niin meinaan ottaa noin tulitikkuaskin kokoisen tähden, mutta haluun tietää onko sillä jotain erityistä merkitystä ,tähdellä?
tähden merkitys
17
10404
Vastaukset
- kuusikantainen
juutalaisten tunnus. Siitä vaan tähteä ottamaan, tatskapelle!
- ///
Ihan kylla riippuu millainen tahti on. Ei kaikki tahdet ole juutalaisuuden symboleja, vain ja ainoastaan sellainen jossa viivat nakyvat tahden sisalla, eli siis Daavidin tahti.
- kilitsu
kyllä on idiootti henkilö joka kirjotti ton viestin..onko teillä jotain oikeeta tietoo mitä viisisakarainen tähti symboloi? vaikkei oliskaan niin sanokaa vaan sekin
- joka ei osaa googlettaa
kilitsu kirjoitti:
kyllä on idiootti henkilö joka kirjotti ton viestin..onko teillä jotain oikeeta tietoo mitä viisisakarainen tähti symboloi? vaikkei oliskaan niin sanokaa vaan sekin
ikivanha pahan symboli!
Miksi kilitsu et kertonut ekassa viestissäsi, että olet kiinnostunut viisisakaraisesta? Aivan turha alkaa täällä keuhkoomaan... - ....
kilitsu kirjoitti:
Se tähtihän voi merkitä montaakin eri asiaa riippuen niistä sakaroiden mittasuhteista tai siitä mihin suuntaan kuinkaki monta sakaraa osoittaa..no olipas hankalasti selitetty :) Eikähän se merkitys ole aika uskonnollinen väliltä kristuksen viisi haavaa tonne paholaisjuttuihin ja varmaan kaikkea siltä väliltä..toisaalta puna-armeijan tunnuksessakin on tollanen viisisakarainen tähti että niitä merkityksiä löytyy varmasti pilvin pimein...
- ......
kilitsu kirjoitti:
Nykyään tähtitatska meinaa mielikuvituksen puutetta...
- ...
...... kirjoitti:
Nykyään tähtitatska meinaa mielikuvituksen puutetta...
tähden merkityksestä puhuttiin! ei mielikuvituksesta.
- Anonyymi
/// kirjoitti:
Ihan kylla riippuu millainen tahti on. Ei kaikki tahdet ole juutalaisuuden symboleja, vain ja ainoastaan sellainen jossa viivat nakyvat tahden sisalla, eli siis Daavidin tahti.
Keskitysleireillä oli juutalaisilla kokokeltainen tähti asuissaan.
- esim.....
Neljä sakaraa. Tähden merkitys liittyy yhteyteen.
- ------
Tähdet ja tornit tatskassa kertovat vankilavuosien lukumäärän.
ja laita hakusanaks esim. star tattoo meaning..ja tossa linkki yhelle sivulle.(sieltä löytyy muidenkin tatuointiaiheiden merkityksiä)
http://www.tattoojohnny.com/star-tattoo-designs.asp- kilitsu
Mutta kun ei osaa tuota lontoon murretta?
- englanninkieli...
kilitsu kirjoitti:
Mutta kun ei osaa tuota lontoon murretta?
...ole nykypäivänä ihan pakollinen oppiaine koulussa?
- Huolestunuttajutta
Mitä tarkoittaa tähtitatuointi oikeassa silmä kulmassa? Itse olen nähnyt usealla kotikauoungissani ja olisi mielenkintoista tietää mitä se tarkoittaa.
- Anonyymi
Usoosin tietävän ma tän
Silimä kulmaskun on tatksattunna kynel
Onhän tappanut immeisen ilmeisest
Mutku onpi tahti niin Usoosin not son synyyttäny iltatähtensä.
Hohhoh
- Nimetöna
Teko itse asiassa mielenkiintoista haluut
- Tiedänkö
Minulle tähden merkytys tatuoituna ja väritetty sisältä punasena merkitsee minulle kukaan ei saa hallita minua ja olen itse itseni herra.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005217910- 2332735
- 262601
- 1641989
- 1201854
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61636Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21386- 781219
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621198IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41175