work power

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

work power vuokravirma ,mielipiteitä?

66

14770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettelijä2

      Mistä näitä onnenonkijoita sikiää?? Uudet vuokrafirmat pitäisi kieltää. Niitä on jo tarpeeksi. Mrrr!!

    • vuokra firmalla töissä

      olen kyseisessä firmassa töissä,palkka tulee ajallaan!
      palkka ihan kohdallaan, jos katsoo tessiä!
      tykkään olla töissä ! !

      • Ukkeli

        Work power lupaili paljon enemmän mitä sit oikeesti sai. Työtä oli vaan noin 4 tuntia päivässä, ja vaan muutaman päivän. Paska firma!!


      • työläinen pirkanmaalta
        Ukkeli kirjoitti:

        Work power lupaili paljon enemmän mitä sit oikeesti sai. Työtä oli vaan noin 4 tuntia päivässä, ja vaan muutaman päivän. Paska firma!!

        se riippuu susta itestä,kuinka esität asian?
        ite teen vaan puolv tai 1v sopimuksia! en mitään viikko keikkoja enkä osa päivä keikkoja!


    • Kyllästyny Work

      paska paikka sanon ma!! Pantit kuteista.. Ite olin pitkää siel töissä ja palkat tuli kyllä ajallaan. mutta se minkä sieltä saa on kyllä aivan minimaalinen ja työ on orjatyövoimaa.. Ei o kyllä hommista pula mutta kyllä niin lykätään kaikki mahdolliset paskahommat WorkPowereille! Palkankorotusta lupaillaa kun oot jo talossa jokuse vuode ollu mutta ei näy.. Tai ehkä välittäjän tilipussissa....!

    • ddfdff

      Henkilöstöyrityksistä huonoin.
      vaikka esitti että hakee vähintään kolmen kuukauden määräaikaisuuksia.
      niin silti kolme ekaa paikka oli: 2 päivää, 1 päivä ja 1 päivä.
      ja näiden paikkojen välissä neljä päivää välissä.

      lisäksi työsopimuksia ei saa, vaan henkilöstöyrityksen "sopimus määräaikaisissa työsuhteissa noudatettavista yleisistä ehdoista" paperissa viitataan vaan toimialakohtaisiin työsopimuksiin, mitä ei kuitenkaan ainuttakaan ole saatu. ei ainoastakaan paikasta.

    • mata3

      eikös se vähän niin mene että vuokrafirmoille tulee ne ns. paskahommat. Harva firma ensiksi vuoratyövoimaa käyttää vaan parhaat työt saa aina omat tekijät. Ja onhan se ainakin jonkun verran itsestäkin kiinni kauanko hommat kestää.

    • Tyytyväinen

      Mulla taas on yllättävän hyvä kokemus tästä firmasta! Oon ollut esim. Go On:illa töissä ja se vasta paska firma onkin. Tampereen Workpowerissa ainakin toiminut kaikki kohdallaan ja mukavia ihmisiä siellä töissä! Palkkakin tuli aina ajallaan, eikä mitään hämminkiä ollut. Kun loppui työt niin heti ilmaantui uusia töitä.

    • pertti5

      Tampereen pulju ainaski ihan hyvä. Omalla kohdalle ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia. Tosin työt ( itse olen rakennusalalla) ovat sitä raivaamistä ja kantamista suurimmaksi osaksi. Välillä vähän parempaa. Palkat tulee ajallaa ja jos ei tuu niin soitto vaan palkanlaskijalle niin he hoitavat asian nopeasti. Keikkoja tulee hyvin jos on vaan haluja tehdä. Kesäsin kuulemma jakavat jäätölölappuja ja joulusin saa joululahjan ( suklaata tyyliin).

      Yksi miinus tosin. Olen kuullut etteivät he anna palkankorotuksia. mm henkilökohtainen lisä pysyy aika lailla siinnä 1snt kohdalla. 1 kaveri oli( tai on vielläkin) heillä hommissa 1,5vuotta ja pyysi palkkaa korkeemmaksi niin eivät olleet lämmenneet ajatuksella.

      Voi yhden vinkin antaa sinulle , jos meinaat alkaa vuokratyötä tehdä. Kannattaa kuunnella tai kysellä muita vuokralaisilta ja rakentajilta minkälaisia ovat muiden työmaiden työpäälliköt. Niin vältyt pahimmilta natsi johtajilta. Hervannan lukion/koulun mestarit ovat kuulemma aikamoinen elämys vuokratyöläiselle

    • WorkPower

      Workpower on hujausfirma! Maksaakohan ulkomaalaiset työntekijät veroja lainkaan?

      • Pomotin

        Miten perustelet tuon mielipiteesi "hujausfirma"?
        Veron laskeminen, maksaminen, pidättäminen ja tilittäminen kuuluu työnantajalle, ei työntekijälle.

        Vuokratyön luonteeseen kuuluu osana se, että työtehtävät ovat pääosin suht. lyhyitä ja ns. hanttihommia. Sen lisäksi vuokratyöntekijöillä on monestikin vaatimaton koulutus, joten eipä juuri "rahakkaita" ammattihommia vuokralla ole.

        Vuokramiehen palkan määrittää myös vuokralleottaja. Eräskin nuori hitsaaja meni joskus pyytämään lisää liksaa. Konepajan päällikkö sanoi, että missään tapauksessa kyseinen mies ei ole 13€ hitsari, vaikka aika hyvä onkin. Ja palkankorotus jäi sillä erää siihen.

        Mutta onhan hyvä täällä kiukutella omaa osaamattomuuttaan ja saamattomuuttaan. Kun ei oikein koulussakaan pärjännyt...


      • Anonyymi
        Pomotin kirjoitti:

        Miten perustelet tuon mielipiteesi "hujausfirma"?
        Veron laskeminen, maksaminen, pidättäminen ja tilittäminen kuuluu työnantajalle, ei työntekijälle.

        Vuokratyön luonteeseen kuuluu osana se, että työtehtävät ovat pääosin suht. lyhyitä ja ns. hanttihommia. Sen lisäksi vuokratyöntekijöillä on monestikin vaatimaton koulutus, joten eipä juuri "rahakkaita" ammattihommia vuokralla ole.

        Vuokramiehen palkan määrittää myös vuokralleottaja. Eräskin nuori hitsaaja meni joskus pyytämään lisää liksaa. Konepajan päällikkö sanoi, että missään tapauksessa kyseinen mies ei ole 13€ hitsari, vaikka aika hyvä onkin. Ja palkankorotus jäi sillä erää siihen.

        Mutta onhan hyvä täällä kiukutella omaa osaamattomuuttaan ja saamattomuuttaan. Kun ei oikein koulussakaan pärjännyt...

        Sinä olet porvareiden perseen nuolija, joka puolustaa työläisten tuottaman lisäarvon riistämistä kapitalisteille, jotka eivät itse tee mitään tuottavaa työtä. Se että joku ammatti ei vaadi korkeakoulutusta on hyvä tekosyy olla maksamatta työläisille sitä mitä he oikeasti tuottavat.

        Ymmärrätkö, että se syy minkä takia yhdellekään työntekijälle ylipäätään maksetaan mitään palkkaa on se, että työläiset ennen vanhaan kävivät luokkataistelua noiden asioiden puolesta? Jos noiden asioiden puolesta ei olisi taisteltu, porvarit eivät maksaisi sinulle tai kenellekään muulle työntekijälle yhtään mitään.


    • Vuokratyö=kakkaa

      Onkohan ihan kaikki varmasti maksettu??? Miten Tyel-maksut??? Niiden kohdalla aika moni "firma" kikkailee..

      Ei se vuokrafirmojen henkilöstöportaaseen aina valita niitä "penaalin terävimpiä kyniä", on ihan omin silmin nähty päin hevonkuusta maksettuja palkkoja ja lisätkin tuppaavat usein unohtumaan ja jos huomautat, niin sekään ei takaa virheiden korjaantumista.

      Merkonomin koulutuksella moni kiipeää itselleen aivan suuriin saappaisiin. Jos tekee mieli kalifiksi kalifin paikalle, niin vähimmäiskoulutus näissä kakkafirmoissa pitäisi olla jo lakisääteisesti Amk-tasoa. Vaan eipä ole kiitos lainsäädännön, joka mahdollistaa jokaiselle tyhjäpäällekin yrittämisen!

      • Pomotin

        Henkilöstöpalveluyrityksen voi perustaa ihan kuka vain. Ja kun se kerran on - täälläkin kirjoittavien mukaan - firma, joka rahastaa suunnattomia summia huijaamalla, niin sillähän rikastuu, eikös?

        Alalla on ihan kunnollisia yrityksiä ja sitten niitä toisia. Ongelmana, tai paremminkin ominaisuutena on, että työtehtävät ovat yleensä lyhyitä ja vähän ammattitaitoa vaativia. Sen tähden on palkkauskin suht. vaatimatonta. No, eipä huippuammattilaiset noissa olekaan. Vuokratyövoima on hmm... vähemmän koulutettua, joka hyvin usein kuvittelee itsestään merkillisiä: Palkan pitää olla 16€/h ja työn kevyttä sisätyötä. Samalla ei ymmärretä mm. lainsäädäntöä tms. vaan kuvitellaan asioita. "Neuvoa" kysytään vaikkapa täällä toisilta yhtä tietämättömiltä. Ja "tieto" onkin pelkkää kuvittelua ja huhua johon vannotaan kuin peruskallioon.

        Mutta, perustakaa ihmeessä kaikki vuokramiesfirma, vuokratkaa itseänne ja käärikää rahaa! Ei se sen kummallisempaa ole.


      • Anonyymi
        Pomotin kirjoitti:

        Henkilöstöpalveluyrityksen voi perustaa ihan kuka vain. Ja kun se kerran on - täälläkin kirjoittavien mukaan - firma, joka rahastaa suunnattomia summia huijaamalla, niin sillähän rikastuu, eikös?

        Alalla on ihan kunnollisia yrityksiä ja sitten niitä toisia. Ongelmana, tai paremminkin ominaisuutena on, että työtehtävät ovat yleensä lyhyitä ja vähän ammattitaitoa vaativia. Sen tähden on palkkauskin suht. vaatimatonta. No, eipä huippuammattilaiset noissa olekaan. Vuokratyövoima on hmm... vähemmän koulutettua, joka hyvin usein kuvittelee itsestään merkillisiä: Palkan pitää olla 16€/h ja työn kevyttä sisätyötä. Samalla ei ymmärretä mm. lainsäädäntöä tms. vaan kuvitellaan asioita. "Neuvoa" kysytään vaikkapa täällä toisilta yhtä tietämättömiltä. Ja "tieto" onkin pelkkää kuvittelua ja huhua johon vannotaan kuin peruskallioon.

        Mutta, perustakaa ihmeessä kaikki vuokramiesfirma, vuokratkaa itseänne ja käärikää rahaa! Ei se sen kummallisempaa ole.

        Valta-asema nyky-yhteiskunnassa vain valitettavasti on suurpääoman haltijoiden ja porvareiden puolella.

        Olet idiootti, joka uskoo valheeseen valinnanvapaudesta, vaikka epätoivoisessa asemassa olevat työnhakijat ovat valtarakenteiden pohjalla, kun taas porvarit sen huipulla, minkä vuoksi työnhakijan on suorastaan mahdoton vaikuttaa omaan tilanteeseensa omilla ehdoillaan.


    • Kakki kengänpohjas

      Ei kiinnosta toisten köyhien kusettaminen. Toivottavasti tälle "bisnekselle" käy samoin kuin pikavippifirmoille. Vuokratyölainsäädännön voisi purkaa vähitellen pois. Kiinnostaisi kyllä tietää kuka "neropatti" tämänkin kusetuksen lainsäädäntöön 1996 valmisteli?! Jos ei firmoilla ole varaa palkata reilusti määräaikaisia työntekijöitä, pitäisi kusetuskin jättää tekemättä. Ei ennen vuokratyötäkään ollut ongelmia esim. ruuhkahuippujen purkamisessa extratyövoiman kautta. Ahneen työnantaja osapuolen vaatimuksestahan tämä kusetus on lainsäädännön muodossa markkinoille pieraistu!

      Onneksi niitä työpaikkoja on Sveitsissä ja Itävallassa sekä Australia/Uusi-Seelanti akselilla vieläkin. Koulutettu työvoimakin voi "äänestää" jaloillaan ja poismuuttaa täältä "paratiisista". Muualla Euroopassa on jopa maita, jotka toisin kuin omamme korvaavat kaikki lääkkeet ja saattapa se sosiaaliturvakin työttömyyden uhatessa olla hiukkasen omaamme parempi.

    • anus3

      kaikki vuokra firmat kusettaa vaan työntekijää paska palkka orjatyötä työvaateista otetaan pantti jotka maksaa 20e uutena ja pantti on tyyliin 100e hommaa lupaillaa pitkäksi aikaa ja kestää vaan pari päivää jos yritys haluaa ottaa sinut itselleen töihin ne joutuu maksaan välitysfirmalle 5000e välitys firmat ovat nykyajan työelämän vitsi ja oikein kannustaa ihmisiä olemaan ennemin kotona kun tekemään töitä itse olen 6välitys firmassa ollut töissä ja kaikista jäänyt paskan maku suuhun ei välitys firman töitä kannata tehä paska palkka ja vitun joutavia työhaastatteluja jossa pitää selittää ihan skeidaa kannattaa mennä suoraan oikeeseen firmaan töihin niin rahan tulo on taattu eikä orjapalkalla ne ihmiset kehuu vuokrafirmoja jotka ei paremmasta tiedä

    • DearEki

      Ainakin omalta kohdalta hyviä kokemuksia. Itse en ole ollut töissä mutta työmaalla 3powerin tekijää ja kaikki suht ok tekijöitä. Vuokrapaikka on aina vuokrapaikka missä työntekijän pitää se asia sisäistää itse niin aukeaa niitä parempiakin hommia kunhan näyttää osaamistaan ensin.... joskus aukeaa jopa paikka parempaan firmaan... saattaa joku muukin kaapata kuin se kohde firma kelle tekee töitä... ei kukaan kotisohvaltakaan töihin hae, jostain se on aloitettava...

      • Anonyymi

        Ei aukea. Vuokrafirman sopimuksissa lukee että ei siirry asiakkaan palvelukseen.


    • Powerworkkiä

      Varokaa tätä yritystä. Viimeisessä palkassa ei lomakorvauksia enkä ole saanut palkkatodistusta useista pyynnöistä huolimatta.

      • Exworkpowertekijä

        Ei muutakun liittoon soitto ja kysyt ohjeita mitä tehdä.


    • Hommathoituu

      Pari kaveria töissä siellä rakennushommissa eikä valittamista mistään, jos oot ahkera ja osaat tehä muutakin kun näppäillä puhelinta niin työtä riittää, ja kokemuksen kautta avautuu parempia töitä. Oon itse toisella vuokrafirmalla ja hommat toimii aivan kuten workillakin. Ja lomakorvauksiin tuli loppukesästä muutos, niitä ei enää saa joka tilin yhteydessä, vaan ne voi nostaa sitten kun jää lomalle. Kaveri saa.workilla 5v kokemuksella ilman koulutusta apumiehen hommista 13e ateriakorvauksen verottomana, tienaa paremmin ku monet muut rakennusmiehet isommissa firmoissa vaikka heillä koulutus ja pidempi työkokemus.

      • mmnnj

        Älä puhu paskaa taidat olla workin rekrytoija?


      • Anonyymi
        mmnnj kirjoitti:

        Älä puhu paskaa taidat olla workin rekrytoija?

        Kaikki nämä suomikaksnelosessa vuokratyöfirmoja kehuvat ja työläisiä haukkuvat ovat joko noiden orjafirmojen pomoja tai rekrytoijia. Ei kenelläkään työläisellä ole mitään syytä puolustaa noita kusetusfirmoja.


    • toisessapaikassa

      Mun kavereilla pelkästään huonoja kokemuksia tästä kyseistä yrityksestä. Palkoissa ollut melkein aina puutteita, on luvattu raksatöistä "voileipäraha" sitä ei ole kuulunut, työmaa täynnä ulkomaistatyövoimaa tai otetaan töihin melkein kuka vaan, jolla kortit kunnossa. Ja ei ole saaneet verokorttiansa takaisin pyynnöistä huolimatta.

    • 123Muumaamustikka

      Töitä saa melkein samantien, jos motivaatiota niin keikkaa riittää kyllä. Palkkaus näillä on ihan alarimalla, hälykorvauksia ei makseta, eikä vaaterahaa palauteta...Että jos haluatte reilumman firman niin esin Sihti on hyvä.

    • Hoitsu101

      Jos sairastut niin työt kohteessa loppuvat samantien. Eli välttelevät palkanmaksua.
      Palkka tosi huono. Rekrytoijat eivät tunne työehtosopimuksia. Outo firma, itse siirryin muualle.

    • TosiTietäjä

      Kerran erehdyin heidän kautta töihin. Sain kassilisen paskaa niskaan. Ekaksi annettiin hirvee määrä kaikkea tilpehööriä jota he kutsui työkaluiksi. Sanoivat, että tavarat palautellaan kun työsopimus päättyy ja jos tavaroita ei palauta, niistä otetaan korvaus lopputilistä. Noh menin paikkaan a töihin 1kk odottelun jälkeen "kiireapumieheks". Noin 2kk olin röissä jonka jälkeen soitin ja kerroin, että työt loppu ja uus työmaa olisi tähtäimessä. Kysyin vielä 2 kertaan virkailijalta, palautanko vehkeet nyt ja vastaus oli 2 kertaan, että ei tarvitse kun vasta sitten kun työsopimus loppuu heidän kanssaan. Omatoimisena en jäänyt tuleen makaan vaan järkkäsin uuden työn ja ilmoitin heille asiasta ja kysyin koska palautan työvälineet. Samalle päivää ei käynyt ja kerroin, että lähden komennukselle ja olen sielä ainakin kuukauden päivät. Virkailija sanoi että tuo sitten kun kerkiät. Siinä kohtaa ajattelin, että hieno homma. Se kuitenkin jäi vain ajatus tasolle. Unohdin tietysti komennuksen jälkeen palauttaa vehkeitä ja siitähän tämä ralli alko.
      KUKAAN ei siis kukaan soittanut eikä ottanut millään tavoin yhteyttä minuun paitsi ulosottomies. Syynä oli että tämä prkl paska lafka oli laittanut nämä prkl työvehkeet suoraan ulosottoon eikä ottanut niitä lopputilistä työsopimuksen päätyttyä, jos niitä ei palauteta vaikka näin sanoivat. Nyt sitten makselin korkoineen päivineen kypärästä, suojalaseista, 2 parista liian isoista hanskoista ja wp hienosta tpaidasta jota en ole kertaakaan edes käyttänyt. Näin palajon he auttoivat ja toimi sanojen mukaan. En voi siis suositella kenellekkään tämän kautta hakemaan minkään maan töitä. Olkaa mieluummin vaikka kotona työttömänä. Maksan mieluusti veroina teidän työttömyyskorvaukset omasta palkasta.
      Tarviiko joku kypärää, suojalaseja tai neonvihreää tpaitaa jossa lukee workpower? Sais halvalla...

      • Anonyymi

        😟 Voiko tää ees olla totta..


    • Jouko662637

      Miks ihmiset on vitun vammasii valittajii aina täällä suomi24 :D :D XDxd :D:D ite ollu nyt 37 vuotta workpowerilla töissä ja palkka on aina maksettu ajallaan. Pomot myös mukavia . Työntekijät myös hyviä jätkiä. xD XD :D :D :D en tajuu ku oli aihe mikä vaan niin kaikki Suomen pelleilmät tyypit tulee valittaa joka vitun asiasta tänne palstalle nyt menee hermo XDXD XD XDXD :D : :D xdxd vittu mitä luusereita ziisus xdxdxd hahhah. Hahahahahaha ziisus kraistus. En tajuu miks pitää haukkuu kaikkii oon ite 21 vuotta ja kohta ollu 36 vuotta töissä powerilla ja ei mitään valittamista. Taitaa vaan nykynuoret olla vammasii xdxdxd :D:D:D hahahaaha mitä vittuu hahahahahaha mitä tapahtuu en voi lopettaa nauramista hahahahahaha vissiin liikaa tullu tehtyä töitä powerilla hahahahahaha XD XD vittu et on outoon tää wtf hahahaha

      • mielipide------

        Vuokrafirmat ovat orjakauppiaita ja välistävetäjiä.
        Vuokrafirmat ovat erittäin tuottoisa toimiala ja siksi niitä paskapuljuja tulee kuin sieniä sateella ja jokainen kyllä tietää mistä se järjetön voitto revitään. KUSETTAMALLA!


    • Huomenna..töihin

      Work Power ollut töissä keväästä lähtien raksa-apparina.
      Alotus oli 10,35e/h... Toukokuussa 12,50e ja nyt 15 ateriakorvaus. Hommia on piisannut ja näyttää piisaavan kun vain alussa tekee ahkerasti niin tulee korotukset nopeaan ja voi ottaa rennosti. 8 tunnin päiviä ja perjantaisin 7-12.00 ja tuntillappuun 8h. Firman tytöt mukavia. P.S. Ikimuistoiset pikkujoulut koskaan ;)

      • ppokl

        valehtele vielä vähän enemmän


      • satusetä-

        Hah haa mitä legendaa, ryhdy poliitikoksi.
        Kukaan ei usko satujasi.


      • Anonyymi

        Joo onnea sulle koska olet mies. Naisia ei huolita raksalle vaikka olisit työhön enemmän kuin sopiva. Että mua sapettaa.


    • eikoskaanheilletöihin

      Heillä kävin haastattelussa ja toiste ei tarvitse kyllä mennä. 2 vuotta olin samassa työssä toisen vuokrafirman kautta kunnes ei jatkettu sopparia koska tuli hiljaisempi aika eikä työtä vaan ollut enää riittävästi. Workpowerin virkailija haastattelussa kysyi miksi olen jäänyt työttömäksi ja kerroin syyn. No ei ole hyväksyttävä syy jäädä työttömäksi jos ei sopparia jatkettu. Olisi ilmeisesti väkisin pitänyt jäädä sinne työpaikalle. Tämä muka niin tärkeä virkailija myös päätti, että en ole sopiva tekemään työtä, jota 2vuotta hoidin virheettömästi ja olin myös "päällikkö" työpisteellä kun vakituiset työntekijät pitivät kesälomia. Olen kuitenkin Workpowerin mielestä sopiva yksinkertaisiin ja helppoihin töihin. Jäi sellainen käsitys, että olen kehitysvammainen ja minun pitäisi olla hoitolaitoksessa. Myös ulkonäköäni haukuttiin.

      • Anonyymi

        Öö mitä vittua? 😳😳😳

        Mä oon kuullut toki paljon hyvää tosta et kuuluu parhaisiin vuokrafirmoihin monen asian takia.

        Henkilökohtaiset kokemukset muutti aika äkkiä mun asenteen..

        Etsin muualta.


      • Anonyymi

        Toi on jo sairasta toimintaa. En voi kyllä muuta sanoa. 😡


      • Anonyymi

        Oletko se sinä, Maikki?


    • Anonyymi

      Samanlaisia paskoja kun muutkin vuokrikset. Luvataan ensin maat ja mannut. Kaikki on lähes varmaa kunnes sitten ei kuulu. Kokemusta on ja sopisin työhön todella hyvin. Eipä tuo vissiin auta.
      Rasittaa tuo että annetaan ymmärtää mutta ei ymmärretä antaa- mentaliteetti.

      Tässä täytyy varmaan kasvattaa pallit ja alkaa mieheksi kun syrjitään naisia!!!!!!!

      TARVE ON MUKA SUURI JA TÖITÄ OLISI.

      Ihan oikeesti. Imekää paskaa.

    • Anonyymi

      Haha. Kunnon vihapuheita ja jotkut saanu katkeraa kalkkia. Joskus voi kattoa myös peiliin sen sijaan ja että haukkuu. Jos ei homma toimi niin vaihtaa firmaa. Itsellä ei ole yhtään pahaa sanottavaa. Palkat ja ihan kaikki asiat toimii kuten pitääkin. Se ei toteudu joka henkilöstöyritysessä.
      Ja ne työkamat palautetaan jos niin on sovittu. Nykyään taitaa kaikissa olla pantti? :)

      • Anonyymi

        Sama täällä, Workin kautta töissä ja ei moittimista. Todennäköisesti suunnilleen kuukauden päästä siirryn toiselle alalle suoraan työnantajan leipiin. Ei kuitenkaan jää paha sanottavaa Workistakaan, Itseasiassa ilmoitin että kun selviää onnistuuko tulevan työn ohessa muualla töissä käynti tekisin sen mielellään Workin kautta.


      • Anonyymi

        WorkPowerin pomo tai pomon sisäsiittoinen kersa havaittu. Miksi ette vuokrafirmaorjuuttajat vain tapa itseänne? Sillä olisi pelkästään positiivisia seurauksia tälle maailmalle.


    • Anonyymi

      Nuoret jannut kyseisessä firmassa vois ainaki opetella käyttäytyy 🤔 Ihan ihmeellisiä nää nykynuoret. Ollaan niin yliherkkää ettei mitään uskalla sanoa. Heti itkemässä toimistolla. 🤭

      • Anonyymi

        Niin no siis tää on varmaan trolli.

        Ei nykyään siedetä työpaikkakiusaamista ja niihin puututaan. Vuokratyöntekijä on muutenki heikommassa asemassa niin on ihan suotavaa, että kaivellaan. Näitä tyyppejä riittää jotka kiusaa ja se voi olla pahimmillaan aika hienovaraista.

        Paksu nahka pitää olla raksalla, mutta kaikkea ei tarvitse silti sietää ja kestää.

        Joidenkin selviytymiskeino tuntuu olevan muiden haukkuminen vaan pönkittääkseen omaa pientä haurasta egoaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no siis tää on varmaan trolli.

        Ei nykyään siedetä työpaikkakiusaamista ja niihin puututaan. Vuokratyöntekijä on muutenki heikommassa asemassa niin on ihan suotavaa, että kaivellaan. Näitä tyyppejä riittää jotka kiusaa ja se voi olla pahimmillaan aika hienovaraista.

        Paksu nahka pitää olla raksalla, mutta kaikkea ei tarvitse silti sietää ja kestää.

        Joidenkin selviytymiskeino tuntuu olevan muiden haukkuminen vaan pönkittääkseen omaa pientä haurasta egoaan.

        Joo mut onneks vaik alalla pienet piirit niin joka työmaalle ei pakoteta jos ei tu toimeen. Ollaan kaikki loppupeleissä nii eri maata. Hyvää joulun odotusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mut onneks vaik alalla pienet piirit niin joka työmaalle ei pakoteta jos ei tu toimeen. Ollaan kaikki loppupeleissä nii eri maata. Hyvää joulun odotusta.

        Joo ei todellakaan. En jaksa mitään besserwissereitå ja nalkuttajia. Jatkuvasti kaikkiin ja kaikkeen tyytymättömiä ihmisiä, hitto en voi sietää ja huudan takas siinä kohti. En mahdu samalle työmaalle. Moti menee. Sanoa saa, mutta eri asia sanooko oikeesti asiasta vai vaan itseään pönkittääkseen. Oli työkohde nyt sit mikä tahansa yritys tai raksa. Raksalla vaa vähä vaikeita noi ku alihankkijoita sikana, että kuka teki ja kenen vastuulla mikäkin oli. Mutta tää ei sinänsä liity nyt Workpoweriin jossa itsessään ei mitään vikaa oo. Työelämä on nykyään haastavaa. Pitää olla tehokas, sosiaalinen ja sitä tätä tota. Työpaikat kortilla jne. Kai se vaikuttaa myös siihen, että porukalla tunteet kuumenee välillä. Helpompi ku unohtaa päivän asiat ja menee kohti uutta päivää uusin mielin.


    • Anonyymi

      Yleisesti vuokratyöstä. En tunne kyseistä yritystä sitten huom huom.

      Onnenkantamoista miten tuo kelläkin menee. Jatkuvasti
      etsitään uusia tekijöitä samaan aikaan, kun osa ei saa keikkoja joka päivälle.
      Tulee eri arvoinen olo vaikka kauheasti painotetaan, että kaikki on tasa-arvoisia.
      Pelkkää tuuria, että saatko olla useita kuukausia tai vuoden samalla työmaalla ja sitä kautta saat sitten jalkaa vasta oven väliin kunnolla. Jos sua ei työmailla tunneta niin ei sitä helposti uraa rakennella. Kaks päivää siellä, toiset kaks tuolla ja viikko vapaata pahimmillaan. Sit yhtäkkiä puoli vuotta jossain samalla..

      Tulee tosi pettynyt ja ärtynyt olo. Epäreilu ja ristiriitanen olo. Epävarmaa muutenki. Ihminen tarvii tuloja eikä pompotteluu. Tulee vähä semmonen olo, että on huono ja syrjitään.

      Tän päälle, jos joudut vielä työmaalle missä sua kiusataan ja asioihin ei puututa. Nauretaan vaan.

      Parempi sivuuttaa sit tämmösetkin.

      Kyl mä etsisin ennemmin jotain vakkaripaikkaa muualta. Ei tosin helppoa. Vuokrafirman kautta tehdessä tosin pystyy valitsemaan missä haluaa työskennellä. Missä on minkäkinlaista porukkaa. Jos tietää, että ainii siellä yhdessä paikassa oli se mulkku niin pystyy varmistaa ettei joudu samalle työmaalle.

      • Anonyymi

        Joo toivottavasti kokemuksesi olis jaksossa parempia 😊


      • Anonyymi

        Saispa helposti nykyään vakkaripaikan jostain. Niitä jaetaan niin harvoin. Pitää olla tyytyväinen siihen mitä on ja olla onnellinen.


    • Anonyymi

      Hyvä mun mielestä. Palkka hyvä, työehtosopimusta noudatetaan, töitä riittää eikä työvarusteista pihdata. Loppu on omissa käsissä.
      Tottakai kokemuksia on joka lähtöön ja joskus voi olla vähemmänkin töitä. Pääasiassa pitkällä aikavälillä katsottuna töitä on kyl ollu tosi paljon. Kuulukaahan liittoon.

    • Anonyymi

      En vaihtas vaikka maksettas ja pyydettäs.

    • Anonyymi

      Hyvä, luotettava pitkänlinjan toimija. Olin joskus töissä Kys. Paikassa ja nykyään vuokraan heiltä tekijöitä.

    • Anonyymi

      Pakko listä edelliseen vielä, että mitä nyt ketjua luin, mikä nyt sit vähemmän totta ja mikä totta, niin kyllähän sitä syrjintää yms löytyy aina jostain. Olit sitten kirjoilla alihankkija tai vuokratyöntekijä. Pääasiassa raksalla on hyvä meininki ja siellä keksitytään vain töihin. Ainaki toivottavasti. Pääasiassa en tykkää lukea anonyymijuttuka kun monet vaan puhuu mitä sattuu vaikka ei ees tunne yrityste. Monet kerrat huomannut tämän. Ei ole luotettava lähde. Turhaa pelotella täällä työnhakijoita. Eiköhän se selvi jokaselle itselleen sit mitä.se on.

      • Anonyymi

        Alihankkija on se syrjijä ja hakevat mahdollisimman halpaa kusetettavaa. Työhaastattelussa vielä juottavat kahvia/teetä! Alihankkijafirma on roistofirma, joka vainoaa ja vakoilee vuosikymmeniä sekä häpeää tuoda omaa nimeään esiin työulmoituksissa. Ja sen roistofirman nimi on ”suomalainen” Lassila&Tikanoja!

        Itse vuokrayritys laittaa ihan normipalkkatoiveen eteenpäin, mutta se ei kelpaa tälle alihankkijaroostofirmalle.

        Välttäkää koko firmaa. Jos ei kehtaa laittaa firmansa nimeä työilmoitukseen tai jos ei edes kehtaa laittaa koko työilmoitusta niin silloin jo tietää, että jotain todella mätää on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alihankkija on se syrjijä ja hakevat mahdollisimman halpaa kusetettavaa. Työhaastattelussa vielä juottavat kahvia/teetä! Alihankkijafirma on roistofirma, joka vainoaa ja vakoilee vuosikymmeniä sekä häpeää tuoda omaa nimeään esiin työulmoituksissa. Ja sen roistofirman nimi on ”suomalainen” Lassila&Tikanoja!

        Itse vuokrayritys laittaa ihan normipalkkatoiveen eteenpäin, mutta se ei kelpaa tälle alihankkijaroostofirmalle.

        Välttäkää koko firmaa. Jos ei kehtaa laittaa firmansa nimeä työilmoitukseen tai jos ei edes kehtaa laittaa koko työilmoitusta niin silloin jo tietää, että jotain todella mätää on.

        Joo oon samaa kuullu L&T:stä.


    • Anonyymi

      Ei millään pahalla mut kyllä se vaan on nykyään semmosta että ihmiset loukkaantuu entistä herkemmin. Jokainen tietysti eri asioista mut esimerkiksi tää vuosi on mielenterveyden kannalta ollu kaikille omalla tavallaan raskas. Huomaa kyllä myös työelämässä et joitain ku moikkaatkin väärin tai pyydät tekemään töitä niin kauhee yninä alkaa. Tai apua jos et nyt epähuomiossa ajatuksissas vastaa jonkun moikkaukseen. Tuntematta toista tämmöstä vitun paskaa. XD Vois kyl toiset vähä rauhoittua.

      Tää koskee ihan joka saatanan työpaikkaa. Ei vaan tätä. Tuli nyt mieleen!! Hiekkabimberot.

    • Anonyymi

      Tämmönen pomppas etee. Haha. Joo o. Kiva et herättää paljon keskustelua tälleen 13 vuoden sisään. Miten tän lyhyesti sanois..
      Ite wp:stä ei oo mitää pahaa sanottavaa Tampereella. Ite teen raksasiivousta ja en valitettavasti oo ehtinyt tutustuu paremmin vielä muihin saman firman tekijöihin. Toimistolla tosi jees porukkaa. Vaikka hyvä vuokrafirma onki ja se tietysti vaikuttaa työhyvinvointiin nii kyl se asiakasyritys kuitenkin enemmän vaikuttaa siihen.
      Ite en jaksa välittää mitä muut ajattelee. Jos ei oo rahkeita kysyä suoraan tai sanoa suoraan mikä mielen päällä on niin se asia ei ole tärkeä. En pidä minään!!
      Ite raksalla työskentelystä ja muusta vois sitte kirjottaa eri luvun. Meitä on joka junaan.

      Mitä nyt äkkiä vois sivuta asiaa nii oon "ilmapiirihommissa" nähny ihmeellisiäki juttuja ja täysin tuntemattomat ihmisetkin osaa niskotella. Esim eniten ehkä ihmetyttää että pari ihmistä kiukuttelee mulle sen takia että joku toinen minulle hyvin tuttu henkilö on sanonut jotain joskus jossain. 🤷 Ei liity minuun eikä itseasiassa tää liittynyt ees wp:hen.

      Ite oon vähä introvertti että keskityn töihin. En oo tullu temptation Islandiin. Muut saa pyörittää mitä draamaa tykkää. Mä teen töitä ja rahaa.

      • Anonyymi

        Vai oisko BB sopivampi vaihtoehto ku Tempparit.. tai joskus vaikka molemmat.
        Ois kiva kuulla teollisuuspuolen tai hoitoalan kokemuksia myöskin ja eri paikkakunnilta. Kukaan vaan ei uskalla sanoa mitään. Trololo


    • Anonyymi

      Onpa vanha ketju. Itsellä ei valittamista. Töitä riittää Pirkanmaalla ja palkka hyvä. Henkilökunta ammattimainen ja asiallinen. Kaikki toimii kuten kuuluukin ja työehtosopimusta noudatetaan. Tietysti en voi tietää miten muut palkkansa neuvottelee ;) Itse olen ollut alalla vasta alle vuoden.
      Kyse siis raksapuolesta. Aivan ihana tiimi Tampereella.

      T. Syyskuusta asti 🚺🙋

    • Anonyymi

      Hyvin töitä tarjota ja palkka hyvä jyväskylänseudulla

    • Anonyymi

      Vuokrafirmojen toiminta pitäisi lailla kieltää, koska sotkevat työmarkkinat. Firmat eivät toimi rehellisin periaattein ja ovat ns. Välistä vetäjiä. Työnhakija joutuu tietämättään orja markkinoille. Kannattaa ottaa selvää firmojen toiminnasta, ennen kuin hakeutuu vuokratyöhön.

    • Anonyymi

      Töitä kyllä piisaa, palkkaa eivät maksa lainkaan tai en ainakaan ite oo sitä nähny tilillä

    • Anonyymi

      Onko täällä vanhoja workkeja ?

    • Anonyymi

      Uusia palkataan vaikka vanhoillekaan ei ole töitä. Ei me vuokratyöntekijät olla kun vuoronuomero. Sais koko vuokratyö loppua!

    • Anonyymi

      Täällä on vanha rakennuspuolen workkilainen. Itselläni ei ole pahaa sanottavaa ja firma toimi hyvänä astinlautana omalle uralle. Keikkoja riitti ja ne olivat yleensä pitkiä. Palkat tulivat ajallaan ja sairaslomista maksettiin korvaukset. Kerran venähti palkanmaksu, mutta selvityksen jälkeen se johtui pankin toiminnasta.

      Paljon tuli hyviä tyyppejä vastaan. Se tuli kuitenkin huomattua, että hyvä tyyppi ei ole aina hyvä työntekijä. Tällä tarkoitan sitä , että moni vuokratyöläinen käyttää puhumiseen ja ihmettelyyn paljon työaikaa. Suorittavan työn maailmassa asiakas yritys ei kauhean kauaa jaksa sellaista katsoa.

      Toisin sanoen, tekijöille on töitä, kun rakentaminen vetää hyvin. Kun hoiti hommansa asiallisesti, uskalsi kieltäytyä huonoista keikoista ja pystyi ottamaan vastaan paljon potentiaalisimpia keikkoja.

      Kokemus karttui hiljalleen vuosien myötä ja palkkaluokka nousi kokemuksen lisäksi osaamisen mukaan. Kerkesin olemaan talossa nelisen vuotta ja kyseisenä aikana tosiaan palkka kerkesi nousemaan n. 2,5 euroa tuntia kohden. Sittemmin tosiaan siirryin asiakasyrityksen eli nykyisen työantajani leipiin ja ainoa syy vaihtoon oli raha. Workkikaan ei pystynyt kerrasta nostamaan palkkaa neljällä eurolla tuntia kohden, mikä olisi vastannut uutta palkkaani.

      Workilla kuten muillakaan vuokrafirmoilla ei ole varaa maksaa sellaisia palkkoja, mitä monet rakennusliikkeet pystyvät maksamaan. Kyseessä on kuitenkin bisnes ja asiakasyritksen ei kannata ottaa riskiä, että se maksaisi 19 euroa tunnissa tienaavasta rakennusmiehestå vain todetakseen, ettei homma toimi ollenkaan.

      Totesin yhdelle meidän työnjohtajalle, että vuokratyöläisen tilaaminen on aina lottoa, jos ei tunne kyseisen kaverin taustoja ja hän naurahti kuivakasti ja totesi asian olevan juuri näin. Peli on armotonta, mutta reilua. Toki on niitäkin typeriä poikkeuksia, että oikeasti hyvä vuokratyöntekijä on laitettu työmaalta pihalle ja huonompi kaveri jäänyt. Kukaan ei koskaan kerro näihin syytä, mutta aina se naama ei ilmeisesti miellytä. Ylipäätään jo silloin ja vuosi vuodelta ammattiosaamisen lisäksi pitää omata myös rakennusalalla hyvät sosiaaliset taidot ja hyvillä käytöstavoilla sekä yrityksen pelisääntöjä noudattamalla pääsee jo pitkälle.

      Kirjoitin nyt aika laajasti ja asian myös asian vierestä, mutta halusin avata omaa kokemusta alasta. Vuokratyöstä ne omat juuret kuitenkin lähtivät liikkeelle.

      Lopuksi, suosittelisin ilman muuta Workpowerin kenelle tahansa asiallisen henkilökunnan ja toimivien perusjuttujen puolesta, mutta jos uralla haluaa kunnolla eteenpäin ja päästä joskus urakkatöihin ja ylipäätään isomman rahan töihin, kannattaa vaihtaa Workilta asiakasyrityksen leipiin. Mukavaa kevättä lukijoille!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe