No niin.. Taas on isompi juhla tulossa ja olisi kiva jos seuraa olisi. Olen tässä parin vuoden sisään menettänyt monta hyvää ystävää - yksi muutti ulkomaille, toinen muutti toiselle puolen Suomea opiskelemaan, yksi jälellä mutta omaa niin laajan ystäväpiirin ettei aika riitä "vain" minulle, yksi otti itseään rajusti vanhemman ukon ja hankkiutui teiniäidiksi - elämä menee sen johdosta päin helvettiä ja tiemme erosivat erilaisten elämännäkemysten takia ja viimeisin ystävistäni otti ja alkoi seurustella narkin kanssa - en halua vaarantaa itseäni olemalla tekemisissä narkin tai tämän narkkariystävien kanssa (ja tämän johdosta etääntyminen ystävästä).
Eli suht hiljaista nykyisin kun kaikki ystit menetetty erisuuntiin. Olen vasta 20, elämä edessä ja menojalka vipattaisi, haluaisin vielä niitä syvällisiä hetkiä luotettavan ystävän kanssa, tai vain kikattaa nuoren naisen iloa hyvän kaverin kanssa, shoppailla, käydä elokuvissa, vain hengata.. Miksei tämä onnistu? Mistä ihmiset tapaavat ystäviä tässä iässä, kun opiskelupaikankin tai työpaikankikin ihmiset ovat vain "tuttuja"??
Mitä yksin olevat ihmiset tekevät pääkaupunkiseudulla Vappuna?
Vappu yksin
13
2609
Vastaukset
- Jakke23c
Älä vietä yksin, tule meidän kanssa kaisaniemen puistoon.
Minä olen hirveän huono tutustumaan ihmisiin. Aina tulee sellainen tunkeileva olo, jos yrittää tutustua...
Rohkeasti vaan juttelemaan ihmisille, liityt seuraan ja sillleen. - ...mutta...
... pakko sanoa. Oletko todella sitä mieltä, että muutto aiheuttaa ystävän menettämisen? Jos näin käy, ei kyseessä mielestäni tosiystävyys ollutkaan.
- tarkoita
suoranaisesti ystävän menettämistä ikuisiksi ajoiksi, mutta siis sillä tavalla ettei olla jokapäiväisessä kontaktissa.. :( Kyllä ystejä edelleen ollaan, mutta ei se oikein riitä jos näkee toisen silmästä silmään kerran pari vuodessa (huonolla tuurilla olen silloinkin vain yksi niistä monista jotka pitää tavata) ja ainoa kontakti on meseily.. (Raha on matkustamisessa ainainen ongelma, ja tottakai hän viettää paljon aikaa uusien kavereidensa kanssa..en voi hänessä roikkua koko ajan vaikka yksinäisyys vaivaakin) Ja kannettava kainalossa on ikävä shoppailla, kiertää toreilla, käydä huvipuistossa, uimassa tms... :(
- raittimpi vappu
rauhallisissa merkeissä 45 seurassa.?
- kundi*21v
tulee tehtyä kävelylenkki jonnekin ja sitten takaisin neljän seinän sisälle. Eipä sitä yksin pahemmin huvita tuonne ulos jäädä.
- Miss Happy and Lonely.
No mulla tää tilanne etten koskaan ole välittänyt vappuhulinasta, toreista viuhkoista, vappulounaista, pilleistä ja juopoista.
Vappu on vain yksi kiva vapaapäivä jolloin on huippua ottaa vihdoin se mielenkiintoisen hauska kirja/video esiin , rantoutua hyvällä ruualla omassa rauhassa nautiskellen.
Tällainen olen minä, ei haittaa vaikkei riehu hulinoissa, riehukoon muut. - neitokakadu
Miss Happy and Lonely. kirjoitti:
No mulla tää tilanne etten koskaan ole välittänyt vappuhulinasta, toreista viuhkoista, vappulounaista, pilleistä ja juopoista.
Vappu on vain yksi kiva vapaapäivä jolloin on huippua ottaa vihdoin se mielenkiintoisen hauska kirja/video esiin , rantoutua hyvällä ruualla omassa rauhassa nautiskellen.
Tällainen olen minä, ei haittaa vaikkei riehu hulinoissa, riehukoon muut.Tiedän, miltä tuo tuntuu. Itsellä oli yläasteella ja lukiossa tuollanen tilanne, ettei tiedä mihin olisi itsensä tunkenut. Sitten kun sai itsensä väkisten johonkin porukkaan, oli todella ei-tervetullut olo.
Nyt olen jo 23-v ja saanut oman pikkuisen kaveripiirin kasattua, jonka kanssa vietetään kaikki vaput, uudet vuodet, juhannukset yms. Vaikka ei meillä aina niin ihmeellistä tai hauskaa oo, mutta ainakin toistemme seura juhlapäivinä. Ite tykkään juhlapäivistä ja vappu on mun lemppari!
Tällä hetkellä asun etäällä kaveriporukastani, Hesassa, jossa en tunne ketään. Eli tiedän miltä yksinäisyys taas tuntuu, mutta vapuksi voin sentään matkustaa kavereiden luokse.
Jos viettäisin vappua täällä Hesassa, niin mielelläni kutsuisin teidät yksinäiset omaan porukkaani. Mun porukassani on ollut niin tapana tehdä, koska jokainen meistä muistaa yksinäisyyden omalla kohdalla
- Yxikseskösitkeskelet
Minulla näin: Muutin toiselta paikkakunnalta tänne pk-seudulle ja suurin osa kavereista jäi entiselle paikkakunnalle tai ovat muuttaneet muualle töiden tai opiskelujen perässä. Pyysin kyllä monia luokseni vapun viettoon, lupasin jopa tarjota täyden ylläpidon, mutta on se niin vaikeata ajaa sata tai kaksisataa kilsaa että lopulta kukaan ei ole tulossa. Elikkäs omiin vappusuunnitelmiini kuuluu kymppikassi siwasta ja kaupungille ihmettelemään aivan kuten teinivuosina :) Kyllä useimmiten aina joihinkin ihmisiin siellä törmää jotka uskaltautuvat jotain jopa vastaamaan jos heille joutavia jutustelee.
Jos ei niin kyllähän sitä yksinkin pärjää, se on ainakin täällä tullut opittua. - Nina_21
En tod. näk. ole vappuna täällä pääkaupunki seudulla, muuten voisit vaikka liittyä seuraan.
mutta jos myöhemmin haluaisit vaikka tutustua, niin ota ihmeessä yhteyttä.
[email protected]
Olen 21v. tyttö Helsingistä.
"haluaisin vielä niitä syvällisiä hetkiä luotettavan ystävän kanssa, tai vain kikattaa nuoren naisen iloa hyvän kaverin kanssa, shoppailla, käydä elokuvissa, vain hengata.. Miksei tämä onnistu?"
tuo on lainaus sun tekstistä, olisin itse voinut kirjottaa saman. :) - moi.
Moikka haluaisitko viettää vappua 23:sen miehen kanssa.En ole mikään alkoholin suurkulutaja!Olis kiva kun olis joku,jonka kans viettää vappua.
Ota yhtettä,niin jutellaan lisää.
[email protected]- yksin vietellään
Vappu,eikä mikään muukaan ole sen kummempi viettää yksin.
En edes kaipaa mitä ihmismassaa kännisenä ympärillä örveltämässä,tai shampanjaa vetämässä niin että nurmikolle picknikillä sammutaan lopulta.
............pelkkä kupla koko juttu. - su-na
yksin vietellään kirjoitti:
Vappu,eikä mikään muukaan ole sen kummempi viettää yksin.
En edes kaipaa mitä ihmismassaa kännisenä ympärillä örveltämässä,tai shampanjaa vetämässä niin että nurmikolle picknikillä sammutaan lopulta.
............pelkkä kupla koko juttu.Mulla on vähän sama tilanne kun keskustelun aloittajalla. Kaveriporukkamme on vuoden aikana hajonnut aika totaalisesti. Osa on muuttanut kauas opiskelemaan, jotkut ulkomaille asti. Parhaan lapsuudenkaverini kanssa välit ovat pahasti tulehtuneet, ja tuskin koskaan palaavat ennallen.
Ihana poikaystävä löytyy, mutta olisi kivaa viettää aikaa, shoppailla, kahvitella ym. myös ystävien kanssa.
Oon myös 20v. tyttönen pk-seudulta. Mailata saa, jos haluat tutustua, [email protected]
- peace_and_love2009
tehkää hyvät ihmiset kuten haluatte. jos viihdytte vapun hyvin omassa seurassanne, niin voitte olla yksin. yksinkin vio olla kivaa, kunhan viihtyy yksin ja löytää jotain tekemistä. mutta, jos vähääkään tekee mieli riehua, tanssia, tutustua ihmisiin, tai kerrankin nauttia elämästä.....niin kaikki kaisaniemeen...... sinne otat sikspäkin mukaan, niin eiköhän sulla oo jo kavereita. herranjumala, älkää aina tuomitko niitä "juoppoja", EI KAIKKI IHMISET jotka juo vappuna ole juoppoja! VAPPU ON AINUT PYHÄ, JOLLOIN IHMISILLÄ ON JUMALALTA LUPA PITÄÄ HAUSKAA ! ottakaa ilo irti siitä! PEACE!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202273Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3041234- 65949
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53915- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53815J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31716Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33642