Saksalainen mies

Nimetön81

Onko kenelläkään kokemusta saksalaisista miehistä? Olen mielettömän ihastunut saksalaiseen mieheen ja haluaisin tietää, niistä ensin muiden kokemusta ennen toimintaa...

11

6251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeumusta on

      itse olen myös ollut ihastunut eräseen saksalaiseen mieheen. Ihastuin hänen tapaansa keskustella asioista. Olimme pitkään vain kavereita.. kunnes asiat syvenivät.. Ja välillämme muodostui jotain muuta.. Hänen käytöstavat olivat niin poikkeavat suomalaisten miesten käytöstavoista. .Hän oli kohtelias, auttavainen.. ja ennenkaikkea hän osasi kuunnella ja keskustella.. valitettavasti olin/olen itse naimisissa suomalaisen miehen kanssa.. joten minun oli tehtävä valinta.. 11 vuoden avioliitto tai tämä saksalainen mies.. Monen huonosti nukutun yön, ja usemman puhelimessa puhutun tunnin jälkeen.. päätimme ottaa molmemmat etäisyyttä toisiimme.. Mutta molemmilla on syvä kaipuu ja ikävä.. Parasta aikaa mietimme miten edetä..

    • blumchen

      saksalaiset miehet on huomaavaisia ja hauskoja.seurustelin jotain puoli vuotta sellasen kans, mut sit oli pakko lähtee takas suomeen opiskeleen.
      oon vieläkin kaveri tän exän kanssa, joka on outoa, koska muiden ex-poikaystävien kanssa en voi olla missään tekemisissä!
      eli go for it!:)
      huom.!on niitä varmaan sellasia pelimiehiäkin...

    • mädlein

      olen seurustellut noin 1,5 vuotta saksalaisen miehen kanssa.

      saksalaiset miehet ovat ihanan johdonmukaisia ja itsevarmoja. he ottavat mitä tahtovat. arvostan myös suuresti saksalaisten miesten työmoraalia ja sitä kuinka he pyrkivät olemaan kaikkea hyvää yhdellä kertaa :).

    • aijaijai

      Myös minä ihastuin saksalaiseen mieheen, koska hän on niin komea, kohtelias, suora, ystävällinen, mukava, hauska ja Mies isolla M:llä - ja myös ihastunut minuun. En tiedä mitä tulevaisuus tuo, mutta toivossa on hyvä elää. ;) Saksalaiset miehet osaavat ottaa sen aloitteen tekijän ja viejän roolin, joka heille valloittajana ja perheen päänä kuuluukin ja se on ihanaa!

      • samaa mieltä!

        Olen ihastunut saksalaiseen mieheen....ja oikein tosissaan!


    • saksalaisen kanssa

      Minulla on kokemusta saksalaisesta mihestä reilun vuoden ajalta. Aika on ollut todella fantastista ja parasta kuitenkin, että saksalaiset eivät poikkea tavoiltaan juurikaan suomalaisista (minun mielipteeni). Todella huomaavainen, kohtelias, toimeen tarttuva, luonteeltaan. Mutta sen voin kyllä sanoa, että jotkut myytit saksalaisista ovat pitäneet ainakin tässä tapauksessa paikkansa; todella tarkka rahasta, täsmällinen ja vaatii täsmällisyyttä myös muilta.

      • schätzelein

        Täälläkin ollaan saksalaiseen miehen alkuun ihastuttu :) Itse olen opiskellut Saksaa kylläkin, mutta pidämme yhteisenä kielenämme englantia. Ehkä Saksa tulee sitten ajan kanssa enemmän puhutummaksi. Oikein ihanaa on ollut, mies on huomaavainen, komea ja hyvä keskustelukumppani. Saksalaiset eivät pelkää sanoa omaa mielipidettään ja itse pidän tästä piirteestä. ah :))


    • Anonyymi

      Anna vaan syventyä pohjaan saakka

    • Anonyymi

      Onko jo ollut toimintaa hmmm

    • Anonyymi

      On aivan hirveesti varmaan satoja

      • Anonyymi

        Kannattaa kysyä mummoilta jotka elivät 40 luvulla.. Heillä on kokemuksia kyllä Friz sedästä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe