jäi vaivaamaan, neuvoisitteko

mikä h****** tämä on?

Tapasimpa tyypin jolla oli ihan perus Stratocaster -kitara minkä lavassa luki Burswood.
En ole tämmöisestä kyllä kuullut vaikka kitaroiden kanssa oon säätänyt melki 2 vuotta 8)
Vaikka enhän minä mikään expertti olekaan.
Ehkä vähän hölmö kysymys tämäkin.

mutta:
Ihan ok peli se oli, soitteli sitä MicroCuben läpi, ja ihan selvät ja hyvät äänet.
Aika kevythän kitara oli, jätkä sanoi että pysyy tosi hyvin vireessä ja vikaa ei ole ollut. Kylläkin kokematon kaveri tämä.
Sen tuttava sille oli nuo vehkeet ostanut.
Ei ole säätänyt kitarasta mitään, tallaan ei ollut koskenut, oli kyllä sen verran pölyinen, että kyllä uskon, ja alin kielihän sitten rämisi hieman, mutta muuten loisto peli.
Hintaakaan sillä ei kaiketi paljoa ollut, oli kyllä ostanut sen käytettynä.

Valaiskaa nyt mikä tämmöinen kitaramerkki on.
Minulta on kyllä päässyt aika lailla sitten asioita ohi, kun en tätäkään tiedä. :E

9

1691

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 30 vuotta säätänyt

Mutta onhan noita halpiksia, samasta kiinan-tehtaasta tulee soittimia monella nimellä. Ehkä tuokin on niitä. Ei välttämättä huono vehje, siellä alkaa homma olla hanskassa aika hyvin.

• Lelukaupassa

Googlella löytyi tällainen tieto. Strato oli ja kauppa oli tosiaan lelukauppa, toy store.

• alkup. kirjoittaja
        Lelukaupassa kirjoitti:

Googlella löytyi tällainen tieto. Strato oli ja kauppa oli tosiaan lelukauppa, toy store.

Katsoin kyllä myös itse googlella ja löysin saman jutun, mutta ei kyllä tosiaa ole tuo.

Se oli aivan oikeasti soitettava peli. Empä tiedä sitten, kyllä luulisi netistä jotain löytyvän tuommoisesta.

Noh, eipä sitten mitään. Yritin vähän ottaa taas asioista selvää, mutta prkl, on kyllä sen verran outo merkki tuo että tuskimpa sitäkukaan tietää

• soitettava peli
        alkup. kirjoittaja kirjoitti:

Katsoin kyllä myös itse googlella ja löysin saman jutun, mutta ei kyllä tosiaa ole tuo.

Se oli aivan oikeasti soitettava peli. Empä tiedä sitten, kyllä luulisi netistä jotain löytyvän tuommoisesta.

Noh, eipä sitten mitään. Yritin vähän ottaa taas asioista selvää, mutta prkl, on kyllä sen verran outo merkki tuo että tuskimpa sitäkukaan tietää

Mitäs sitä ihmettelemään. Hyvinkin voi olla sama.

• ei kun
        soitettava peli kirjoitti:

Mitäs sitä ihmettelemään. Hyvinkin voi olla sama.

Se nyt oli aivan oikeasti kunnon kitara, melkein parempi kun mun Tokai, ei todellakaan mikään lasten leluhyllystä ostettu.

Aivan erilainen kun se lelukaupan vehje.
        Tiedä sitten, joku kasaillut semmoisen sitten jostain.

Mutta no, oli oikeastikin suht koht laadukas peli.

Hitto, ei tästä kukaan saa selkoa, antaapi olla 8)

• tulla.
        ei kun kirjoitti:

Se nyt oli aivan oikeasti kunnon kitara, melkein parempi kun mun Tokai, ei todellakaan mikään lasten leluhyllystä ostettu.

Pistetään nyt kumminkin merkki mieleen, jos kävelisi vastaan jossain.

• alkup. kirjoittaja
        ei kun kirjoitti:

http://www.trademe.co.nz/Music-instruments/Instruments/Guitar-bass/Electric-guitars/photos/a-96921315/p-39651641.htm

Juuri tämänlainen, ehkä taitaa olla sama mallikin!

Tämä on oikeasti uskomaton peli, kokeilkaa jos vain suinkin pystytte!!

Hintahan tuossa oli helkkarin halpa, se tässä vähän ihmetyttää. Empä tiedä sitten, oliko sen hepun kitaraa hieman paranneltu.

• mutta...
        alkup. kirjoittaja kirjoitti:

http://www.trademe.co.nz/Music-instruments/Instruments/Guitar-bass/Electric-guitars/photos/a-96921315/p-39651641.htm

Juuri tämänlainen, ehkä taitaa olla sama mallikin!

Tämä on oikeasti uskomaton peli, kokeilkaa jos vain suinkin pystytte!!

Hintahan tuossa oli helkkarin halpa, se tässä vähän ihmetyttää. Empä tiedä sitten, oliko sen hepun kitaraa hieman paranneltu.

...tiettyä halpismaisuutta kokonaisuudessa. Tuollaista kaularaudan säädön peitinlevyä en ole fendermallisessa kaulassa nähnyt sitten 80-luvun Marchisten!

Soitettavuus ja soundi voi hyvinkin olla kohdallaan.
        Mainiota että löytyi!

• tasek

Minä ostin juuri Burswood merkkisen sähkökitaran ja kohta kokeileen !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      176
      11185
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5328
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2555
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2256
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1771
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      43
      1675
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1310
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      36
      1265
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1076
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      105
      1001
    Aihe