http://www.makemeheal.com/pictures/viewPicture.php?picid=19128
katsokaas tota vekkiä, tämmöstä jälkeä ei kyl vissii suomalaiset kirugit tee. karmeet
vatsan pienennys
13
2687
Vastaukset
- ..HAAVASTA..
Haava näyttää erittäin siistiltä:
Mitään muuta erityistä ole kuin sulkemistekniikka. Näyttää olevan metalli klipseillä suljettu.- samaa mieltä
Jos minunkin vatsani näyttäisi kolme päivää leikkauksen jälkeen noin kauniilta, niin olisin todella onnellinen! Tuo kuva rohkaisee lähtemään vatsaleikkaukseen.
Tuo klipsien käyttö kyllä ihmetytti, liekö normaalia. Mutta onhan kyseessä kovassa rasituksessa oleva iho-alue kun vatsaa kiristetään.
- täti vaan
minulle tehtiin suomessa ko operaatio.
tuore ompelus näytti makkaralta, oli
ommeltu niin, että näytti kuin reunat
olisivat ylöspäin ja jotenkin kohollaan.
Parani nopeasti (sulavat ompeleet) ja arpi
lähes huomaamaton.- leikkurista
Kyl tuo on ihan tavallinen muutaman päivän vanha leikkausarpi... klipsitkin on tätä päivää vatsa-alueen leikkauksissa, säästää aikaa... yhdyn edellisiin kirjoittajiin, oon menossa abdominoplastialeikkaukseen ja toivon HARTAASTI, että saisin yhtä siistin haavan... kirurgia on raakaa työtä, silmäkirurgia sitte enempi piperrystä... =)
- miruu
Hei, kertoisitko missä päin Suomea kävit toimenpiteessä. Aika minullakin on toukokuun alussa. Pientä jännitystä rinnassa. Toiveena kaunis vatsa nätillä arvella ;)
- leikkaus maksaa?
miruu kirjoitti:
Hei, kertoisitko missä päin Suomea kävit toimenpiteessä. Aika minullakin on toukokuun alussa. Pientä jännitystä rinnassa. Toiveena kaunis vatsa nätillä arvella ;)
Haluaisin myös!!!
- vatsamakkara
leikkaus maksaa? kirjoitti:
Haluaisin myös!!!
tässä linkissä olevassa paikassa 1½ vuotta sitten ja tulos on todella hyvä näät tuolta myös hinnan
( laihduttamisella eikä kuntoilulla olisi sitä pois saanut )
http://www.plastiikkakirurgipalvelu.fi/ - hintasuhde
vatsamakkara kirjoitti:
tässä linkissä olevassa paikassa 1½ vuotta sitten ja tulos on todella hyvä näät tuolta myös hinnan
( laihduttamisella eikä kuntoilulla olisi sitä pois saanut )
http://www.plastiikkakirurgipalvelu.fi/Yllättävää että tuolla Jyväskylässä rintaimplanttien asennus on suhteellisesti paljon kalliimpi kuin vatsaleikkaus verrattuna Laatukirurgian hintoihin. Onkohan tuossa jotain eroja myös tehtävässä toimenpiteessä. Harkitsin jo "koko hoitoa" Tallinnassa, mutta kuntoutuminen olisi vienyt liian kauan, joten tehtiin vain rinnat että olen taas kunnossa ennen muuta leikkausta.
- vatsamakkara
hintasuhde kirjoitti:
Yllättävää että tuolla Jyväskylässä rintaimplanttien asennus on suhteellisesti paljon kalliimpi kuin vatsaleikkaus verrattuna Laatukirurgian hintoihin. Onkohan tuossa jotain eroja myös tehtävässä toimenpiteessä. Harkitsin jo "koko hoitoa" Tallinnassa, mutta kuntoutuminen olisi vienyt liian kauan, joten tehtiin vain rinnat että olen taas kunnossa ennen muuta leikkausta.
mitä se maksaa esim. siluetissa 7000€ mutta kyllä itse olen valmis maksamaan vaikka tuonkin sillä
potilasvahinkovakuutus ei korvaa ulkomailla tehtyjä leikkauksia vaikka olisi kuinka EU maa - litteä vatsa
leikkaus maksaa? kirjoitti:
Haluaisin myös!!!
mulla maksoi n. 4200 euroa Jyväskylässä puoli vuotta sitten. Lopputulos on erittäin hyvä ja vatsani on todellakin litteä ja kaunis. Leikkauksen jälkeen välittömästi ei voinut samaa todeta...en olisi silloin uskonut, että paranee näin hyväksi.
- entinen lerppumaha
litteä vatsa kirjoitti:
mulla maksoi n. 4200 euroa Jyväskylässä puoli vuotta sitten. Lopputulos on erittäin hyvä ja vatsani on todellakin litteä ja kaunis. Leikkauksen jälkeen välittömästi ei voinut samaa todeta...en olisi silloin uskonut, että paranee näin hyväksi.
tuli minullekkin missä sinut leikattiin Jyväskylässä?
Itse kävin Ludwig oy:ssä - olisi kysymys
litteä vatsa kirjoitti:
miten kauan toipuminen sinulla kesti. Kestikö kauan ennenkuin vatsa oli "katseenkestävä"?
- kertaa?
vatsamakkara kirjoitti:
mitä se maksaa esim. siluetissa 7000€ mutta kyllä itse olen valmis maksamaan vaikka tuonkin sillä
potilasvahinkovakuutus ei korvaa ulkomailla tehtyjä leikkauksia vaikka olisi kuinka EU maaKuinkakohan usein on potilasvahinkovakuutuksesta jouduttu tai suostuttu maksamaan korvauksia. Minä en ajatellut hetkeäkään tuota kun lähdin leikkaukseen Tallinnaan. Hintaerolla pystyisin teettämään vaikka uudelleen leikkauksen ja jäisi vielä vähän "kipurahojakin". Lisäksi luvattiin aika hyvät "takuut" leikkauksen korjaukselle jos se epäonnistuisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628