Elikkäs minkä malliset bikinit sopii pienirintaisille parhaiten? Itselläni ollut sellaiset kolmiobikinit, jotka sidotaan niskan taaksen, mutta ei näytä hirveän imartelevalta...
Lisäki rintani ovat kainaloihin päin viiraavat, joten olisi myös kiva jos bikineissä olisi joku tuki tmv. joka toisi rintoja lähemmäs toisiaan. Ei kylläkään mikään ehdoton vaatimus.
Millaiset bikinit
13
12295
Vastaukset
- Ruusu G
Eli ilmeisesti kolmiobikineillä tarkoitat lappubikineitä, eli sellaisia kolmion muotoisia lappuja, mitkä on todella ohuilla naruilla sidottavat? Virallisesti kolmiobikinit ovat kyllä ihan oikeilla kupeilla varustut tukevammat viritykset, jotka nekin tosin sidotaan niskan taakse.
Nämä oikeat kolmiobikinit ovat hyvä valinta kenelle tahansa, joka haluaa korostaa kurvejaan tai luoda sellaiset. Kolmiobikimneissä katse kiinnittyy nimenomaan rintojen väliin ( toivottavasti) muodostuvaan vakoon. Koska sinä oman ilmoituksesi mukaan kuulut kurveja etsivään ryhmään, suosittelen etsimään kolmiot, joissa on kaarituki. Tällöin tuo mainitsemasi "kainalo-pakoisuus" ei haittaa.
Bikineitä saa myös push-up-mallisina erilaisilla toppauksilla, samoin kuin balconette-mallisina. Molemmat kohottavat povea.
Kankaaksi kannattaa valita jokin näyttävillä, kaarevilla kuviolla varustettu kuosi, tai sitten suosia metallipintaista tai hyvin kiiltävää pintaa. Molemmat vaihtoehdot korostavat muotoja optisesti, mikä toimii siis pienirintaisen eduksi ja tekee isopovisesta kävelevän melonivaraston.- Nimetön
Kirjoitit kauniisti ja tieteellisesti,nuo kaikki Sinun neuvosi,kun lähtee ostamaan,pitää kait olla vaikka paperille kirjoitettu?Hyvää Kesää !.
- Ruusu G
Nimetön kirjoitti:
Kirjoitit kauniisti ja tieteellisesti,nuo kaikki Sinun neuvosi,kun lähtee ostamaan,pitää kait olla vaikka paperille kirjoitettu?Hyvää Kesää !.
Jos ei halua neuvoja, ei pidä kysyä. Jos taas harmittaa, että joku osaa neuvoa, niin lienee parempi ettei sitten lue sellaisia ketjuja joissa joku kysyy jotakin. Siinä kun on vaarana että joku vastaa ihan oikeaa asiaa eikä pelkkää kolmen sanan mutua. Ja kiltti nimetön, kun yrität v*ttuilla, pidä edes mielessäsi pilkkusäännöt. Aika kamalaa suomea, tuo Sinun viestisi.
- anteeksi meni ohi
Ruusu G kirjoitti:
Jos ei halua neuvoja, ei pidä kysyä. Jos taas harmittaa, että joku osaa neuvoa, niin lienee parempi ettei sitten lue sellaisia ketjuja joissa joku kysyy jotakin. Siinä kun on vaarana että joku vastaa ihan oikeaa asiaa eikä pelkkää kolmen sanan mutua. Ja kiltti nimetön, kun yrität v*ttuilla, pidä edes mielessäsi pilkkusäännöt. Aika kamalaa suomea, tuo Sinun viestisi.
Minä olen sen edellisen Nimettömän kanssa aivan samaa mieltä. Oli hyvä vastaus, enkä tuota optista harhaa ole ajatellutkaan. Turhaa Ruusa podet huonoa itsetuntoa ja tulkitset viestejä piilovinoiluksi. Jos otat kohteliaisuudetkin vastaan hampaat irvessä, voin vain kuvitella kuinka pulssisi nousee vastoinkäymisistä. Ei kiva, kenellekään.
Hyvän kesän toivotukset minultakin, kaikille :) - Ruusu G
anteeksi meni ohi kirjoitti:
Minä olen sen edellisen Nimettömän kanssa aivan samaa mieltä. Oli hyvä vastaus, enkä tuota optista harhaa ole ajatellutkaan. Turhaa Ruusa podet huonoa itsetuntoa ja tulkitset viestejä piilovinoiluksi. Jos otat kohteliaisuudetkin vastaan hampaat irvessä, voin vain kuvitella kuinka pulssisi nousee vastoinkäymisistä. Ei kiva, kenellekään.
Hyvän kesän toivotukset minultakin, kaikille :)...kohteliaisuus sitten siinä tapauksessa. En kyllä mielestäni pitänyt niin pitkää luentoa, että siitä pitäisi kirjallisia muistiinpanoja tehdä. Kiva kuitenkin että alkuperäisvastauksesta oli jollekin iloa. Minä tulkitsin kommentin omalla tavallani, ehkä koska jos itse haluaisin piruilla jollekin, tekisin sen aika paljon samassa sävyssä. Sarkasmiksi sitä kutsutaan, eikä sarkasmin taju ole huonoa itsetuntoa vaan huumorin laji.
- AA-kuppi
Itselläni on AA-kupin rinnat ja olen jo vuosia käyttänyt lappubikinejä. Olen oppinut pitämään niistä itse ja poikaystäväni myös kehuu niitä. Mielestäni lappubikinit tuovat pienet rinnat nuorekkaasti vähän tyttömäisesti esille. Lisäksi ne ovat muodikkaat. Lappubikinit sopivat mielestäni vain pieni rintaisille sillä silloin ei näytä että rinnat tippuisivat bikinien alta.
Mutta makuasioita nämä.. - breast-92
mun mielestä a-kupin omistavat ei tarvitse edes liivejä, monella miehelläkin on suuremmat
- hankalaa!
On vähän hankalaa mennä uimarannalle ilman yläosaa, vaikka olisikin pienet rinnat. Kyllä siinä "siveyden sipulit" tulee kohta huomauttelemaan. Tai sitten saa ympärilleen lauman kuolaajia.
- on rinnat.
Mutta jos ne rinnat on läskiä, niinkuin naisilla yleensä tuppaa olemaan niin sattuu vähän jos esim. juoksee ja rinnat pomppii. JOO ei pompi paljoa kun on pienet, mutta pomppii kuitenkin.
Ja eikö vois mieluummin ajatella niin päin, että sellaset miehet joilla on A-kuppia isommat rinnat niin vois nekin käyttää rintsikoita ihan hyvällä omalla tunnolla? Kuitenki haluuvat...
Ja bikineistähän tässä olikin alunperin kyse, jotta ei ihan TÄHÄN asiaan kuuluva kommentti tuo rinta92:sen.
- mielestäni
nuo kevyet "lappubikinit" ovat pienirintaiselle oikein hyvät ja sopivat paremmin kuin muodokkaalle. Itsellä oli ennen vähän enemmän muotoa, mutta reippaan laihtumisen päälle kuppikokokin tipahti a:han. Rannalla en kaipaa tissivakoa, vaan nautin auringosta ;)
- norminuori
...minkä ikäiselle te näätte nuo lappubikinit sopiviksi/hyvän maun mukaisiksi?
- Wannabe-nainen
Mitä mieltä olette jos miehellä on bikinit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362749Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122537100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372258Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201861Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511535Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo351528- 381463
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251353- 241148
- 231097