Minä olen kyllästynyt värjäämään hiuksia kaupan väreillä. Voiko kotikonstein vaalentaa millään hiuksia tai muutenvaan sellaista, joka tekee hyvää hiuksille? ;D kiitos! :D
Kotikonstein ;D
1
347
Vastaukset
- Color_trauma
Valennus on aina rasittava prosessi ja värillä (ei millään)kun ei voi vaalentaa kuin 1-3 astetta VÄRJÄÄMÄTÖNTÄ hiusta ja 3 astetta on aika olematon.Sitetn värinpoisto on sama asia kuin se vaalennusa aine mutta termejä käyttävät ammattilaiset erimerkityksissä vaikka aineen vaikutus on sama, ne poistavat pigmenttiä eivät lisää sitä. Siksi hius vaalenee kun pigmentti katoaa, mutta samalla hius "rikkoontuu" ja hiussuomut aukenevat. Myöskin ei-toivottu tulos on todennäköinen varsinkin markettiväreillä.
Joskus sanotaan että suoraväri ja kevytväri saa hiukset näyttämään vaaleammilta, mutta tosiasia on että ne kirkastavat hiukset, eivät vaalenna.
Elumen on sellainen hapetteeton väri joka tarttuu kuin suoraväri hiukseen (sähkövaraus) mutta kestää kuin kestoväri ja paremmin. Se myös hoitaa hiuskai mutta hiuksia sillä ei vaaleammaksi saa ilman että ensin tehdään vaalennus ja sitten Prepare käsittely ja Elumenvärjäys. Eli jos kampaajalle menisit niin kannattaisi etsiä lähin Elumen kampaaja. Hiukset siitä pikkuhiljaa elvyttyvät kun käyttää hoitavia tuotteita ja Elumen hoitaa hiuksia. Mutta se Prepare käsittely kannattaa muistaa ennen värjäystä vaalennettuun hiukseen. Tuotetta voi tilata myös Saksasta (Sitä ei Suomessa kuluttajille myydä suoraan) mutta yhden purkin hinta on siinä 18-20 e eli tarvitsee värin, (vaalennettuun myös Prepare), Lock ja Clean ainetta jos sattuu vahinkoja esim väriä tarttuu tiukasti kasvoihin ja päänahkaan. Eli hintaa tulee saman verran melkein kuin kampaamo värjäys (postikulut huomioon ottaen 10 e) mutta väriä riittää useampaan kertaan riippuen hisuten pituudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743497Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1391911Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3011641- 881524
- 801499
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531186Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois721081Uudessa testamentissa on kaksi ristiriidassa olevaa kastekäskyä
Uusi testamentti käskee kastamaan kahdella eri tavalla. Näinhän ei voi olla. Ilmiselvään ristiriitaan on löytynyt selity2881050- 631031