Onko kenelläkään kokemusta saksalaisista miehistä? Olen mielettömän ihastunut saksalaiseen mieheen ja haluaisin tietää, niistä ensin muiden kokemusta ennen toimintaa...
Saksalainen mies
11
6858
Vastaukset
- kokeumusta on
itse olen myös ollut ihastunut eräseen saksalaiseen mieheen. Ihastuin hänen tapaansa keskustella asioista. Olimme pitkään vain kavereita.. kunnes asiat syvenivät.. Ja välillämme muodostui jotain muuta.. Hänen käytöstavat olivat niin poikkeavat suomalaisten miesten käytöstavoista. .Hän oli kohtelias, auttavainen.. ja ennenkaikkea hän osasi kuunnella ja keskustella.. valitettavasti olin/olen itse naimisissa suomalaisen miehen kanssa.. joten minun oli tehtävä valinta.. 11 vuoden avioliitto tai tämä saksalainen mies.. Monen huonosti nukutun yön, ja usemman puhelimessa puhutun tunnin jälkeen.. päätimme ottaa molmemmat etäisyyttä toisiimme.. Mutta molemmilla on syvä kaipuu ja ikävä.. Parasta aikaa mietimme miten edetä..
- blumchen
saksalaiset miehet on huomaavaisia ja hauskoja.seurustelin jotain puoli vuotta sellasen kans, mut sit oli pakko lähtee takas suomeen opiskeleen.
oon vieläkin kaveri tän exän kanssa, joka on outoa, koska muiden ex-poikaystävien kanssa en voi olla missään tekemisissä!
eli go for it!:)
huom.!on niitä varmaan sellasia pelimiehiäkin... - mädlein
olen seurustellut noin 1,5 vuotta saksalaisen miehen kanssa.
saksalaiset miehet ovat ihanan johdonmukaisia ja itsevarmoja. he ottavat mitä tahtovat. arvostan myös suuresti saksalaisten miesten työmoraalia ja sitä kuinka he pyrkivät olemaan kaikkea hyvää yhdellä kertaa :). - aijaijai
Myös minä ihastuin saksalaiseen mieheen, koska hän on niin komea, kohtelias, suora, ystävällinen, mukava, hauska ja Mies isolla M:llä - ja myös ihastunut minuun. En tiedä mitä tulevaisuus tuo, mutta toivossa on hyvä elää. ;) Saksalaiset miehet osaavat ottaa sen aloitteen tekijän ja viejän roolin, joka heille valloittajana ja perheen päänä kuuluukin ja se on ihanaa!
- samaa mieltä!
Olen ihastunut saksalaiseen mieheen....ja oikein tosissaan!
- saksalaisen kanssa
Minulla on kokemusta saksalaisesta mihestä reilun vuoden ajalta. Aika on ollut todella fantastista ja parasta kuitenkin, että saksalaiset eivät poikkea tavoiltaan juurikaan suomalaisista (minun mielipteeni). Todella huomaavainen, kohtelias, toimeen tarttuva, luonteeltaan. Mutta sen voin kyllä sanoa, että jotkut myytit saksalaisista ovat pitäneet ainakin tässä tapauksessa paikkansa; todella tarkka rahasta, täsmällinen ja vaatii täsmällisyyttä myös muilta.
- schätzelein
Täälläkin ollaan saksalaiseen miehen alkuun ihastuttu :) Itse olen opiskellut Saksaa kylläkin, mutta pidämme yhteisenä kielenämme englantia. Ehkä Saksa tulee sitten ajan kanssa enemmän puhutummaksi. Oikein ihanaa on ollut, mies on huomaavainen, komea ja hyvä keskustelukumppani. Saksalaiset eivät pelkää sanoa omaa mielipidettään ja itse pidän tästä piirteestä. ah :))
- Anonyymi
Anna vaan syventyä pohjaan saakka
- Anonyymi
Onko jo ollut toimintaa hmmm
- Anonyymi
On aivan hirveesti varmaan satoja
- Anonyymi
Kannattaa kysyä mummoilta jotka elivät 40 luvulla.. Heillä on kokemuksia kyllä Friz sedästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569