tähden merkitys

kilitsu

niin meinaan ottaa noin tulitikkuaskin kokoisen tähden, mutta haluun tietää onko sillä jotain erityistä merkitystä ,tähdellä?

17

10404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuusikantainen

juutalaisten tunnus. Siitä vaan tähteä ottamaan, tatskapelle!

• ///

Ihan kylla riippuu millainen tahti on. Ei kaikki tahdet ole juutalaisuuden symboleja, vain ja ainoastaan sellainen jossa viivat nakyvat tahden sisalla, eli siis Daavidin tahti.

• kilitsu

kyllä on idiootti henkilö joka kirjotti ton viestin..onko teillä jotain oikeeta tietoo mitä viisisakarainen tähti symboloi? vaikkei oliskaan niin sanokaa vaan sekin

• joka ei osaa googlettaa
        kilitsu kirjoitti:

kyllä on idiootti henkilö joka kirjotti ton viestin..onko teillä jotain oikeeta tietoo mitä viisisakarainen tähti symboloi? vaikkei oliskaan niin sanokaa vaan sekin

ikivanha pahan symboli!

Miksi kilitsu et kertonut ekassa viestissäsi, että olet kiinnostunut viisisakaraisesta? Aivan turha alkaa täällä keuhkoomaan...

• ....
        kilitsu kirjoitti:

Se tähtihän voi merkitä montaakin eri asiaa riippuen niistä sakaroiden mittasuhteista tai siitä mihin suuntaan kuinkaki monta sakaraa osoittaa..no olipas hankalasti selitetty :) Eikähän se merkitys ole aika uskonnollinen väliltä kristuksen viisi haavaa tonne paholaisjuttuihin ja varmaan kaikkea siltä väliltä..toisaalta puna-armeijan tunnuksessakin on tollanen viisisakarainen tähti että niitä merkityksiä löytyy varmasti pilvin pimein...

• ......
        kilitsu kirjoitti:

Nykyään tähtitatska meinaa mielikuvituksen puutetta...

• ...
        ...... kirjoitti:

Nykyään tähtitatska meinaa mielikuvituksen puutetta...

tähden merkityksestä puhuttiin! ei mielikuvituksesta.

• Anonyymi
        /// kirjoitti:

Ihan kylla riippuu millainen tahti on. Ei kaikki tahdet ole juutalaisuuden symboleja, vain ja ainoastaan sellainen jossa viivat nakyvat tahden sisalla, eli siis Daavidin tahti.

Keskitysleireillä oli juutalaisilla kokokeltainen tähti asuissaan.

• esim.....

Neljä sakaraa. Tähden merkitys liittyy yhteyteen.

• ------

Tähdet ja tornit tatskassa kertovat vankilavuosien lukumäärän.

• kilitsu

Mutta kun ei osaa tuota lontoon murretta?

• englanninkieli...
        kilitsu kirjoitti:

Mutta kun ei osaa tuota lontoon murretta?

...ole nykypäivänä ihan pakollinen oppiaine koulussa?

• Huolestunuttajutta

Mitä tarkoittaa tähtitatuointi oikeassa silmä kulmassa? Itse olen nähnyt usealla kotikauoungissani ja olisi mielenkintoista tietää mitä se tarkoittaa.

• Anonyymi

Usoosin tietävän ma tän
        Silimä kulmaskun on tatksattunna kynel
        Onhän tappanut immeisen ilmeisest
        Mutku onpi tahti niin Usoosin not son synyyttäny iltatähtensä.

Hohhoh

• Nimetöna

Teko itse asiassa mielenkiintoista haluut

• Tiedänkö

Minulle tähden merkytys tatuoituna ja väritetty sisältä punasena merkitsee minulle kukaan ei saa hallita minua ja olen itse itseni herra.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 521
      7910
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      233
      2735
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2601
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      164
      1989
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      120
      1854
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1636
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1386
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      78
      1219
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1198
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1175
    Aihe