Tapasimpa tyypin jolla oli ihan perus Stratocaster -kitara minkä lavassa luki Burswood.
En ole tämmöisestä kyllä kuullut vaikka kitaroiden kanssa oon säätänyt melki 2 vuotta 8)
Vaikka enhän minä mikään expertti olekaan.
Ehkä vähän hölmö kysymys tämäkin.
mutta:
Ihan ok peli se oli, soitteli sitä MicroCuben läpi, ja ihan selvät ja hyvät äänet.
Aika kevythän kitara oli, jätkä sanoi että pysyy tosi hyvin vireessä ja vikaa ei ole ollut. Kylläkin kokematon kaveri tämä.
Sen tuttava sille oli nuo vehkeet ostanut.
Ei ole säätänyt kitarasta mitään, tallaan ei ollut koskenut, oli kyllä sen verran pölyinen, että kyllä uskon, ja alin kielihän sitten rämisi hieman, mutta muuten loisto peli.
Hintaakaan sillä ei kaiketi paljoa ollut, oli kyllä ostanut sen käytettynä.
Valaiskaa nyt mikä tämmöinen kitaramerkki on.
Minulta on kyllä päässyt aika lailla sitten asioita ohi, kun en tätäkään tiedä. :E
jäi vaivaamaan, neuvoisitteko
9
1662
Vastaukset
- 30 vuotta säätänyt
Mutta onhan noita halpiksia, samasta kiinan-tehtaasta tulee soittimia monella nimellä. Ehkä tuokin on niitä. Ei välttämättä huono vehje, siellä alkaa homma olla hanskassa aika hyvin.
- Lelukaupassa
Googlella löytyi tällainen tieto. Strato oli ja kauppa oli tosiaan lelukauppa, toy store.
- alkup. kirjoittaja
Lelukaupassa kirjoitti:
Googlella löytyi tällainen tieto. Strato oli ja kauppa oli tosiaan lelukauppa, toy store.
Katsoin kyllä myös itse googlella ja löysin saman jutun, mutta ei kyllä tosiaa ole tuo.
Se oli aivan oikeasti soitettava peli. Empä tiedä sitten, kyllä luulisi netistä jotain löytyvän tuommoisesta.
Noh, eipä sitten mitään. Yritin vähän ottaa taas asioista selvää, mutta prkl, on kyllä sen verran outo merkki tuo että tuskimpa sitäkukaan tietää - soitettava peli
alkup. kirjoittaja kirjoitti:
Katsoin kyllä myös itse googlella ja löysin saman jutun, mutta ei kyllä tosiaa ole tuo.
Se oli aivan oikeasti soitettava peli. Empä tiedä sitten, kyllä luulisi netistä jotain löytyvän tuommoisesta.
Noh, eipä sitten mitään. Yritin vähän ottaa taas asioista selvää, mutta prkl, on kyllä sen verran outo merkki tuo että tuskimpa sitäkukaan tietääMitäs sitä ihmettelemään. Hyvinkin voi olla sama.
- ei kun
soitettava peli kirjoitti:
Mitäs sitä ihmettelemään. Hyvinkin voi olla sama.
Se nyt oli aivan oikeasti kunnon kitara, melkein parempi kun mun Tokai, ei todellakaan mikään lasten leluhyllystä ostettu.
Aivan erilainen kun se lelukaupan vehje.
Tiedä sitten, joku kasaillut semmoisen sitten jostain.
Mutta no, oli oikeastikin suht koht laadukas peli.
Hitto, ei tästä kukaan saa selkoa, antaapi olla 8) - tulla.
ei kun kirjoitti:
Se nyt oli aivan oikeasti kunnon kitara, melkein parempi kun mun Tokai, ei todellakaan mikään lasten leluhyllystä ostettu.
Hitto, ei tästä kukaan saa selkoa, antaapi olla 8)Pistetään nyt kumminkin merkki mieleen, jos kävelisi vastaan jossain.
- alkup. kirjoittaja
ei kun kirjoitti:
Hitto, ei tästä kukaan saa selkoa, antaapi olla 8)http://www.trademe.co.nz/Music-instruments/Instruments/Guitar-bass/Electric-guitars/photos/a-96921315/p-39651641.htm
Juuri tämänlainen, ehkä taitaa olla sama mallikin!
Tämä on oikeasti uskomaton peli, kokeilkaa jos vain suinkin pystytte!!
Hintahan tuossa oli helkkarin halpa, se tässä vähän ihmetyttää. Empä tiedä sitten, oliko sen hepun kitaraa hieman paranneltu. - mutta...
alkup. kirjoittaja kirjoitti:
http://www.trademe.co.nz/Music-instruments/Instruments/Guitar-bass/Electric-guitars/photos/a-96921315/p-39651641.htm
Juuri tämänlainen, ehkä taitaa olla sama mallikin!
Tämä on oikeasti uskomaton peli, kokeilkaa jos vain suinkin pystytte!!
Hintahan tuossa oli helkkarin halpa, se tässä vähän ihmetyttää. Empä tiedä sitten, oliko sen hepun kitaraa hieman paranneltu....tiettyä halpismaisuutta kokonaisuudessa. Tuollaista kaularaudan säädön peitinlevyä en ole fendermallisessa kaulassa nähnyt sitten 80-luvun Marchisten!
Soitettavuus ja soundi voi hyvinkin olla kohdallaan.
Mainiota että löytyi!
- tasek
Minä ostin juuri Burswood merkkisen sähkökitaran ja kohta kokeileen !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817