Kyllä Suomalisista suurin osa lamaantui äänestyksen jälkeen . Jos vaan on silmät päässä . ei mitkään silmän alus pussit siihen vaikuta jos pari osaa parhaiten tanssia .Et silleen T:Keijo
Sari ja Mikko ykkönen ilmanmuuta
4
721
Vastaukset
- Huippupari
olivat todellakin kilpailun taitavin pari. Heillä oli joka osa-alue kohdallaan. Todella näyttävää tanssia ja koskettavaa. Harmittaa, kun voitto meni heikommalle parille. Vai lienevätkö äänet menneet Kwanille...mene ja tiedä.
Missähän olivat Sarin ja Mikon äänestäjät. Eli jättivät äänestämättä. Työpaikkani kahvikeskusteluissa on puitu eilistä finaalia, 80% oli sitä mieltä että Sarin ja Mikon olisi pitänyt voittaa. Kun kysyin että äänestittekö - no vastaus oli että ei tullu äänestettyä. Et silleen ...
Kaikilta keneltä oon minäkin kysellyt niin Sari ja Mikko olivat parempii , oikein huomattavasti . Samoin tuomaristonkin mielestä oli . Että ihan hullulta tuntuu . vaikka tietenkin molemmat parit olivat hyviä ei siitä ole varmaankaan kysymys ..??T:Keijo
- <3 TTK <3
keke1 kirjoitti:
Kaikilta keneltä oon minäkin kysellyt niin Sari ja Mikko olivat parempii , oikein huomattavasti . Samoin tuomaristonkin mielestä oli . Että ihan hullulta tuntuu . vaikka tietenkin molemmat parit olivat hyviä ei siitä ole varmaankaan kysymys ..??T:Keijo
Mun mielestä finaalis ois pitäny olla tuomareiden päätös koska ne on sentää ammattilaisii.. Suurin osa Aleksin ja Marikon äänist oli varmasti vaan Kwanin faneilta.. Ne ei pettäny Marikoo.. mut silti viel sanon sen SARI JA MIKKO ON N.1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672431Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis441412Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999