Heissan,
tuli hankittua käytetty siisti matkailuauto, mutta markiisia siinä ei ole. Kaipaisin vinkkejä, mitä markiisi asennuksineen maksaa uutena, mistä niitä saa (asumme Turun seudulla), millainen on hyvä markiisi jne. Myydäänkö niitä käytettynä edes?
Kiitos!
Markiisi matkailuautoon, mistä ja paljonko?
5
5570
Vastaukset
- Tommicu
Matkailuautojen markiiseja myydään vähemmän käytettynä, johtuen niiden kiinteästä asennuksesta. Vaunujen telttakouruun pujotettavia pussimarkiiseja liikkuu enemmän käytettyjen markkinoilla.
Markiiseja ja asennnuksia kannattaa tiedustella paikallisista matkailuajoneuvoliikkeistä. Turussa toimii ainakin Ajox, Turun Caravanpiste ja Turun Länsi-Vankkurit. Raisiosta löytyy Carawall.- Raisioon
Carawallin viereen.
- sepä se
Suuntaa antavia hintoja muutenkin aiheeseen liittyen: http://www.vapaa-aika.com/
- Anonyymi
H Caravan / Hyötyajoneuvokeskukselta saa asennettuna tai toimitettuna! Tässä linkki https://kauppa.hyotyajoneuvokeskus.com/caravan-tuotteet/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233