Olen menossa pian työhaastatteluun, jossa minulle tehdään Thomas-testi. Onko kellään tietoa, mitä se mahdollisesti pitää sisällään ja onko se englanninkielinen?
Olen etsinyt tietoa netistä, mutta en ole sitä vielä löytänyt. Olisi kiva vähän voida valmistautua etukäteen.
Mikä on Thomas-testi?
7
17829
Vastaukset
- täältä
http://www.thomasinternational.net
Se on sellainen "pikatesti", joka kestää noin kymmenen minuuttia. Vastaat siinä 20 kysymykseen, jotka koskevat itseäsi...Ei niin sanotusti hirveän "syvällinen" testi...suhtaituisin aika varauksellisesti?
Mihin firmaan olet muuten hakemassa? - Asura
vain aidosti ja ole itsellesi rehellinen. Pelottavan tarkka luonnekuvaus tulee ja jos vastailit omien tunteidesi vastaisesti, voit "näyttää" aivan joltain muulta. Itse olin siinä testissä pari kuukautta sitten, enkä olisi uskonut, että sillä systeemillä tuli niin tarkka kuvaus.
- on huijausta nekin
Ensinnäkin luonneanalyysit ennustavat hyvin huonosti työssä menestymistä.
Jos analyysi epäonnistuu niin kuvaukset ovat niin epämääräisiä, että ihmiset, jotka eivät tunne itseään näkevät niissä peilikuvan. 80% ihmisistä ei huomaa eroa, jos "luonneanalyysien" paperit sekaantuvat.
Miksi näitä sitten käytetään? No ne antavat sellaisen uskonnollisen lisän valintatilanteeseen, että valinta olisi jotenkin pätevä. Suomalaiset ovat menneet näihin enemmän retkuun kuin maailmalla yleensä. Joka ikinen testi tuottaa rojaltia testin laatijalle ja lisäksi turvaa testin käyttäjän työpaikkaa.
Varokaa, ettei näillä keskustelupalstoilla piilomainosteta jotain testituotetta. - kipinä
on huijausta nekin kirjoitti:
Ensinnäkin luonneanalyysit ennustavat hyvin huonosti työssä menestymistä.
Jos analyysi epäonnistuu niin kuvaukset ovat niin epämääräisiä, että ihmiset, jotka eivät tunne itseään näkevät niissä peilikuvan. 80% ihmisistä ei huomaa eroa, jos "luonneanalyysien" paperit sekaantuvat.
Miksi näitä sitten käytetään? No ne antavat sellaisen uskonnollisen lisän valintatilanteeseen, että valinta olisi jotenkin pätevä. Suomalaiset ovat menneet näihin enemmän retkuun kuin maailmalla yleensä. Joka ikinen testi tuottaa rojaltia testin laatijalle ja lisäksi turvaa testin käyttäjän työpaikkaa.
Varokaa, ettei näillä keskustelupalstoilla piilomainosteta jotain testituotetta.Muutama vuosi (n.7v) sitten hain töitä eräästä uudesta yrityksestä ja nenän alle työnnettiin armeijan palikka testi.
Kiristääkö vanne........., haluaisitko kukkakauppiaaksi...........
käsittämätontä! - Tietoa
kipinä kirjoitti:
Muutama vuosi (n.7v) sitten hain töitä eräästä uudesta yrityksestä ja nenän alle työnnettiin armeijan palikka testi.
Kiristääkö vanne........., haluaisitko kukkakauppiaaksi...........
käsittämätontä!"haluaisitko kukkakauppiaaksi"
Tuo on yksi niistä kysymyksistä, joilla yritetään urkkia vastaajan homoseksuaalisia taipumuksia.
Mikä yritys haluaa narahtaa kiinni tuollaisen kyselystä. Toisaalta, minkä yrityksen johto tänä päivänä ymmärtää, mitä vaaroja heidän käyttämiinsä testeihin sisältyy. - kipinä
Tietoa kirjoitti:
"haluaisitko kukkakauppiaaksi"
Tuo on yksi niistä kysymyksistä, joilla yritetään urkkia vastaajan homoseksuaalisia taipumuksia.
Mikä yritys haluaa narahtaa kiinni tuollaisen kyselystä. Toisaalta, minkä yrityksen johto tänä päivänä ymmärtää, mitä vaaroja heidän käyttämiinsä testeihin sisältyy.samassa testissä oli vielä: Haluaisitko hoitaa ja ruokkia eläimiä?
Se oli varmaan tarkoitettu eläimiin sekaantujille. - Heppu
kipinä kirjoitti:
samassa testissä oli vielä: Haluaisitko hoitaa ja ruokkia eläimiä?
Se oli varmaan tarkoitettu eläimiin sekaantujille.Yksi kysymys kuuluu myös: "Pidätkö lapsista"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241546- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691217- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18952Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855