millä mustapäät saa pois? hoidan ihoani päivittäin aamuin illoin puhdistusgeelillä ja kasvovedellä, kuorin kerran viikossa ja mutanaamiota käytän myös noin kerran viikossa. Mustapäät on ja pysyy. Itse puristeltuna ne pysyy jonku viikon poissa ja taas ilmaantuvat. Millä keinolla ne saisi pois lopullisesti? Ikääkin on jo kohta 30. Ei kai tässä iässä enää mustapäitä tarvis olla.
mustapäät
2
768
Vastaukset
- naikko27
Minä ole 27 ja edelleenkin tulee mustapäitä ja vähän muutakin. Itse käyn kosmetologilla noin 1,5-2 kk välein mutta kyllä niitä mustapäitä silloinkin tulee. Niiden tulemiseen on monta vaikuttavaa tekijää esim. liika rasvaaminen, väärä meikki, kuolleet ihosolut tukkivat talin luonnollisen pääsyn ihon pinnalle jne. Oletko kokeillut turvenaamiota? Siinä on myös puhdistava vaikutus ja se supistaa ihohuokosia.
Kosmetologit myyvät sellaisia rasvoja jotka ns. sulattavat mustapäitä (ja miliumeja). Muistaakseni Thalionilla, Gerneticillä ja Bionilla on sellaista rasvaa. Kannattaa kysyä kosmetologilta. Tuotteet ovat kyllä aika hintavia.
Voithan myös käydä parikertaa kometologilla puhdistuttamassa ihoa ja kysyä erilaisia kotihoitovinkkejä mitkä sopivat juuri sinun iholle. - minäääää
juuri kuivattavat puhdistusgeelit "koteloivat" mustapäät ihon sisälle, varsinkin jos ihosi on kuiva. Puhdistusmaito kosteuttaa ja pehmentää ihoa!!pehmeästä ihosta mustapäät lähtevät paremmin!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024823Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493242Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071332- 161049
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1081020Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah421012Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40981