Tiedättekö onnistuuko missään kenkien päällystäminen uudella kankaalla? Tekeekö suutarit päällystyksiä vai pitääkö mennä johonkin erikoisliikkeeseen?
:)
Kenkien päällystys
5
1015
Vastaukset
- liikkeet
nimenomaan ovat niitä erikoisliikkeitä. Kysypä siis semmoisesta.
- kenkähenkka
Kysyin jo yhdestä suutariliikkeestä. Suutari kuitenkin sanoi ettei hän ainakaan ala tekemään eikä muuallakaan tehdä. En kyllä usko ettei missään tehtäisi, pitänee siis kysellä vielä muistakin liikkeistä..
- muummuli
Itse päällystin huonoksi menneet työkengät farkkukankaalla, ostin kangasliimaa. Nyt vielä yritän laittaa siihen degobace menetelmäällä servetistä irroittamani kukan.
- Lisätietoa
Millaisista kengistä on kyse? Kangaskengistä tulee mieleen lähinnä converse- tyyppiset kengät tai balleriinat. Niitäkin pystyy korjaamaaan melko paljon. Yllättävän rikkinäisistä ja rähjäisistä saa vielä ihan ok näköiset korjaamalla. Mietin, miksi kangaskengät pitäisi päällystää uudella kankaalla? Onko kangas niin haalistunut?
- Djlggkh
Tuskin sitä enää yheksän vuoden jälkeen kiinnostaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432150Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1781925- 1161352
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96962
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73909Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78859Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931792- 54701