Sika naiseksi

Tyttis79

Ootteko törmäny joskus naiseen, josta voisi sanoa, et hän on sika. Jos naisia kutsuttais samallalailla sioiksi kuin miehiä, niin et siitä naisesta olis voinu sanoo.

Ei mitään ulkonäköpossupuheita vaan luonteenpiirteitä ja käyttäytymistä.

Minkälainen nainen on sika tai possu?

Tehdäänpä avaus...joku hirveen sotkuisesti käyttäytyvä (esim. hampurilaispaikassa), kovaa hölöttävä ja moukkamaisesti käyttäytyvä nainen vois saada multa nimityksen sika....vähä rään pyyhkimistä reteesti kämmenselkään tai hiaan, röyhtäileminen yms. "mukavaa".

34

2449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eka vastaaja

      Emmanuele.

      • Tyttis79

        Tehdääks niin ettei kavalleta tänne ällöttävän naapurinakan nimiä tms muita koskevaa tietoo. Ihan silleen vaan yleisesti et "yks nainen silloin joskus", "tyttöystäväni yks kaveri" jne.

        Eikä julkkisten ym. henkilöiden nimiä.


      • lilylioneye
        Tyttis79 kirjoitti:

        Tehdääks niin ettei kavalleta tänne ällöttävän naapurinakan nimiä tms muita koskevaa tietoo. Ihan silleen vaan yleisesti et "yks nainen silloin joskus", "tyttöystäväni yks kaveri" jne.

        Eikä julkkisten ym. henkilöiden nimiä.

        Kerrankin kun mulla olis ollu mahdollisuudet voittoon. Mun lempinimi on joskus ollu Röhösika.


      • Tyttis79
        lilylioneye kirjoitti:

        Kerrankin kun mulla olis ollu mahdollisuudet voittoon. Mun lempinimi on joskus ollu Röhösika.

        jotakin...ei liennyt mikään hellittelynimi. Ihmisten mielikuvitus lempinimien keksimisessä on rajaton.


      • lilylioneye
        Tyttis79 kirjoitti:

        jotakin...ei liennyt mikään hellittelynimi. Ihmisten mielikuvitus lempinimien keksimisessä on rajaton.

        kutsu sillä nimellä kunnioitusta herättävien röyhtäisyjeni takia.


    • -k32v-

      oon joskus törmänny henkilöihin, joista ei oikeen tietäis olisko ne vajonnu jo jonneki eläimen tasolle. vai vielä sitäki alemmas.

      heitä käy sääliks.

      et toi mäkkärisikailu tai tahalline provoröyhtäily olis aika kaukana vielä siitä mihi ihmiset vois vajota, jos olosuhteet olis sille tapahtumaketjulle oikeet, joka johtaa totaaliseen ihmisyyden romahdukseen.

      huono käytös ja moukkamaisuus olis vielä asia erikseen. ja niistäki vielä sit alalajit tahallinen ja tahaton. tahaton olis jotenki hellyttävää, koska tää arvostais kaikkii luonnon lapsii, joita ei oo mikää mukajeejee vielä tuhonnu. mukajeejee olis sit melkein mikä vaan nk. turhamaisuus tai nykyhömpötys.

      sorde tuli taas vähä paatoksenomaisesti.

      • Tyttis79

        muuten seurakin ja tilanne. Jossain viiden kuuden tuopposen pöhötyksessä Mäkin pöydäs likkakavereitten tai tuttujen kans meikä röyhtäisee melko varmasti jos vaan röyhtäilyttää.

        Ehkä noi extrem-tapaukset ei oikeen ansaitse nimeä sika kun ne on säälittäviä ihmiskohtaloita...tai et tuntuis vähä pahalta sanoo jostain noin (mut ajatus lentää varmaan sikapossueläimeen nopeesti kun seuraa niiden oloa). Tiedän kyl, mitä hait takaa äsken.


    • hymy:)

      ihan hyvällä..........älä arvostele ketään, käyttäytymisen, ulkonäön tai sanojensa vuoksi.

      saanko sanoa..todella huonoa kielenkäyttöä

      "Minkälainen nainen on sika tai possu?"

      jokaisen elämä on omansa, älä puutu siihen.

      • ...

        älä SÄ puutu siihen !


      • hymy:)
        ... kirjoitti:

        älä SÄ puutu siihen !

        kun minä olen huomannut että tyttis on "kehityskelpoinen"", ja varmasti otti miun opetuksen...en kiellä ketään kirjoittamasta mitä on mieltä....ihan vapaasti

        "en puutu"


      • Tyttis79

        samaan kategoriaan, kun naiset kysyy miehiltä et "Minkälainen nainen on raikkaan viehättävä tapaus?" tai et "Tykkääks miehet enemmän naisesta, joka kulkee minihameessa, kuin naisesta joka kulkee täyspitkässä hameessa".

        Keskustelusta voi tulla ruma luettava, mut ei kaikkien aiheiden oo tarkotuskaan olla musiikkia naisten korville.


      • Tyttis79
        hymy:) kirjoitti:

        kun minä olen huomannut että tyttis on "kehityskelpoinen"", ja varmasti otti miun opetuksen...en kiellä ketään kirjoittamasta mitä on mieltä....ihan vapaasti

        "en puutu"

        kapinoida vähä vastaan :)

        "kun minä olen huomannut että tyttis on "kehityskelpoinen"", ja varmasti otti miun opetuksen" Jaa et kehityskelpoinen, kukin saa tulkita intressiensä mukaan.


      • hymy:)
        Tyttis79 kirjoitti:

        samaan kategoriaan, kun naiset kysyy miehiltä et "Minkälainen nainen on raikkaan viehättävä tapaus?" tai et "Tykkääks miehet enemmän naisesta, joka kulkee minihameessa, kuin naisesta joka kulkee täyspitkässä hameessa".

        Keskustelusta voi tulla ruma luettava, mut ei kaikkien aiheiden oo tarkotuskaan olla musiikkia naisten korville.

        mutt rumaa kielenkäyttöö en mie suvaitse....ja se on vain minun mielipide;) ja ne jotka ovat ns."alasvaipuneet" , miksi teillä on heistä huoli?


      • Tyttis79
        hymy:) kirjoitti:

        mutt rumaa kielenkäyttöö en mie suvaitse....ja se on vain minun mielipide;) ja ne jotka ovat ns."alasvaipuneet" , miksi teillä on heistä huoli?

        Mitä ihme jeesustelua, täs on kyse huonosti käyttäytyvistä naisista, ja siitä mitä miehet pitävät naisen sikailevana käytöksenä.

        Eli tarkotus ei oo panetella jotain sairaita, köyhiä ja vammaisia, jos sä sitä ajat takaa. Ihan tavallisista ihmisistä ja naisista jutella.


      • mitä sä
        hymy:) kirjoitti:

        mutt rumaa kielenkäyttöö en mie suvaitse....ja se on vain minun mielipide;) ja ne jotka ovat ns."alasvaipuneet" , miksi teillä on heistä huoli?

        suvaitset ja mitä et ? miks se olis tärkeetä ?


      • SINÄ

        TEKOPYHÄ!!


      • Anonyymi
        Tyttis79 kirjoitti:

        Mitä ihme jeesustelua, täs on kyse huonosti käyttäytyvistä naisista, ja siitä mitä miehet pitävät naisen sikailevana käytöksenä.

        Eli tarkotus ei oo panetella jotain sairaita, köyhiä ja vammaisia, jos sä sitä ajat takaa. Ihan tavallisista ihmisistä ja naisista jutella.

        Alavatsavääntöjä on muijalla selvästi.

        Anna sille jauhoo, nii Sikailu muuttuu salonkikelpoiseksi.

        Pääministeri marinin kohdalla näin saatiin Sikailu aisoihin!


    • up by 30%

      Tänä vuonna eroakirkosta.fi -palvelun kautta on eronnut evankelis-luterilaista kirkosta noin 8500 jäsentä. Kasvua viime vuoteen on noin 30%.

    • MMies

      Törmäsin sinuun ja totesin "onpas sika naiseksi". Alas nyt käyttäytymään tyttis!

      • Tyttis79(ei kirj.)

        vieläki siinä uskossa, että mulla ei ole mitään tarvetta ryhdistäytyä...Täh miksei tälläistä kyssää saa kysyä? Jengihän haukkuu ja kyselee vielä kohahduttavampia asioita tällä palstalla.

        Niin, ja me ei olla törmätty missään toisiimme. Ja tolle toiselle kirjottajalle tiedoks, että en oo ainakaan huomannu ketään stalkeroimassa mua cityn varjoisilla kujilla :)


      • taas..

        nikkivaras liikkeellä? Grrrr!


      • MMies

        Skarppaa nyt vähä, hei.


    • olen mä

      Joskus yksin ollessani, kun kukaan ei näe, sikailen...

      Olen tukka sekaisin, en vedä vatsaa sisään, syön sormin, juon pullonsuusta, pukeudun rumiin mutta mukaviin löysiin vaatteisiin, en pidä rintsikoita, laitan liikaa voita leivän päälle, syön itseni ähkyyn, röyhtäilen jne...

      Olenko sika, jos kukaan ei näe? Verrattavissa siihen, että jos metsässä kaatuu puu, mutta kukaan ei ole näkemässä, eikä kuulemassa...

      • Tyttis79(ei kirj.)

        tossa mun lauantai- tai sunnuntaiaamun :P


    • Wastaaja

      No en kovin usein näe.;D Katujen pultsarinaisillakin muut ongelmat aiheuttanevat "sikakäytöksen", joten heitäkään ei voi sioiksi sanoa.

      Sika naiseksi (jos joku olis pakko nimittää) olis ehkä joku sellainen nainen, joka äänekkäästi arvostelee muita naisia rumilla nimityksillä julkisella paikalla ilman mitään syytä ( mulle sellaset ei kunnioituksesta parempiaan kohtaan yleensä uskalla, vits.). Töytäilee ja kiroilee suureen ääneen, on junttimainen ja poikkeuksellisen aggressiivinen.

      Joku purkkaa jauhava baseball- takki ehkä, joihin ei erkkikään toivo törmäävänsä. Paloittelusurmaaja tms.?

      • -------------

        Onko kivaa?


    • scale

      Mustasukkainen väkivaltaan taipuvainen ihminen on mun mielestä melko paskamainen luonteenpiirre.
      Joskin sikaa kohtaan väärin.

      Joskus tunsin (siis en seukannu) yhden naisen joka oli niin moukka ja suureen ääneen hölöttävä idiootti, että minäkin tunsin itteni liian fiksuksi hänen seurassaan. Mutta ei sitäkään oikein siaksi voi sanoa.

      Naiset on kai yleensä sellaisia, että ei niitä oikein siaksi voi kutsua, siihen tarkoitukseen löytyy parempiakin laatusanoja.

      • Road Hog

        Noista eri sikatermeistä käyttökelpoisimpia lienevät kyvykästä miehistä miestä kuvaava "tosikarju" ja intomielistä naisasianaista kuvaava "femakko".

        Mitä tulee sitten sikailuun käyttäytymistapana, niin tuleva vappu tulee varmaankin tarjoamaan perinteiseen tapaan uutta havaintomateriaalia. Jos sikailuun luetaan esim. humalassa örveltäminen, niin porsastelua voitaneen pitää sitten lievempänä rikkeenä kuten hyvien pöytätapojen puutteena.

        Kuvattaessa naista negatiiviseen sävyyn eläinmaailman termein taitavat "kana", "lehmä" tai "lahna" olla suositumpia ilmauksia kuin mitkään iloiseen röhkivään sikaan liittyvät käsitteet.

        Kissaihmisenä on kylläkin yllättävää havaita, miten usein kissat ja naiset yhdistetään toisiinsa myönteisessä mielessä. Toisaalta onhan kollikissa vastaavasti hyvin maskuliininen eläin ja jokaisen kunnon poikamiehen esikuva keväiseen aikaan.

        Jos naista vertaisi koiraan, niin sen täytyisi varmaankin tarkoittaa sitten jotain "koiramaisen" uskollista, ei "kissamaisen" viettelevää naista. Tai voihan niitä olla "terrierimäisen" sitkeitäkin naisia...


    • Herra 37

      En nyt ole ihan varma ymmärsinkö kysymystäsi oikein. Jos tarkoitat nimenomaan käytöstapoja niin et kai ihan oikeasti luule että kaikki naiset käyttäytyisivät "fiinisti"? Kyllä niitä sikailijoita on naisissa ihan siinä missä miehissäkin. On nähty nainen joka kaivaa nenäänsä ja pyyhkii räkäpallerot pöydän alle kuten "kunnon" mieskin. Eräs kerta ravintelissa syömässä ollessa nähtiin nainen joka ensin ihan normaalisti pursotti ketsuppipullosta kepsuttia ruokaansa ja sen jälkeen sitten pääätti NUOLAISTA sen ylimääräisen pullon suulle jääneen ketsupin. Sattuneesta syystä kukaan ei enää halunnut ottaa samasta purkista sitä kepsuttia.

      Useinhan myöskin miehestä käytetään sika nimitystä siinä yhteydessä kun naista sanotaan huoraksi. Eli toi ei toimi siinä mielessä että jos naista sanoo siaksi niin se kuulostaa vähän huvittavalta. Sitä vois verrata vähän siihen että paljon seksiä harrastavaa naista jotkut sanoo huoraksi, kun taas mies on siinä kohtaa positiivisesti sonni/pukki.

    • miiskuliinu

      No jos alkaa hammastikulla kaivelemaan suu ammollaan hampaitaan kesken aterian niin se on aika sikamaista. Nainen oli pienen paikkakunnan "silmäätekeviä" ja kuului omasta mielestään "hienoon sukuun". Yöks!

    • NAINEN VASTAA

      -En koskaan TAHALLAAN pieraise seurassa, en edes kavereiden kanssa mielellään.
      Vahinkorupsahukselle ei voi mitään, ja pyydän sitten anteeksi, MUTTA nauran päälle.

      -Pidän röyhtäilyä täysin normaalina ja teen sitä itsekkin, paikasta riippumatta.
      Ruokapaikoissa laitan käden suun eteen ja yritän tehdä sen hiljaa. Happovesi kun nääs aiheuttaa näitä röyhtöjä.

      -Poltan tupakkaa

      -Kotona jätän useasti siivoamisen viimetinkaan ja se EI muutu. Vihaan siivoamista.

      .. syljeksiminen kaduilla yms. on AIVAN kamalaa. Sitä en todellakaan harrasta. hyi.

      Olen lievä-sika. Ja ylpeä siitä.

      Onneksi en ole paskainen.. hygieniasta huolehdin täysin.

      yms.. lähinnä tuon röyhtäilyn halu

      • NAINEN VASTAA

        "yms.. lähinnä tuon röyhtäilyn halu"

        yms.. lähinnä tuon röyhtäilyn halusin tähän laittaa, että en pidä kamalana.


      • Wastaaja
        NAINEN VASTAA kirjoitti:

        "yms.. lähinnä tuon röyhtäilyn halu"

        yms.. lähinnä tuon röyhtäilyn halusin tähän laittaa, että en pidä kamalana.

        .. mä kyllä näkisin röyhtäilyn julkisesti aika pahana, sekä naisella että miehellä.;D Ennemmin kuolisin, kuin alkaisin röyhtäillä julkisesti. Joku "tehdään itsestämme sikoja julkisesti" vitsipossukilpailu ainoastaan kenties tekis poikkeuksen.

        Piereskelystäkään en h*lvetissä naurais päälle, jos vahingossa pieraisisin. Paskantaminen ei ole kuitenkaan _niin_ merkityksellistä.;D Syljeskelyä 'around' kyllä yritin kovasti 13- 16- vuotiaana: pikkusen huonolla tuloksella siinäkin. Vastenmielinen tapa. *hienoperse mikä hienoperse.;D*

        Tupakkaa valitettavasti jonkin verran poltan (mikä on erityisen brutaalia ja vastenmielistä etenkin kävellessä jne.) ja kiroilen myös satunnaisesti. Viimeksi mainittua ja ensimmäistäkin vain harvoin onneksi epäsopivissa tilanteessa. Sikameriittejä kai noikin kuitenkin. Muita en paljasta.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      8992
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2400
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe