Selittäkää

mulle miks?

Fiat stiloja saa polkuhinnoin.Vuosimallista -02 1.6 100heppasia saa reilusti alle 8000euron,merkkiä ei ole mitään vastaan,varmaan tulee vaimon kauppakassiksi stilo kun on hintaansa nähden upean näköinen.Onko niissä sitten jotain vikaa...

9

1516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fiat on Suomessa aliarvostettu merkki, mikä johtuu historiallisista syistä. Muutama vuosi sitten uskonsa menettänyt Fiat-konsernin johto oli valmis luopumaan koko henkilöautotuotannosta, mutta joutui pitämään sen, kun GM ei käyttänyt aiemmin sovittua osto-oikeuttaan, vaan mieluummin maksoi miljoonakorvauksen sopimuksen purkamisesta. Nykyinen johto on vahvasti sitoutunut henkilöautotuotantoon. Tulokset näkyvät Euroopan myynnin valtavana kasvuna.

      Vähitellen Fiatin arvostus nousee Suomessakin, kun ihmiset huomaavat, että Kimi Räikkösenkin auton keulassa lukee "FIAT" eikä hän häpeä sillä ajaa.

    • RTT

      sitä perustella.siihen on vain ja ainostaan 4.syytä.
      1.F 2.I 3.A 4.T.. ei mitenkään pahalla, mutta näin se menee.

    • siksi

      Stilossa pikkuvikoja ihan tarpeeksi. Puolat menee, jouset katkeilee, ajovalopolttimoiden vaihto itse lähes mahdotonta...siis sellasta ihan riittämiin. Mulla on nyt ensimmäinen ja viimeinen Stilo. Etsi ihmeessä eukollesi kunnon auto.

      • yllättynyt

        Kokemusta kahdest Stilosta neljän vuoden ajalta. 80. ja 95 multiwagon. Täysin viatomia autoja. Kumpaisellakin lähdetään joka arkiaamu. Ei ole tullut yhtään ylimääräistä käyntiä korjaamolle. Todella toimivia arkiautoja. Vaihto on ajankohtainen tänä vuonna, jos mitään odottamatonta ei seuraa, niin seuraavat autot ovat myös Fiattia


      • ..........

        mulla on ollut 3 fiattia 2puntoa 80exl 2000 mallista sekä nykyinen brava 2001,nolemmilla puntoilla ajettu vaihtoon mennessä n140000km ilman mitään vikoja,nykyisellä bravalla ajettu 110000km normaali öljyn vaihtojen lisäksi vain etujarrupalat on vaihdettu joten kyllä mä olen ainakin ollut tyytyväinen joten myös seuraava auto on ilmeisesti fiat.


      • .......... kirjoitti:

        mulla on ollut 3 fiattia 2puntoa 80exl 2000 mallista sekä nykyinen brava 2001,nolemmilla puntoilla ajettu vaihtoon mennessä n140000km ilman mitään vikoja,nykyisellä bravalla ajettu 110000km normaali öljyn vaihtojen lisäksi vain etujarrupalat on vaihdettu joten kyllä mä olen ainakin ollut tyytyväinen joten myös seuraava auto on ilmeisesti fiat.

        on 02 stilo ollu noin 3 vuotta. Pienii vikoja mut ei sellaisii mitä ei itse pystys korjailee. teltan varaosa hinnat on kyl per...t.


      • TiPo

        merkit sekaisin???
        Kuvauksesi sopii kaikkiin "uusiin" autoihin... Olet siis onneton (kertomasi mukaan) kahden auton "omistaja", ja on sääli tuottaa Sinulle pettymys...
        viattomia autoja, joissa esim. sähköt, ruostesuojaukset ja muut osa-alueet olisivat kunnossa ei saa isollakaan rahalla (kyse on siis uusista autoista)...
        ja ne autot mitkä komeilevat luotettavuustilastojen kärjessä, ovat myös "valitettavasti" herkkiä ruostumaan...
        valintoja täytyy tehdä näköjään em. väliltä

        onnea siis valinnoillesi (sitä nimittäin tarvitset)

        ...menossa mukana jo toinen "viaton" Stilo...


      • Italian autoilia...
        nupi kirjoitti:

        on 02 stilo ollu noin 3 vuotta. Pienii vikoja mut ei sellaisii mitä ei itse pystys korjailee. teltan varaosa hinnat on kyl per...t.

        Sun on ihan turha tulla tälläseltä foorumilta kyseleen yhtäänmitään. Täällä näitä paskanpuhujia riittää. Mitä tuohon hintaan tulee, samaanhintaan saa jo esim. Ford Mondeoita. Tosin Mondeon lähtöhinta on ollut kovempi... On tosi, ettei Stilo ole ollut myynnillisesti sitä, mitä tehdas ja maahantuoja odotti. Mutta silti aivan toimiva auto, ja kiva ajaa. Suomessa on vaan paljon pienimoottorisia versioita. Eli jos ostat Stilon, osta suoraan suuremmalla moottorilla. Ei pidä tuon kokoluokan autossa enään olla 1.2 moottoria. Siihen Mondeoon verrattuna muuten vielä se, että Fiatti tuskin on ruostunut...


      • ---Mondeot---
        Italian autoilia... kirjoitti:

        Sun on ihan turha tulla tälläseltä foorumilta kyseleen yhtäänmitään. Täällä näitä paskanpuhujia riittää. Mitä tuohon hintaan tulee, samaanhintaan saa jo esim. Ford Mondeoita. Tosin Mondeon lähtöhinta on ollut kovempi... On tosi, ettei Stilo ole ollut myynnillisesti sitä, mitä tehdas ja maahantuoja odotti. Mutta silti aivan toimiva auto, ja kiva ajaa. Suomessa on vaan paljon pienimoottorisia versioita. Eli jos ostat Stilon, osta suoraan suuremmalla moottorilla. Ei pidä tuon kokoluokan autossa enään olla 1.2 moottoria. Siihen Mondeoon verrattuna muuten vielä se, että Fiatti tuskin on ruostunut...

        --ruostuu pohjastaan jos ei muualtakin äkkiä pilalle. Fiiatit taas ei. Siihen nähden voi vaihdattaa muutaman polttimon vaikka ulkopuolisellakin. Aliarvostus on fiksun ostajan etu!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      413
      8867
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2384
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      37
      1748
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1619
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      86
      1380
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      120
      1322
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      359
      1201
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      18
      1073
    9. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      125
      1049
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1022
    Aihe