Itse tehty HUULILÄVISTYS alahuuleen

LumottuKakara

Kaikki ketkä mulle on tullu siitä valittamaa että imeppä vähän tuttia pari vuotta ja sitten kokeile miten onnistuu ja käy mielummin lävistäjällä mutta ite mä tän tein eikä äiti viel tiiä mut aion kertoo.
Mul oli ihan apteekista ostettu lävistysneula ja työnsin sen läpi huulesta katoin ettei mee mistää suonesta yms. läpi se oli vaikeeta saada ku suu on sisältä märkä ja iho venyki huomattavasti mutta sitten tiukalla otteela ja kerran se kirpasee asenteella meni läpi! Ensin keitin neulan ja sillee, että tulkaa vaa useemminki antamaa tollasta alentavaa kommenttia, ette vaa tiiä mihin musta on!

54

9781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eks tienny?

      Et se neula on jo valmiiks puhas kun se aukasee siitä "kotelosta" pois, keitit sen kyl ihan turhaan :D no ei vamraa ainakaan ole bakteereja ollu yhtään :D

      • LumottuKakara

        tein samalla neulalla korvaan aiemmin!


    • Kete

      Asiat on nyt niin, että ei sun tutut/kaverit sulle turhaan vinee. Vaikka pistitkin lävistysneulalla, ammattilainen tietää varman paikan, antaa hoito ohjeet, VASTUUN ja osaa tarvittaessa antaa jälkeenkin päin neuvoja korun kannalta. Lisäksi vanhemmiltasi olisi pitänyt olla jo lupa ennen pistämistä ja jos he eivät olisi antaneet sinun ottaa, et saisi ottaa.

      Sitten itse korusta. Etkai vaan sano, että olet laittanut korviksen "koruksi"? Jos näin on, niin korun pitäisi olla oikeanlainen ja oikeanlaista terästä, sekä kaikinpuolin turvallinen ja hyvän kokoinen ja paksuinen.

      Olet lisäksi saattanut ostaa tietämättäsi liian pienen korun, jolloin turpoamiselle ei jää tarpeeksi tilaa. Jos huulesi tulehtuu, mitä teet?

      • ---

        mistä lähtien apteekista on saanut lävistysneuloja..?


      • Kete
        --- kirjoitti:

        mistä lähtien apteekista on saanut lävistysneuloja..?

        Ainakin meilläpäin saa apteekista saa lävistysneuloja :P


      • tiedänjotain
        Kete kirjoitti:

        Ainakin meilläpäin saa apteekista saa lävistysneuloja :P

        itseasissa ne EI OO lävistys neuloi vaan infeksioneuloi.. :D niitä kyllä voi käyttää lävistysten tekoon jos haluu mutta ei niitä lävistysneuloiks kutsuta .. infektioneuloi ne ihan on :D


      • saa helposti
        tiedänjotain kirjoitti:

        itseasissa ne EI OO lävistys neuloi vaan infeksioneuloi.. :D niitä kyllä voi käyttää lävistysten tekoon jos haluu mutta ei niitä lävistysneuloiks kutsuta .. infektioneuloi ne ihan on :D

        Tosiaan tiedät vain jotain. Ainakin infektioita pystyy helposti saamaan aikaan, myös joitain parantumattomia seurauksia.


      • nööräh

        Oon ittekkin tehny huuulikoruni. mut laitoin siihe melkee heti oikeen huulikorun (:


      • asdfghyju
        tiedänjotain kirjoitti:

        itseasissa ne EI OO lävistys neuloi vaan infeksioneuloi.. :D niitä kyllä voi käyttää lävistysten tekoon jos haluu mutta ei niitä lävistysneuloiks kutsuta .. infektioneuloi ne ihan on :D

        ihan apteekista kysyttiin injektioneuloja ja ne tyypit sano et mihi tarkotuksee ja me sanottii e t lävistyksee ni ne sano et jaa et ei niit injktioneuloillaa tehä että meillä on täällä ihan erikseen lävistysneuloja.. lopulta ne ei suostunut myymään neuloja meille koska oltiin 13vuotiaita -.- eikä ollut mamman lupaa -.- ketä kiinnostaa ruikkaa porukoilta l upaa ku ne on niin vanhanaikasii et hyvä et saa laittaa korvikset ku kaikki muut lävärit onki sitte niin outoja ja epämiellyttäviä -.-'


      • jokkuvaa
        --- kirjoitti:

        mistä lähtien apteekista on saanut lävistysneuloja..?

        vatsaanpa nyt näköjään aika vanhaan ketjuun mut iha sama... :D varmaa puhuvat injektio neuloista :)))


      • Anonyymi
        --- kirjoitti:

        mistä lähtien apteekista on saanut lävistysneuloja..?

        Ne on niitä injektioneuloja


    • moondust

      oon mäki ite tehny huulilävärin pitkäl neulalla ja vaik sain reiän tehtyä nii koru ei mahtunu joten porasin reiän suuremmaks pienellä ruuvilla se kyl sattu!!! joten älä valita. ja tekee itelleen asioita joiden kivun määrää ei voi edes kuvitella...

      • ikaika

        vähän oot hullu,Moondust xD


    • joo...

      että lävistysneuloja apteekista :DDD
      ja meet vielä keittään seriilin injektioneulan, mainiota!
      miten muuten näit huulen sisälle, ettei sielä ollut verisuonia?
      kylläkyllä, näin ne hommat hoituu.

    • .........

      Tarttee sitten tulla tänne oikeen oma palsta alottamaan ja kertomaan kaikille kuinka kova nyt oot ku tökkäsit jollain käytetyllä apteekin neulalla ittees huuleen..? Ei oikeesti ketään kiinnosta vaikka sen oisitki tehny, tai jos se tulehtuu tai jos vaikka delaat johonkin verenmyrkytykseen! Ja noista viesteistä päätellen sun pitäis kyllä kasvaa vielä, ainakin henkisesti ja ottaa selkoa asioista, ihan pienenä vinkkinä.. Oon mäkin tehny itelleni kolme lävistystä huuleen mutta ei mun tarvi tulla tänne leijumaan semmosesta

      • ei kannate koskaan ite lait...

        Sitä paitti jos huulessa oleviin verisuoniin/hermoihin osuu, nii voin kertoo että yks (nykyään aikunen) tuttu joutu lääkäril sitten kun,oli laittamas huulilävistystä ite ja ..yhtäkkiä hän oksensi kokoajan ja kappas hermoon oli osunut sillä neulala ://


      • Älykäs.
        ei kannate koskaan ite lait... kirjoitti:

        Sitä paitti jos huulessa oleviin verisuoniin/hermoihin osuu, nii voin kertoo että yks (nykyään aikunen) tuttu joutu lääkäril sitten kun,oli laittamas huulilävistystä ite ja ..yhtäkkiä hän oksensi kokoajan ja kappas hermoon oli osunut sillä neulala ://

        Typerys, alahuulessa ei ole hermoja.


    • kuukuu

      lävistysneula apteekista? :D joopajoo. ja tosiaan, se neula on steriili valmiiksi. ja millanenha koru tässä on, korvakoru? nauran jo valmiiks sille, miltä sun huuli nyt näyttää. varmaa nätisti turvonnu, tulehtunu sunmuuta :D ei siinä et ite tekee, itelläki huulessa. tein sen sentää ees vähän viisaammin ku sinä :DDdd

      • :)

        NO miten sää se teit :)?


    • lävistettävä

      Olen tekemässä itse huuli lävistystä alahuuleen ja tiedän jo riskit ja että se neula mikä ostetaan apteekista on valmiiksi puhdas mutta kun järki ei oikein leikkaa olisiko joku viisas ihminen halukas kertomaan että eikös ne korutkin kannata puhdistaa ennenkuin pistää sen siihen reikään? kiitos jo etukäteen! :)

      • Jeffree

        Nämä on todella vanhoja viestejä, mutta jotenkin ajauduin tänne. Itse olen tehny lävistyksiä itselle, sekä muille mutta se ehkä johtuu siitä että olen lävistäjä. Sillon kun lävistys-ötökkä puri minua, niin laitoin itelle tietenkin koruja hakaneulalla,
        sillonkun ei tiennyt oikein mitään, muistaakseni 12 vuotiaana. Minulle kävi tuuri, ei tulehtunut tai mitään muuta vastaavaa. Muistan kyllä sen että vanhemmat eivät tykänneet ja koru pois. Mutta sitten kun olin vanhempi, laitoin itselleni uudestaan lävistyksen joka on vieläkin huulessa. Vanhemmat ei ne käskeneet ottaa pois, mutta sanoivat kaikista vaaroista mitä olisi voinut käydä, sen jälkeen he maksoivat lävistykseni kunnes olin sen ikäinen että maksoin itse ja 'harjoittelin' lävistäjäksi. Ja jos laitoit sillon joskus korvakorun huuleesi, niin että kun huulesi turposi niin aivan varmasti korviksen lukko "painautui" huuleesi (ja varmasti hankasi ientä). .. Luulenpa että monet ovat sanoneet jo pari vuotta sitten asiat, joten en ala niistä pahemmin sanomaan. Ps. Jep, enhän minäkään leuhki sillä että minulla on 14 korvakorua, 25mm venytykset sekä naamassa 7 korua ..?


    • se ei ooo tulehtunu

      Tein itekki tos kesällä sellasel paksu neulalla alahuuleen snakebiten juu samana päivänä 2 ei oo tulehtunu eikä mitää ja hyvin se meni läpi... vaikka ite sanonki n ii hyvää jälkee tuli =)

      • tombelio

        luulen että huomaat sen tulehtumisen punoituksena, pienenä kuumotuksena ja arkuudesta, mutta tulehtumisen oireet ovat normaaleita parantumisen aikana eli silloin ei kannata olla kauhean huolestunut jos on uusi lävistys kyseessä.


      • wdfgwgsgs
        tombelio kirjoitti:

        luulen että huomaat sen tulehtumisen punoituksena, pienenä kuumotuksena ja arkuudesta, mutta tulehtumisen oireet ovat normaaleita parantumisen aikana eli silloin ei kannata olla kauhean huolestunut jos on uusi lävistys kyseessä.

        kanyylineuloja saa apteekista mut koot on turhan pieniä


      • ioihopijoi
        wdfgwgsgs kirjoitti:

        kanyylineuloja saa apteekista mut koot on turhan pieniä

        Joo..., täydellinen viesti! samaa mieltä olen!! itse tein ihan haka neulalla ,,, ja Lumottukakara , miks pistit tä viestin tänne?


      • Nessubotti
        ioihopijoi kirjoitti:

        Joo..., täydellinen viesti! samaa mieltä olen!! itse tein ihan haka neulalla ,,, ja Lumottukakara , miks pistit tä viestin tänne?

        Kai se sit o itekkii pakko kirjottaa tänne... :D jos haluu oikeest sellase huulikorun joka ei tulehu yms. ni kannattaa mennä sinne lävistäjälle, onneks itte ei sellaselle tarvi raahautua ja maksaa ku kaveri o lävistäjä... mut mitä järkee o keittää valmiiks steriilii neulaa? :DD olisinpa vaan nähny sun huules et miten kiva se on ollut sen korvakorun kanssa ja miten olet saanut sen sitten myöhemmin pois... :DD


      • helouu
        ioihopijoi kirjoitti:

        Joo..., täydellinen viesti! samaa mieltä olen!! itse tein ihan haka neulalla ,,, ja Lumottukakara , miks pistit tä viestin tänne?

        hei tästä viestistä on yli 3 vuotta aikaa.. :D naureskelen itselleni täällä enkä todellakaan muista miksi olen tämän kirjoittanut, mutta miksi tulette kirjottamaan näin vanhaan keskusteluun.. hah :D


      • klakall
        helouu kirjoitti:

        hei tästä viestistä on yli 3 vuotta aikaa.. :D naureskelen itselleni täällä enkä todellakaan muista miksi olen tämän kirjoittanut, mutta miksi tulette kirjottamaan näin vanhaan keskusteluun.. hah :D

        AIka tuore keskustelu kyllä juu :DD


      • pööööö985
        klakall kirjoitti:

        AIka tuore keskustelu kyllä juu :DD

        eikö kellään menny vinoon huuli koru??


      • AnaKuchibirú
        ioihopijoi kirjoitti:

        Joo..., täydellinen viesti! samaa mieltä olen!! itse tein ihan haka neulalla ,,, ja Lumottukakara , miks pistit tä viestin tänne?

        Itsekkin tässä eilen kävin siskoni luona ja hän teki minulle huulikorun oikealle alahuuleen. siihen koskee vielä vähän ja huuli on turvoksissa siitä kohti mutta ei enää paljoa. tämä on tehty lävistysneulalla joka on ostettu APTEEKISTA. Tässä on vielä ohut koru, paksumpi koru on jo olemassa mutta ei mene vielä läpi. =)


    • ihaa332

      mulla ei ainakaa (=

    • ihansama?

      No joo voi hyvänen aika... joo teen ehkä itekkiin huuleen jne. mut ei siit tänne tarvuu tulla hehkuttaa..

    • Hmmm ?

      Ite tein ainaki edellispäivänä jälleen alahuuleen lävistyksen ihan tommosella neulalla sen puhdistamisen jälkeen, ihan riittää se kun tsekkaa netistä hyvin tarkkaan kaikki puhdistusohjeet ja riskit jne. oon tehny reijän huuleen samaan kohtaan 3 kertaa mut tosin ne kaks edellistä kertaa reikä on mennyt umpeen, enkä oo havainnu mitään tulehdusta, turvotusta, punotusta tai mitään. Tosin tää koru vähän hankaa hampaaseen ja ajattelin vaihtaa sitten materiaaliin joka ei vahingoita hammasta. Toi kipu lakkas sitte eilen, eli ei sitte niinku sattunu ku päivän. Ja nyt kun omasta kokemuksesta puhutaan, oon tehny molempiin korvalehtiin itse 4 reikää (jälleen neulalla) eikä oo tulehtunu tai mitään. Ihan nätiltä tää omatekemä lävistys näyttää, vaikka itse sanonki, ajattelin toista tohon viereen .. :) Mut tosiaan, teille jotka ootte ite tekemässä, suosittelen kattomaan tarkat ohjeet vaikkapa netistä.

    • itse tein!!

      Mul on ollu snaket, madonna, rustos, navas ja tongue web ja kaikki tehty ite. Nyt on vaa madonna ja labret, mut iteppähä noi edelliset oo tehny!!

    • `jokurandoom

      sattuukse ku tekee ite ja kui nopeesti se meneee läpi

    • WILLIAM-HERBERT

      MENTIIN KERRAN MAKEN KAA APTEEKKIIN, JA SANOTTIIN ET NYT TARTTETTAIS NEULOJA XDDD

      SIT SE LÄÄKÄRIAPTEEKKARI KYSY ET MIHIN ME NEULOJA TARTTETAAN JA ME SANOTTIIN ET LÄVÄREIHIN :D:--d:DD:D

      NO SE OLI VAA SILLEE ET POJAT ON KYLLÄ VÄHÄ NUORIA TÄHÄN :DDD NO SIT JONI TULIKI DERBILLÄ ETUOVESTA JA HUUSIN SAMALLA KU HYPPÄSIN DERBIN TAAKSE ET
      PIIKITETÄÄN SIT PASKASILLA NEULOILLA XDDDDDDDDDDD

      MEITÄ RUPES KUUMOTTAMAAN NIIN MENTIIN OSTAA KMARKETISTA ES JA SITTE KEULITTIIN DERBILLÄ TAKAS NII JOHAN SE KANA SUOSTU MYYMÄÄN MEILLE NIIT NEULOIJ XDD:--DDD:DD

    • hj

      no mä kelasin ottaa mut en tiiä :D satuuks se voiks siit halvaantuu :D

    • :)))) jndhj

      VOiks joku viisas kertoo mistä saada halvalla huuleen ensimmäinen koru? Millä neulalla kannattaa tehdä lävistys ja mista semmoisen saa? miten 13w voi tehä lävistyksen ilman lupaa!? ja kertokaa mulle kaikkee esim. miten se kannattaa tökätä huuleen? KERTOKAA KIITOS!!

      • vastaus kysymykseeee

        no tuolta crazy factorysta:3 (esim)


    • Jeeenniikkkii

      Moi,oon 12w tyttö ja entiiä et minkä kokosel neulalla kantsii tehä ala huuleen läväri?Auttakkkaa äkkiii

      • asdfterveteille.

        Jos laitat lävistykseen 1.2mm korun, niin kannattaa olla se 1.6mm neula, että menee koru helposti reiästä.


      • 16+18=?

        12 ?! mainiota . Älä tule sitte tänne itkemää jos osuu suonee tai tulehtuu. Loistavaa, juuri näin.


    • marsuuuuuuuuu

      mää en ikinä menis ite tekee lävistystä......vaan meenki ny lähi aikoina lävistäjälle ottaan huuleeen lävärin 8) hajotkaa omiin konsteihinne ! ahahahhaahaha muistelen teitä siellä... ! ;) ( tai mitä turhia... )

    • julzuuj

      Koitin tota samaa juttuu mut mulla sattu sitte osuu suonee, ja verta tuli sitte sillee että huhhuh .. aika moinen paniikki tuli .. :(

      • GGGkkk

        VITU HOMO!!


    • Emppuäsd

      Mä oon 14 vuotias ja oon tehnyt kolme kertaa ite huulilävärin, kertaakaan ei oo vanhemmat tajunnu mitään vaikka kävelen niiden ohi se lävistys siinä:D snake bitesit tein ja sitten otin oikeenpuolimmaisen pois ja tein madonnan, madonna kirpas vähän mut ei sekää paljoo, ja katoin kans etten vedä mistään suonesta ja se huulilävistys ei satu kun se menee sieltä huulen sisältä, se sattuu vaan noissa ihoissa, if u know what i mean, joten menkää ny perseesee valittaan siittä että jos joku tekee itse huulilävärin!! Ja muutenkin tein sen ihan apteekin lävistysneulalla! myivät kyllä mulle !:)

    • 14+19

      jaaa 5vuot vanhaa:D ite täs mieti et millai vedän ton läväri to labreti täj o neula (hakanneula) ja sit 1.6mm koru ja palljot mut mietin vaa et millaih..jajuu oon 16 :D pia17

    • Lävistäjä

      ÖÖ tota tein tavallisella neulalla mun lävistyksen vähän turvonnu sisältä ja huom desinfioin sen ja niin ostin just huulikorun en oo viel laittanu sitä mutta onko vaarallista laittaa tavallisella neulalla O.O Oon ( 13 )

    • cfdgkxklfsmgd

      se on totta et jos tekee esim alahuulee lävärin nii se ei satu muutaku sillo ku se on ihossa mut sillo ku huulen sisässä se neula nii ei se satu!:)

    • lävistäjä

      Hehheh nyt sain sen huulikorun paikoilleen mutta tota onko se normaalii että siihen vähä sattuu ja se on siitä reijän ympäriltä punane ja että huuli on turvonnu

    • Leuhki'at

      Siis ei h.... näitä viestejä ''en mä täs mitää leuhki, oon lävistäjä, oon tehny satatuhat lävärii itelleni, mul on toi toi ja toi läväri ja tää viel ja toi ja ite tehtynä EN LEUHKIS'' hahahha kyl mä nyt hajoon täällä, hyvä että kirjottaa enää pystyy. En edes voi sanoa tähän enään mitään.

    • On se varmaan hienoa mennä täälä nimimerkillä lävistäjä kun on 13 ja tekee pahimpia mokia lävistyksien suhteen ilman mitään perustietoja!

      - Ammattilainen lävistäjä.

      Ps. ei ole niin vaikeaa odottaa vuotta tai paria sitä lävistystä että käy liikkessä.

    • Huulikorun tekiä

      Ooon ite tehnyt 11.vuotiaana oman huulikorun. Ei tulehtunu ollenkaan . Tein sen itse nuppineulalla. ei se kun vähän kirpassu

      • 1826382kkskdjdb

        Tää on tosi vanha keskustelu muut oon miettiny jos siskontekis mulle ku se ehotti ja oon muute 13😂😂😂😂


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5810
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3687
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1948
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1782
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1232
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1187
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      957
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      51
      951
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe