Onko kokemuksia Yves Rocherin Lipophénol Végétal-voiteesta? Toimiiko?
LIPOPHÉNOL VÉGÉTAL
8
2571
Vastaukset
- eipä ei
Ei toiminut ainakaan mulla. Käytin kuukauden ajan - ei tuloksia. Itselläni selluliitti näkyy reisissä puristeltaessa, pepussa ja sisäreisissä vähän myös seisoessa.
Alempana on viestiketjua, jossa ihmiset ovat kehuneet tuotetta hyväksi. Ehkä se sitten toimii toisilla ja toisilla ei.- ...
Ei pidä luovuttaa niin helpolla ;) Kuukausi on aika lyhyt aika selluliitin poistoon. Itselläni toinen kuukausi menossa Kyseistä voidetta ja ensialun pettymyksen jälkeen nyt on alkanut sellu vähenemään -ei mitään hurjia mutta kyllä sen jo huomaa :) Olin kyllä aluksi skeptikko mutta pakko kai se on uskoa.
- ainakaan mulla
Kuukauden käytin ja levitin aina kerran päivässä. Eipä auttanut mun muhkuroihin, vaikka ko. tuotetta täällä kovasti kehutaankin.
- .......
varmaan monet ovat samalla muuttaneet ruokailutottumukset terveellisemmiksi sekä lisänneet liikuntaa. Itse tein niin ja lisäksi käytin tuota voidetta kuukauden ajan..toimi omalla kohdallani, tosin en voi mennä varmaksi sanomaan, johtuiko muutos liikunnasta, voiteesta vai ruokavaliosta..luultavimmin kaikista yhdessä :)
- pallo pylly :)
Mulla on nyt kokeilussa! Eli mulla on nyt se 14 päivän tehokuuri menossa ja sit aloitan sen kuukauden kuurin sen jälkeen.. Katsotaan toimiiko! Jos ei niin sit ei.. Jos toimii niin mielettömän hyvä!! Ilmoittelen täällä vaikka vähän että miten tuo vaikuttaa ja auttaako ja mitkä fiilikset jne... Jos siis jotain kiinnostaa :)
- toimii! :9
Minulla on pian tuo kahden viikon tehokuuri lopussa, ja on toiminut. Kolmisen senttiä on kadonnut kummastakin reidestä sekä vyötäröltä.. Eli kai jotain hyötyä on käytöstä ollut! Tosin purkit ovat vasta puolillaan, niin taidan jatkaa käyttöä toiset kaksi viikkoa ja katsoa lähteekö enemmänkin.. Kerro ihmeessä, oletko saanut samansuuntaisia tuloksia aikaan, olisi mukava kuulla. :)
- ihanaaaaa
toimii! :9 kirjoitti:
Minulla on pian tuo kahden viikon tehokuuri lopussa, ja on toiminut. Kolmisen senttiä on kadonnut kummastakin reidestä sekä vyötäröltä.. Eli kai jotain hyötyä on käytöstä ollut! Tosin purkit ovat vasta puolillaan, niin taidan jatkaa käyttöä toiset kaksi viikkoa ja katsoa lähteekö enemmänkin.. Kerro ihmeessä, oletko saanut samansuuntaisia tuloksia aikaan, olisi mukava kuulla. :)
mulla oli se ihan peruspurkki (ei siis tehokuuri). aattelin nyt seuraavaks tilata sen tehokuurin. Vitsi että oon mielissäni, ainut selluvoide, joka oikeesti tehoo ( varsinkaan jos sellua ei ole paljon)
- pallo pylly :)
toimii! :9 kirjoitti:
En valittettavasti saanut yhtä tehokkaita tuloksia aikaan mutta huomasin kyllä että hoikistumista tapahtui.. Ei kuitenkaan siinä määrin missä sinulla :) Onneksi olkoon! Minullakin sitä ainetta jäi vielä ja aion kyllä käyttää loppuun. Johtuisiko siitä tuo minun pieneksi jäänyt muutos siitä että minulta meni polvesta nivelsiteet enkä ole voinut harrastaa mitään liikuntaa tuossa ohella.. Koitetaan vielä uudestaan jos saisin sellut liikkeelle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003324881- 162266
- 1942119
- 1071496
- 811417
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57997IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2949Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119854Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776