onko kenelläkään kokemuksia tuotteen toimivuudesta? olisi ihana löytää kerrankin toimiva tuote... kertokaa millaisia tuloksia ootte saavuttaneet! mitä eroa muuten on tuolla kynällä ja niillä puikoilla?
Yotuel hampaiden valkaisukynä
8
14543
Vastaukset
- käyttänyt,
enkä huomaa eroa ollenkaan.
Ostin sen sivellintuubin, koska ajattelin sudilla pääseväni paremmin hammasväleihin. Pääsenkin kyllä, mutta ei tässä ole valkaistunut mikään.- tietenkin
olisihan se pitänyt arvata, että tuokin on humpuukia. voihan se silti vaikuttaa vähän yksilöllisesti... :)
- menossa
tietenkin kirjoitti:
olisihan se pitänyt arvata, että tuokin on humpuukia. voihan se silti vaikuttaa vähän yksilöllisesti... :)
Käytän sitkeästi "kynän" loppuun, katsotaan sitten. Minusta on kyllä outoa, että apteekkiin otetaan myytäväksi näitä valkaisutuotteita, vaikka hammaslääkärithän ainoina (käsittääkseni) pystyvät oikeasti saamaan näkyviä tuloksia aikaan. Ja näkymättömiä tuloksiahan me emme halua...
- ....
Eli tuo Yotuel -kynä saattaa valkaista esim tupakan, viinin ym aiheuttamia tummentumia. Se ei siis valkaise luonnostaan keltaisia hampaita. Ja uskon että suurin tarkoitus tuolla kynällä on esim ylläpitää jo ennestään valkaistujen hampaiden valkoisuutta, sillä eihän ne valkaisutkaan kestä kuin parisen vuotta.
- tahnasta!
Itse en ole kokeillut kynää vielä, mutta hammastahnaa kun käytin niin tuntui ihan siltä, että ei ne mitään vaalene ja sitten kun tuubi loppui lopetin se käytön. Mutta nyt kuitenkin kun käytän toista tahnaa niin eron huomaa selvästi, nyt on paljon keltaisemmat. Kannattaa kokeilla tanhaa ja muistaa harjata 3 minuuttia 2-3 kertaa päivässä niin kuin ohjeet sanovat.
- Miimi
Oletko kokeillut ruokasoodaa? Toimii yllättävän hyvin!
- Oikeasti..
ruokasooda toimii joo kiilteen pois viemisessä..haloo! Kysypä vaikka hammaslääkäriltä!
- shhe
Itse huomasin pienen muutoksen kun käytin tuota, ihan pienen siis. Poikaystävä kuitenkin huomautti, että hampaani ovat vaalentuneet, kun emme olleet nähneet kuukauteen, joten voi muutenkin olla itse vaikeampi huomata muutosta, koska mitään isoa muutosta sillä ei kyllä saa. Hampaani olivat kylläkin kellastuneet lähinnä kahvista yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275