Luin Soliferin historiikkia.
Sinällään mielenkiintoinen opus, josta selvisi moni muu asiayhteys, mutta
yksi asia, josta en ollut kuullutkaan oli
Solifer Club Finland-merkkikerho
Tietääkö joku asiasta jotakin?
Toimiiko moinen kerho?
Ainakaan Gooletus ei tuottanut tulosta!
Myöskään haku Suomi24 ei tuntenut aihetta!
Solifer Club Finland-merkkikerho
3
1415
Vastaukset
- Toimivat
tällä hetkellä hiljaiselossa. Puheenjohtaja on joku Laurell. kerho kokoontui juuri n. 30 vaunukunnan merkeissä Turussa Caravan Show'n yhteydessä.
- Toiminnasta enempää
Sanot, että on tällä hetkellä hiljaiselossa?
Kuitenkin olivat kokoontuneet 30 vaunukunnan voimin Caravan Show'ssa, Turussa?
Mistä saisi tietoa toiminnasta?
Onko nettisivuja tms. yhteystietoja?
Itse en löydä mistään mitään! - solifer kerho
Toiminnasta enempää kirjoitti:
Sanot, että on tällä hetkellä hiljaiselossa?
Kuitenkin olivat kokoontuneet 30 vaunukunnan voimin Caravan Show'ssa, Turussa?
Mistä saisi tietoa toiminnasta?
Onko nettisivuja tms. yhteystietoja?
Itse en löydä mistään mitään!Meillä on Suomessa perustettu Club Solifer Finland.Kerho toimii koko Suomen aluella ,mutta keskittynyt tällä hetkellä lähinnä eteläiseen Suomeen. Kokoonnumme vähintäin kaksi kertaa vuodessa.Tammi-huhtikuussa vuosikouksen merkeissä ja syksyllä treffitapaamisen merkeissä.
Hollannissa ,Tanskassa, Norjassa ja Ruotsissa on vastaavat clubit,näillä on yhteisiä tapaamisia joka kolmas vuosi edellä mainituissa maissa.
Jos kiinnostut asiasta ota yhteyttä [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483583Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463342- 532779
- 322046
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301972Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k431790- 481686
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961645- 391400