Olen puhelinmarkkinoijana ja tykkään työstä paljon. Aloitin kuukausi sitten mutta haluaisin tietää hieman mihin liittoon kuulun. Saan reilun tuntipalkan j provision päälle mutta kiinnostaisi mm. sellaiset asiat kun teen 8t päivän niin ymmärrän että 30min ruokatunti vähennetään palkasta mutte miten menee yleensä puhelinmyynnissä kahvitauot jne? Face to face asiakaspalvelussa on norm puolen tunnin safkis ja 2x10min tauko 8tunnin päivässä mutta kun tuo puhelin myynti on niin minuutti tarkkaa hommaa niin kuuluuko useampi breikki kuin se 2x10min/pvä/8t? En kehtaa kysyä pomolta kun olen niin uusi firmassa enkä muilta etten vaikuta tyypiltä "minulle kuuluu sitäsuntätä". Liittoon haluaisin liittyä, onkohan se PAM minne pitäisi soittaa?
Mihin liittoon puhelinmyyjä kuuluu?
17
7061
Vastaukset
- se PAM on
- Kotirauhaa
vittupäisten häiriköiden ammattiliittoon
- ...............
olet varmasti ylpeä itsestäsi, by the way, en soittele sinulle ellet ole yrityksesi johtavassa asemassa, teen yrityskauppaa, ja noin monipuoliseen ulosantiin en ole toistaiseksi törmännyt..
- selvästi
............... kirjoitti:
olet varmasti ylpeä itsestäsi, by the way, en soittele sinulle ellet ole yrityksesi johtavassa asemassa, teen yrityskauppaa, ja noin monipuoliseen ulosantiin en ole toistaiseksi törmännyt..
"en halua kysellä pomolta etten tee vaikutusta haluan sitä sun tätä mut haluun kuitenkin" Älähän huoli, kyllä suoraselkäiset ay-ihmiset duunaa sullekin kaikenlaista.
- vittupäinen häirikkö
siinä on taas ruudinkeksijä vauhdissa...
- 987532rtyknb
vittupäinen häirikkö kirjoitti:
siinä on taas ruudinkeksijä vauhdissa...
Kaivoit sitten tämmösen paskaketjun neljän vuoden takaa, idiootti.
- ei ay-hyn
ymmärräthän että ay-liittooon kuuluminen aiheuttaa nykypäivänä hankaluuksia ja saattaa pudottaa ansioitasi.
- kyllä ay-hyn
ymmärräthän että ay-liittoon kuuluminen ei aiheuta nykypäivänä minkäänlaisia hankaluuksia ja saattaa lisätä ansioitasi.
- versio2
Oma ammattiliittosi on viestintäalan ammattiliitto ei Pam.
- se PAM on
Palvelualojen Ammattiliitolla http://www.pam.fi/liity/ on n. 50 eri aloja koskevaa työehtosopimusta, joista yksi on Puhelinmyyntiä ja Markkinointia koskeva työehtosopimus.
- versio2
Lues tarkemmin. Se tes koskee puhelinpalveluja-ja yhteyskeskuksia, eli ei puhelinmyyntiä.
- Ylesisitova on.
ICT-Alan työehtosopimus on joka jyllää tälläkin alalla:
1 § T y ö e h t o s o p i m u k s e n s o v e l t a m i s a l a
Tämän työehtosopimuksen määräyksiä sovelletaan Tieto- ja tekniikka-alojen työnantajaliitto TIKLI ry:n jäsenyritysten palveluksessa oleviin toimihenkilöihin, jotka työskentelevät
ICT-alalla (tieto-, tietoliikenne- ja informaatiotekniikka-alat sekä call- ja contactcenterit).
Sopimuksen määräyksiä sovelletaan myös näiden tai vastaavien alojen palveluita ja infrastruktuuria rakentavien ja ylläpitävien tai niihin verrattavaa toimintaa harjoittavien jäsenyritysten toimihenkilöihin.
http://www.finlex.fi/data/tes/stes3803-TT89tietolth1010.pdf
Eli ei muutakuin liittymään: https://tieto.proliitto.fi/Lomake?OF2_DOC_ID=9045&OF2_LANGCODE=FI&OF2_BACKLINK=
Ja tästä ei keskustella tämän enempää.....- Näin On
Kyllä näin on!
Ja PAM senkun ratsastaa muitten AY-liikkeiden siiveillä....
- PA kollinen
Mielestän puhelimyyjän paras liitto on maalaisliitto.
- Se edullisin
Vaihtoehto on myös tämä
www.ytk.fi - Talkoo-Tiina
Se edullisin kirjoitti:
Vaihtoehto on myös tämä
www.ytk.fiTarkoittaa Y T K ilmeisesti sitä että Yksinkertaiset Työläiset Kusiruutattava.
- Raimo A.
SMKJ - Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset.
Varsinkin B2B -myyntiä tekevänä saat jo pelkästä jäsenlehdestä paljon irti, puhumattakaan liiton järjestämistä jäsenille maksuttomista koulutuksista kun vain viitsit hieman koulutuksiin omaa aikaasi uhrata. Todella rahan arvoisia etuja. Kuitenkin ammattitaidon kehittäminen ja myyntityössä varsinkin työnantajalle lisäarvon tuottaminen siten oman markkina-arvon säilyttäminen on paras työttömyysturva =).
Liiton lakimiehet myös painivat juuri myyntiin, tulospalkkioihin ym. liittyvien asioiden kanssa jatkuvasti ja ovat niiden asiantuntijoita. Nämä asiat ovat monelle kohtuuttomien vaatimusten liitolle täyttä hepreaa mistä eivät tiedä mitään.
Myyntialan ihmisille ainoa oikea liitto. Pam aiheuttaa tunnollisille tekijöille järjestönä enemmän hallaa kuin hyötyä koska useat oman arvonsa tuntevat työnantajat vihaavat liittoa. Loimaan kassa on halvempi mutta se ei olekaan ammattiliitto vaan pelkkä työttömyyskassa - joskus voi tulla eteen tilanne että lakimiehen ym. apua tarttee.
Itse olen ollut liiton jäsen 8 vuotta ja todella tyytyväinen. Olen saanut hyvää apua myös kiperissä paikoissa.
Liitosta lisää www.smkj.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59814Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723