluummin lähestymään lyhyillä yhteydenotoilla ja ehdottamaan aika pikaisesti tapaamista, koska viestein ei kuitenkaan pysty ihmiseen kovin hyvin tutustumaan. Lyhyt viesti kertoo myös siitä että olet kiinnostunut tutustumaan mutta sinulla on muutakin elämää kuin kumppanin haku netistä. Sitä voi olla huumorintajuinen ja kertoa itsestään tiiviistikin.

      • keelo

        No kyllä on taas tässäkin neuvot. En tietystikään tiedä mikä on sinun lyhyt ja pitkä viesti. Mutta kuulostaa kyllä hyvin kummalta, jos viestien pituudesta voidaan tehdä tuollaisia johtopäätöksiä toisesta ihmisestä. Välillä sitä ei kyllä toisaalta yhtään ihmettele, että täällä on niin vaikea tutustua ihmisiin, kun yhdestä jos toisesta asiasta saadaan tehtyä ongelmia ja keksittyä ties mitä erikoisempia päätelmiä toisesta täysin tuntemattomasta ihmisestä.

        Viestin pituudella siis viestitään sitä miten paljon on vientiä muuhun suuntaan? Olen kuvitellut, että viestin pituudesta voi osin päätellä, että on halukkaampi tutustumaan ja kykenee ilmaisemaan itseään myös kirjallisesti. On ehkä myös kykenevä panostamaan tutustumiseen kun on viitsinyt vääntää pidemmän viestinkin. Onhan se aina hyvä oppia uutta.

        Mitenköhän se vienti vaikuttaa siihen miten pitkiä viestejä kukakin kirjoittelee? Jos vientiä on niin kamalasti samaan aikaan niin miksi kummassa sitä ylipäätään vielä kirjoittaisi uudelle ihmiselle? Eiköhän sitä fiksu ihminen keskity kerrallaan korkeintaan muutamaan ihmiseen, jolloin sitä aikaa kullekin kirjoittamiseen ei tarvitse kellosta ja kalentereista katsoa. Voi ehkä jopa ehtiä paneutumaan toiseen ihmiseen kunnolla eikä tule vain kiireesti jotain naputeltua, kun on kiire kirjoittamaan jo seuraavalle. Katsos kun jotkut haluavat keskittyä yhteen tai korkeintaan pariin kerralla. Toisilla on tapana kirjoittaa pidempiä viestejä, toisilla lyhyempiä. Jos eri pituiset viestit eivät vastapuolta miellytä, niin eihän sille tietysti mitään voi. Jos joku ei halua lukea pidempää viestiä tai kokee sen jotenkin muuten huonona, niin lienee selvää, että tällainen henkilö ei ole oikea ihminen viestin lähettäneelle. Minulle se kertoisi enemmänkin toisen asenteesta. Ihmistä ei valita viestin pituuden perusteella vaan sisällön. Ei näihin voi mielestäni mitään tällaisia ohjeita antaa. Itse antaisin ohjeeksi ennemmin sen, että olkaa avoimia ja tutustukaa toisiinne ja relatkaa. Voi olla, että jopa löytyy se toinen ihminen!


    • Mr Groove

      Mitä te miehet oikein kirjoittelette naisille, jos ette saa vastauksia? Itselläni on kuvaton profiili ja olen itse laittanut viestiä vain kahdelle naiselle, kun olen aika laiska kahlaamaan profiileita läpi. Se vie ihan järjettömästi aikaa. Molemmat naiset vastasivat ja kirjoiteltiin hetki, itse pistin poikki, kun jutuissa ei ollut oikein imua. Sen sijaan naiset ovat lähestyneet aika aktiivisesti, mutta olen pistänyt poikki kolmea tapausta lukuunottamatta. Näistä jäi käteen kaksi ihastumista ja yksi harrastuskaveruus. Tämän viimeisen ihastuksen kanssa tuntuu synkkaavan ihan pelottavan hyvin. Harmi vaan, että hän ei asu samassa kaupungissa kanssani. Etäisyyden vuoksi yritin pistää poikki pariin otteeseen, mutta nainen ei luovuttanut. Nyt sitten ollaan ajautumassa etäsuhteeseen :( Ekan kanssas synkkaa myös, mutta hän ei halua sitoutua. Tapaillaan toki vieläkin ja soitellaan paljon.

      Poistin sitten profiilini ja jatkan näiden kahden kanssa tutustumista livenä. Kuitenkin mulle jäi hyvät kokemukset nettideittailusta. Huijausveistit tietysti ärsyttää, mutta nehän voi deletoida suoraan.

      • Bloex

        Hyvä sinulle, jos naiset lähestyvät sinua aktiivisesti kuvattomana täällä S24:ssa. Melko yleistä kun on se, että naiset eivät kovinkaan ahkeraan edes miesten kuvattomissa profiileissa käy ainakaan kirjautuneina. Siinä mielessä on mielenkiintoista kuulla, että joku saa aktiivisesti yhteydenottoja ja joidenkin profiileissa ei edes liikoja käydä. Välillä on pitkiäkin aikoja, että kukaan oikea käyttäjä ei ole käynyt. Mitään kiinnostusta on hieman vaikea syntyä, jos profiilissa ei edes käydä :) Tiedän sen, että osa profiilitekstistä näkyy hakutuloksissa, mutta tuntuisi aika hullulta, jos suurin osa naisista karsisi profiileja jo jonkun tekstipätkän vuoksi. Varmasti näinkin toki tehdään. Minulla käy siitä pätkästä jo osin selville millä mielellä olen liikkeellä, joten luulisi samaa hakevien ainakin katsovan profiilin. Noita feikkejä toki pyörii harvase päivä ja lähettelevät typeriä viestejään. On minuakin toki naiset lähestyneet täällä, mutta aika pieni on se määrä siihen nähden miten hyvin Cityn deitti.netissä esim. saa miehenä vastauksia. Todettakoon kuitenkin, että suurimman osan niistä täällä lähestyneistä olen myös tavannut ja ehkäpä voisi sanoa niiden olleen varsin asiallisia treffejä joista on jäänyt positiiviset käsitykset ja naiset ovat olleet oikealla asenteella liikkeellä. Enempää niistä ei kuitenkaan ole syntynyt.

        Pidempiaikaisin juttu netin kautta on löytynyt itseltäni myöskin täältä S24:ssa ja silloin otin itse yhteyttä. Mutta noin yleisesti vastauksia saa aika harvoin. Olen tosiaan miettinyt, että mitä sitä oikein pitäisi kirjoittaa tai mitä kummaa minun oletetaan kirjoittavan. Sinun kokemuksesi ei tietysti kovin kattava ole, jos vain kahdelle olet kirjoittanut. Kyllä minäkin kahdelta ja useammaltakin olen saanut vastauksen :) Mutta hyvin paljon sitäkin enemmän on niitä, jotka eivät vain ole vastanneet mitään. Kirjoitan asiallisia viestejä ja tuon esille asioita, jotka kiinnittivät huomioni naisen profiilissa tai jos hän oli jotain muuta, josta olen kiinnostunut. Pyrin kirjoittamaan kevyemmin enkä liian virallisesti ja käytän huumoriakin silloin kun se luontevasti tulee. Kirjoitan vain jos joku profiili vaikuttaa oikeasti kiinnostavalta enkä pommita viestejä joka suuntaan. En oikein usko kirjoittavani sellaisia viestejä, jotka yleisesti olisivat kamala turn-off. Joku asia ei sitten ilmeisesti vain ole tapauskohtaisesti kiinnostanut tai on ollut jotain muita syitä, mistä syystä ko. naiset eivät ole halunneet viestiä juuri minun kanssa. Kaikki syyt eivät välttämättä kuitenkaan liity minuun.


    • Ihan asiallinen lista ja noinhan se varmaan on.
      Kysymys: miksi kuvaton profiili?

      • Omistin kamerapuhelimen n. 4 vuoden ajan. Otin sillä koko sen aikana n. 0 kuvaa. Tulin lopputulokseen että minä en elämässäni tarvitse kameraa, joten hankkiuduin siitä eroon.

        Siinä on syy, miksi vesi katoaa niin nopeasti :)


      • anonano kirjoitti:

        Omistin kamerapuhelimen n. 4 vuoden ajan. Otin sillä koko sen aikana n. 0 kuvaa. Tulin lopputulokseen että minä en elämässäni tarvitse kameraa, joten hankkiuduin siitä eroon.

        Siinä on syy, miksi vesi katoaa niin nopeasti :)

        Tämä siis oma syyni, noiden muiden syistä en tiedä mitään :/


      • 20+9
        anonano kirjoitti:

        Omistin kamerapuhelimen n. 4 vuoden ajan. Otin sillä koko sen aikana n. 0 kuvaa. Tulin lopputulokseen että minä en elämässäni tarvitse kameraa, joten hankkiuduin siitä eroon.

        Siinä on syy, miksi vesi katoaa niin nopeasti :)

        Juu itte en kanssa oo ikinä kokenu oleelliseks omistaa kameraa. Valokuva muisti niin ei tartte selaille vanhoja tapahtumia kuvista... Ja tuorein kuva joka jonkuun muun kamerasta mun koneelle on eksyny taitaa olla joku 4w vanha :)


    Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe