Olen kauppatieteiden opiskelussani siinä vaiheessa että pitäisi alkaa suunnittelemaan tulevaa työuraa. Haluaisinkin keskustella ja saada mielipiteitä esimiestyöstä. Miten esimiestyöhön yleensä päästään?
Minkälaista tässä työssä toimiminen itseasiassa on?
Minkälaisia edellytyksiä kyseinen työ tekijältään edellyttää ja mitä työhön liittyviä hyviä ja huonoja puolia on olemassa?
Esimiestyö
2
1299
Vastaukset
- on hyvä
pitää sitä, ettei mihinkään kunnon työpaikkaan pääse esimieheksi suoraan koulun penkiltä. Kyseessä voi olla niin kaupan työ kuin toimistotyö. Ensin tehdään suorittavaa työtä ja näyttöjen avulla edetään työelämässä. Toki opinnot auttavat, käytännössä nopeuttavat siirtymistä vaativimpiin tehtäviin. Täytyy kuitenkin muistaa, että monilla valmistuneilla opiskelijoilla on jo rutkasti työkokemusta, joten jos sinulla sitä ei ole, jäät ns. muiden jalkoihin.
- DATQA
Kyllä se surilta osin on että melkein ruohonjuuritasolta aloitettava...ja muutama vuosi vierähtää ennenkuin esimieheksi pääsee(jos ketju kauppaan töihin menee niin joutu/pääsee ensin ketjun esimieskoulupenkille, koulutuksesta riippumatta) tietenkin poikkeuksena ne jotka suhteilla pääsevät. 6 vuotta vierähti minulta...ensimmäisen vuoden jälkeen paikka luvattiin ja koulutus aloitettiin mutta kun oli paikka varattu joutus vähän odottelemaan...ja ei siinä auta muuta kuin haalia päälliköltä töitä perkeleesti ja sitten kun se huomaa että ilman tuota kaveria ei tule toimeen niin sitten on hyvä vähän kiristää....kiltteydellä ei onnistu...t:Osastopäällikkö 2800€/kk bonukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984