Saksalainen mies

Nimetön81

Onko kenelläkään kokemusta saksalaisista miehistä? Olen mielettömän ihastunut saksalaiseen mieheen ja haluaisin tietää, niistä ensin muiden kokemusta ennen toimintaa...

11

6858

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeumusta on

itse olen myös ollut ihastunut eräseen saksalaiseen mieheen. Ihastuin hänen tapaansa keskustella asioista. Olimme pitkään vain kavereita.. kunnes asiat syvenivät.. Ja välillämme muodostui jotain muuta.. Hänen käytöstavat olivat niin poikkeavat suomalaisten miesten käytöstavoista. .Hän oli kohtelias, auttavainen.. ja ennenkaikkea hän osasi kuunnella ja keskustella.. valitettavasti olin/olen itse naimisissa suomalaisen miehen kanssa.. joten minun oli tehtävä valinta.. 11 vuoden avioliitto tai tämä saksalainen mies.. Monen huonosti nukutun yön, ja usemman puhelimessa puhutun tunnin jälkeen.. päätimme ottaa molmemmat etäisyyttä toisiimme.. Mutta molemmilla on syvä kaipuu ja ikävä.. Parasta aikaa mietimme miten edetä..

• blumchen

saksalaiset miehet on huomaavaisia ja hauskoja.seurustelin jotain puoli vuotta sellasen kans, mut sit oli pakko lähtee takas suomeen opiskeleen.
      oon vieläkin kaveri tän exän kanssa, joka on outoa, koska muiden ex-poikaystävien kanssa en voi olla missään tekemisissä!
      eli go for it!:)
      huom.!on niitä varmaan sellasia pelimiehiäkin...

• mädlein

olen seurustellut noin 1,5 vuotta saksalaisen miehen kanssa.

saksalaiset miehet ovat ihanan johdonmukaisia ja itsevarmoja. he ottavat mitä tahtovat. arvostan myös suuresti saksalaisten miesten työmoraalia ja sitä kuinka he pyrkivät olemaan kaikkea hyvää yhdellä kertaa :).

• aijaijai

Myös minä ihastuin saksalaiseen mieheen, koska hän on niin komea, kohtelias, suora, ystävällinen, mukava, hauska ja Mies isolla M:llä - ja myös ihastunut minuun. En tiedä mitä tulevaisuus tuo, mutta toivossa on hyvä elää. ;) Saksalaiset miehet osaavat ottaa sen aloitteen tekijän ja viejän roolin, joka heille valloittajana ja perheen päänä kuuluukin ja se on ihanaa!

• samaa mieltä!

Olen ihastunut saksalaiseen mieheen....ja oikein tosissaan!

• saksalaisen kanssa

Minulla on kokemusta saksalaisesta mihestä reilun vuoden ajalta. Aika on ollut todella fantastista ja parasta kuitenkin, että saksalaiset eivät poikkea tavoiltaan juurikaan suomalaisista (minun mielipteeni). Todella huomaavainen, kohtelias, toimeen tarttuva, luonteeltaan. Mutta sen voin kyllä sanoa, että jotkut myytit saksalaisista ovat pitäneet ainakin tässä tapauksessa paikkansa; todella tarkka rahasta, täsmällinen ja vaatii täsmällisyyttä myös muilta.

• schätzelein

Täälläkin ollaan saksalaiseen miehen alkuun ihastuttu :) Itse olen opiskellut Saksaa kylläkin, mutta pidämme yhteisenä kielenämme englantia. Ehkä Saksa tulee sitten ajan kanssa enemmän puhutummaksi. Oikein ihanaa on ollut, mies on huomaavainen, komea ja hyvä keskustelukumppani. Saksalaiset eivät pelkää sanoa omaa mielipidettään ja itse pidän tästä piirteestä. ah :))

• Anonyymi

Anna vaan syventyä pohjaan saakka

• Anonyymi

Onko jo ollut toimintaa hmmm

• Anonyymi

On aivan hirveesti varmaan satoja

• Anonyymi

Kannattaa kysyä mummoilta jotka elivät 40 luvulla.. Heillä on kokemuksia kyllä Friz sedästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe