LIPOPHÉNOL VÉGÉTAL

pretty betty

Onko kokemuksia Yves Rocherin Lipophénol Végétal-voiteesta? Toimiiko?

8

2607

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eipä ei

Ei toiminut ainakaan mulla. Käytin kuukauden ajan - ei tuloksia. Itselläni selluliitti näkyy reisissä puristeltaessa, pepussa ja sisäreisissä vähän myös seisoessa.

Alempana on viestiketjua, jossa ihmiset ovat kehuneet tuotetta hyväksi. Ehkä se sitten toimii toisilla ja toisilla ei.

• ...

Ei pidä luovuttaa niin helpolla ;) Kuukausi on aika lyhyt aika selluliitin poistoon. Itselläni toinen kuukausi menossa Kyseistä voidetta ja ensialun pettymyksen jälkeen nyt on alkanut sellu vähenemään -ei mitään hurjia mutta kyllä sen jo huomaa :) Olin kyllä aluksi skeptikko mutta pakko kai se on uskoa.

• ainakaan mulla

Kuukauden käytin ja levitin aina kerran päivässä. Eipä auttanut mun muhkuroihin, vaikka ko. tuotetta täällä kovasti kehutaankin.

• .......

varmaan monet ovat samalla muuttaneet ruokailutottumukset terveellisemmiksi sekä lisänneet liikuntaa. Itse tein niin ja lisäksi käytin tuota voidetta kuukauden ajan..toimi omalla kohdallani, tosin en voi mennä varmaksi sanomaan, johtuiko muutos liikunnasta, voiteesta vai ruokavaliosta..luultavimmin kaikista yhdessä :)

• pallo pylly :)

Mulla on nyt kokeilussa! Eli mulla on nyt se 14 päivän tehokuuri menossa ja sit aloitan sen kuukauden kuurin sen jälkeen.. Katsotaan toimiiko! Jos ei niin sit ei.. Jos toimii niin mielettömän hyvä!! Ilmoittelen täällä vaikka vähän että miten tuo vaikuttaa ja auttaako ja mitkä fiilikset jne... Jos siis jotain kiinnostaa :)

• toimii! :9

Minulla on pian tuo kahden viikon tehokuuri lopussa, ja on toiminut. Kolmisen senttiä on kadonnut kummastakin reidestä sekä vyötäröltä.. Eli kai jotain hyötyä on käytöstä ollut! Tosin purkit ovat vasta puolillaan, niin taidan jatkaa käyttöä toiset kaksi viikkoa ja katsoa lähteekö enemmänkin.. Kerro ihmeessä, oletko saanut samansuuntaisia tuloksia aikaan, olisi mukava kuulla. :)

• ihanaaaaa
        toimii! :9 kirjoitti:

Minulla on pian tuo kahden viikon tehokuuri lopussa, ja on toiminut. Kolmisen senttiä on kadonnut kummastakin reidestä sekä vyötäröltä.. Eli kai jotain hyötyä on käytöstä ollut! Tosin purkit ovat vasta puolillaan, niin taidan jatkaa käyttöä toiset kaksi viikkoa ja katsoa lähteekö enemmänkin.. Kerro ihmeessä, oletko saanut samansuuntaisia tuloksia aikaan, olisi mukava kuulla. :)

mulla oli se ihan peruspurkki (ei siis tehokuuri). aattelin nyt seuraavaks tilata sen tehokuurin. Vitsi että oon mielissäni, ainut selluvoide, joka oikeesti tehoo ( varsinkaan jos sellua ei ole paljon)

• pallo pylly :)
        toimii! :9 kirjoitti:

En valittettavasti saanut yhtä tehokkaita tuloksia aikaan mutta huomasin kyllä että hoikistumista tapahtui.. Ei kuitenkaan siinä määrin missä sinulla :) Onneksi olkoon! Minullakin sitä ainetta jäi vielä ja aion kyllä käyttää loppuun. Johtuisiko siitä tuo minun pieneksi jäänyt muutos siitä että minulta meni polvesta nivelsiteet enkä ole voinut harrastaa mitään liikuntaa tuossa ohella.. Koitetaan vielä uudestaan jos saisin sellut liikkeelle :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      116
      3735
    2. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      71
      3101
    3. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2714
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      83
      2463
    5. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      19
      2399
    6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      32
      2317
    7. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      6
      2217
    8. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2161
    9. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      27
      2036
    10. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      90
      1970
    Aihe