Pienikokoista NAISELLINEN?

mahdotonta?

Olen vajaa parikymppinen tyttö, itseni naiseksi kutsuminen ei oikein tunnu luontevalta kun ulkomuodoltani olen pelkkä laiha pikkutyttö, yleensä ylä-asteikäiseksi luullaan...

Olen siis aika pikkutytön mitoissa kaikin puolin, en ole erityisen rintava, lantiota hieman löytyy takapuoli ei ole kovin muodokas, ja etenkin sääret ja reidet on tosi pikkupoikamaisen ohuet ja muodottmat, kaukana naisellisista reisistä...

Miten saan itsestäni naisellisemman? En tavoittele nyt siis mitään pikkutätimäisyys-lookia, vaan nuorekasta naisellista ripausta ulkomuotooni!

Kaikki vinkit tervetulleita!

5

1190

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tia Dalma

Itselläni yleensä sama ongelma, mutta tässä tulee muutama niksi
      *jos haluat, että näytät pidemmältä, kannattaa käyttää pikkutakkia
      *pelkkä vaatetus ei yleensä riitä panosta hiuksiin ja meikkiin.
      *Kokeile hieman löysiä, suoria housuja. Esim.liituraita
      *Käytä värikkäitä tunikoita
      *talvisin käytä pitkää villapuseroa
      Toivottavasti näistä on nytjonkinnäköistä apua :)
      Muista myös itseluottamus

• vaikkapa...

-korostaa vyötäröäsi vyöllä-- älä siis käytä säkkimäisiä ja suoria yläosia.

-panostaa naisellisiin - tai tyttömäisiin- kuoseihin, valuvaan, pehmeästi paljastavaan, jopa seksikääseen materiaaliin. Käytä rohkeasti värejä mutta älä käytä isokuvioisia kuoseja.

-pukeutua juhlaan esimerkiksi kynähameeseen, joka nousee vyötärölle hieman lantiomalleja ylemmäs ja joka myötäilee sitä vähäistäkin lantiota tiukasti ja peittää laihat reidet, päättyen juuri polven kohdalle.

-korostaa sääriesi naisellisuutta koroilla, mutta koska kertomasi mukaan olet nk. rimppakinttu, valitse siroja kenkiä! ei missään nimessä paksuja korkoja, myös kiilakorot saattavat näyttää jaloissasi valtavilta. Piikkikorot voisivat sopia sinulle, jos vain tykkäät korkoja käyttää.

-tänä keväänä mekot ovat muodissa, valitse esimerkiksi kietaisumekko, jossa on vinoon menevä kuvio. Siis ei vaaka- tai pystysuoria kuviojonoja vaan diagonaalisia "kulmasta kulmaan"-kuvioita. Ne korostavat lantiosi kapeutta (hyvässä määrin) mutta nostavat vähäisetkin muodot esiin. Muista kuroa vyötäröltä tarpeeksi napakasti, jotta saat hoikat linjasi esiin!

-Täytteelliset rintaliivit ovat sinua varten, kunhan pysyt kohtuudessa ;)

-Jos pidät farkkuja, saat oikeastaan valita haluatko käyttää lantio- vai korkeampia malleja, molempi parempi. Korkealla vyötäröllä saat puristettua naisellista muotoa ja matala taas sopii muuten vain, jos kerran mistään ei pursua ylimääräistä. Muista etsiä farkkuja, joissa on esimerkiksi reisissä ja takamuksessa taskuja, läppiä, nappeja ja painatuksia. Mitä enemmän tavaraa, sitä muhkeammalta näyttää. Takataskuttomia housuja kannattaa välttää.

• Mm.

Jos sinulle suinkin käy, pidä pidempää, naisellista hiusmallia. Joskus saa miettiä joistakin ihmisistä, onko kyse naisesta vai miehestä, jos kroppa on kovin miesmäinen ja vielä hiuksetkin ihan lyhyiksi leikatut.

• r.e.d.r.o.s.e

lyhyttä hiusmallia on niin monenlaista. jos ei muuta niin vaikka nätti pikku pinni hiuksiin niin on lyhyet hiukset naiselliset

• j..

kehottaisin kokeilemaan polvesta poikki meneviä hameita, näyttävät hyvältä sirojen säärien kanssa, ja siroja korollisia kenkiä. housujen kanssa voit korostaa lantiota leveimmältä kohdalta leveällä vyöllä, tai vastaavasti vyötäröä kapeimmalta kohdalta. jakku-tyyppiset lyhyet takit, joissa on kevyesti topatut olkapäät tai "puhvitetut" hihat, antavat hyvin muotoa, jos ovat muuten tyköistuvia. Niin, ja koita empire-mallisia hameita! Sopivat yleensä laihoille ja pienirintaisille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      66
      5565
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      2902
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2591
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2439
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      21
      2150
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      261
      1734
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      57
      1313
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1193
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1155
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90