Tiedättekö onnistuuko missään kenkien päällystäminen uudella kankaalla? Tekeekö suutarit päällystyksiä vai pitääkö mennä johonkin erikoisliikkeeseen?
:)
Kenkien päällystys
5
913
Vastaukset
- liikkeet
nimenomaan ovat niitä erikoisliikkeitä. Kysypä siis semmoisesta.
- kenkähenkka
Kysyin jo yhdestä suutariliikkeestä. Suutari kuitenkin sanoi ettei hän ainakaan ala tekemään eikä muuallakaan tehdä. En kyllä usko ettei missään tehtäisi, pitänee siis kysellä vielä muistakin liikkeistä..
- muummuli
Itse päällystin huonoksi menneet työkengät farkkukankaalla, ostin kangasliimaa. Nyt vielä yritän laittaa siihen degobace menetelmäällä servetistä irroittamani kukan.
- Lisätietoa
Millaisista kengistä on kyse? Kangaskengistä tulee mieleen lähinnä converse- tyyppiset kengät tai balleriinat. Niitäkin pystyy korjaamaaan melko paljon. Yllättävän rikkinäisistä ja rähjäisistä saa vielä ihan ok näköiset korjaamalla. Mietin, miksi kangaskengät pitäisi päällystää uudella kankaalla? Onko kangas niin haalistunut?
- Djlggkh
Tuskin sitä enää yheksän vuoden jälkeen kiinnostaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372363
- 561352
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361276- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586